Копія
Справа № 822/956/17
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 червня 2017 року м. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд
в складі:головуючого-суддіОСОБА_1 при секретаріОСОБА_2 за участі: представника позивача представника відповідачаОСОБА_3 ОСОБА_4 розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Хмельницьке таксі" до Хмельницької районної державної адміністрації , треті особи на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю "Сицилія - Авто", товариство з обмеженою відповідальністю "Автопілот" про визнання протиправним та скасування рішення про визначення переможців конкурсу від 16.02.2017 р. та зобов'язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся в суд з позовом до відповідача, треті особи на стороні відповідача, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення районного конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району, оформлене протоколом № 16 від 16.02.2017 року, щодо визначення переможцем конкурсу - товариства з обмеженою відповідальністю "Сицилія-Авто" по об'єкту № 5 маршрут № 1793 Хмельницький - Климашівка;
- зобов'язати районний конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району повторно визначити переможця конкурсу, шляхом нарахування балів учасникам конкурсу по об'єкту № 5 маршрут № 1793 Хмельницький - Климашівка.
Свій позов позивач обгрунтовує тим, що 16 лютого 2017 року Хмельницькою обласною державною адміністрацією проведений конкурс з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі області на право обслуговування маршруту № 1793 Хмельницький - Климашівка.
За результатами проведеного конкурсу конкурсним комітетом прийнято протокольне рішення № 16 від 16.02.2017 року, згідно якого переможцем конкурсу визнано товариство з обмеженою відповідальністю "Сицилія - Авто".
Рішення № 16 від 16.02.2017 року позивач вважає неправомірним, враховуючи наступне.
Відповідно до статті 43 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах та у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1081 від 03.12.2008 року.
Відповідно до пункту 29 Порядку № 1081 для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об'єкт конкурсу окремо заяву за формою, визначеною згідно з додатками 1 або 2, і відповідний перелік документів.
Згідно пункту 32 Порядку № 10181 до заяви автомобільного перевізника додається анкета за формою згідно з додатком 5, в якій передбачаються питання, що будуть враховані під час перевірки достовірності відомостей, що містяться у документах для участі у конкурсі, та під час підрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.
Відповідно до пункту 40 Порядку № 10181 під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів виключно за такими показниками: наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, наявність багажних відділень, додаткового обладнання); наявність, характеристика та кількість резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу; наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями; наявність свідоцтва відповідності автобуса параметрам комфортності (для міжміського перевезення); строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації); наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам; наявність та характеристика виробничої бази; умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу; умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом; умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів; досвід роботи перевізника-претендента; наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов; якість роботи автомобільного перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору (дозволу), укладеного (наданого) на підставі попереднього конкурсу; інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності; умови контролю за станом здоров'я водіїв.
За умовою пункту 42 Порядку № 1081 у разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів відповідно до цього Порядку та Закону України "Про автомобільний транспорт". Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом згідно з додатком 4 є підставою для визначення переможця конкурсу.
Позивач зазначає, що визначаючи переможця конкурсу, конкурсний комітет не використав бальної системи оцінки пропозицій перевізників - претендентів, що на думку позивача, є порушенням пункту 42 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1081 від 03.12.2008 року, оскільки участь у конкурсі прийняло два претенденти.
Також позивач зазначає, що оцінювання претендентів здійснена за критерієм, що не передбачений пунктом 40 Порядку № 1081.
З врахуванням наведених обставин позивач просить задовольнити його вимоги.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю, та надав суду пояснення, посилаючись на обставини викладені у позовній заяві.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнала повністю, пояснивши суду, що рішення районного конкурсного комітету прийняте відповідно до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування № 1081.
Зазначила, що під час прийняття рішення районний конкурсний комітет врахував скарги громадян, що стосувались надання позивачем послуг з перевезення на інших маршрутах.
За таких обставин у задоволені позову необхідно відмовити.
Представник третьої особи на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю "Сицилія - Авто" в судове засідання не прибув, хоча третя особа була належним чином повідомлена про дату, час і місце судового розгляду, заяви про розгляд справи за відсутності представника третьої особи до суду не подала.
Представник третьої особи - товариства з обмеженою відповідальністю "Автопілот" в судове засідання не прибув, хоча третя особа була належним чином повідомлена про дату, час і місце судового розгляду, та подав до суду клопотання, в якому просить справу розглянути за його відсутності.
Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи вважає, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
В судовому засіданні встановлено, що Хмельницькою районною державною адміністрацією оголошено конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району, про що подано оголошення в газету "Прибузька зоря".
19 січня 2017 року дане оголошення було опубліковане.
Одним з об'єктів зазначеного конкурсу є об'єкт № 5 маршрут № 1793 Хмельницький-Климашівка.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Умови та порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування регулюються Законом України "Про автомобільний транспорт" від 05 квітня 2001 року № 2344-III (далі - Закон № 2344-III) та Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081 (далі - Порядок № 1081).
Згідно з частиною 2 статті 5 Закону № 2344-III державне регулювання та контроль у сфері автомобільного транспорту спрямовані, зокрема, на створення рівних умов для роботи всіх суб'єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у сфері автомобільного транспорту, обмеження монополізму та розвиток конкуренції.
Відповідно до статті 43 Закону № 2344-III визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах та у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Частиною першою статті 44 Закону № 2344-III встановлено, що організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Статтею 45 Закону № 2344-ІІІ визначені вимоги до автомобільних перевізників, які допускаються до участі в конкурсі. Згідно з цією нормою, у конкурсі на визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь автомобільні перевізники, які мають ліцензію на той вид послуг, що виносять на конкурс, на законних підставах використовують у достатній кількості сертифіковані автобуси відповідного класу, відповідають вимогам, викладеним у статті 34 цього Закону.
Відповідно до статті 34 Закону № 2344-III автомобільний перевізник повинен: виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів;
утримувати транспортні засоби в належному технічному і санітарному стані та забезпечувати їх зберігання відповідно до вимог статті 21 цього Закону;
забезпечувати контроль технічного і санітарного стану транспортних засобів перед виїздом на маршрут;
забезпечувати проведення медичного контролю стану здоров'я водіїв;
організувати проведення періодичного навчання водіїв методам надання домедичної допомоги потерпілим від дорожньо-транспортних пригод;
забезпечувати умови праці та відпочинку водіїв згідно з вимогами законодавства;
забезпечувати проведення стажування та інструктажу водіїв у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту;
забезпечувати безпеку дорожнього руху;
забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів.
Автомобільні перевізники з кількістю транспортних засобів десять і більше зобов'язані організовувати підвищення кваліфікації керівників і спеціалістів автомобільного транспорту, діяльність яких пов'язана з наданням послуг автомобільного транспорту, у термін один раз на п'ять років, а з питань безпеки перевезень, охорони праці та пожежної безпеки - у термін один раз на три роки в порядку, який визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту.
Згідно з пунктом 17 Порядку № 1081 у конкурсі можуть брати участь підприємства (організації), які відповідають вимогам, що встановлені статтею 44 Закону України "Про автомобільний транспорт", а також умовам проведення відповідного конкурсу.
Відповідно до статті 46 Закону № 2344-ІІІ для участі в конкурсі на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування автомобільний перевізник подає конкурсному комітету такі документи:
заяву претендента встановленого зразка із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір працювати претендент;
відомості за підписом суб'єкта господарювання про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті з зазначенням підстав для їх використання перевізником;
відомості про додаткові умови обслуговування маршруту;
документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.
Відповідно до пункту 32 Порядку № 1081 проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування до заяви про участь у конкурсі автомобільного перевізника додається анкета, в якій передбачаються показники, що будуть враховані під час перевірки достовірності відомостей, що містяться у документах для участі у конкурсі, та під час підрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.
Пунктом 29 Порядку № 1081 передбачено, що для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об'єкт конкурсу окремо заяву за формою, визначеною згідно з додатками 1 або 2, і такі документи: нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів (може подаватися в одному примірнику, якщо перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які проводяться на одному засіданні); перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на автобусному маршруті, із зазначенням марки, моделі, пасажиромісткості (з відміткою "з місцем водія/без місця водія"), VIN-коду транспортного засобу, державного номерного знака, року випуску транспортного засобу; копії ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті; документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі, із зазначенням дати проведення конкурсу; копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті; копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови проведення санації); перелік транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, або письмова інформація про їх відсутність; анкету відповідно до пункту 32 цього Порядку; копія штатного розпису, податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) за останні повні два квартали. Комплектність поданих документів перевіряє в міру їх надходження організатор.
Для участі у конкурсі товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьке таксі" та товариство з обмеженою відповідальністю "Сицилія-Авто" подали відповідні пакети документів, передбачені пунктом 29 Порядку № 1081, комплектність даних документів була перевірена організатором конкурсу.
Судом встановлено, що документи, подані претендентами - товариством з обмеженою відповідальністю "Хмельницьке таксі" та товариством з обмеженою відповідальністю "Сицилія-Авто" для участі у конкурсі на визначення перевізника на об'єкт конкурсу № 5 маршрут № 1793 Хмельницький - Климашівка відповідають вимогам Закону України "Про автомобільний транспорт", Порядку № 1081 та умовам конкурсу, тому відповідач правомірно допустив зазначених претендентів до участі у конкурсі.
У відповідності до пункту 40 Порядку № 1081 під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів виключно за такими показниками: наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, наявність багажних відділень, додаткового обладнання); наявність, характеристика та кількість резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу; наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями; наявність свідоцтва відповідності автобуса параметрам комфортності (для міжміського перевезення); строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації); наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам; наявність та характеристика виробничої бази; умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу; умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом; умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів; досвід роботи перевізника-претендента; наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов; якість роботи автомобільного перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору (дозволу), укладеного (наданого) на підставі попереднього конкурсу; інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності; умови контролю за станом здоров'я водіїв.
Пунктом 42 Порядку № 1081 передбачено, що у разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів. Підставою для визначення переможця конкурсу є сумарна кількість балів, одержаних кожним претендентом, яка оцінюється згідно з додатком 4 до Положення № 1081 під назвою "Перелік показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів" (далі Перелік).
За результатами розгляду пропозицій претендентів конкурсний комітет нарахував такі бали:
ТОВ "Хмельницьке таксі" - 35 балів, а саме: 2 (за роки автобусів) + 10 (за пасажиромісткість автобусів) + 10 (за середньооблікову кількість працівників) + 5 (за трьох механіків) + 4 (за двох медиків) + 4 (за сертифікат відповідності послуг);
ТОВ "Сицилія-Авто" - 2 бали, а саме 2 (за роки автобусів).
За результатами обговорення інформації наданої претендентами, районним конкурсним комітетом з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району, прийнято рішення, що оформлене протоколом № 16 від 16.02.2017 року, яким визначено переможцем конкурсу по об'єкту № 5 маршрут № 1793 Хмельницький - Климашівка - товариство з обмеженою відповідальністю "Сицилія-Авто".
Суд зазначає, що дане рішення прийняте відповідачем з порушенням вимог пункту 42 Порядку № 1081, оскільки відповідачем проігноровано правову норму якою встановлено, що підставою для визначення переможця конкурсу є сумарна кількість балів, одержаних кожним претендентом, яка оцінюється згідно з додатком 4 до Положення № 1081 під назвою "Перелік показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів" (далі Перелік).
Оскільки за результатами вивчення документів, поданих претендентами до конкурсу, згідно до Переліку показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій перевізників претендентів ТОВ "Хмельницьке таксі" отримало більшу порівняно з ТОВ "Сицилія-Авто" кількість балів, то суд вважає неправомірним рішення конкурсного комітету в частині визначення переможцем конкурсу на об'єкт № 5 маршрут № 1793 Хмельницький - Климашівка - товариства з обмеженою відповідальністю "Сицилія-Авто".
В обгрунтування правомірності оспорюваного рішення представник відповідача в судовому засіданні зазначила, що районний конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району врахував скарги громадян, що стосувались надання позивачем послуг з перевезення на інших маршрутах. Копії даних скарг долучені до матеріалів справи.
Суд критично оцінює дане твердження представника відповідача, та не бере його до уваги при вирішенні спору, оскільки Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1081 від 03.12.2008 року, не передбачено такого критерію оцінювання претендентів, які приймають участь в конкурсі, як скарги на претендента, при здійсненні ним перевезень на інших маршрутах, тому суд вважає дане твердження представника відповідача безпідставним, і як наслідок прийняте рішення з урахуванням даного критерію є неправомірним.
Також суд зазначає, що на реалізацію оскаржуваного рішення Хмельницькою районною державною адміністрацією видано розпорядження "Про введення в дію рішення районного конкурсного комітету від 16 лютого 2017 року щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району" № 177/2017-р від 28.02.2017 року, пунктом 1 якого вирішено ввести в дію рішення районного конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування які не виходять за межі території району, оформлене протоколом № 16 від 16.02.2017 року.
Згідно частини 2 статті 11 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.
Враховуючи обставини справи суд вважає, що належним способом захисту прав позивача в даній справі є визнання протиправним та скасування пункту 1 розпорядження Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області "Про введення в дію рішення районного конкурсного комітету від 16 лютого 2017 року щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району" № 177/2017-р від 28.02.2017 року, в частині введення в дію рішення районного конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування які не виходять за межі території району, оформлене протоколом № 16 від 16.02.2017 року, щодо визначення переможцем конкурсу - товариства з обмеженою відповідальністю "Сицилія-Авто" по об'єкту № 5 маршрут № 1793 Хмельницький-Климашівка.
Що стосується позовної вимоги про зобов'язання районного конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району повторно визначити переможця конкурсу, шляхом нарахування балів учасникам конкурсу по об'єкту № 5 маршрут № 1793 Хмельницький - Климашівка, суд вважає за необхідне відмовити, враховуючи наступне.
Відповідно до норм чинного законодавства повноваження відповідача щодо прийняття рішення щодо визначення переможця у конкурсі є дискреційними повноваженнями та його виключною компетенцією, а тому у суду відсутні підстави для зобов'язання районного конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району повторно визначити переможця конкурсу, шляхом нарахування балів учасникам конкурсу по об'єкту № 5 маршрут № 1793 Хмельницький - Климашівка.
Суд вважає, що втручання в дискреційні повноваження відповідача не можуть бути виправдані з підстав доцільності та необхідності врегулювання спірних відносин.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставах, в межах та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
Частиною 2 статті 71 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
З огляду на викладене відповідачем не доведена правомірність рішення районного конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування які не виходять за межі території району, оформлене протоколом № 16 від 16.02.2017 року, щодо визначення переможцем конкурсу - товариства з обмеженою відповідальністю "Сицилія-Авто" по об'єкту № 5 маршрут № 1793 Хмельницький-Климашівка, а також встановлені обставини справи, суд вважає, що даний адміністративний необхідно задовольнити частково.
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 11, 71, 86, 158-163, 167, 254 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати пункт 2.5 рішення районного конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування які не виходять за межі території району, оформлене протоколом № 16 від 16.02.2017 року, щодо визначення переможцем конкурсу - товариства з обмеженою відповідальністю "Сицилія-Авто" по об'єкту № 5 маршрут № 1793 Хмельницький-Климашівка.
Визнати протиправним та скасувати пункт 1 розпорядження Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області "Про введення в дію рішення районного конкурсного комітету від 16 лютого 2017 року щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території району" № 177/2017-р від 28.02.2017 року, в частині введення в дію рішення районного конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів щодо визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування які не виходять за межі території району, оформлене протоколом № 16 від 16.02.2017 року, щодо визначення переможцем конкурсу - товариства з обмеженою відповідальністю "Сицилія-Авто" по об'єкту № 5 маршрут № 1793 Хмельницький-Климашівка.
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
В повному обсязі постанова суду буде виготовлена 21.06.2017 року.
Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.
Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.
Повний текст постанови виготовлено 21 червня 2017 року
Суддя /підпис/ОСОБА_1 "Згідно з оригіналом" Суддя ОСОБА_1
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.06.2017 |
Оприлюднено | 27.06.2017 |
Номер документу | 67305810 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Блонський В.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні