ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 листопада 2016 р. Справа № 804/6816/16 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Барановського Р.А., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Приватного підприємства багатогалузевої фірми "Консоль" про стягнення заборгованості , -
ВСТАНОВИВ :
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі- Нікопольська ОДПІ, податковий орган, контролюючий орган) звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Приватного підприємства багатогалузевої фірми "Консоль", у якому просить суд стягнути з рахунків відповідача у банках, які його обслуговують податкову заборгованість у загальному розмірі 23 087 047, 43 грн.
Позовні вимоги обгрунтовані тим, що у Приватного підприємства багатогалузевої фірми "Консоль" обліковується заборгованість у загальному розмірі 23 087 047, 43 грн., які платником у добровільному порядку не погашені.
Відповідачем заперечень до суду не надано.
За приписами статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України - кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
Приватне підприємство багатогалузева фірма "Консоль" (далі - ПП БФ "Консоль", підприємство, платник, відповідач) (код ЄДРПОУ 31220937) зареєстровано як суб'єкта підприємницької діяльності - юридичну особу від 01.11.2000р.
Підприємство перебуває на податковому обліку в Нікопольській ОДПІ як платник податків та зборів від 07.11.2000р. за №3517.
Як вбачається з матеріалів справи заявлена контролюючим органом до стягнення загальна сума податкового боргу ПП БФ "Консоль" становить 23 087 047, 43 грн. та складається із:
а) заборгованості з ПДВ у загальному розмірі 12 968 264, 24 грн. (з урахуванням наявної на момент виникнення боргу на картці обліку платника переплати в сумі 4793, 19 грн.), яка виникла внаслідок не сплати підприємством:
- суми грошового зобов'язання з ПДВ, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №0002882290 від 16.10.2015р., яким збільшено грошове зобов'язання підприємства з ПДВ на загальну суму 9 290 825, 00 грн. (в т.ч.: за основним платежем - 7 432 660, 00 грн. та за штрафними санкціями - 1 858 165, 00 грн.), яке сформовано контролюючим органом на підставі Акту перевірки №201/21-03-22-02/31220937 від 02.09.2015р. (даний акт перевірки отриманий представником ПП БФ "Консоль" за довіреністю - Кулик А.Ю., а направлене контролюючим органом на податку адресу підприємства, однак зазначене відправлення було повернуто до Нікопольської ОДПІ працівниками поштового зв'язку з відміткою "За закінченням терміну зберігання");
- суми грошового зобов'язання з ПДВ, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №000336220 від 25.11.2015р., яким збільшено грошове зобов'язання підприємства з ПДВ на загальну суму 2 252 389, 13 грн. (в т.ч.: за основним платежем - 1 501 592, 75 грн. та за штрафними санкціями - 750 796, 38 грн.), яке сформовано контролюючим органом на підставі Акту перевірки №229/21-03-22-02/31220937 від 15.10.2015 р. (даний акт перевірки та винесене на його підставі податкове повідомлення рішення були направлені контролюючим органом на податку адресу підприємства, однак зазначені відправлення було повернуто до Нікопольської ОДПІ працівниками поштового зв'язку з відміткою "За закінченням терміну зберігання");
- суми грошового зобов'язання з ПДВ, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №000356406 від 17.06.2016р., яким збільшено грошове зобов'язання підприємства з ПДВ шляхом застосування до платника штрафних санкцій (штраф 10%) у розмірі 719 834, 15 грн., яке сформовано контролюючим органом на підставі Акту перевірки №979/04-06-151/31220937 від 06.06.2016 р. (даний акт перевірки та винесене на його підставі податкове повідомлення рішення були направлені контролюючим органом на податку адресу підприємства, однак зазначені відправлення було повернуто до Нікопольської ОДПІ працівниками поштового зв'язку з відміткою "За закінченням терміну зберігання");
- суми грошового зобов'язання з ПДВ, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №000355406 від 17.06.2016р., яким збільшено грошове зобов'язання підприємства з ПДВ шляхом застосування до платника штрафних санкцій (штраф 20%) у розмірі 2271, 86 грн., яке сформовано контролюючим органом на підставі Акту перевірки №979/04-06-151/31220937 від 06.06.2016 р. (даний акт перевірки та винесене на його підставі податкове повідомлення рішення були направлені контролюючим органом на податку адресу підприємства, однак зазначені відправлення було повернуто до Нікопольської ОДПІ працівниками поштового зв'язку з відміткою "За закінченням терміну зберігання");
-пені у загальній сумі 1 407 737, 29 грн., яка нарахована підприємству в порядку ст. 129 Податкового кодексу України за порушення термінів сплати узгоджених податкових зобов'язань;
б) заборгованості по сплаті податку на прибуток приватних підприємств у загальному розмірі 9 965 226, 18 грн. (з урахуванням наявної на момент виникнення боргу на картці обліку платника переплати в сумі 1290, 91 грн.), яка виникла внаслідок не сплати підприємством:
- грошового зобов'язання, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №0002872200 від 16.10.2015р., яким збільшено грошове зобов'язання по податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 8 194 785, 00 грн. (в т.ч.: за основним платежем - 6 555 828, 00 грн. та за штрафними санкціями - 1 638 957, 00 грн.), яке сформовано контролюючим органом на підставі Акту перевірки №201/21-03-22-02/31220937 від 02.09.2015 р. (даний акт перевірки отриманий представником ПП БФ "Консоль" за довіреністю - Кулик А.Ю., а направлене контролюючим органом на податку адресу підприємства, однак зазначене відправлення було повернуто до Нікопольської ОДПІ працівниками поштового зв'язку з відміткою "За закінченням терміну зберігання");
- грошового зобов'язання, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №000354406 від 17.06.2016р., яким збільшено грошове зобов'язання підприємства з ПДВ шляхом застосування до платника штрафних санкцій (штраф 10%) у розмірі 116, 09 грн., яке сформовано контролюючим органом на підставі Акту перевірки №979/04-06-151/31220937 від 06.06.2016р. (даний акт перевірки та винесене на його підставі податкове повідомлення рішення були направлені контролюючим органом на податку адресу підприємства, однак зазначені відправлення було повернуто до Нікопольської ОДПІ працівниками поштового зв'язку з відміткою "За закінченням терміну зберігання");
- самостійно задекларованих сум податкового зобов'язання, визначеного за податковою декларацією з податку на прибуток за 2014 р. №9080990637 від 25.02.2015р. на загальну суму суму 19 324, 00 грн., а саме платником не сплачено податок в сумі 4831, 00 грн. за вересень 2015 року, в сумі 4831, 00 грн. за жовтень 2015 року, в сумі 4831, 00 грн. за листопад 2015 року, в сумі 4831, 00 грн. за грудень 2015 року;
-пені у загальній сумі 1 752 292, 00 грн., яка нарахована підприємству в порядку ст. 129 Податкового кодексу України за порушення термінів сплати узгоджених податкових зобов'язань;
в) заборгованості по податку на прибуток іноземних юридичних осіб у загальному розмірі 152 027, 01 грн., яка виникла внаслідок не сплати підприємством:
-грошового зобов'язання, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №0002892200 від 16.10.2015р., яким збільшено грошове зобов'язання по податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 125 275, 65 грн. (в т.ч.: за основним платежем - 100 084, 52 грн. та за штрафними санкціями - 25 191, 13 грн.), яке сформовано контролюючим органом на підставі Акту перевірки №201/21-03-22-02/31220937 від 02.09.2015 р. (даний акт перевірки отриманий представником ПП БФ "Консоль" за довіреністю - Кулик А.Ю., а направлене контролюючим органом на податку адресу підприємства, однак зазначене відправлення було повернуто до Нікопольської ОДПІ працівниками поштового зв'язку з відміткою "За закінченням терміну зберігання");
-пені у загальній сумі 26 751, 36 грн., яка нарахована підприємству в порядку ст. 129 Податкового кодексу України за порушення термінів сплати узгоджених податкових зобов'язань;
г) заборгованості по сплаті адміністративних штрафів та інших санкцій у розмірі 1530, 00 грн. утворилась в результаті несплати підприємством грошового зобов'язання по платежу "Адміністративні штрафи та інші санкції", визначеного:
-грошового зобов'язання, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №0002902200 від 16.10.2015р., яким збільшено грошове зобов'язання підприємства ппо платежу "Адміністративні штрафи та інші санкції" шляхом застосування до платника штрафних санкцій у розмірі 1020, 00 грн., яке сформовано контролюючим органом на підставі Акту перевірки №201/21-03-22-02/31220937 від 02.09.2015 р. (даний акт перевірки отриманий представником ПП БФ "Консоль" за довіреністю - Кулик А.Ю., а направлене контролюючим органом на податку адресу підприємства, однак зазначене відправлення було повернуто до Нікопольської ОДПІ працівниками поштового зв'язку з відміткою "За закінченням терміну зберігання");
-грошового зобов'язання, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №0002902200 від 16.10.2015р., яким збільшено грошове зобов'язання підприємства ппо платежу "Адміністративні штрафи та інші санкції" шляхом застосування до платника штрафних санкцій у розмірі 510, 00 грн., яке сформовано контролюючим органом на підставі Акту перевірки №201/21-03-22-02/31220937 від 02.09.2015 р. (даний акт перевірки отриманий представником ПП БФ "Консоль" за довіреністю - Кулик А.Ю., а направлене контролюючим органом на податку адресу підприємства, однак зазначене відправлення було повернуто до Нікопольської ОДПІ працівниками поштового зв'язку з відміткою "За закінченням терміну зберігання").
Наявність зазначених сум податкового боргу підтверджується роздрукуванням зворотного боку інтегрованої картки платника за грошовими зобов'язаннями по платежам "Податок на додану вартість" (код 14010100), "Податок на прибуток приватних підприємств" (код 110210), "Податок на прибуток іноземних юридичних осіб" (код 110205000) та "Адміністративні штрафи та інші санкції" (код 21081103), у зв'язку з несплатою вищезазначених сум зазначені грошові зобов'язання відповідача набуло статусу податкового боргу.
Згідно із ст. 67 Конституції України встановлено - кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Стаття 68 Конституції України ж передбачає, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України, законів України.
Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст.16 Податкового кодексу України (далі-ПК), встановлено обов'язок платника податків сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно п.36.1 ст. 36 ПК - податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором.
Згідно з п.46.1 ст. 46 ПК, податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов'язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до п.49.1 ст. 49 ПК, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Пунктом 49.2 ст. 49 ПК передбачено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Цей абзац застосовується до всіх платників податків, в тому числі платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності.
Податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює, зокрема: календарному місяцю протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця або календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу (п. 49.18 ст.49 ПК).
Згідно з п.п.133.1.1 п.133.1 ст. 133 ПК - платниками податку на прибуток з числа резидентів є суб'єкти господарювання - юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених пунктами 133.4 та 133.5 цієї статті.
Положеннями п.п.134.1.1 п.134.1 ст. 134 ПК визначено, що об'єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі статтями 135-137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі статтями 138-143 цього Кодексу, з урахуванням правил, встановлених статтею 152 цього Кодексу.
Пунктами 54.1, 54.2 ст. 54 ПК передбачено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Грошове зобов'язання щодо суми податкових зобов'язань з податку, що підлягає утриманню та сплаті (перерахуванню) до бюджету в разі нарахування/виплати доходу на користь платника податку - фізичної особи, вважається узгодженим податковим агентом або платником податку, який отримує доходи не від податкового агента, в момент виникнення податкового зобов'язання, який визначається за календарною датою, встановленою розділом 'V цього Кодексу для граничного строку сплати податку до відповідного бюджету.
Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК - платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Пунктом 57.3 ст. 57 ПК передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1.-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків. Коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до п. 58.2. ст.58 ПК - податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно з п. 58.3 ст.58 ПК - податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.
Відповідно до п. 42.2 ст. 42 ПК, документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.
Так, зважаючи на відсутність доказів оскарження платником вищезазначених податкових повідомлень-рішень сума заборгованості відповідача за вказаними рішеннями Ніокопольської ОДПІ, є узгодженою, і набула статусу податкового боргу платника податків.
Підпунктом 14.1.162 пункту 14.1 статті 14 ПК визначено поняття "пеня", у відповідності до якого -це сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки.
Статтею 129 ПК встановлено, що після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Нарахування пені розпочинається:
а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - після спливу 90 днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом;
б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні - рішенні згідно із цим Кодексом;
Згідно із п. 129.2 ст. 129 ПК - у разі скасування нарахованого контролюючим органом грошового зобов'язання (його частини) у порядку адміністративного та/або судового оскарження пеня за період заниження такого грошового зобов'язання (його частини) скасовується.
- у день настання строку погашення податкового зобов'язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);
- у день настання строку погашення податкового зобов'язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб, та/або контролюючим органом під час перевірки такого податкового агента.
Пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті. Пеня, визначена підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, нараховується із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день заниження. Пеня, визначена підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті, нараховується із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виплати (нарахування) доходів на користь платників податків - фізичних осіб (п. 129.4 ст. 129 ПК).
Згідно з п. 14.1.175 ст.14 ПК - податковим боргом вважається сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до п. 95.2. ст. 95 ПК, стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Відповідно до п. 59.1 ст. 59 ПК - у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
На виконання вимог зазначеної норми, Нікопольською ОДПІ сформовано та направлено на податкову адресу ПП БФ "Консоль" податкову вимогу №10979-23 від 30.11.2015р. на суму 8889, 33 грн., однак дане відправлення повернуто до контролюючого органу працівниками поштового зв'язку з відміткою про неможливість вручення.
За правилами, визначеними п. 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі, коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.
Відповідно до вимог ст. 58.3, 59.1 Податкового кодексу України податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Доказів оскарження вищезазначеної вимоги відповідачем до суду не надано.
Таким чином, загальна сума заборгованості ПП БФ "Консоль" становить 23 087 047, 43 грн. (в т.ч.: заборгованість з ПДВ складає 12 968 264, 24 грн., заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств - 9 965 226, 18 грн., заборгованість по податку на прибуток іноземних юридичних осіб - 152 027, 01 грн., а також за відповідачем обліковується сума непогашених зобов'язань по сплаті адміністративних штрафів та санкцій в сумі 1530, 00 грн.), яка на момент розгляду справи є непогашеною.
Контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи (п. 41.1 ст. 41 ПК).
Відповідно до п.п. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК - контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно п.п. 95.1, 95.2 ст. 95 ПК - контролючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше, ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направлено до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (п. 95.3 ст. 95 ПК),
Відповідно до пп.20.1.19, п.п. 20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК, контролюючі органи мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою; звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
На підставі викладеного, з урахуванням відсутності заперечень та відсутністю доказів остаточної сплати узгоджених зобов'язань, суд доходить висновку, що позов Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Приватного підприємства багатогалузевої фірми "Консоль" про стягнення заборгованості - підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути кошти з рахунків Приватного підприємства багатогалузевої фірми "Консоль" у банках, які обслуговують Приватне підприємство багатогалузеву фірму "Консоль" (код ЄДРПОУ 31220937) на користь державного бюджету (код ЄДРПОУ 39634478) в рахунок погашення заборгованості в сумі 23 087 047, 43 грн. (двадцять три мільйони вісімдесят сім тисяч сорок сім гривень сорок три копійки).
Копію постанови направити сторонам по справі.
Постанова підлягає негайному виконанню відповідно до ч.6 ст.183-2 та ч.1 ст. 256 КАС України.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Суддя Р.А. Барановський
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2016 |
Оприлюднено | 22.06.2017 |
Номер документу | 67202572 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Барановський Роман Анатолійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Барановський Роман Анатолійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Барановський Роман Анатолійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Барановський Роман Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні