8/66-07-2199А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
"04" травня 2007 р.Справа № 8/66-07-2199А
За позовом: Саратського бюро технічної інвентаризації і реєстрації об'єктів нерухомості;
до відповідача: Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного Комітету України;
про визнання рішення незаконним.
Суддя Атанова Т.О.
За участю представників сторін:
від позивача: Парапір М.П., довіреність від 15.03.2007 р. за №84;
від відповідача: Сивак А.Л., довіреність від 10.01.07 р. за №15-08/2007.
Суть спору: Саратське бюро технічної інвентаризації і реєстрації об'єктів нерухомості звернулося до господарського суду Одеської області з адміністративним позовом до Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного Комітету України про визнання рішення Адміністративної колегії Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного Комітету України від 15.12.2006 р. за № 86рш незаконним у порядку адміністративного судочинства.
23.04.2007 р. до господарського суду Одеської області від Саратського бюро технічної інвентаризації і реєстрації об'єктів нерухомості надійшло уточнення позовних вимог, у яких позивач просив суд розглянути справу у порядку адміністративного судочинства.
Відповідач в засідання суду з'явився, відзив на позов надав, позов не визнав з підстав, зазначених в клопотанні від 03.04.2007 р.
Розглянувши матеріали справи, суд встановив:
Згідно з частиною другою ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення. Такий інший порядок передбачено, зокрема, частиною першою статті 60 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, відповідно до припису якої заявник, відповідач, третя особа мають право оскаржити рішення органів Антимонопольного комітету України повністю або частково до господарського суду.
Якщо орган державної влади у спірних правовідносинах не здійснює владних управлінських функцій щодо іншого суб`єкта, який є учасником спору, то такий суб`єкт не знаходиться “при здійсненні управлінських функцій” та не має встановлених нормами КАС України необхідних ознак суб`єкта владних повноважень.
Згідно ст. 1 Закону України “Про Антимонопольний комітет України” Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення захисту конкуренції у підприємницької діяльності.
Тобто Закон не передбачає управлінських функцій з боку Антимонопольного комітету України щодо суб`єктів конкурентних відносин.
З огляду на зміст наведених норм, справи зі спорів про оскарження рішень (розпоряджень) органів Антимонопольного комітету України підвідомчі господарським судам і підлягають розглядові за правилами Господарського процесуального кодексу України.
Враховуючи вищезазначене суд вважає, що справа не підлягає розгляду у порядку адміністративного судочинства.
Керуючись ч. 1, п. 1 ст.157, ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
1. Провадження у справі № 8/66-07-2199А закрити.
Суддя
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 04.05.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 675323 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Атанова Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні