Ухвала
від 02.06.2017 по справі 463/821/17
ЛИЧАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №463/821/17

Провадження №1-кс/463/568/17

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 червня 2017 року Личаківський районний суд м. Львова

Cлідчий суддя ОСОБА_1 , з участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , старшого слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Личаківського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Личаківського району Львівської місцевої прокуратури №1 ОСОБА_4 , про призначення аудиту,

встановив:

старший слідчий СВ Личаківського ВП ГУ НП у Львівській області за погодженням з прокурором звернувся з клопотанням до слідчого судді Личаківського районного суду м. Львова про призначення аудиту виробництва розчину альбуміну Львівським обласним центром служби крові (ЄДРПОУ 01996757), що розташоване за адресою: м. Львів, вул. Пекарська, 65 в розділі виробництва, реалізації, дотримання ліцензійних умов, умов стосовно реєстрації препарату, вимог щодо якості, безпеки лікарських засобів та дотримання законодавства та норм встановлених технічних (технологічних) регламентів (систем контролю якості) розчину альбуміну на всіх етапах його виробництва за період з 2013 по 2017р.р., що стосується виробництва вищезазначеного 10,5кг сухого альбуміну, який було знищено, проведення якого доручити Державному підприємству «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров`я України», що знаходиться за адресою: м. Київ, вулиця Васильківська, 14.

Клопотання мотивує тим, що у слідчому відділі Личаківського ВП ГУ НП у Л/о перебуває кримінальне провадження №12016140040003586 від 18.10.2016р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України по факту вчинення службовими особами Львівського обласного центру крові кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що відповідно до умов договору №22/12 від 18.03.2016, укладеного між КЗОЗ «Харківський обласний центр служби крові» (Виконавець) та Львівський обласний центр служби крові (Замовник), замовник зобов`язується передати сухий альбумін загальною кількістю 10.5кг, а виконавець прийняти його для встановлення придатності напівфабрикату шляхом його переробки та, у випадку відповідності кожної/окремої серії, здійснити переробку давальницької сировини на «розчин альбуміну донорського 10%». На підставі накладної №1 від 22.12.2015р. Львівським обласним центром крові передано КЗОЗ «Харківський обласний центр служби крові» сухий альбумін в кількості 10,5кг. Згідно з висновком КЗОЗ «Харківський обласний центр служби крові» за результатами досліджень проб вказаного сухого альбуміну встановлено невідповідність вимогам Аналітичної документації за окремими показниками. З цієї причини решту напівфабрикату сухого альбуміну не може бути використано у серійному виробництві препарату «розчин альбуміну донорського 10%» та підлягає утилізації і списанню за актом або поверненню замовнику.

Для забезпечення всебічного, повного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення і встановлення у справі фактичних даних, виникла необхідність у проведенні аудиту виробництва розчину альбуміну Львівським обласним центром служби крові (ЄДРПОУ 01996757), що розташоване за адресою: м. Львів, вул. Пекарська, 65.

Заслухавши думку слідчого, який просив задовольнити подане клопотання, дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до такого, слідчий суддя встановив наступне.

Відповідно до ч.2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Таким чином проведення ревізії та перевірки в кримінальному провадженні є не заходом забезпечення кримінального провадження, в розумінні визначеному в розділі ІІ КПК України, а відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України є законним способом збирання стороною обвинувачення доказів.

Разом з тим, згідно з положеннями чинного законодавства України слідчий та прокурор у кримінальному провадженні, не можуть самостійно ініціювати питання про призначення відповідної перевірки.

Згідно з п. 2 ч. 1 Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» № 408 від 13.08.2014р., надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Таким чином, законом встановлено судовий контроль за дотриманням законності та обґрунтованості втручання у господарську діяльність, зумовлену потребами досудового розслідування задля досягнення його дієвості.

Державне підприємство «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров`я України» - уповноважена Міністерством охорони здоров`я України спеціалізована експертна установа у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань та державної реєстрації лікарських засобів (в тому числі медичних імунобіологічних препаратів) в межах, що визначені Законом України «Про лікарські засоби» та Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», яка також є головною організацією у сфері здійснення фармаконагляду, стандартизації медичної допомоги, в тому числі фармацевтичного, обслуговування, включаючи розробку відповідних медикотехнологічних документів та проектів нормативних актів, що заснована на державній власності та належить до сфери управління Міністерства охорони здоров`я України. Предметом та завданням діяльності центру являється проведення в установленому порядку експертизи реєстраційних матеріалів, контролю якості лікарських засобів щодо визначення їх ефективності, безпеки та якості під час розробки, створення лікарських засобів; доклінічного вивчення, проведення аудиту, клінічних випробувань та ін.

Зважаючи на вищевказані обставини, те, що призначення аудиту виробництва розчину альбуміну Львівським обласним центром служби крові має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні №12016140040003586 від 18.10.2016р., приходжу до висновку, що клопотання підставне та його слід задовольнити.

Керуючись ст.ст.93, 309 КПК України, -

ухвалив:

клопотання старшого слідчого СВ Личаківського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Личаківського району Львівської місцевої прокуратури №1 ОСОБА_4 , задовольнити.

Призначити аудит виробництва розчину альбуміну Львівським обласним центром служби крові (ЄДРПОУ 01996757), що розташоване за адресою: м. Львів, вул. Пекарська, 65 в розділі виробництва, реалізації, дотримання ліцензійних умов, умов стосовно реєстрації препарату, вимог щодо якості, безпеки лікарських засобів та дотримання законодавства та норм встановлених технічних (технологічних) регламентів (систем контролю якості) розчину альбуміну на всіх етапах його виробництва за період з 2013 по 2017 року, що стосується виробництва вищезазначеного 10,5 кг сухого альбуміну, який було знищено, проведення якого доручити Державному підприємству «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров`я України», що знаходиться за адресою: м. Київ, вулиця Васильківська, 14.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення02.06.2017
Оприлюднено03.03.2023
Номер документу67073754
СудочинствоКримінальне
Сутьпризначення аудиту

Судовий реєстр по справі —463/821/17

Ухвала від 02.06.2017

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Головатий Р. Я.

Ухвала від 02.06.2017

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Головатий Р. Я.

Ухвала від 13.03.2017

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Головатий Р. Я.

Ухвала від 17.02.2017

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Головатий Р. Я.

Ухвала від 17.02.2017

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Головатий Р. Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні