ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 лютого 2017 р. Справа № 804/9155/16 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Барановського Р.А., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Комерційно-торгівельне підприємство "Восток" про стягнення заборгованості,-
ВСТАНОВИВ :
Державна податкова інспекція у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Комерційно-торгівельне підприємство "Восток", у якому просить суд стягнути кошти з рахунків відповідача у банках, які його обслуговують на користь державного та місцевого бюджетів в рахунок погашення заборгованості по земельному податку з юридичних осіб в сумі 69 367, 09 грн., заборгованості з орендної плати з юридичних осіб в сумі 170 707, 07 грн., заборгованості з податку на доходи фізичних осіб в сумі 71 190, 06 грн., заборгованості по військовому збору в сумі 7351, 67 грн.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.12.2016р. відкрито скорочене провадження в адміністративній справі №804/9155/16.
14.02.2017 року від Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на адресу Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшло клопотання про заміну позивача у даній справі з Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі м.Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області у зв'язку з тим, що 02.02.2017р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено зміни щодо повного найменування позивача, а саме: Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області переіменовано на Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі м.Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області
У відповідності до ст. 55 Кодексу адміністративного судочинства України - у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником.
З огляду на викладене, суд вважає за необхідне здійснити заміну позивача по справі №804/9155/16 на Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі м.Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі-ДПІ у Шевченківському районі м.Дніпра, контролюючий орган, податковий орган, позивач).
Позовні вимоги обгрунтовані тим, що у Товариства з обмеженою відповідальністю "Комерційно-торгівельне підприємство "Восток" обліковується заборгованість у загальному розмірі 333 797, 93 грн., яка платником у добровільному порядку не погашена.
Відповідачем заперечень до суду не надано.
За приписами статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України - кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційно-торгівельне підприємство "Восток" (далі - ТОВ "КТП "Восток", підприємство, платник, відповідач) (код ЄДРПОУ 13416854) зареєстровано як суб'єкта підприємницької діяльності - юридичну особу від 29.11.1996р.
Підприємство перебуває на податковому обліку у контролюючих органах як платник податків та зборів від 18.06.1991р. за №0721.
Як вбачається з матеріалів справи заявлена контролюючим органом до стягнення загальна сума податкового боргу ТОВ "КТП "Восток" становить 333 797, 93 грн. та складається із:
а) заборгованості по земельному податку з юридичних осіб у загальному розмірі 69 367, 09 грн., яка виникла внаслідок не сплати підприємством:
- самостійно задекларованих сум податкового зобов'язання, визначеного за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 рік №1500012877 від 18.02.2015р., а саме: платником не погашено податкові зобов'язання за даною звітністю у термін до 02.03.2015р. у розмірі 1463, 63 грн., у термін до 30.03.2015р. у розмірі 1463, 63 грн., у термін до 30.04.2015р. у розмірі 1463, 63 грн., у термін до 30.05.2015р. у розмірі 1463, 63 грн., у термін до 30.06.2015р. у розмірі 1463, 63 грн., у термін до 30.07.2015р. у розмірі 1463, 63 грн., у термін до 30.08.2015р. у розмірі 1463, 63 грн., у термін до 30.09.2015р. у розмірі 1463, 63 грн., у термін до 30.10.2015р. у розмірі 1463, 63 грн., у термін до 30.11.2015р. у розмірі 1463, 63 грн., у термін до 30.12.2015р. у розмірі 1463, 72 грн., у термін до 30.01.2016р. у розмірі 1463, 63 грн.;
- самостійно задекларованих сум податкового зобов'язання, визначеного за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2016 рік №160009411 від 12.02.2016р., а саме: платником не погашено податкові зобов'язання за даною звітністю у термін до 01.03.2016р. у розмірі 6475, 43 грн., у термін до 30.03.2016р. у розмірі 6475, 43 грн., у термін до 30.04.2016р. у розмірі 6475, 43 грн., у термін до 30.05.2016р. у розмірі 6475, 43 грн., у термін до 30.06.2016р. у розмірі 6475, 43 грн., у термін до 30.07.2016р. у розмірі 6475, 43 грн., у термін до 30.08.2016р. у розмірі 6475, 43 грн., у термін до 30.09.2016р. у розмірі 6475, 43 грн.;
б) заборгованості з орендної плати з юридичних осіб за землі державної або комунальної власності у загальному розмірі 170 707, 07 грн., яка виникла внаслідок не сплати підприємством:
- самостійно задекларованих сум податкового зобов'язання, визначеного за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2014 рік №1400014808 від 14.02.2014р., а саме: платником не погашено податкові зобов'язання за даною звітністю у термін до 30.01.2016р. у розмірі 5556, 20 грн.;
- самостійно задекларованих сум податкового зобов'язання, визначеного за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 рік №1500012879 від 18.02.2015р., а саме: платником не погашено податкові зобов'язання за даною звітністю у термін до 02.03.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.03.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.04.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.05.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.06.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.07.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.08.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.03.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.09.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.10.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.11.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.12.2015р. у розмірі 6939, 72 грн., у термін до 30.01.2016р. у розмірі 6939, 87 грн.;
- самостійно задекларованих сум податкового зобов'язання, визначеного за податковою декларацією з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2016 рік №1600009413 від 12.02.2016р., а саме: платником не погашено податкові зобов'язання за даною звітністю у термін до 01.03.2016р. у розмірі 10 234, 26 грн., у термін до 30.03.2016р. у розмірі 10 234, 26 грн., у термін до 30.04.2016р. у розмірі 10 234, 26 грн., у термін до 30.05.2016р. у розмірі 10 234, 26 грн., у термін до 30.06.2016р. у розмірі 10 234, 26 грн., у термін до 30.07.2016р. у розмірі 10 234, 26 грн., у термін до 30.08.2016р. у розмірі 10 234, 26 грн., у термін до 30.09.2016р. у розмірі 10 234, 26 грн.;
в) заборгованості по податку на доходи фізичних осіб у загальному розмірі 71 190, 06 грн., яка виникла внаслідок не сплати підприємством:
- грошового зобов'язання, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №0003331702 від 18.02.2016р., яким збільшено грошове зобов'язання платника на загальну суму 71 190, 06 грн. (в т.ч.: за основним платежем - 41 635, 11 грн. та за штрафними санкціями - 29 554, 95 грн.), яке отримане відповідачем - 23.02.2016р. та сформоване контролюючим органом на підставі Акту перевірки №157/171/13416854 від 04.02.2016р.;
г) заборгованості по сплаті військового збору у загальному розмірі 7351, 70 грн., яка виникла внаслідок не сплати підприємством:
- грошового зобов'язання, визначеного згідно з податковим повідомленням-рішенням №0003341702 від 18.02.2016р., яким збільшено грошове зобов'язання платника на загальну суму 7497, 95 грн. (в т.ч.: за основним платежем - 4284, 54 грн. та за штрафними санкціями - 3213, 41 грн.), яке отримане відповідачем - 23.02.2016р. та сформоване контролюючим органом на підставі Акту перевірки №157/171/13416854 від 04.02.2016р. (сума даного грошового зобов'язання зменшилась у зв'язку з наявною на картці обліку платника переплати в сумі 21, 07 грн., а також внаслідок часткової сплати підприємством військового збору у розмірі 25,21 грн. згідно платіжного доручення №20 від 29.07.2016р.);
-пені у загальній сумі 0,03 грн., яка нарахована підприємству в порядку ст. 129 Податкового кодексу України за порушення термінів сплати узгоджених податкових зобов'язань.
Наявність зазначених сум податкового боргу підтверджується роздрукуванням зворотного боку інтегрованої картки платника за грошовими зобов'язаннями по платежам "Земельний податок з юридичних осіб" (код 18010500), "Орендна плата з юридичних осіб" (код 18010600), "Податок на доходи фізичних осіб" (код 11010100) та "Військовий збір" (код 11011000), у зв'язку з несплатою вищезазначених сум зазначені грошові зобов'язання відповідача набуло статусу податкового боргу.
Згідно із ст. 67 Конституції України встановлено - кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Стаття 68 Конституції України ж передбачає, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України, законів України.
Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст.16 Податкового кодексу України (далі-ПК), встановлено обов'язок платника податків сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно п.36.1 ст. 36 ПК - податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором.
Згідно з п.46.1 ст. 46 ПК, податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов'язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до п.49.1 ст. 49 ПК, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Пунктом 49.2 ст. 49 ПК передбачено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Цей абзац застосовується до всіх платників податків, в тому числі платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності.
Податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює, зокрема: календарному місяцю протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця або календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу (п. 49.18 ст.49 ПК).
Згідно з п.п.9.1.10 п. 9.1 ст.9 ПК - плата за землю належить до загальнодержавних податків і зборів.
Відповідно до ст. 285 ПК, базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
Згідно п. 286.2 ст. 286 ПК - платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Згідно пункту 287.1 статті 287 ПК - власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (п. 287.3 та п. 287.4 ст. 287 ПК).
Так, у згідно із приписами п. 287.7 ст. 287 ПК - у разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).
У відповідності до положень ст. 288 ПК - підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
При цьому, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:
- не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території;
- не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
- може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 288.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.
- для пасовищ у населених пунктах, яким надано статус гірських, не може перевищувати розміру земельного податку.
- для баз олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, не може перевищувати 0,1 відсотка нормативної грошової оцінки.
Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу. (п. 288.7 ст. 288 ПК).
Відповідно до п.54.1 ст. 54 ПК - крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Згідно з п.57.1. ст. 57 ПК, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до п.56.11 ст. 56 ПК - не підлягає оскарженню податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податку.
Пунктом 57.3 ст. 57 ПК передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1.-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків. Коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до п. 58.2. ст.58 ПК - податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно з п. 58.3 ст.58 ПК - податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.
Відповідно до п. 42.2 ст. 42 ПК, документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.
Так, зважаючи на відсутність доказів оскарження платником вищезазначених податкових повідомлень-рішень сума заборгованості відповідача за даним рішеннями контролюючого органу, є узгодженою, і набула статусу податкового боргу платника податків.
Підпунктом 14.1.162 пункту 14.1 статті 14 ПК визначено поняття "пеня", у відповідності до якого -це сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки.
Статтею 129 ПК встановлено, що після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Нарахування пені розпочинається:
- при нарахуванні суми грошового зобов'язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов'язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);
- при нарахуванні суми податкового зобов'язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов'язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);
- при нарахуванні суми податкового зобов'язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання.
Згідно із п. 129.2 ст. 129 ПК - у разі скасування нарахованого контролюючим органом грошового зобов'язання (його частини) у порядку адміністративного та/або судового оскарження пеня за період заниження такого грошового зобов'язання (його частини) скасовується.
У відповідності до п. 129.3 ст. 129 ПК, нарахування пені закінчується:
-у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань;
- у день проведення взаєморозрахунків непогашених зустрічних грошових зобов'язань відповідного бюджету перед таким платником податків;
- у день запровадження мораторію на задоволення вимог кредиторів (при винесенні відповідної ухвали суду у справі про банкрутство або прийнятті відповідного рішення Національним банком України);
- при прийнятті рішення щодо скасування або списання суми податкового боргу (його частини).
У разі часткового погашення податкового боргу сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку.
Пунктом 129.4 статті 129 ПК визначено, що на суми грошового зобов'язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов'язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
На суми грошового зобов'язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Згідно з п. 14.1.175 ст.14 ПК - податковим боргом вважається сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до п. 95.2. ст. 95 ПК, стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Відповідно до п. 59.1 ст. 59 ПК - у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
На виконання вимог зазначеної норми, контролюючим органом сформовано та направлено на податкову адресу ТОВ "КТП "Восток" податкову вимогу №2554-25 від 07.11.2014р. на суму 573, 90 грн., однак дане відправлення повернуто позивачу працівниками поштового зв'язку з відміткою про неможливість вручення.
За правилами, визначеними п. 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі, коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.
Відповідно до вимог ст. 58.3, 59.1 Податкового кодексу України податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Доказів оскарження вищезазначеної вимоги відповідачем до суду не надано.
Таким чином, загальна сума заборгованості ТОВ "КТП "Восток" становить 333 797, 93 грн. та на момент розгляду справи є непогашеною.
Контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи (п. 41.1 ст. 41 ПК).
Відповідно до п.п. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК - контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно п.п. 95.1, 95.2 ст. 95 ПК - контролючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше, ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Відповідно до п. 95.3 ст. 95 ПК - стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направлено до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Відповідно до пп.20.1.19 п.20.1 ст.20 ПК, контролюючі органи мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою.
Відповідно до п.20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
На підставі викладеного, з урахуванням відсутності заперечень та відсутністю доказів остаточної сплати узгоджених зобов'язань, суд доходить висновку, що позов Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма Металург" про стягнення заборгованості - підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю "Комерційно-торгівельне підприємство "Восток" у банках, які обслуговують Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційно-торгівельне підприємство "Восток" (код ЄДРПОУ 13416854) на користь державного та місцевого бюджетів (код ЄДРПОУ 39734820) в рахунок погашення заборгованості по земельному податку з юридичних осіб в сумі 69 367, 09 грн. (шістдесят дев'ять тисяч триста шістдесят сім гривень дев'ять копійок) (р/р №33216811700004 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, код бюджетної класифікації 18010500), заборгованості з орендної плати з юридичних осіб в сумі 170 707, 07 грн. (сто сімдесят тисяч сімсот сім гривень сім копійок) (р/р №33215812700004 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, код бюджетної класифікації 18010600), заборгованості з податку на доходи фізичних осіб в сумі 71 190, 06 грн. (сімдесят одна тисяча сто дев'яносто гривень шість копійок) (р/р №33118340700004 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, код бюджетної класифікації 11010100), заборгованості по військовому збору в сумі 7351, 67 грн. (сім тисяч триста п'ятдесят одна гривня шістдесят сім копійок) (р/р №31118063700004 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, код бюджетної класифікації 11011000).
Копію постанови направити сторонам по справі.
Постанова підлягає негайному виконанню відповідно до ч.6 ст.183-2 та ч.1 ст. 256 КАС України.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Суддя Р.А. Барановський
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2017 |
Оприлюднено | 21.06.2017 |
Номер документу | 67202627 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Барановський Роман Анатолійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Барановський Роман Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні