УХВАЛА
про залишення заяви про розстрочення виконання судового рішення без розгляду
27 червня 2017 року Справа № 803/1147/16
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Ковальчука В.Д.,
розглянувши у порядку письмового провадження в місті Луцьку заяву “Житлово-експлуатаційна контора №3 “Житлово-комунального об'єднання Нововолинської міської ради” про розстрочення виконання судового рішення у справі за адміністративним позовом Володимир-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області до “Житлово-експлуатаційна контора №3 “Житлово-комунального об'єднання Нововолинської міської ради” про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
“Житлово-експлуатаційна контора №3 “Житлово-комунального об'єднання Нововолинської міської ради” (далі – ЖЕК №3) на адресу суду надіслала заяву від 13.06.2017 року №385 про розстрочення виконання постанови Волинського окружного адміністративного суду від 24 травня 2017 року у справі за позовом Володимир-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області до “Житлово-експлуатаційна контора №3 “Житлово-комунального об'єднання Нововолинської міської ради” про стягнення податкового боргу у сумі 81572,84 грн. Зазначеною постановою суд адміністративний позов задовольнив повністю.
26 червня 2017 року на адресу суду надійшла заява від ЖЕК №3 про залишення зави про розстрочення виконання судового рішення без розгляду.
Представники сторін в судове засідання не прибули, хоча належним чином були повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, при цьому від представника позивача надійшла заява про розгляд заяви про розстрочення виконання судового рішення за його відсутності.
Згідно із частиною другою статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Відповідно до ч.4 ст.122 КАС України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження. Як передбачено частиною першою статті 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Таким чином, оскільки в судове засідання сторони не прибули, що не перешкоджає судовому розгляду, тому розгляд заяви про розстрочення виконання судового рішення здійснено в порядку письмового провадження, без фіксування адміністративного процесу технічними засобами.
Заява про залишення заяви про розстрочення виконання судового рішення без розгляду підлягає до задоволення з таких підстав.
Згідно із частиною другою статті 5 КАС України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи. Частиною сьомою статті 9 КАС України визначено, що у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 155 КАС України суд своєю ухвалою залишає позовну заяву без розгляду, якщо надійшло клопотання позивача про відкликання позовної заяви.
Таким чином, оскільки статтею 263 КАС України, яка регламентує порядок розгляду судом заяви про розстрочення виконання судового рішення, не врегульовано дії суду у випадку подання клопотання про залишення без розгляду такої заяви, тому, на думку суду, у даному випадку за аналогією закону слід застосувати положення пункту 5 частини першої статті 155 КАС України та залишити заяву без розгляду.
Керуючись статтями 9, 41, 122, 155, 263 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Заяву про розстрочення виконання судового рішення залишити без розгляду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на ухвалу подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Суддя В.Д. Ковальчук
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.06.2017 |
Оприлюднено | 03.07.2017 |
Номер документу | 67421372 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні