Ухвала
від 22.06.2017 по справі 127/13262/17
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/13262/17

Провадження №1-кс/127/5352/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 червня 2017 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , за участю слідчого ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУ Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_2 про надання дозволу напроведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунальний заклад «Іллінецький районний будинок культури» Іллінецької районної ради Вінницької області (ЄДРПОУ 05463259, адреса: Вінницька обл., м. Іллінці, вул. Соборна, 20) щодо проведення капітального ремонту даху КЗ «Іллінецький РБК» Іллінецької районної ради Вінницької області із правом проведення одночасної зустрічної звірки з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) в період з 29.11.2016 по теперішній час,-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий ОСОБА_2 звернулася до суду із вказаним клопотанням, мотивувавши його тим, що в провадженні слідчого перебуває кримінальне провадження № 12017020000000036 від 26.01.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи Комунального закладу «Іллінецький районний будинок культури» спільно зі службовими особами сектору культури та туризму Іллінецької районної державної адміністрації та ФОП ОСОБА_3 , зловживаючи службовим становищем, під час проведення капітального ремонту даху КЗ «Іллінецький РБК», що за адресою: Вінницька обл., м. Іллінці, вул. Соборна, 20 відповідно до підрядного контракту від 29.11.2016 № 3, шляхом внесення неправдивих відомостей у акти виконаних будівельних робіт, заволоділи бюджетними коштами.

Згідно висновку експерта (судової будівельно-технічної експертизи) № 2 від 14.04.2017 загальна вартість невиконаних робіт із врахуванням матеріалів по капітальному ремонту даху КЗ «Іллінецький РБК» становить 22169 грн.

Відповідно до довідки ГУ ДФС у Вінницькій області від 26.05.2017 за № 674/5-08 у ФОП ОСОБА_3 у четвертому кварталі 2016 року відсутні наймані працівники.

Однак, відповідно до акту № 1 за грудень 2016 року витрати за заробітню плату склали 42658,94 грн., по акту № 2 за грудень 2016 року 40028,45 грн., по акту № 3 за грудень 2016 року 18408,09 грн. Таким чином, заробітня плата ОСОБА_3 за грудень 2016 склала 101095,48 грн.

ФОП ОСОБА_3 субпідрядні організації не залучались, а згідно показів останнього дах робив власними силами та йому на добровільній основі допомагали брат ОСОБА_4 та кум ОСОБА_5 .

Відповідно до п.1.3 спільного наказу N 346/1025/685/53 від 19.10.2006

«Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» підконтрольною установою є міністерства та інші органи виконавчої влади, державні фонди, бюджетні установи і суб`єкти господарювання державного сектора економіки, підприємства і організації, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно.

Згідно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Комунальний заклад «Іллінецький районний будинок культури» Іллінецької районної ради Вінницької області (ЄДРПОУ 05463259) є органом державної влади.

Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні № 2939-XII від 26.01.1993 (в редакції від 19.04.2014) позапланові виїзні ревізії проводиться у разі надходження до органу державного фінансового контролю доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю і можуть здійснюватися лише на підставі рішення суду.

На підставі викладеного, з метою повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, керуючись ст.ст. 40, 93 КПК України, ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993 (в редакції від 19.04.2014) та спільного наказу ГКРУ, МВС, СБУ, ГПУ «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» N 346/1025/685/53 від 19.10.2006, слідча звернулася з даним клопотанням до суду.

Дослідивши клопотання та матеріали кримінального провадження вважаю, що клопотання підлягає до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до ч. ч. 7,8 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.{Частина сьома статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законами№ 4652-VI від 13.04.2012,№ 1697-VII від 14.10.2014}.Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Оскільки здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у суб`єктах господарювання, незалежно від форми власності, відноситься до головних завдань органу державного фінансового контролю, а забезпечення розслідування кримінального провадження є можливим лише при проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності установи, клопотання підлягає до задоволення.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 93 КПК України, ст. ст. 2, 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУ Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_2 задоволити.

Надати дозвіл Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунальний заклад «Іллінецький районний будинок культури» Іллінецької районної ради Вінницької області (ЄДРПОУ 05463259, адреса: Вінницька обл., м. Іллінці, вул. Соборна, 20) щодо проведення капітального ремонту даху КЗ «Іллінецький РБК» Іллінецької районної ради Вінницької області із правом проведення одночасної зустрічної звірки з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) в період з 29.11.2016 по день винесення ухвали суду.

Призначити строк проведення ревізії тривалістю до 15 робочих днів, починаючи з 29 червня 2017 року

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення22.06.2017
Оприлюднено03.03.2023
Номер документу67352589
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —127/13262/17

Ухвала від 22.06.2017

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Клапоущак С. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні