№ 760/18270/16-к
№1-кс/760/14438/16
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26. 10. 2016 року слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні, в залі суду, в м. Києві клопотання старшого слідчого Солом`янського управління поліції ГУ Національної поліції м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської місцевої прокуратури №9 міста Києва ОСОБА_4 - про тимчасовий доступ до речей і документів, на підставі матеріалів кримінального провадження, зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за №12016100060004981, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.07.2016 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 190, ч. 1 ст. 191, ч. 1 ст. 358 КК України,
ВСТАНОВИВ:
До слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого Солом`янського управління поліції ГУ Національної поліції м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської місцевої прокуратури №9 міста Києва ОСОБА_4 - про тимчасовий доступ до речей і документів, на підставі матеріалів кримінального провадження, зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за №12016100060004981, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.07.2016 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 190, ч. 1 ст. 191, ч. 1 ст. 358 КК України.
Подане клопотання обґрунтоване тим, що у провадженні СВ Солом`янського УП ГУ національної поліції у м. Києві перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12016100090004981 від 23 липня 2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 190, ч. 1 ст. 191, ч. 1 ст. 358 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , перебуваючи на посаді директора товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) здійснила розтрату матеріальних цінностей товариства за наступних обставин.
Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 19.09.2011.
ОСОБА_5 приступила до виконання обов`язків директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з правом першого підпису банківських документів, податкових та фінансових звітів, договорів та інших документів від імені Товариства з іншими правами, передбаченими чинним законодавством та статутними документами Товариства з 13 вересня 2011 року (наказ №1 від 13.09.2011, підстава - Рішення зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »). Звільнена із займаної посади з 08.07.2016 за власним бажанням ст.38 КЗпП України (наказ № 18 від 08.07.2016 по кадрам).
Окрім цього на підприємстві працювали наступні особи:
- ОСОБА_6 (з 01.02.2012 року. Прийнятий на посаду начальника виробництва 01.02.2016 (наказ № 9 від 01.02.2012 по кадрам). Звільнена із займаної посади з 15.07.2016 за власним бажанням ст.38 КЗпП України (наказ № 24 від 15.07.2016 по кадрам).
- ОСОБА_7 01.02.2012 (на той час менеджер (управитель) із збуту). Переведена з 02.04.2012 на посаду оператора технологічних установок (наказ № 14 від 02.04.2012 по кадрам). Звільнена із займаної посади з 11.07.2016 за власним бажанням ст.38 КЗпП України (наказ № 22 від 11.07.2016 по кадрам).
- ОСОБА_8 01.02.2012 (на той час менеджер (управитель) із збуту. Переведена на посаду комерційного директора (наказ № 15 від 01.06.2016 по кадрам). Звільнена із займаної посади з 11.07.2016 року за власним бажанням ст.38 КЗпП України (наказ № 19 від 11.07.2016 по кадрам).
- ОСОБА_9 03.02.2012. Прийнята на посаду бухгалтера з обов`язками касира з 03.12.2012 (наказ № 33 від 03.12.2012 по кадрам). Звільнена із займаної посади з 11.07.2016 за власним бажанням ст.38 КЗпП України (наказ № 21 від 11.07.2016 по кадрам).
- ОСОБА_10 01.02.2012 (на той час менеджер із збуту). Прийнятий на посаду менеджера із збуту з 01.02.2013 (наказ № 5 від 01.02.2013 по кадрам). Переведений на посаду комерційного директора з правом підпису первинних документів з 01.01.2014 (наказ № 2 від 01.01.2014 по кадрам). Звільнений із займаної посади з 30.04.2016 за власним бажанням ст.38 КЗпП України (наказ № 13 від 30.04.2016 по кадрам).
- ОСОБА_11 01.02.2012. Прийнятий з 01.02.2012 на посаду технолога (наказ № 10 від 01.02.2012 по кадрам. В теперішній час працює на підприємстві.
- ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_2 . Прийнятий з 09.04.2012 на посаду оператора технологічних установок (наказ № 15 від 09.04.2012 по кадрам). В теперішній час працює на підприємстві.
- ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_2 . Прийнятий за сумісництвом з 09.04.2012 на посаду інженера з охорони праці (наказ № 16 від 09.042012 по кадрам). В теперішній час працює на підприємстві.
- ОСОБА_14 01.02.2012 (на той час менеджер з продажу). Звільнений.
- ОСОБА_15 01.02.2012 (на той час менеджер з продажу). Звільнена.
- ОСОБА_16 - прийнятий на посаду механіка з ремонту транспорту з 03.02.2014 (наказ № 4 від 03.02.2012 по кадрам).Звільнений із займаної посади з 31.05.2016 за власним бажанням ст.38 КЗпП України (наказ № 14 від 31.05.2016 по кадрам).
- ОСОБА_17 - прийнята з 01.08.2014 на посаду помічника керівника підприємства (наказ № 10 від 01.08.2014 по кадрам). Звільнена із займаної посади з 11.07.2016 за власним бажанням ст.38 КЗпП України (наказ № 20 від 11.07.2016 по кадрам).
- ОСОБА_18 - прийнятий з 03.08.2015 на посаду менеджера із збуту (наказ № 5/1 від 03.08.2015 по кадрам). Звільнений із займаної посади з 30.06.2016 за власним бажанням ст.38 КЗпП України (наказ № 17 від 30.06.2016 по кадрам).
Згідно висновку щодо результатів вивчення діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та встановлених правопорушень за період роботи ОСОБА_5 від 07.10.2016 року встановлено: Згідно з Наказом № 3 від 09.07.2016 «Про призначення Директора Товариства», ОСОБА_19 приступив до виконання обов`язків директора ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " з 09.07.2016. Після цього ОСОБА_19 було встановлено, що на підприємстві після звільнення директора підприємства ОСОБА_5 став заблокованим доступ до електронного бухгалтерського обліку та обліку готової продукції (доступ до цього обліку мала ОСОБА_5 ).
17.02.2016 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі директора ОСОБА_5 звернулось із заявою на адресу Фізичної особи-підприємця ОСОБА_20 ( АДРЕСА_1 ) про передачу прав власності на сайт ІНФОРМАЦІЯ_3 згідно договору про надання інформаційних (консультаційних) послуг № 1200-247 від 01.04.2013, та договору на підтримку сайту №1112-369-02 від 15.08.2015, фізичній особі ОСОБА_5 .
У травні 2016 року за підписом ОСОБА_5 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » сплачувало послуги інформатизації на адресу ФОП ОСОБА_21 (Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) НОМЕР_2 , м. Київ). В наявності акт надання послуг № ОК-00000028 від 31.05.2016 послуги інформатизації за травень на суму 6000 грн. В цьому акті вказані банківські реквізити ФОП ОСОБА_21 рахунок НОМЕР_3 у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », м. Харків, МФО НОМЕР_4 .
09 липня 2016 року на підставі Розпорядження директора ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ОСОБА_19 було розпочато відновлення бухгалтерського обліку ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " на підприємстві у зв`язку з встановленням його знешкодження після звільнення ОСОБА_5 .
На підставі наказу № 21/1 від 11.07.2016 за підписом директора підприємства ОСОБА_19 про проведення інвентаризації по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з 11.07.2016 на підприємстві була розпочато проведення інвентаризації основних засобів, товарів, сировини та інших товарно-матеріальних цінностей, малоцінних предметів за місцем знаходження виробництва та складських приміщень підприємства: АДРЕСА_2 , в результаті інвентаризації було встановлено нестачу основних засобів (за період діяльності службової (посадової) особи директора ОСОБА_5 ), на загальну суму з ПДВ 1 271 962,37 грн., без ПДВ 1 059 985,31 грн.
Так згідно п.44 акту інвентаризації нестача холодильної установки ОСП16/ТАG4561Z/SPR24 на суму 128 101,38 грн. без ПДВ. Встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 , м. Київ) 10.05.2016 було укладено договір №01/05/16 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на поставку обладнання і виконання монтажних робіт. Отримано на рахунок від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » 138 510,45 грн. (перерахування коштів 19.05.2016, 20.05.2016, 22.05.2016) за поставку та монтаж холодильної установки ОСП16/ТАG4561Z/SPR24. Оплата на рахунок Постачальника від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснювалось відповідно до платіжних доручень: №480 від 18.05.2016 на суму 45633,65 грн., №481 від 18.05.2016 на суму 1609,50 грн., №646 від 22.06.2016 на суму 91267,30 грн.
Згідно наданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » документів(лист-відповідь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » N01/10 від 07.10.2016), холодильне обладнання отримувалось на підставі довіреності ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 №339 від 04.07.2016 (за підписом керівника підприємства ОСОБА_5 ), виданої на ім`я начальника виробництва ОСОБА_6 , та видаткової накладної ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » №56 від 04.07.2016 на суму 152 112,16 грн. з ПДВ, на якій у графі Отримав відображено - «начальник виробництва ОСОБА_6 »та стоїть підпис.
Відповідно до листа-відповіді ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » №01/10 від 07.10.2016, монтажні та пуско-налагоджувальні роботи були виконані на об`єкті Замовника за адресою: АДРЕСА_3 у повному обсязі та закриті актом виконаних робіт №62 від 02.08.2016. Хоча станом на 02.08.2016 року ОСОБА_5 була звільнена з посади директора товариства. Однак, вищевказане обладнання та послуги з його монтажу не було отримано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Поставка та монтажні, пуско-налагоджувальні роботи холодильного обладнання були виконані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за адресою: АДРЕСА_3 . За вказаною адресою знаходяться нежитлові приміщення, які орендує ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 , юридична адреса: АДРЕСА_4 , засновники: ОСОБА_22 , РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_23 , РНОКПП НОМЕР_8 , директор ОСОБА_18 , РНОКПП НОМЕР_9 (працював на ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 з 03.08.2015 по 30.06.2016 на посаді менеджера із збуту), у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_7 (м. Київ, код за ЄДРПОУ НОМЕР_10 ). За адресою: АДРЕСА_4 зареєстроване ще одне підприємство, у якому засновники та посадові особи, як і у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », працювали раніше на ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 та були підлеглими директора ОСОБА_5 , а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_11 , юридична адреса: АДРЕСА_4 , засновники: ОСОБА_22 , РНОКПП НОМЕР_7 , ОСОБА_17 , РНОКПП НОМЕР_12 , (працювала на ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 з 01.08.2014по 11.07.2016 на посаду помічника керівника), директор: ОСОБА_10 , РНОКПП НОМЕР_13 , (працював на ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 : з 01.02.2013 - менеджер із збуту, а з 01.01.2014 по 30.04.2016 комерційний директор з правом підпису первинних документів).
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » договір (угоду) оренди складських приміщень за адресою: АДРЕСА_3 , ні з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ні з ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_7 не укладало.
У 2016 році ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі директора ОСОБА_5 офіційно оформлювалася реалізація готової продукції на адресу цих підприємств, а саме:
- на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » - на суму 1 685 164 грн.;
- на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » - на суму 236 962 грн.
За адресою: АДРЕСА_3 знаходяться приміщення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », де встановлювалась холодильна установка ОСП16/ТАG4561Z/SPR24 та здійснювались монтажні, пуско-налагоджувальні роботи по монтажу (офіційно (документально) належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »), яка в результаті протиправних дій керівника підприємства ОСОБА_5 та начальника виробництва ОСОБА_6 без законних на то підстав використовується у діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».
Окрім цього актом про проведення інвентаризації сировини (місцe проведення інвентарізації склади сировини ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_2 ), відповідно до якого встановлено нестачу сировини (за період діяльності службової (посадової) особи директора ОСОБА_5 ), на загальну суму без ПДВ - 12 587 922,12 грн., з ПДВ - на суму 15 105 506,54 грн.
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на протязі 2016 року здійснювало перерахування коштів за різні ТМЦ на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_14 , м. Київ) на загальну суму 1 393 009 грн., а саме: 22.03.2016, 04.04.2016, 06.05.2016.
Перерахування коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » здійснювалося за підписом ОСОБА_5 .
Після звільнення ОСОБА_5 директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_19 в бухгалтерії підприємства було виявлені первинні документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » щодо постачання на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 товарно-матеріальних цінностей на загальну суму 1 393 009 грн., а саме:
Відповідно до видаткової накладної № РН-0000191, 31.05.2016 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » відвантажено на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 АДРЕСА_5 суму 126 009грн. з ПДВ. Однак фактично ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » цю сировину не отримувало, що підтверджується даними Акту інвентаризації сировини від 03.08.2016.
Крім того встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 не використовує таку сировину ( АДРЕСА_5 ) у виробничому процесі, а також - не закуповує сировину для перепродажу. Відповідно до видаткової накладної № РН-0000206, 31.05.2016 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » відвантажено на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 дюбелі 180, 160, 220 на загальну суму 281 500 грн. з ПДВ. Однак фактично ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » їх не отримувало. Крім того встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 самостійно виробляє дюбелі та не закуповує таку продукцію для перепродажу.
Відповідно до видаткової накладної № РН-0000234, 30.06.2016 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » відвантажено на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » пресформу РFM-016-075 вартістю 600 000грн. з ПДВ. Однак фактично ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » її не отримувало, що підтверджується даними акту інвентаризації основних засобів від 03.08.2016.
Слідчий зазначав, що з метою повного, всебічного та об`єктивного досудового розслідування кримінального провадження, з`ясування про причетність осіб до вчинення кримінального правопорушення, по справі виникла необхідність у отриманні та наданні для сторони кримінального провадження тимчасового доступу до документів щодо руху коштів на рахунку, відкритому в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », а саме по рахунку № НОМЕР_15 , за період часу з 19.09.2011 року по 25.10.2016, із вказівкою дат, сум платежів, повною розшифровкою контрагентів (найменування, ідентифікаційний код, найменування банку, МФО, номера рахунку та призначення платежу), з можливістю ознайомитися з ними, та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Зазначені документи на даний час знаходяться безпосередньо у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »(МФО НОМЕР_16 ).
В зв`язку із зазначеним слідчий просив про задоволення клопотання.
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому доводи, просив задовольнити.
Слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, а тому клопотання розглянуто за правилами ч.2ст. 163 КПК України, без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Заслухавши пояснення слідчого, дослідивши матеріали, якими обґрунтовується подане клопотання, приходжу до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, так як стороною обвинувачення у судовому засіданні доведена необхідність отримання доступу до вказаних документів, оскільки вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а відомості, які в них містяться, можуть бути використані як докази, довести ті обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, іншим способом неможливо.
Виходячи із вищезазначеного та керуючись ст. ст. 159, 160, 162-164, 166, 309 КПК України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл слідчому Солом`янського управління поліції ГУ НП у місті Києві ОСОБА_3 , на тимчасовий доступ до речей та документів, що перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »(МФО НОМЕР_16 ), щодо руху коштів по рахунку, відкритому в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », а саме по рахунку № НОМЕР_15 , за період часу з 19.09.2011 року по 10.10.2016, із вказівкою дат, сум платежів, повною розшифровкою контрагентів (найменування, ідентифікаційний код, найменування банку, МФО, номера рахунку та призначення платежу), з можливістю ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити оригінали документів.
Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.10.2016 |
Оприлюднено | 14.03.2023 |
Номер документу | 67229954 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Бобровник О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні