УКРАЇНА
ТЕПЛОДАРСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Справа № 516/120/17
Провадження № 2-а/516/9/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 червня 2017 року Теплодарський міський суд Одеської області у складі:
головуючої, судді - Мисливої Л.М.,
при секретарі - Саратовській Я.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Теплодарі клопотання ОСОБА_1 про забезпечення позову в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Департаменту державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області, про скасування постанови про адміністративне правопорушення,
ВСТАНОВИВ:
Позивач, ОСОБА_1, звернулась до суду з зазначеним позовом, в якому просить скасувати постанову №265 по справі про адміністративне правопорушення від 13.06.2017р. та закрити справу. Свої вимоги мотивує тим, що з 16.11.2015р. позивач є начальником відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області. 24.05.2017р. Департаментом державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області було проведено з виїздом на місце, планову перевірку дотримання відділом архітектури та містобудування виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час проведення ним містобудівної діяльності. На підставі зазначеної перевірки Департаментом державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області було складено акт перевірки від 24.05.2017р., протокол про адміністративне правопорушення від 24.05..2017р. та припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності від 24.05.2017р. Також Департаментом державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області 13.06.2017р. було винесено постанову №265 по справі про адміністративне правопорушення, згідно якої начальником відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Теплодарської міської ради Одеської області було порушено ч. 3 ст. 96-1 КУпАП України. Однак, з зазначеною постановою позивач не згодна, а тому просить її скасувати.
22.06.2017р. на адресу суду надійшло клопотання позивача про зупинення виконання постанови Департаменту державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області від 13.06.2017р. про накладення штрафу в розмірі 10200грн., до набрання законної сили судовим рішенням за результатами розгляду адміністративної справи, в зв'язку з тим, що штраф по даній постанові складає велику суму і ставить позивача в складне становище, а тому просить зупинити виконання оскаржуваної постанови.
Дослідивши надане клопотання, суд дійшов висновку, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 та ч. 3 ст. 117 КАС України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень. Подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається до суб'єкта владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання.
Як роз'яснено в п.17 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 06.03.2008 року Про практику застосування адміністративними судами окремих положень Кодексу адміністративного судочинства України під час розгляду адміністративних справ судам необхідно враховувати, що згідно з частинами третьою та четвертою статті 117 КАС України забезпечення позову в адміністративних справах допускається лише у двох формах: 1) зупинення дії рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються; 2) заборони вчиняти певні дії. Наведений перелік підстав забезпечення позову є вичерпним.
Предметом адміністративного позову є скасування постанови Департаменту державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області в справі про адміністративне правопорушення відносно позивача, якою останню визнано винною у вчиненні порушення ч. 3 ст.96-1 КУпАП України, а саме порушення законодавства під час планування і забудови територій та накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 600 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 10200 грн.
Відповідно до ст. 303 КУпАП України в разі оскарження постанови перебіг строку давності зупиняється до розгляду скарги.
Аналіз наведених норм дозволяє дійти висновку, що забезпечення адміністративного позову - це вжиття адміністративним судом, в провадженні якого знаходиться справа, певних процесуально-правових заходів щодо охорони прав, свобод та інтересів позивача, які б гарантували виконання рішення суду, у разі задоволення позову.
Проаналізувавши зміст заявленого клопотання та матеріали адміністративної справи, суд дійшов висновку, що позивачем доведено існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в даній адміністративній справі та неможливість захисту прав, свобод та інтересів позивача без вжиття таких заходів.
Керуючись ст.ст. 117, 118, 160, 165 КАС України,
УХВАЛИВ:
Зупинити виконання постанови №265 Департаменту державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області по справі про адміністративне правопорушення від 13.06.2017р. про накладення штрафу за порушенням у сфері містобудівельної діяльності у сумі 10200 грн. до набрання законної сили судовим рішенням за результатами розгляду адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Департаменту державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області, про скасування постанови про адміністративне правопорушення.
Ухвала суду може бути оскаржена до апеляційного адміністративного суду Одеської області протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала є обов'язковою для виконання.
Суддя
Суд | Теплодарський міський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 23.06.2017 |
Оприлюднено | 29.06.2017 |
Номер документу | 67361646 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Теплодарський міський суд Одеської області
Мислива Л. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні