Справа №127/12748/17
Провадження №1-кс/127/5126/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 червня 2017 року Вінницький міський суд Вінницької області
в складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю слідчого ОСОБА_3 ,
розглянувши клопотання заступника начальника 2-го відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 про надання дозволу на призначення документальної позапланової перевірки, -
ВСТАНОВИВ:
Заступник начальника 2-го відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у Вінницькій області підполковник податкової міліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на призначення документальної позапланової перевірки.
Клопотання мотивовано тим, що СУ ФР ГУ ДФС у Вінницькій області проводиться досудове розслідування кримінального провадження №42017020000000058, зареєстрованому у ЄРДР 10.02.2017, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 205, ч. 2 ст. 205 КК України.
Дане кримінальне провадження зареєстровано прокуратурою Вінницької області за фактом організації створення мешканцями м. Вінниці ОСОБА_4 (ФОП) та ОСОБА_5 (засновник ФГ «Надія-С», директор ТОВ «Крокус Адам») «конвертаційного центру» щодо вчинення фіктивних фінансово-господарських операцій, переведення безготівкових коштів у готівку для підприємств реального сектору економіки, шляхом створення 21 суб`єкта господарювання, засновником та керівником яких являється ОСОБА_6 .
В ході досудового розслідування даного кримінального провадження встановлено, що мешканці м. Вінниці ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ) та ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ), з метою прикриття незаконної діяльності, пов`язаної з вчиненням фіктивних фінансово-господарських операцій, переведенням безготівкових коштів у готівку для підприємств реального сектору економіки, створили або придбали ТОВ «Ріко-Імпорт» (код ЄДРПОУ 39251276) та в подальшому, повторно, створили або придбали ТОВ «Ріко-Інвест» (код ЄДРПОУ - 39265603), ПП «Стрибог» (код ЄДРПОУ - 39977501), ПП «Сімаргл» (код ЄДРПОУ - 39977585), ТОВ «Дажбог» (код ЄДРПОУ - 39977716), ПП «Крамина» (код ЄДРПОУ - 39977758), ТОВ «Вертоград» (код ЄДРПОУ - 39977805), ТОВ «Маєстат» (код ЄДРПОУ - 39977852), ТОВ «Зміч» (код ЄДРПОУ - 39977900), ТОВ «Дрим» (код ЄДРПОУ - 40234966), ТОВ «Брасс ЛТД» (код ЄДРПОУ - 40235080), ТОВ «Баред» (код ЄДРПОУ - 40235289), ТОВ «РПТ» (код ЄДРПОУ - 40239423), ТОВ «Сквоч» (код ЄДРПОУ - 40239545), ТОВ «Недор» (код ЄДРПОУ - 40239634), ТОВ «Штоль» (код ЄДРПОУ - 40239812), ТОВ «Чарпа» (код ЄДРПОУ - 40240152), ТОВ «Райвел Рітел» (код ЄДРПОУ - 40240938), ТОВ «Гресс» (код ЄДРПОУ - 40241329), ТОВ «Кролл плюс» (код ЄДРПОУ - 40241533), ТОВ «УК «Особняк» (код ЄДРПОУ - 40867421), засновником та керівником яких являється ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_3 ).
Встановлено, що вказані підприємства відносяться до однієї схеми, яка створена з метою надання послуг для підприємств реального сектору економіки з конвертації грошових коштів у готівку у значних розмірах. Дані підприємства зареєстровані на одну особу ОСОБА_6 та одною адресою, не мають ніяких трудових та інших ресурсів необхідних для поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, що свідчить про неможливість проведення фінансово господарської діяльності. При цьому дані підприємства звітність до контролюючих органів не подають, проводять у значних об`ємах фінансові операції по банківських рахунках, ОСОБА_6 всі грошові кошти, які надходять на банківські рахунки знімає у вигляді готівки на закупівлю товарно-матеріальних цінностей.
Під час здійснення досудового розслідування виникла необхідність в призначенні та проведенні документальної позапланової перевірки ТОВ «Сквоч» з питань дотримання вимог податкового законодавства при справлянні податку з доходів фізичних осіб та військового збору.
ТОВ «Сквоч» перебуває на податковому обліку у Вінницькій ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області.
Беручи до уваги те, що наявні факти проведення фінансових операцій ТОВ «Сквоч» та відповідно приховування і заниження об`єктів оподаткування внаслідок не подання звітностей до контролюючих органів, не нарахування та не сплати податків до бюджетів, що має суттєве значення для підтвердження корисливого мотиву скоєння злочинів, встановлення способу ухилення від сплати податків та, відповідно кваліфікації кримінального правопорушення, а також необхідність проведення позапланової документальної перевірки вказаного підприємства, виникли підстави для проведення позапланової документальної перевірки щодо дотримання податкового законодавства при справлянні податку з доходів фізичних осіб та військового збору під час здійснення фінансових операцій даним підприємством (зняття з банківських рахунків готівкових коштів), просив задовольнити клопотання.
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав за обставин, викладених у ньому.
Суд вважає можливим розглянути клопотання у відсутності представника відповідно до вимог ст. 163 КПК України.
Суд, вислухавши пояснення слідчого, дослідивши матеріали кримінального провадження, клопотання слідчого, дійшов висновку, що клопотання є доведеним, а тому підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади актів перевірок.
Згідно з ч. 2 ст. 94 КПК України одним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких пунктом 4 частини другої статті 99 КПК України віднесено і акти перевірок.
Підпунктом 20.1.4 статті 20 Податкового кодексу України (далі ПК України) контролюючі органи наділені правом проводити відповідно до законодавства перевірки платників податків.
Відповідно до пп. 78.1.11 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: отримано судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанову органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.
На даний час з КПК України виключено п. 6 ч. 2 ст. 36 та п. 4 ч. 2 ст. 40, якими прокурору, який здійснює нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням, та слідчому надавались повноваження призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.
Приймаючи до уваги викладене, зважаючи на те, що слідчим в судовому засіданні доведено необхідність проведення перевірки, суд вважає, що є достатні підстави для надання дозволу на призначення документальної позапланової перевірки ТОВ «Сквоч».
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 93, 94, 159-164, 309, 395 КПК України, ст. 20, 36, 40 Податкового кодексу України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Призначити по кримінальному провадженню №42017020000000058 від 10.02.2017 документальну позапланову перевірку ТОВ «Сквоч» (код ЄДРПОУ - 40239545) з питань дотримання вимог податкового законодавства при справлянні податку з доходів фізичних осіб та військового збору під час здійснення фінансових операцій підприємством за період з 01.01.2015 по 01.05.2017.
Проведення даної перевірки доручити ревізорам ГУ ДФС у Вінницькій області.
Строк проведення перевірки визначити протягом 30 - денного терміну з моменту постановлення ухвали.
Ухвала слідчого судді не підлягає апеляційному оскарженню, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 16.06.2017 |
Оприлюднено | 07.03.2023 |
Номер документу | 67257789 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Михайленко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні