Рішення
від 03.07.2017 по справі 914/891/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03.07.2017р. Справа № 914/891/17

Господарський суд Львівської області у складі головуючого судді Горецької З.В. за участю секретаря судового засідання Хороз І.Б., розглянув у відкритому судовому засіданні справу

за позовом Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» , м. Львів

до відповідача ОСОБА_1 підприємства «Малехівський сокіл» , с. Малехів, Львівська область

про стягнення додаткової сплати за скид стічних вод з перевищенням допустимих забруднень в розмірі 9 860,73 грн.

Представники сторін:

від позивача: ОСОБА_2- представник (довіреність № вих.13-д 1750-17 від 16.03.17р.)

від відповідача: ОСОБА_3-керівник

Права та обов'язки сторін, передбачені ст.ст.20, 22 ГПК України роз'яснено, заяв про відвід судді не поступало, за клопотанням присутніх представників сторін технічна фіксація судового процесу не проводилася.

Суть спору : На розгляд Господарського суду Львівської області подано позов Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» , м. Львів, до відповідача: ОСОБА_1 підприємства «Малехівський сокіл» , с. Малехів, Львівська область про стягнення додаткової сплати за скид стічних вод з перевищенням допустимих забруднень в розмірі 9 860,73 грн.

Ухвалою суду від 11.05.2017 року порушено провадження у справі та призначено до розгляду на 23.05.2017 року. В судовому засіданні 23.05.17р. оголошувалась перерва до 13.06.17р. Ухвалою від 13.06.2017 року розгляд справи відкладено на 03.07.2017 року. Рух справи відображено в ухвалах суду.

Представник позивача в судове засідання з'явився, вимоги ухвали суду у справі виконав частково, позовні вимоги підтримує та просить позов задоволити.

Позовні вимоги обґрунтовані наступним. Між позивачем та відповідачем укладено договір №200014 від 05.02.2016 р. на приймання стічних вод до комунальної каналізаційної мережі. Позивачем, у присутності представника відповідача, 15.06.2016 року, 16.06.2016 року, 24.06.2016 року здійснив контрольний відбір проб стячних вод відповідача з контрольного колодязя КК-1 - асенізаційної цистерни та складено акт №7698, акт №7713, акт №7715, акт №7753 про контрольний відбір проб стічних вод відповідача. На підставі лабораторних досліджень контрольної проби (Лабораторні аналізи стічних вод) №№ 382, 397, 399 від 27.06.2016 року та №459 від 01.07.206 року позивачем зроблено висновок про перевищення в цих пробах встановлених відповідачу (Ліміт №2226) допустимих значень забруднення залізо, азот, амонійний та аміак, БСК 5, завислі речовини, сухий залишок, хлорид, фосфат. Позивач вказує на те, що відповідачем порушено вимоги Державних Правил, Місцевих Правил і умов Договору, оскільки не здійснено технічних та інших заходів для запобігання понадлімітному забрудненню стічних вод, що скидаються у каналізацію м.Львова. Відповідно до розрахунку, сума додаткової плати становить 9 860,73 грн., яка відповідачем не оплачена.

Відповідач в судове засідання з'явився, відзив на позов подав, в якому просить суд відмовити в задоволенні позову. Проте, в судовому засіданні 03.07.2017 року відповідач проти задоволення позовних вимог не заперечив та просить суд розстрочити виконання судового рішення терміном на 1 рік.

Дослідивши подані суду документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, сукупно оцінивши докази, які мають значення для справи, Господарський суд Львівської області,

в с т а н о в и в:

05.02.2016 року між Львівським міським комунальним підприємством «Львівводоканал» (Львівводоканал) та ОСОБА_1 підприємством Малехівський сокіл (абонент) укладено договір №102449-к на приймання стічних вод до комунальної каналізаційної мережі (надалі -договір).

Згідно із умовами п.1.1 договору позивач зобов'язався надати послуги у прийманні стічних вод, а відповідач - користуватися послугами: скидати стічні води у каналізацію і сплачувати вартість наданих послуг на умовах, які визначені договором та чинним законодавством України, зокрема: «Правилами користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах та селищах України» (надалі - Правила користування), «Правилами технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення» (надалі - Правила експлуатації), «Правилами приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації міст і селищ України» , «Правилами приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова» (надалі - Правила приймання).

Згідно із п.2.1.1 договору Львівводоканал зобов'язався забезпечити приймання господарсько-побутових стічних вод, у яких не перевищено допустимі концентрації забруднювальних речовин в об'ємі: 200 куб.м./міс.

Згідно із п.2.2.1 договору абонент зобов'язався отримати в Львівводоканалі Дозвіл на скид забруднювальних речовин протягом одного місяця з моменту укладення договору.

Згідно п.2.2.2 договору, Львівводоканал зобов язується проводити транспортування стічних вод власним спецавтотранспортом (цистерна асенізаційна MERSEDES-BENZ 1317 з об єкмом цистерни 7,0 куб.м. державний номер: ВС 3704 АЕ) до камери приймання стічних вод за адресою: м.Львів, вул.Пластова,13 (КНС-7) і здійснювати скид стічних вод лише за даною адресою.

Згідно п.2.2.5 договору, абонент зобов язується не перевищувати встановлені допустимі концентрації забруднювальних речовин стячних вод абонента.

За умовами п.3.4 договору сторони погодили, що скидання абонентом стічних вод з перевищенням допустимих концентрацій оплачується з відповідним підвищеним коефіцієнтом. Визначення допустимих концентрацій і нарахування додаткової плати за послуги водовідведення проводиться Львівводоканалом відповідно до Правил приймання.

15.06.2016 року, 16.06.2016 року та 24.06.2016 року представниками позивача, в присутності представника відповідача з контрольного колодязя КК-1 - асенізаційної цистерни за адресою м.Львів, вулиця Пластова,13 (НПК-7), здійснено контрольний відбір проб стічних вод, про що складено Акт №7698 від 15.06.2016 року, №7713 від 16.06.2016 року, №7715 від 16.06.2016 року, №7753 від 24.06.2016 року. Зазначені акти підписані представниками ЛМКП «Львівводоканал» а водії асенізаційних автомобілів підписувати акти вибіркових проб та представити відмовилися.

На підставі результатів вимірювань відібраної проби стічних вод встановлено, що відповідач перевищив у стоках максимально дозволені (ліміт №2226) значення ДК залізо, азот, амонійний та аміак, БСК 5, завислі речовини, Сухий залишок, Хлорид, фосфат.

Відповідно до "Правил користування системами комунального водопосачання та водовідведення в містах і селищах України", "Інструкції про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод підприємств у комунальну систему каналізації Львова" чинного договору та актів, проведено розрахунок величини додаткової плати для відповідача за скид стічних вод з порушенням вимог Правил щодо їх складу і властивостей №6431/36 від 06.01.2016р., та нараховано відповідачу додаткову плату в загальній сумі 9 860,73 грн.

При виявленні перевищення допустимих концентрацій забруднень, установлених договором або місцевими Правилами приймання стічних вод, Водоканал після закінчення аналізу направляє підприємству повідомлення про виявлене перевищення допустимих концентрацій забруднень (листом або телефонограмою) у термін, визначений місцевими Правилами приймання стічних вод, але не більше 15 днів. Протягом шестимісячного терміну після виявлення перевищення допустимих концентрацій Водоканал направляє підприємству претензію, до якої додаються: копія акта про відбір проби, копія результатів аналізу стічних вод, розрахунок величини додаткової плати за скид стічних вод (передаються лише ті документи, що відсутні на підприємстві) (пункт 7.10 Правил приймання стічних вод).

Позивачем було направлено відповідачу претензію №10-4274 від 17.08.2016р. із актами про відбір проби, лабораторні аналізи стічних вод, розрахунок додаткової плати за скид стічних вод, рекомендованими повідомленнями від 01.07.2016 року та від 08.07.2016 року.

На претензію відповідач надав відповідь №18 від 14.09.2016 року, в якій не погоджується з задоволенням претензійних вимог позивача та вважає їх безпідставними. Львіводоканал листом №вих-вд 148-16 від 17.10.2016 року надіслав пояснення та заперечення на відповідь на претензію відповідачу. В подальшому відповідач жодних дій до здійснення оплати боргу та врегулювання спору не вчинив.

Станом на день прийняття рішення заборгованість відповідача перед позивачем не погашена.

При прийнятті рішення суд виходив з наступного.

За п.3 ч.1 ст.44 Водного кодексу України водокористувачі зобов'язані дотримувати встановлених нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин та встановлених лімітів забору води, лімітів використання води та лімітів скидання забруднюючих речовин, а також санітарних та інших вимог щодо впорядкування своєї території.

За правилами ст.526 ЦК України, ст.193 ГК України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до п. 1 статті 628 Цивільного кодексу України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Статтею 629 Цивільного кодексу України передбачено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Відповідно до Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", Водного кодексу України розроблено Правила приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України", затверджені наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №37 від 19.02.2002 р., зареєстровані в Міністерстві юстиції України 26.04.2002 р. за N 403/6691 (державні Правила). Ці Правила поширюються на комунальні підприємства водопровідно-каналізаційного господарства міст і селищ України та інші підприємства, що мають на балансі системи місцевого водопроводу та каналізації (далі - Водоканали), та на всі підприємства, установи, організації незалежно від форм власності й відомчої належності, які скидають свої стічні води в системи каналізації населених пунктів.

Пунктом 1.5. Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України визначено, що на підставі цих правил та Інструкції про встановлення та стягнення плати за скид промислових стічних вод у системи каналізації населених пунктів Водоканали розробляють місцеві Правила приймання стічних вод підприємств у систему каналізації населеного пункту, у яких встановлюються допустимі концентрації для кожної забруднюючої речовини, що може скидатися підприємствами в систему каналізації, а також відображаються місцеві особливості приймання стічних вод підприємств у міську каналізацію. Місцеві правила приймання згідно з Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» затверджують виконавчі органи місцевих рад за поданням водоканалів після погодження з територіальними органами Мінекоресурсів та Міністерства охорони здоров'я України (п. 1.6. правил).

Пунктом 2.4 Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України передбачено, що підприємства зобов'язані виконувати в повному обсязі вимоги цих Правил, місцевих Правил приймання та договору на послуги водовідведення, своєчасно оплачувати рахунки Водоканалу за надані послуги; дотримуватись установлених Водоканалом кількісних та якісних показників стічних вод на каналізаційних випусках підприємства; оплачувати рахунки за скид понаднормових забруднень при порушенні встановлених показників.

Згідно із умовами Правил Держбуду України, від 19.02.2002р., №37 «Правила приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України» підприємства, які скидають стічні води до міської каналізації, повинні забезпечити можливість проведення Водоканалом у будь-який час доби контролю за скидом стічних вод, включаючи надання необхідних відомостей та експлуатаційного персоналу. Порядок та періодичність відбору контрольних проб визначається у місцевих Правилах приймання (п.7.4). Водоканал здійснює контроль за витратою та якістю стічних вод, що скидають Підприємства. Цю роботу організовує адміністрація Водоканалу, яка розробляє інструктивні матеріали щодо контролю за стічними водами Підприємств, які затверджує керівник Водоканалу. Адміністрація Водоканалу повинна передбачити виділення відповідних трудових та матеріальних ресурсів, обладнання, транспортних засобів, виходячи з потреби контролю обсягів та якості стічних вод кожного Підприємства не менше одного разу на три місяці (п.7.5). Для визначення вмісту забруднень у стічних водах Підприємств використовуються як дані лабораторії Водоканалу, так і результати вибіркового контролю, виконаного лабораторіями місцевих органів Держсанепіднагляду, охорони навколишнього природного середовища або іншими лабораторіями, акредитованими у даній галузі акредитації (п.7.6). При проведенні вимірювань на випусках стічних вод Підприємств засоби вимірювань повинні бути повірені органами Держстандарту України та зареєстровані у Водоканалі. (п.7.7).

З метою контролю якості стічних вод Підприємств Водоканал здійснює відбір разових проб. Виявлені в цих пробах перевищення ДК забруднюючих речовин у стічних водах є підставою для нарахування плати за скид понаднормативних забруднень. Відбір контрольних проб стічних вод Підприємств виконується уповноваженими представниками Водоканалу, що фіксується у спеціальному журналі або акті, який підписують як представники Водоканалу, так і представник Підприємства-абонента (п.7.8).

При виявленні перевищення ДК забруднень, установлених договором або місцевими Правилами приймання, Водоканал після закінчення аналізу направляє Підприємству повідомлення про виявлене перевищення ДК забруднень (листом або телефонограмою) у термін, визначений місцевими Правилами приймання, але не більше 15 днів. Протягом шестимісячного терміну після виявлення перевищення Водоканал направляє Підприємству претензію, до якої додаються: копія акта про відбір проби, копія результатів аналізу стічних вод, розрахунок величини додаткової плати за скид стічних вод (передаються лише ті документи, що відсутні на Підприємстві) (п.7.10). У місцевих Правилах приймання конкретизується порядок відбору проб стічних вод на аналіз, порядок їх оформлення, а також порядок проведення аналізу проб (п.7.11).

За п.3.5.1. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова затверджених рішенням Виконкому Львівської міської ради від 18.09.2002р. №292 підприємство зобов'язане здійснювати систематичний контроль за кількістю та якістю стічних вод, які вони скидають до системи міської каналізації (п.7.3.). Не перевищувати встановлені ліміти водовідведення та допустимі показники стічних вод в КК на своїх випусках.

Пунктами 3.1.4, 3.1.5 Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова визначено, що Водоканал зобов'язаний здійснювати контроль за якістю стічних вод, що скидають Підприємства, а також за режимом і обсягом скиду, виставляти Підприємствам до оплати рахунки за послуги водовідведення. У випадку виявлення з боку Підприємств порушень Правил (перевищення встановлених показників об'єму та якості стічних вод, скид без Дозволу, невиконання вимог Акту тощо), Водоканалом нараховується додаткова плата із застосуванням коефіцієнта кратності.

Відповідно до п.3.2.4, п.3.2.3. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова Водоканал має право у будь-який час самостійно або за участю представника Абонента (попередивши підприємство) відбирати проби стічних вод. Проводити обстеження водопровідних і каналізаційних систем будь-якого водоспоживача та складати акти за результатами цих обстежень. Згідно із п.3.2.6, п.3.5.5 місцевих Правил Водоканал має право проводити хімічний аналіз проб стічних вод підприємств та робити офіційні висновки про відповідність фактичних концентрацій забруднювальних речовин стічних вод допустимим. Підприємство зобов'язане забезпечити можливість проведення контролюючими службами у будь-який час доби обстеження підприємства з питання роботи локальних КОС та контролю за скиданням стічних вод у міську каналізацію, надавати необхідні документи та експлуатаційний персонал. Відповідно до п.3.10.3. місцевих Правил акт підписується уповноваженими представниками водоканалу і підприємства.

За умовами п.6.1. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова граничні нормативні показники якості стічних вод, що скидаються Підприємством у міську каналізацію (загальні вимоги, додаток 10.1.) встановлюється згідно з державними правилами приймання з урахуванням таких факторів: допустима концентрація забруднювальних речовин в міській каналізації (на випуску підприємства); допустима концентрація забруднювальних речовин на вході в міські КОС; величини лімітів на скид забруднювальних речовин, які встановленні Водоканалу ДУЕП в дозволі на спеціальне водокористування; допустимий вміст солей важких металів в осадах стічних вод; вміст солей у воді місцевого водопроводу.

Згідно п.6.2. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова для підприємств, внесених до переліку (п.4.3.1), допустима концентрація встановлюється згідно з доведеним Лімітом на скид (п.4.5), дотримання встановлених допустимих концентрацій визначається в КК на Випусках Підприємства. Відповідно до пунктів 7.4.3.,7.4.4. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова, на відібранні проби складається акт про відбір проб. Відбір проб проводиться уповноваженими працівниками контролюючих служб. При цьому на підприємство покладаються обов'язки згідно з п.3.5.5.

Пунктом 5.16. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова встановлено, що об'єднання випусків стічних вод від кількох підприємств дозволяється тільки після контрольного колодязя на випуску кожного підприємства.

Згідно до п.2.3, 2.4 Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України затверджених наказом Держбуду України від 19.02.02р. №37, зареєстрованих Мінюстом України 26.04.02р. №403/6691 підприємства мають право перевіряти розрахунки допустимих концентрацій забруднюючих речовин в стічних водах свого підприємства, виконані водоканалом та оскаржувати їх, звертатися до господарського суду з оскарженням неправомірно (на їх погляд) виставлених рахунків та вимагати проведення аналізу стічних вод підприємства. Однак, даним правом відповідач не скористався, та на день прийняття рішення судом, доказів оскарження проведених розрахунків позивачем допустимих концентрацій забруднюючих речовин в стічних водах відповідача не надано, належних та допустимих доказів в підтвердження підключення будь-яких інших абонентів до КК та доказів внесення відповідних змін до погодженого ліміту чи змін до договору також суду не подано, контрольного аналізу проб відповідач не проводив.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень (ст.33 ГПК України). Відповідно до ст.34 ГПК України обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Однак, відповідач не подав належних доказів в підтвердження своїх заперечень, не представив доказів які б спростовували наведені обставини, доказів сплати заборгованості не надав.

Враховуючи вищевикладене, подані докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, не спростованими, підтвердженими належними доказами та підлягають задоволенню з огляду на наступне.

Судом встановлено, що акти не підписано представником відповідача. Відповідно до п.3.10.3 Місцевих Правил при відмові підприємства від підпису, представники водоканалу роблять відповідний запис в акті. В цьому разі акт затверджується водоканалом і діє в однобічному порядку . Відповідно до п.7.2.18.3 Місцевих правил через відмову представника підприємства від підпису акту про відбір проби відповідачу не було передано пробу для контрольного аналізу.

Хімічні аналізи здійснюються акредитованими на право проведення вимірювань показників стічних вод лабораторіями (п. 7.2.32 Правил). Відповідальність за вірогідність результатів аналізу несе лабораторія, яка проводила аналіз.

Згідно договору відповідач зобов'язувався не перевищувати встановлені ліміти водоспоживання і водовідведення та допустимі концентрації забруднювальних речовин в контрольних колодязях.

Відповідно до положень договору, абонент здійснює скид наднормативно забруднених стічних вод у систему міської каналізації, з перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин і сплачує додаткову плату за приймання водоканалом наднормативно забруднених стічних вод. Вказаним договором та лімітом (встановленим абоненту згідно з умовами п. 2.2. договору), визначено максимально допустимі концентрації забруднюючих речовин у стічних водах.

За умовами п. 3.4. договору, факт скиду абонентом стічних вод із перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин зумовлює виникнення у нього обов'язку зі сплати додаткової плати, розрахованої, відповідно до місцевих Правил.

При виявлені перевищень якісних показників стічних вод, відповідно до Правил (п.п. 3.1.5, 9.2.2) та договору, Водоканал зобов'язаний провести нарахування, а відповідач зобов'язаний їх сплатити.

Згідно з розрахунком від 07.07.2016 року № 6701/36 загальна сума додаткової плати становить 9 860,73 грн.

За умовами п.4.2 "Інструкції про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод у системи каналізації населених пунктів" затвердженої Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 19.02.2002р. №37, 20 відсотків плати за скид понаднормативних забруднень перераховуються до міського фонду охорони навколишнього природного середовища, що утворений у складі міського бюджету та 80 відсотків залишаються у розпорядженні водоканалу і використовуються на відшкодування збитків водоканалу, викликаних цими скидами, на ремонт і поліпшення експлуатації каналізаційної мережі та очисних споруд, а також на розвиток каналізаційного господарства населеного пункту.

Суд зазначає, що позивач звертався до відповідача з претензією про сплату додаткової плати за скид стічних вод з порушенням вимог Правил щодо їх складу і властивостей на суму 9 860,73 грн., сума якої розрахована відповідно до вимог п.п. 8.1. 8.4. Правил та підтверджена розрахунком від 07.07.2016 року.

При цьому, в матеріалах справи відсутня інформація щодо оскарження відповідачем правомірності актів чи результатів вимірювань, право на яке передбачено п. 2.3 Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України від 19.02.2002 №37. Відповідач також не оскаржував проведені позивачем розрахунки.

Щодо заявленого клопотання про розтермінування виконання судового рішення слід зазначити наступне.

Згідно п.6 ст.83 ГПК України, господарський суд, приймаючи рішення, має право відстрочити або розстрочити виконання рішення.

При оцінці обставин в обґрунтування підстав для розстрочення виконання рішення суд бере до уваги важливість збереження господарської діяльності відповідача, зважаючи на важке матеріальне становище, а також з врахуванням інтересів позивача, суд дійшов до висновку, що клопотання про розстрочення виконання рішення слід задоволити та розстрочити виконання судового рішення строком на 12 місяців. Крім того, позивач не заперечив щодо заявленого клопотання.

Відповідно до вимог ст.4-7 ГПК України, судові рішення приймаються за результатами обговорення усіх обставин справи.

Принцип об'єктивної істини, тобто відповідності висновків, викладених у судовому акті, дійсним обставинам справи реалізується також положеннями ст.43 Господарського процесуального кодексу України, згідно з якою господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

Відповідно до ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до статті 34 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідно до статті 43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

Належних доказів наявності передбачених законом чи договором підстав для звільнення відповідача від відповідальності суду не надано.

На час розгляду справи, відповідач не подав докази погашення боргу, позовні вимоги не спростував.

Судовий збір покладається на відповідача, згідно ст.49 ГПК України.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст.22, 33, 36, 43, 49, 82-85 ГПК України, господарський суд -

В И Р І Ш И В:

1. Позов задоволити.

2. Стягнути з ОСОБА_1 підприємства Малехівський сокіл (80383, Львівська область, Жовківський раон, с.Малехів, вул.Івасюка,6, код ЄДРПОУ33316767) на користь Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (79017, м.Львів, вул.Зелена, 64, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 03348471) - 8 160 грн. 60коп. як додаткову плату внаслідок перевищення норм якісних показників стічних вод та 1 600 грн. 00 коп. витрат по сплаті судового збору.

3 . Розстрочити виконання рішення Господарського суду Львівської області від 03.07.2017 року у справі № 914/891/17 відповідно до графіку:

- до 03 серпня 2017р. - 680, 05 грн. та судовий збір в розмірі 1 600,00 грн.

- до 03 вересня 2017 р. - 680,05 грн.

- до 03 жовтня 2017 р. - 680,05 грн.

- до 03 листопада 2017 р. - 680,05 грн.

- до 03 грудня 2017 р. - 680,05 грн.

- до 03 січня 2018 р. - 680,05 грн.

- до 03 лютого 2018 р. - 680,05 грн.

- до 03 березня 2018 р. - 680,05 грн.

- до 03 квітня 2018 р. - 680,05 грн.

- до 03 травня 2018 р. - 680,05 грн.

- до 03 червня 2018 р. - 680,05 грн.

- до 03 липня 2018 року - 680,05 грн.

4. Стягнути з ОСОБА_1 підприємства Малехівський сокіл (80383, Львівська область, Жовківський раон, с.Малехів, вул.Івасюка,6, код ЄДРПОУ33316767) в дохід міського бюджету м.Львова (фонд охорони навколишнього природного середовища м.Львова, рахунок 33110331700002 за кодом бюджетної класифікації: 24062100 «Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього середовища внаслідок господарської та іншої діяльності» банк ГУДКУ у Львівській області, код ЄДРПОУ: 38008294, код МФО 825014) нарахування у розмірі 1 700 грн. 13коп. за скид понаднормативних забруднень.

5. Накази видати після набрання рішенням законної сили відповідно до ст. 116 ГПК України.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 85 ГПК України та може бути оскаржене до Львівського апеляційного господарського суду в порядку і строки, передбачені ст.ст. 91-93 ГПК України.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення. Повний текст рішення складено та підписано 06.07.2017 р.

Суддя Горецька З. В.

Дата ухвалення рішення03.07.2017
Оприлюднено06.07.2017
Номер документу67583346
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення додаткової сплати за скид стічних вод з перевищенням допустимих забруднень в розмірі 9 860,73 грн

Судовий реєстр по справі —914/891/17

Ухвала від 26.09.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т. Б.

Рішення від 26.09.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т. Б.

Ухвала від 26.09.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т. Б.

Ухвала від 18.09.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т. Б.

Ухвала від 18.09.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т. Б.

Рішення від 03.07.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Горецька З. В.

Ухвала від 13.06.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Горецька З. В.

Ухвала від 11.05.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Горецька З. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні