ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 вересня 2016 р. Справа № 804/4116/16 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Турової О.М.,
розглянувши в порядку скороченого провадження у м. Дніпро адміністративну справу за позовом Криворізької північної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Ренес-ВВ про стягнення штрафних санкцій,-
ВСТАНОВИВ :
Криворізька північна об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Ренес-ВВ , в якому просила стягнути до бюджету кошти Товариства з обмеженою відповідальністю Ренес-ВВ (код за ЄДРПОУ 25004743) з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю Ренес-ВВ (код за ЄДРПОУ 25004743) у розмірі податкового боргу з адміністративних та інших санкцій на загальну суму 34 000,00 грн.
В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначалося, що відповідач має податковий борг у сумі 34 000,00 грн., згідно інтегрованої картки платника, що ведеться Криворізькою північною об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.
Згідно п. 3 ч. 5 ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого для надання заперечень або заяви про визнання позову, до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
При цьому ч.3 цієї статті встановлено десятиденний строк з дня одержання відповідачем копії ухвали про відкриття скороченого провадження у справі на подання останнім заперечень проти позову у цій справі, або його визнання.
Протягом встановленого терміну відповідачем не були подані заперечення проти позову та необхідні документи або заява про визнання позову.
Зважаючи на приписи п.3 ч.1 ст.183-2 КАС України, суд розглянув дану справу в порядку скороченого провадження за наявними у справі доказами, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Дослідивши матеріали справи та наявні в них докази, а також проаналізувавши зміст норм матеріального та процесуального права, які регулюють спірні правовідносини, суд приходить до висновку про те, що даний адміністративний позов підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що контролюючим органом було проведено перевірку відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Ренес-ВВ (код за ЄДРПОУ 25004743), в ході здійснення якої було встановлено порушення ч.3 ст.16 ЗУ від 19.12.95 р. №481/95 Про державне регулювання виробництва і торгівлі спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , а саме несвоєчасно подано звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв за січень та за квітень 2015 року.
На підставі акту перевірки від 03.03.2015 р. №1413/8/04-36-21-02-19 контролюючим органом прийнято рішення про застосування фінансових санкцій від 22.04.2015 р. №000365, яким згідно абзацу 18 частини другої статті 17 ЗУ від 19.12.95 р. №481/95-ВР було застосовано до ТОВ Ренес-ВВ (50014, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул. Волгоградська, 26, код ЄДРПОУ 25004743) фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 17 000 грн., згідно з абз.18 част.2 ст.17 ЗУ Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів від 19.12.1995 р. №481/95-ВР.
Також, контролюючим органом було прийнято рішення про застосування фінансової санкції від 15.10.2015 р. №000419, яким згідно абзацу 18 частини другої статті 17 ЗУ від 19.12.95 р. №481/95-ВР було застосовано до ТОВ Ренес-ВВ (50014, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул. Волгоградська, 26, код ЄДРПОУ 25004743) фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 17 000 грн., згідно з абз.18 част.2 ст.17 ЗУ Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів від 19.12.1995 р. №481/95-ВР.
15.09.2016 р. контролюючим органом було сформовано відносно ТОВ Ренес-ВВ податкову вимогу на загальну суму податкового боргу 34 000,00 грн., яка була направлена на адресу відповідача та вручена останньому 06.10.2015 р., що підтверджується поштовим повідомленням про вручення, копія якого міститься в матеріалах справи.
Будь-яких доказів оскарження вищевказаних рішень та зазначеної вище податкової вимоги в судовому порядку матеріали справи не містять.
З урахуванням вищезазначеного сума, яка підлягає стягненню з ТОВ Ренес-ВВ є узгодженою та підлягає сплаті у встановленому законом порядку.
Відповідно до вимог п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України, відповідач як платник податків зобов'язаний, зокрема, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно, норм ст.15 ЗУ Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів від 19 грудня 1995 року N 481/95-ВР (далі - Закон N 481/95-ВР) імпорт, експорт і оптова торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами можуть здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензій.
Згідно з абз.5 ч.2 ст. 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого
Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, - у розмірі 17000 гривень.
Згідно п.1 ст.3 ЗУ Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому
порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.
Частиною 3 статті 17 Закону N 481/95-ВР визначено, що зазначені штрафи спрямовуються до бюджету згідно з чинним законодавством.
При цьому частиною 4 зазначеної статті передбачено, що рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою цієї статті, приймаються органами доходів і зборів та/або органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції визначеної законами України.
Відповідно до п.5 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №790 від 02.06.2003р. (далі - Порядок №790), підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій, зокрема, є: матеріали правоохоронних, податкових та інших органів виконавчої влади щодо недотримання суб'єктами підприємницької діяльності вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів про виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
Частиною 5 статті 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів встановлено, що у разі невиконання суб'єктом господарювання рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду.
Згідно п.9 Порядку №790 рішення про застосування фінансових санкцій складається в трьох примірниках, один з яких залишається в органі, посадова особа якого прийняла це рішення; другий - у 3-денний строк після його прийняття надсилається суб'єкту підприємницької діяльності або видається його уповноваженому представникові під розписку; третій - надсилається до органу державної податкової служби за місцем реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності як платника податків для контролю за надходженням до державного бюджету суми сплаченого штрафу.
Пунктами 10-11 цього Порядку встановлено, що у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду. Суми фінансових санкцій, стягнені відповідно до цього Порядку, зараховуються до державного бюджету.
При цьому, відповідно до ч.6 ст.17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , дії органів, які мають право контролю за реалізацією норм цього Закону, можуть бути оскаржені в місячний термін у судовому порядку.
Судом встановлено, що рішення про застосування фінансових санкцій, а саме: від 22.04.2015 р. №000365 та від 15 жовтня 2015 р. №000419 відповідачем не оскаржувались.
Відтак, загальна сума податкового боргу, яку відповідач повинен сплатити складає в розмірі 34 000,00 грн.
При цьому, згідно з п. 59.1 ст. 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Пунктом 59.4 статті 59 ПК України , передбачено, що податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до п. 59.5 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.
З огляду на наведене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог Криворізької північної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області щодо стягнення з відповідача штрафних санкцій у загальному розмірі 34 000,00 грн., яка станом на час розгляду справи є не погашеною.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить із того, що відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, у яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати з відповідача не стягуються.
Керуючись ст. ст. 160-163, 167, 1783-3 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Криворізької північної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Ренес-ВВ про стягнення штрафних санкцій - задовольнити.
Стягнути до бюджету кошти Товариства з обмеженою відповідальністю Ренес-ВВ (код за ЄДРПОУ 25004743) з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю Ренес-ВВ (код за ЄДРПОУ 25004743) у розмірі податкового боргу з адміністративних та інших санкцій на загальну суму 34 000,00 грн. (тридцять чотири тисячі грн., 00 коп.).
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені ст. 186 цього Кодексу, з урахуванням приписів ч. 8 ст. 183-2 цього Кодексу, до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровській окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя О.М. Турова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2016 |
Оприлюднено | 27.06.2017 |
Номер документу | 67371606 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні