Ухвала
від 19.06.2017 по справі 127/12732/17
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/12732/17

Провадження №1-кс/127/5116/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 червня 2017 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області

в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

за участю слідчого ОСОБА_3 ,

розглянувши клопотання заступника начальника 2-го відділу розслідування кримінальних проваджень СУ фінансових розслідувань ГУ ДФС у Вінницькій області підполковника податкової міліції ОСОБА_3 про призначення документальної позапланової перевірки ПП «Крамина» (код ЄДРПОУ - 39977758) з питань дотримання вимог податкового законодавства при справлянні податку з доходів фізичних осіб та військового збору під час здійснення фінансових операцій підприємством за період з 01.01.2015 по 01.05.2017,-

ВСТАНОВИВ:

Заступник начальник 2-го відділу розслідування кримінальних проваджень СУ фінансових розслідувань ГУ ДФС у Вінницькій області підполковник податкової міліції ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням про призначення документальної позапланової перевірки ПП «Крамина» (код ЄДРПОУ - 39977758) з питань дотримання вимог податкового законодавства при справлянні податку з доходів фізичних осіб та військового збору під час здійснення фінансових операцій підприємством за період з 01.01.2015 по 01.05.2017 року, мотивуючи свої вимоги тим, що проводиться досудове розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №№42017020000000058, від 10.02.2017 р., за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 205, ч. 2 ст. 205КК України.

Згідно клопотання, Дане кримінальне провадження зареєстровано прокуратурою Вінницької області за фактом організації створення мешканцями м. Вінниці ОСОБА_4 (ФОП) та ОСОБА_5 (засновник ФГ «Надія-С», директор ТОВ «Крокус Адам») «конвертаційного центру» щодо вчинення фіктивних фінансово-господарських операцій, переведення безготівкових коштів у готівку для підприємств реального сектору економіки, шляхом створення 21 суб`єкта господарювання, засновником та керівником яких являється ОСОБА_6 .

В ході досудового розслідування даного кримінального провадження встановлено, що мешканці м. Вінниці ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ) та ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ), з метою прикриття незаконної діяльності, пов`язаної з вчиненням фіктивних фінансово-господарських операцій, переведенням безготівкових коштів у готівку для підприємств реального сектору економіки, створили або придбали ТОВ «Ріко-Імпорт» (код ЄДРПОУ 39251276) та в подальшому, повторно, створили або придбали ТОВ «Ріко-Інвест» (код ЄДРПОУ - 39265603), ПП «Стрибог» (код ЄДРПОУ - 39977501), ПП «Сімаргл» (код ЄДРПОУ - 39977585), ТОВ «Дажбог» (код ЄДРПОУ - 39977716), ПП «Крамина» (код ЄДРПОУ - 39977758), ТОВ «Вертоград» (код ЄДРПОУ - 39977805), ТОВ «Маєстат» (код ЄДРПОУ - 39977852), ТОВ «Зміч» (код ЄДРПОУ - 39977900), ТОВ «Дрим» (код ЄДРПОУ - 40234966), ТОВ «Брасс ЛТД» (код ЄДРПОУ - 40235080), ТОВ «Баред» (код ЄДРПОУ - 40235289), ТОВ «РПТ» (код ЄДРПОУ - 40239423), ТОВ «Сквоч» (код ЄДРПОУ - 40239545), ТОВ «Недор» (код ЄДРПОУ - 40239634), ТОВ «Штоль» (код ЄДРПОУ - 40239812), ТОВ «Чарпа» (код ЄДРПОУ - 40240152), ТОВ «Райвел Рітел» (код ЄДРПОУ - 40240938), ТОВ «Гресс» (код ЄДРПОУ - 40241329), ТОВ «Кролл плюс» (код ЄДРПОУ - 40241533), ТОВ «УК «Особняк» (код ЄДРПОУ - 40867421), засновником та керівником яких являється ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_3 ).

Встановлено, що вказані підприємства відносяться до однієї схеми, яка створена з метою надання послуг для підприємств реального сектору економіки з конвертації грошових коштів у готівку у значних розмірах. Дані підприємства зареєстровані на одну особу ОСОБА_6 та одною адресою, не мають ніяких трудових та інших ресурсів необхідних для поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, що свідчить про неможливість проведення фінансово господарської діяльності. При цьому дані підприємства звітність до контролюючих органів не подають, проводять у значних об`ємах фінансові операції по банківських рахунках, ОСОБА_6 всі грошові кошти, які надходять на банківські рахунки знімає у вигляді готівки на закупівлю товарно-матеріальних цінностей.

Під час здійснення досудового розслідування виникла необхідність в призначенні та проведенні документальної позапланової перевірки ПП «Крамина» з питань дотримання вимог податкового законодавства при справлянні податку з доходів фізичних осіб та військового збору.

ПП «Крамина» перебуває на податковому обліку у Вінницькій ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області.

Оскільки наявні факти проведення фінансових операцій ТОВ «Маєстат» та відповідно приховування і заниження об`єктів оподаткування внаслідок не подання звітностей до контролюючих органів, не нарахування та не сплати податків до бюджетів, має суттєве значення для підтвердження корисливого мотиву скоєння злочинів, встановлення способу ухилення від сплати податків та, відповідно кваліфікації кримінального правопорушення, а також в зв`язку з необхідністю проведення позапланової документальної перевірки вказаного підприємства, слідчий просив слідчого суддю призначити позапланову документальну перевірку ПП «Крамина».

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав.

Слідчий суддя, вислухавши пояснення слідчого, дослідивши матеріали клопотання, прийшов до наступного висновку.

Відповідно до ч.2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади актів перевірок.

Згідно з ч.2ст.84 КПК Україниодним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких п.4 ч.2ст.99 КПК Українивіднесено і акти перевірок.

Разом із тим, на даний час зКПК Українивиключено п.6 ч.2 ст.36 та п.4 ч.2 ст.40, якими прокурору, та слідчому надавались повноваження призначити ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом, що обумовлює необхідність звернення до слідчого судді із даним клопотанням.

Постановою КМУ від 13.08.2014 року №408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», встановлено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребують у разі, якщо такі перевірки проходять за рішенням суду та на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКПК України.

Приймаючи до уваги наявні факти оформлення фінансово-господарських операцій ПП «Крамина» та відповідно приховування і заниження об`єктів оподаткування внаслідок не подання звітностей до контролюючих органів, не нарахування та не сплати податків до бюджетів, слідчий суддя вважає за необхідне клопотання задовольнити.

Відповідно до п.82.2ст.82 Податкового Кодексу України тривалістьперевірок, визначених устатті 78 цього Кодексу(крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті78.1.8п.78.1ст.78цьогоКодексу, тривалістьяких встановлено устатті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємства5 робочих днів, для фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьомувосьмому цього пункту, - 3 робочих дні, інших платників податків10 робочих днів.

Керуючись ст.ст.71,93,110 КПК України,Постановою Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 року №408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», ст.78,82 Податкового Кодексу України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання заступника начальника 2-го відділу розслідування кримінальних проваджень СУ фінансових розслідувань ГУ ДФС у Вінницькій області підполковника податкової міліції ОСОБА_3 про призначення документальної позапланової перевірки ПП «Крамина» (код ЄДРПОУ - 39977758) з питань дотримання вимог податкового законодавства при справлянні податку з доходів фізичних осіб та військового збору під час здійснення фінансових операцій підприємством за період з 01.01.2015 по 01.05.2017 задовольнити.

Призначити позапланову документальну перевірку ПП «Крамина» (код ЄДРПОУ - 39977758) з питань дотримання вимог податкового законодавства при справлянні податку з доходів фізичних осіб та військового збору під час здійснення фінансових операцій підприємством за період з 01.01.2015 по 01.05.2017 року.

Проведення даної перевірки доручити ревізорам ГУ ДФС у Вінницькій області.

Ухвала слідчого судді остаточна, оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:/підпис/

Копія вірна.

Суддя / ОСОБА_1 /

Секретар / ОСОБА_2 /

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення19.06.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу67301501
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —127/12732/17

Ухвала від 19.06.2017

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Вишар І. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні