УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
27.06.2017 Справа № 904/5440/14
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.
за заявою ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Мета-Днепр", м. Дніпро
до боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Мета-Днепр", м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 227, кімн. 4, код ЄДРПОУ 38530549
про визнання банкрутом
Представники:
від кредиторів: не з'явились
від боржника: ліквідатор не з'явився
ВСТАНОВИВ:
Провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Мета-Днепр", м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 227, кімн. 4, код ЄДРПОУ 38530549 порушено 29.07.14 р. за заявою ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Мета-Днепр", м. Дніпро .
Постановою від 12.08.2014 р. боржника визнано банкрутом, ліквідатором банкрута призначено голову ліквідаційної комісії ОСОБА_2 (м. Донецьк, бр. Шкільний, 16/ 139, ідентифікаційний номер НОМЕР_1).
Ухвалою суду від 21.04.2015р. затверджено реєстр вимог кредиторів у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Мета-Днепр", м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 227, кімн. 4, код ЄДРПОУ 38530549, з вимогами наступних кредиторів:
- ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ТІНТРЕЙД", м. Донецьк - 1218,00грн. (1 черга), 60000,00грн. (6 черга);
- Державна податкова інспекція у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області - 757,95грн. (6 черга).
Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Представники кредиторів та ліквідатор в судове засідання не з'явились, про день, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.
В зв'язку з тим, що кредитор ТОВ "Тінтрейд" та ліквідатор перебувають в м. Донецьку, судом здійснено відповідну публікацію повідомлення на веб-сайті Господарського суду Дніпропетровської області.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні кредитора та ліквідатора, встановлено наступне.
Згідно із пунктом 1-1 Прикінцевих та перехідних положень (Х розділ) Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі - Закон) (в редакції, що діє з 19.01.2013 року) положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.
Відповідно до статті 4-1 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом .
За вимогами частини 1 статті 2 Закону провадження у справі про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Відповідно до статті 9 Закону справи про банкрутство юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 2 статті 41 Закону встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його зберігання; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом тощо.
Згідно з частиною 1 статті 46 Закону після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню тощо. Про час та місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.
Ліквідатором на підставі наказу №1 від 02.02.2014р. проведено інвентаризацію, за результатами проведення якої майнові активи банкрута не виявлено.
З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.
Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання як місцезнаходженням банкрута.
Згідно довідок Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області №07.1/07.1-09/239 від 22.01.2015р., Центру надання послуг пов'язаних з використанням автотранспортних засобів, з обслуговування Бабушкінського, Жовтневого та Кіровського районів м. Дніпропетровськ, підпорядкований УДАІ ГУМВС України Дніпропетровські області №14/1203-153 від 29.01.2015р., Державної архітектурно-будівельна інспекція України №12-20/10-230 від 18.03.2015р., Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України №20.19-2566 від 12.03.2015р., Департаменту адміністративних послуг та інформатизації Державної інспекції України з безпеки на морському транспорті та річковому транспорті (УКРМОРРІЧІНСПЕКЦІЯ) №22-15/679 від 20.03.2015р., Управління Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області №33-411-0.2-2156/2-15 від 10.062015р., за боржником автотранспортних засобів та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.
Відповідно до листа Відділу надання адміністративних послуг, державної реєстрації та інформаційного забезпечення Державної служби інтелектуальної власності України №1/12-265 від 17.03.2015р. об'єктів промислової власності, що належать банкруту не виявлено.
Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта №32436742 від 20.01.2015р. в зазначених реєстрах інформація щодо майна банкрута відсутня.
Відповідно до Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна про податкові застави №47468314 від 21.07.2015р. інформація щодо обтяження рухомого майна банкрута відсутня.
Згідно із витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців №20189346 від 02.03.2015р. за банкрутом не зареєстровані філії та відокремлені підрозділі.
Згідно довідки Бабушкінського ВДВС Дніпропетровського МУЮ №0314/165 від 12.01.2015р. виконавчі провадження стосовно банкрута у відділі не перебувають.
Відповідно до листа ДПІ у Бабушкінському району м. Дніпропетровська ГУ ДФС у Дніпропетровській області №1719/01-62-10-019 від 26.01.2015р. за банкрутом не зареєстровано відкриті рахунки.
Під час розгляду справи встановлено, що відповідно до проміжного ліквідаційного балансу станом на 16.06.2014р. залишок коштів у боржника складає 7,0 тис. грн.
Як вбачається з матеріалів справи, зазначені кошти спрямовано на погашення судового збору за подання заяви про порушення провадження у справі про банкрутство в розмірі 6090,00грн., а решту в розмірі 890грн. спрямовано на витрати ліквідатора пов'язані з ліквідаційною процедурою, зокрема, оплата пального.
Відповідно до ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає.
Згідно із ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
12.08.2014р. на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України опубліковано оголошення № 7541 про визнання боржника банкрутом та відкриття відносно останнього ліквідаційної процедури.
Ухвалою суду від 21.05.2015р. затверджено реєстр вимог кредиторів у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Мета-Днепр", м. Дніпропетровськ, Бабушкінський район, вул. Героїв Сталінграду, 227, кімн. 4, код ЄДРПОУ 38530549, з вимогами наступних кредиторів:
- ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ТІНТРЕЙД", м. Донецьк - 1218,00грн. (1 черга), 60000,00грн. (6 черга);
- Державна податкова інспекція у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області - 757,95грн. (6 черга).
Інших заяв з грошовими вимогами до банкрута до суду не надходило.
Згідно п.5 ст. 45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Одночасно судом розглянуті клопотання кредитора ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська б/н б/д (надійшло до суду 11.09.2014р.) та №3634/04-62-10-012 від 04.02.2015р. про не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу до проведення податковим органом позапланової перевірки.
Так, відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.
Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.
Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.
Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.
Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення позапланової перевірки.
21.08.2014р. ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська прийнято наказ №1457 від 21.08.2014р. про проведення документальної планової перевірки ТОВ "Мета-Днепр".
В матеріалах справи відсутні докази повідомлення ліквідатора про проведення перевірки. Направлення від 22.08.2014р. №1313, 1312, 1311 про проведення перевірки ліквідатором не отримано, доказів надсилання його відсутні.
22.08.2014р. ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська складено акт №1346/04-62-22-3/28530599 та № 1342/04-62-22-5/38530549 про неможливість проведення перевірки в зв'язку із відсутністю посадових осіб платника податків за податкової адресою.
Таким чином станом на день розгляду справи кредитором не подано доказів проведення податкової перевірки банкрута.
Одночасно слід зазначити, що відповідно до ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.
Таким чином, будь-який результат проведення перевірки банкрута після винесення судом постанови (12.08.2014р.) не буде мати юридичних наслідків, бо з огляду на положення ст. 38 Закону у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.
Також слід зазначити, що відповідно до ст. 40 Закону ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.
Згідно ст. 46 Закону після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Підставою для винесення ухвали суду про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута є завершення заходів здійснення ліквідаційної процедури та відсутність майнових активів для задоволення вимог кредиторів.
Таким чином, можливий результат проведення перевірки податковим органом діяльності банкрута не спростує факту відсутності у банкрута майна та не може бути наслідком прийняття іншого судового рішення у справі про банкрутство, ніж затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
З огляду на викладене, суд не вбачає підстав для задоволення заявлених клопотань ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська.
Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.
Згідно до п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.
Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження, прийняття рішення про ліквідацію банкрута та припинення провадження у справі.
Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.41, 45, 46, п.1, ч. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотань ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська б/н б/д та №3634/04-62-10-012 від 04.02.2015р. відмовити.
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Мета-Днепр", м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 227, кімн. 4, код ЄДРПОУ 38530549.
Ліквідувати юридичну особу ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Мета-Днепр", м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 227, кімн. 4 (ЄДРПОУ 38530549).
Провадження у справі припинити.
Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Суддя ОСОБА_3
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 27.06.2017 |
Оприлюднено | 04.07.2017 |
Номер документу | 67484507 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні