Ухвала
від 09.06.2017 по справі 804/3589/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

09 червня 2017 р. справа 804/3589/17

Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Сидоренко Д.В., перевіривши матеріали адміністративного позову Східного офісу Держаудитслужби до Нікопольської громадської організації інвалідів, ліквідаторів та постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС "Союз Чорнобиль" про надання дозволу на проведення позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності, -

в с т а н о в и в:

07.06.2017 року Східний офіс Держаудитслужби звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Нікопольської громадської організації інвалідів, ліквідаторів та постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС "Союз Чорнобиль", в якому позивач просить:

- надати дозвіл Східному офісу Держаудитслужби на проведення позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Нікопольської громадської організації інвалідів, ліквідаторів та постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС "Союз Чорнобиль" (код ЄДРПОУ 19086487) за період 2015-2016 року та січень-квітень 2017 року на 15 робочих днів.

Позовна заява подана до суду з недодержанням вимог, встановлених статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України і підлягає залишенню без руху з наступних підстав.

Відповідно до ч.2 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.

Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 року, держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль у міністерствах, інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах, суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (підконтрольні установи).

З цієї норми випливає досить чіткий висновок про те, хто саме є підконтрольними установами: міністерства та інших органах виконавчої влади; державні фонди, фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетні установи; суб'єкти господарювання державного сектору економіки; підприємства, установи та організації, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно.

З огляду на вищевикладене, відповідачем у справі заявлено Нікопольську громадську організацію інвалідів, ліквідаторів та постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС "Союз Чорнобиль", однак доказів того, що відповідач отримує або отримував кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовує (використовував) державне чи комунальне майно до позову не додані.

Зазначена обставина не дає змогу з матеріалів позову встановити, чи є Нікопольська громадська організація інвалідів, ліквідаторів та постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС "Союз Чорнобиль" підконтрольною установою, на яку поширюються повноваження Держаудитслужби щодо проведення такої перевірки.

В матеріалах позову міститься лише звернення ОСОБА_1 на діяльність Нікопольської громадської організації інвалідів, ліквідаторів та постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС "Союз Чорнобиль", яку направлено до прокуратури Дніпропетровської області, супровідний лист прокуратури Дніпропетровської області до Східного офісу Держаудитслужби про направлення звернення для розгляду у межах компетенції та запити Східного офісу Держаудитслужби направлені на адресу Нікопольської громадської організації інвалідів, ліквідаторів та постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС "Союз Чорнобиль".

Таким чином позивачу необхідно надати докази того, що відповідач є підконтрольною йому установою, яка отримує або отримував кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовує (використовував) державне чи комунальне майно, або викласти причини неможливості надання таких доказів.

Відповідно до ч. 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху і встановлює строк для їх усунення.

Таким чином, враховуючи вищевикладене суд дійшов висновку про необхідність залишити адміністративний позов без руху та надати позивачу строк для усунення вищевказаних недоліків.

На підставі наведеного та керуючись ст.ст. 106, 108, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

у х в а л и в:

Адміністративний позов Східного офісу Держаудитслужби до Нікопольської громадської організації інвалідів, ліквідаторів та постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС "Союз Чорнобиль" про надання дозволу на проведення позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності - залишити без руху.

Надати десятиденний строк з дня одержання ухвали суду про залишення позову без руху для усунення недоліків позовної заяви, а саме:

- надати докази того, що відповідач є організацією, яка отримує або отримувала бюджетні кошти будь-якого рівня, у разі неможливості надання таких доказів зазначити причини неможливості надання таких доказів.

Якщо недоліки позовної заяви не будуть усунені у зазначений строк, позовна заява буде вважатися неподаною та повернута. Залишення позовної заяви без руху не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву, до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд у п'ятиденний строк з дня отримання копії ухвали.

Суддя Д.В. Сидоренко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.06.2017
Оприлюднено05.07.2017
Номер документу67550534
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/3589/17

Постанова від 19.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 20.09.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 04.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 04.07.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 09.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні