Ухвала
від 15.06.2017 по справі 686/5413/16-к
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/5413/16-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 червня 2017 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду ОСОБА_1 , розглянувши клопотання заступника начальника слідчого управління начальника 1 відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_2 , за матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32016240000000005 від 16.02.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212 КК України, про проведення позапланової перевірки,-

в с т а н о в и в :

До суду звернувся заступник начальника слідчого управління начальника 1 відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у Хмельницькій області ОСОБА_2 з клопотанням погодженим прокурором про надання дозволу на проведення документальної позапланової перевірки ТОВ «Горіх Поділля» (код ЄДРПОУ 40022590, Хмельницька область, м. Кам`янець-Подільський, вул. Ценського, 1/2-Д).

Із клопотання вбачається, що службові особи ТОВ «Горіх Поділля» упродовж 2015-2016 років, за попередньою змовою із фізичними особами-підприємцями ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , будучи податковим агентом, зобов`язаним утримувати з виплаченого доходу податок з доходів фізичних осіб, такий податок при заготівлі горіхів волоських у населення не утримували, внаслідок чого умисно ухилились від сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб на суму 834 600 грн., чим завдали державі збитки у значних розмірах.

Так, упродовж вказаного періоду службові особи ТОВ «Горіх Поділля» здійснювали заготівлю плодів горіха волоського у населення за готівку, оформлюючи вказані операції за бухгалтерським та податковим обліком підприємства як придбання сільськогосподарської продукції у взаємопов`язаних фізичних осіб-підприємців: ОСОБА_3 (і.п.н. НОМЕР_1 ), ОСОБА_4 (і.п.н. НОМЕР_2 ), ОСОБА_5 (і.п.н. НОМЕР_3 ), ОСОБА_6 (і.п.н. НОМЕР_4 ) та ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_5 ). При цьому податок з доходів фізичних осіб при фактичній заготівлі горіхів волоських у населення не утримували та до бюджету не сплачували.

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що фізичні особи підприємці ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 являються взаємопов`язаними суб`єктами господарювання із ТОВ «Горіх Поділля» та були зареєстровані виключно з метою документального оформлення операцій з ніби то продажу горіхів волоських ТОВ «Горіх Поділля», фактично придбаних даним підприємством у населення за готівку без будь-яких бухгалтерських документів.

Вказані фізичні особи підприємці здійснювали свою діяльність за юридичною адресою ТОВ «Горіх Поділля» (Хмельницька область, м. Кам`янець-Подільський, вул. Ценського, 1/2-Д) та відповідно до укладених договорів із засновником ТОВ «Поділля Горіх» ОСОБА_8 безоплатно використовували приміщення за даною адресою. Також, на підставі укладених договорів оренди, використовували обладнання для переробки та упакування горіхів, що належить громадянину ОСОБА_8 , який є власником приміщення за місцем реєстрації ТОВ «Горіх Поділля» за адресою: Хмельницька область, м. Кам`янець-Подільський, вул. Ценського, 1/2-Д.

Відповідно до Єдиного реєстру довіреностей, фізичні особи підприємці ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 та ОСОБА_7 уповноважили директора ТОВ «Горіх Поділля» ОСОБА_9 та ОСОБА_10 , яка фактично вела облік ТОВ «Горіх Поділля», представляти їх інтереси в органах влади та розпоряджатися їх банківськими рахунками.

Вказані порушення підтверджуються висновком дослідження №6/16-13/40022590 від 11.02.2016 про результати фінансово-господарської діяльності ТОВ «Горіх Поділля» за період з 01.10.2015 по 11.02.2016, проведеного працівниками відділу боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ГУ ДФС у Хмельницькій області.

На підставі вищевикладеного, з метою перевірки правильності оподаткування ТОВ «Горіх Поділля» господарських операцій при проведенні розрахунків з фізичними особами підприємцями, слідчий просить клопотання задовольнити.

Дослідивши матеріали клопотання та кримінального провадження,суд приходить до наступного.

Відповідно до п.75.1ст.75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Згідно з п.п.78.1.11ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється у випадку отримання судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Відповідно ч. 2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

В той же час, до статей 36та40 КПК УкраїниЗаконом України «Про прокуратуру»були внесені зміни, якими виключені повноваження прокурора та слідчого органу досудового розслідування призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.

Відповідно до ст.78.2Податкового кодексу України, обмеження у підставах проведення перевірок платників податків, визначені цим Кодексом, не поширюються на перевірки, що проводяться на звернення такого платника податків, або перевірки, що проводяться у межах кримінального провадження.

Отже, слідчим наведені підстави для проведення позапланової виїзної перевірки дотримання податкового законодавства, відомості, отриманні в результаті такої перевірки, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані в якості доказів, іншими способами довести обставини, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, неможливо.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, є всі підстави для надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки, в зв`язку з чим клопотання слідчого підлягає задоволенню.

Керуючись 93КПК України, п.п.78.1.11,78.2ст.78, ст.Податкового кодексу України, -

у х в а л и в:

Надати дозвіл на проведення документальної позапланової перевірки ТОВ «Горіх Поділля» (код ЄДРПОУ 40022590, Хмельницька область, м. Кам`янець-Подільський, вул. Ценського, 1/2-Д) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства при проведенні розрахунків з фізичними особами підприємцями ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_2 ) за період з 01.10.2015 по 31.03.2016 року.

Проведення документальної позапланової перевірки доручити працівникам Головного управління ДФС у Хмельницькій області.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Хмельницького

міськрайонного суду ОСОБА_1

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення15.06.2017
Оприлюднено03.03.2023
Номер документу67457413
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —686/5413/16-к

Ухвала від 15.06.2017

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Данькова С. О.

Ухвала від 25.03.2016

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Данькова С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні