Ухвала
від 20.06.2017 по справі 461/3985/17
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/3985/17

Провадження № 1-кс/461/4097/17

У Х В А Л А

про дозвіл на проведення документальної позапланової перевірки

20.06.2017 року слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , з участю прокурора ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення документальної позапланової перевірки , -

в с т а н о в и в :

слідчий СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 звернулась до суду з клопотанням у кримінальному провадженні №12017140000000004 від 04.01.2017 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 205, ч. 2 ст. 15 ч.5 ст.191 КК України, погодженим прокурором відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання державного обвинувачення управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури Львівської області ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення документальної позапланової перевірки ТзОВ «Теремор» (ЄДРПОУ 40925301), яке зареєстроване за адресою: м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, будинок 33Д, з питань податкового, валютного, митного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи за період 2016-2017 рр. Проведення перевірки просить доручити Головному управлінню ДФС у Львівській області.

Подане клопотання мотивує тим, що проведення перевірки зумовлена необхідністю повного, всебічного та об`єктивного розслідування кримінального провадження №12017140000000004 від 04.01.2017 року, в ході розслідування кого виникла необхідність у проведення позапланової перевірки окремих питань дотримання податкового законодавства ТзОВ «Теремор» (ЄДРПОУ 40925301).

Частиною 1 ст.9 КПК України передбачено, що під час кримінального провадження суд, слідчий суддя, прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий, інші службові особи органів державної влади зобов`язані неухильно додержуватися вимог Конституції України, цього Кодексу, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, вимог інших актів законодавства.

Відповідно до ч.2 ст.93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості. Рішення про вилучення оригіналів фінансово-господарських та бухгалтерських документів, арешт коштів на рахунках в установах банків, інших фінансово-кредитних установах можуть прийматися лише судом. Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів..

Згідно п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

За правилами ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: 78.1.1. за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов`язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються порушення цим платником податків податкового, валютного та іншого законодавства протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту; 78.1.2. платником податків не подано в установлений законом строк податкову декларацію, розрахунки, звіт про контрольовані операції або документацію з трансфертного ціноутворення, якщо їх подання передбачено законом; 78.1.3. платником податків подано контролюючому органу уточнюючий розрахунок з відповідного податку за період, який перевірявся контролюючим органом; 78.1.4. виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних та відповідну декларацію протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту; 78.1.5. платником податків подано в установленому порядку контролюючому органу заперечення до акта перевірки або скаргу на прийняте за її результатами податкове повідомлення-рішення, в яких вимагається повний або частковий перегляд результатів відповідної перевірки або скасування прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення у разі, коли платник податків у своїй скарзі (запереченнях) посилається на обставини, що не були досліджені під час перевірки, та об`єктивний їх розгляд неможливий без проведення перевірки. Така перевірка проводиться виключно з питань, що стали предметом оскарження; 78.1.7. розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків; 78.1.8. платником подано декларацію, в якій заявлено до відшкодування з бюджету податок на додану вартість, за наявності підстав для перевірки, визначених у розділі V цього Кодексу, та/або з від`ємним значенням з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень.; 78.1.9. щодо платника податку подано скаргу про ненадання таким платником податків податкової накладної покупцю або про порушення правил заповнення податкової накладної у разі ненадання таким платником податків пояснень та документального підтвердження на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються інформація зі скарги або про порушення правил заповнення податкової накладної з дня його отримання; 78.1.11. отримано судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанову органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення повноти i всебічності досудового слідства, приходжу до висновку про можливість задоволення клопотання про надання дозволу на проведення документальної позапланової перевірки окремих питань дотримання податкового законодавства, при проведенні фінансово-господарських операцій ТзОВ «Теремор» (ЄДРПОУ 40925301), за період з 2016-2017 рр., при наданні послуг з розміщенню та захороненню побутових відходів.

Керуючись ст.ст. 9, 40, 93, 131 КПК України, Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст.78 Податкового кодексу України, слідчий суддя ,-

у х в а л и в :

клопотання задовольнити.

Надати дозвіл на проведення документальної позапланової перевірки ТзОВ «Теремор» (ЄДРПОУ 40925301), яке зареєстроване за адресою: м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, будинок 33Д, з питань податкового, валютного, митного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи за період 2016-2017 рр.

Проведення документальної позапланової виїзної перевірки з питань дотримання податкового законодавства доручити Головному управлінню ДФС у Львівській області, що за адресою: м. Львів, вул. Стрийська 35.

Тривалість документальної позапланової перевірки визначити в межах, встановлених ст.82 Податкового кодексу України.

Ухвала остаточна, оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1 .

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення20.06.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу67273555
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —461/3985/17

Ухвала від 03.10.2022

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 12.06.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 12.06.2018

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 29.06.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Львівської області

Макойда З. М.

Ухвала від 11.08.2017

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

Ухвала від 03.07.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Львівської області

Калиняк О. М.

Ухвала від 29.06.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Львівської області

Макойда З. М.

Ухвала від 29.06.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Львівської області

Партика І. В.

Ухвала від 29.06.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Львівської області

Партика І. В.

Ухвала від 26.06.2017

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Волоско І. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні