Справа №766/667/17
н/п 1-кс/766/6520/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21.06.2017 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у судовому засіданні, в приміщенні суду клопотання слідчого СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 у матеріалах досудового розслідування № 42016231010000202 від 28.11.2016 р., з попередньою правовою кваліфікацією за ч. 2 ст. 364 КК України про проведення обшуку та додані до клопотання матеріали,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням, в якому просить надати дозвіл на проведення обшуку у службових приміщеннях, господарських будівлях за адресою: АДРЕСА_1 , за місцем розташування Департаменту житлово-комунального господарства Херсонської міської ради з метою відшукання, фіксації та вилучення документів, які можуть підтверджувати факти викладені у клопотанні та бути доказами злочинної діяльності службових осіб Департаменту житлово-комунального господарства Херсонської міської ради, ФОП ОСОБА_4 , ТОВ Сервісбуд-інвест», ТОВ «Укрремстрой реконструкція» та ФОП ОСОБА_5 .
Мотивуючи клопотання слідчий вказує, що в провадженні СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесенні 28.11.2016 р. до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42016231010000202 з попередньою правовою кваліфікацією за ч. 2 ст. 364 КК України за фактами того, що посадовими особами Департаменту житлово-комунального господарства Херсонської міської ради (далі ДЖКГ Херсонської міської ради) та представниками суб`єктів господарської діяльності ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ), ТОВ Сервісбуд-інвест» (код 39977428), ТОВ «Укрремстрой реконструкція» (код 37353100) та ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_2 ) можливо внесено недостовірні дані до актів виконаних робіт за 2015-2016 роки, внаслідок чого бюджету м. Херсона завдано збитків на суму понад 500 тисяч гривень.
В ході досудового розслідування встановлено, що протягом 2015-2017 років між Департаментом ЖКГ Херсонської міської ради та ФОП « ОСОБА_5 », ФОП « ОСОБА_4 » та ТОВ «Сервісбуд-інвест» можливо недостатньо працівників відповідної кваліфікації, що б надало останнім змоги виконувати роботи в повному обсязі згідно нормативних вимог, що дає підстави вважати, що в акті виконаних робіт від ФОП « ОСОБА_5 », ФОП « ОСОБА_4 » та ТОВ «Сервісбуд-інвест» внесенні недостовірні відомості щодо обсягів та вартості (отримані кошти на виплату заробітної плати працівникам, використані машини та механізми) виконаних робіт за 2015-2017 роки, внаслідок чого бюджету м. Херсона завдано збитків у великих розмірах.
Крім того, встановлено, що службовими особами ТОВ «Сервісбуд-інвест» у 2015 році, можливо з метою привласнення бюджетних коштів використовувалась праця працівників КП «Дніпровський» Херсонської міської ради, якими безкоштовно проводились роботи із ремонту водопровідних мереж, систем опалення, гарячого та холодного водопостачання, що підтверджується показами останніх.
Частину отриманих бюджетних коштів від Департаментом ЖКГ Херсонської міської ради, службовими особами ТОВ «Сервісбуд-інвест» було перераховано на банківські рахунки ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , після чого кошти в банках м. Херсона були зняті готівкою та можливо обернені на користь посадових осіб Департаменту ЖКГ Херсонської міської ради та службових осіб ТОВ «Сервісбуд-інвест».
Встановлено, що протягом 2015 року між Департаментом ЖКГ Херсонської міської ради та ТОВ «Укрремстрой реконструкція» укладено ряд договорів на проведення капітального ремонту електромереж зовнішнього освітлення м. Херсона на загальну суму понад 2,5 млн. грн.
Так, протягом липня жовтня 2015 року бюджетні кошти в сумі понад 2,5 млн. грн., виділені на виконання вищевказаних ремонтних робіт в повному обсязі освоєні ТОВ «Укрремстрой реконструкція» в особі ОСОБА_9 .
За наявними даними службові особи ТОВ «Укрремстрой реконструкція» до актів виконаних робіт та відомостей ресурсів вносили завідомо недостовірні дані щодо обсягів виконаних робіт, залученої техніки та працівників, а також вартості матеріалів та джерел їх походження, у зв`язку з чим завищено обсяги виконаних робіт на суму понад 300 тис. грн.
Так, на ТОВ «Укрремстрой реконструкція» у 2015 році офіційно працевлаштована лише одна особа директор ОСОБА_9 , який фізично не міг виконати заявлений обсяг робіт за бюджетні кошти отримані від Департаменту ЖКГ Херсонської міської ради, службові особи ТОВ «Укрремстрой реконструкція» одразу ж перераховували на банківські рахунки субпідрядних підприємств, які містять стійкі ознаки фіктивності, з метою можливого привласнення бюджетних коштів та їх обготівкування через банківські реквізити ПП «Фебрус», ПП «Комір груп», ПП «Лагуна Біч», ПП Вега-ремстрой».
З матеріалів досудового розслідування вбачається, що ПП «Лагуна Біч», ПП Вега-ремстрой», ПП «Фебрус», ПП «Комір груп» залучені до протиправної діяльності, пов`язаної з мінімізацією податкових зобов`язань підприємствам реального сектора економіки, внаслідок чого державному та місцевому бюджетам завдано збитків в особливо великих розмірах.
Крім того, за ухвалою слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області проведено вилучення в Департаменті ЖКГ ХМР частини документації на проведення робіт з благоустрою м. Херсона та капітальних ремонтів опалення, водопостачання, покрівель будинків, але представниками Департаменту не надано всіх документів, які були зазначені в ухвалі слідчого судді, а саме договори на проведення вказаних робіт за 2015-2017 роки, журнали авторського нагляду, загальні журнали робіт, акти прихованих робіт, сертифікати якості на матеріали, обладнання, паспорти на обладнання, гарантійні листи на матеріали та обладнання, накладні на матеріали, рішення про залучення субпідрядників, рішення членів тендерного комітету, цінові пропозиції учасників закупівлі, меморіальні ордери, виписки з рахунків, виконавчі схеми будівельно-монтажних робіт та інші документи.
У зв`язку з чим слідчий вважає, що на даний час у матеріалах кримінального провадження за результатами проведеного комплексу слідчих та процесуальних дій зібрано достатньо доказів причетності до вчинення вказаного кримінального правопорушення посадових осіб Департаменту житлово-комунального господарства Херсонської міської ради та представників суб`єктів господарської діяльності ФОП ОСОБА_4 , ТОВ Сервісбуд-інвест», ТОВ «Укрремстрой реконструкція» та ФОП ОСОБА_5 , при цьому виявлені та вилучені в ході проведення обшуку речі та документи матимуть суттєве значення для подальшого досудового розслідування, а в інший спосіб їх отримати неможливо.
Заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання та просив задовольнити, дослідивши матеріали клопотання слідчий суддя приходить до наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Відповідно до ч. 2 ст. 234 КПК України, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.
Приймаючи до уваги вищевикладене, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання задоволенню не підлягає, так як в клопотанні відсутні відомості про строк дії попередньо постановленої ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів; зазначення до яких саме документів йому було надано тимчасовий доступ, а до яких не надано; внаслідок чого не конкретизовано обґрунтування вимоги у відповідності до ч.1 ст. 166 КПК України. Також в клопотанні відсутні відомості стосовно того, що вказані у клопотанні документи дійсно знаходиться за вказаною в клопотанні адресою, враховуючи, що кримінальне правопорушення було вчинене в період 2015-2017 років.
Крім цього, слідчий суддя також вважає, що слідчим не доведено, що для потреб досудового розслідування відсутні інші можливості для отримання відповідних доказів, що само по собі виправдовувало б необхідність у застосуванні заходу забезпечення кримінального провадження з таким ступенем втручання у права і свободи осіб, як обшук, зокрема, слідчий не позбавлений права звернутися до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до вищезазначених речей та документів, у зв`язку з чим вбачається передчасність звернення з даним клопотанням до слідчого судді.
Керуючись ст.ст. 110, 234, 235, 309 КПК України , -
У Х В А Л И В:
Відмовити в задоволенні клопотання слідчого СВ Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 про проведення обшуку.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2017 |
Оприлюднено | 12.06.2023 |
Номер документу | 67448230 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Гонтар Д. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні