Ухвала
від 06.07.2017 по справі 453/695/17
СКОЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 453/695/17

№ провадження 1-кп/453/142/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06.07.2017 року Сколівський районний суд Львівської області у складі:

головуючого судді ОСОБА_1 ,

за участі секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3

обвинуваченої ОСОБА_4

провівши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Сколе Львівської області підготовче судове засідання кримінального провадження № 12017140000000362 від 24.04.2017 року про обвинувачення ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367 КК України,

в с т а н о в и в :

в провадженні Сколівського районного суду Львівської області перебуває кримінальне провадження № 12017140000000362 від 24.04.2017 року про обвинувачення ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367 КК України.

ОСОБА_5 , будучи посадовою особою органу місцевого самоврядування, в період з 2007 по 2010 роки, будучи, відповідно до ст. 25 Закону України «Про державну службу», (Закон в редакції станом на період вчинення діяння) державним службовцем 7-ї категорії, що уповноважена на здійснення організаційно-розпорядчих функцій, вчинила неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків, через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого було заподіяно істотну шкоду охоронюваним законом державним інтересам та тяжкі наслідки.

Так, ОСОБА_4 (на той час ОСОБА_6 ) розпорядженням № 44 сільського голови с. Коростів від 03.02.2003 прийнята на посаду спеціаліста-землевпорядника Коростівської сільської ради Сколівського району Львівської області (скорочено Коростівська сільська рада).

Згідно ст. 8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» ОСОБА_5 , будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, зобов`язана додержуватись Конституції України та інших актів законодавства України, актів органів місцевого самоврядування щодо недопущення дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави.

Статтею 181 Земельного кодексу України (надалі ЗК України) визначено, що землеустрій - це сукупність соціально-економічних та екологічних заходів, спрямованих на регулювання земельних відносин та раціональної організації території адміністративно-територіальних одиниць, суб`єктів господарювання.

Основним завданням землеустрою є, зокрема, встановлення на місцевості меж земельних ділянок власників і землекористувачів. Землеустрій передбачає також складання проектів відведення земельних ділянок, встановлення в натурі (на місцевості) меж земельних ділянок (ст. ст. 183, 184 Кодексу).

Статтею 50 Закону України «Про землеустрій» передбачено, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються, в тому числі, в разі формування нових земельних ділянок.

Відповідно до зазначеної статті проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають, разом з іншими матеріалами, викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки); матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість).

Проекти землеустрою погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України.

Статтею 186 ЗК України встановлено, що проекти створення нових землеволодінь і землекористувань (проекти землеустрою) після погодження їх у встановленому порядку розглядаються і затверджуються відповідними органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Згідно п.12 Перехідних положень ЗК України (в редакції станом на 2012 рік), до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці третьому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.

Відповідно до посадової інструкції, спеціаліст-землевпорядник Коростівської сільської ради в своїй діяльності керується Конституцією України, Земельним кодексом України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету міністрів України, розпорядженнями голови сільської ради, іншими актами законодавчої та виконавчої влади; спеціаліст-землевпорядник одночасно є державним інспектором з використання і охорони земель на території сільської ради. Відповідно до цієї ж інструкції виконує функціональні обов`язки, зокрема: здійснює державний контроль за використанням і охороною земельних ресурсів; веде державний земельний кадастр, моніторинг земель, здійснення земельного устрою; реалізовує державні і регіональні програми раціонального використання та охорони земель, поліпшення навколишнього природного середовища; реалізовує державну політику у використанні та охороні земель, готує і подає районному відділу земельних ресурсів пропозиції щодо удосконалення з питань регулювання земельних відносин; створює умови для раціонального і економічно обґрунтованого використання земель ради; організовує виконання робіт з інвентаризації земель, розроблення та реалізацію плану земельно-господарського устрою території ради; здійснює державний контроль за додержанням власниками землі та землекористувачами земельного законодавства, встановленого режиму використання земельних ділянок відповідно до їх цільового призначення та умов надання; виявляє землі, що використовуються не за цільовим призначенням та з порушенням установлених законодавством вимог; бере участь у виборі земельних ділянок під розміщення об`єктів будівництва, готує проекти рішень (висновків) місцевої ради про попереднє погодження місць розташування об`єктів, передачу і придбання земельних ділянок у власність, вилучення (викупу) та надання земель у користування в томі числі тимчасове не умовах оренди; організовує видачу Державних актів на право власності на землю і право користування землею; забезпечує виконання землевпорядних робіт, аерофотознімальних, аерофотогеодезичних, геодезичних та інших досліджень для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та робіт з охорони земель; забезпечує складання планово-карторгафічних матеріалів у кадастровому цифровому вигляді для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою; здійснює контроль за встановленням на місцевості меж земельних ділянок, переданих у власність або наданих у користування. Окрім цього, спеціаліст-землевпорядник має право, в тому числі, виносити на розгляд сільської ради подання про зупинення рішень, їх дій або бездіяльності з питань регулювання земельних відносин, що суперечать законодавству, пропозиції про припинення права власності або права користування землею у випадках, передбачених Земельним кодексом України, а також про вжиття заходів до поліпшення якості земель; одержувати від підприємств, установ документи, матеріали та інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.

Тобто, на ОСОБА_5 , як на службову особу органу місцевого самоврядування покладалось виконання організаційно-розпорядчих функцій (організація виконання та контроль за здійсненням робіт) у сфері відведення та надання земельних ділянок на території Коростівської сільської ради, в тому числі перевірка правомірності виготовлення технічних документацій з передачі ділянок у власність на території Коростівської сільської ради, достовірності викопіювань з кадастрової карти (плану) або інших графічних матеріалів, на яких зазначено місце розташування земельних ділянок; матеріалів встановлення та узгодження меж земельних ділянок в натурі (на місцевість).

Проте, ОСОБА_5 несумлінно віднеслася до своїх службових обов`язків через що допустила неналежне їх виконання, що заподіяно істотну шкоду охоронюваним законом державним інтересам та спричинило тяжкі наслідки.

Так, протягом січня-березня 2007 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,1050га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_7 .

При цьому, ОСОБА_5 несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходяться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по вул. Лесі Українки, 44 в с. Коростів Сколівського району Львівської області, протягом січня-березня 2007 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку №30 від 22.01.2007, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 12.03.2007, що відводилась у власність ОСОБА_7 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: схема розміщення земельної ділянки, довідка №30 від 22.01.2007 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 12.03.2007, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, якою вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Схема розміщення земельної ділянки, довідка №30 від 22.01.2007 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 12.03.2007, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 11.06.2007 та видачі державного акту серії ЯД № 444872 на право власності на земельну ділянку площею 0,1050га на ім`я ОСОБА_7 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №30 від 22.01.2007, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 12.03.2007, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 11.06.2007 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,1050га та вартістю 44 331 гривню, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 100 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є істотною шкодою.

Тобто, ОСОБА_5 , будучи службовою особою та виконуючи функції представника органу місцевого самоврядування, а саме спеціаліста-землевпорядника Коростівської сільської ради, протягом січня-березня 2007 року, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по вул. Лесі Українки, 44 в с. Коростів Сколівського району Львівської області, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, хоча мала можливість виконати такі належним чином, з порушенням вимог ст. 50 Закону України «Про землеустрій» та п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України, завірила своїм підписом схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку №30 від 22.01.2007, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 12.03.2007, згідно яких земельна ділянка площею 0,1050га та вартістю 44 331 гривню, що відводилась у власність ОСОБА_7 , знаходиться в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, після чого передала вказані документи на погодження голові Коростівської сільської ради, які в подальшому в складі технічної документації стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації та видачі державних актів, чим посвідчено право власності фізичної особи на земельні ділянки, внаслідок чого із земель державної власності незаконно вибули вказана земельна ділянка на території Коростівської сільської ради.

Вказаними вище діями ОСОБА_5 допустила неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом державним інтересам, тобто вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 367 КК України.

Крім цього, протягом жовтня 2004 року - листопада 2005 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,2799га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_8 .

При цьому, ОСОБА_5 несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходяться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по вул. Лесі Українки, 44 в с. Коростів Сколівського району Львівської області, протягом жовтня 2004 року - листопада 2005 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку №586 від 12.10.2004, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 03.11.2005, що відводилась у власність ОСОБА_8 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: схема розміщення земельної ділянки, довідка №586 від 12.10.2004 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 03.11.2005, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Схема розміщення земельної ділянки, довідка №586 від 12.10.2004 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 03.11.2005, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 03.07.2006 та видачі державного акту серії ЯГ № 521954 на право власності на земельну ділянку площею 0,2799га на ім`я ОСОБА_8 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №586 від 12.10.2004, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 03.11.2005, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 03.07.2006 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,2799га та вартістю 89 064 гривні, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Окрім цього, протягом листопада 2005 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,4936га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_9 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом 2005 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку про місцезнаходження земельної ділянки без номера і дати, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.11.2005, що відводилась у власність ОСОБА_9 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: схема розміщення земельної ділянки, довідка про її місцезнаходження та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.11.2005, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Схема розміщення земельної ділянки, довідка про її місцезнаходження та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.11.2005, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 07.12.2006 та видачі державного акту серії ЯГ №514021 на право власності на земельну ділянку площею 0,4936га на ім`я ОСОБА_9 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки про її місцезнаходження, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.11.2005, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 07.12.2006 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,4936га та вартістю 157 063 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Крім цього, протягом березня 2006 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,2472га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_10 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходяться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом березня 2007 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку №217 від 07.03.2006, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 06.03.2006, що відводилась у власність ОСОБА_10 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: схема розміщення земельної ділянки, довідка №217 від 07.03.2006 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 06.03.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Схема розміщення земельної ділянки, довідка №217 від 06.03.2006 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.03.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 22.05.2006 та видачі державного акту серії ЯГ № 056491 на право власності на земельну ділянку площею 0,2472га на ім`я ОСОБА_10 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №217 від 06.03.2006, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.03.2006, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 22.05.2006 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,2472га та вартістю 78 659 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Окрім цього, протягом жовтня-листопада 2005 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,5816га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_11 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходяться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом жовтня-листопада 2005 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку №366 від 24.10.2005, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.11.2005, що відводилась у власність ОСОБА_11 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: схема розміщення земельної ділянки, довідка №366 від 24.10.2005 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.11.2005, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Схема розміщення земельної ділянки, довідка №366 від 24.10.2005 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.11.2005, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 09.01.2007 та видачі державного акту серії ЯГ № 514108 на право власності на земельну ділянку площею 0,5816га на ім`я ОСОБА_11 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №366 від 24.10.2005, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.11.2005, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 09.01.2007 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,5816 га та вартістю 245 551 гривню, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Крім цього, протягом березня 2006 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,2814га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_12 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по вул. Лесі Українки, 44 в с. Коростів Сколівського району Львівської області, протягом березня 2006 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку №202 від березня 2006 року, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.03.2006, що відводилась у власність ОСОБА_12 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: схема розміщення земельної ділянки, довідка №202 від березня 2006 року та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.03.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Схема розміщення земельної ділянки, довідка №202 від березня 2006 року та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.03.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 01.03.2007 та видачі державного акту серії ЯД № 442563 на право власності на земельну ділянку площею 0,2814га на ім`я ОСОБА_12 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №202 від березня 2006 року, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.03.2006, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 01.03.2007 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,2814 га та вартістю 118 807 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Окрім цього, протягом квітня-вересня 2005 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,2135га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_13 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом квітня-вересня 2005 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку №263 від 25.04.2005, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 13.09.2005, що відводилась у власність ОСОБА_13 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: схема розміщення земельної ділянки, довідка №263 від 25.04.2005 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 13.09.2005, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Схема розміщення земельної ділянки, довідка №263 від 25.04.2005 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 13.09.2005, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 13.03.2007 та видачі державного акту серії ЯД № 442544 на право власності на земельну ділянку площею 0,2135га на ім`я ОСОБА_13 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №263 від 25.04.2005, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 13.09.2005, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 13.03.2007 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,2135 га та вартістю 90 139 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Крім цього, протягом березня 2006 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,2071га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_14 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом березня 2006 року, власноручно заповнила та підписала довідку №204 від 02.03.2006, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.03.2006, що відводилась у власність ОСОБА_14 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с.Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: довідка №204 від 02.03.2006 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.03.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Довідка №204 від 02.03.2006 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.03.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 21.05.2007 та видачі державного акту серії ЯД № 479211 на право власності на земельну ділянку площею 0,2071га на ім`я ОСОБА_14 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у заповненні та підписанні довідки №204 від 02.03.2006, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 02.03.2006, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 21.05.2007 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,2071га та вартістю 87 437 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Окрім цього, протягом серпня 2006 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічного звіту про виконані роботи по підготовці та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,4120га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_15 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходяться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , у серпні 2006 року, завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.08.2006, що відводилась у власність ОСОБА_15 , згідно якого вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с.Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.08.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, був нею представлений для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказаний документ, зважаючи на його погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.08.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після його погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, став підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 23.07.2007 та видачі державного акту серії ЯД № 442701 на право власності на земельну ділянку площею 0,4120га на ім`я ОСОБА_15 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 07.08.2006, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 23.07.2007 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,4120га та вартістю 173 946 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Крім цього, протягом 2005 року - липня 2006 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,3094га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_16 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходяться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом 2005 року - липня 2006 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку №699 від 24.07.2006, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 2005 року, що відводилась у власність ОСОБА_16 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: схема розміщення земельної ділянки, довідка №699 від 24.07.2006 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 2005 року, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Схема розміщення земельної ділянки, довідка №699 від 24.07.2006 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 2005 року, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 02.10.2007 та видачі державного акту серії ЯД № 442545 на право власності на земельну ділянку площею 0,3094га на ім`я ОСОБА_16 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №699 від 24.07.2006, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 2005 року, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 02.10.2007 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,3094га та вартістю 130 628 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Окрім цього, протягом лютого 2006 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,6831га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_17 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходяться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом лютого 2006 року, підписала довідку №90 від 01.02.2006, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 01.02.2006, що відводилась у власність ОСОБА_17 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с.Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: довідка № 90 від 01.02.2006 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 01.02.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Довідка №90 від 01.02.2006 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 01.02.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 30.01.2008 та видачі державного акту серії ЯД № 428686 на право власності на земельну ділянку площею 0,6831га на ім`я ОСОБА_17 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні довідки №90 від 01.02.2006, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 01.02.2006, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 30.01.2008 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,6831га та вартістю 275 972 гривні, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Крім цього, протягом грудня 2006 року - січня 2007 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку площею 0,2189га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_18 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельної ділянки та не переконавшись у тому, що така дійсно знаходиться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по вул. Лесі Українки, 44 в с. Коростів Сколівського району Львівської області, протягом грудня 2006 року - січня 2007 року, підписала схему розміщення земельної ділянки, власноручно заповнила та підписала довідку №24 від 19.01.2007, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 19.12.2006, що відводилась у власність ОСОБА_18 , згідно яких вказана земельна ділянка знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописана земельна ділянка знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належала до земель державної власності й могла надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: схема розміщення земельної ділянки, довідка №24 від 19.01.2007 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 19.12.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, якою вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Схема розміщення земельної ділянки, довідка №24 від 19.01.2007 та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 19.12.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельної ділянки в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 30.01.2008 та видачі державного акту серії ЯД № 447369 на право власності на земельну ділянку площею 0,2189га на ім`я ОСОБА_18 .

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні схеми розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №24 від 19.01.2007, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 19.12.2006, без встановлення фактичного місця знаходження земельної ділянки, із недостовірними даними щодо її розташування в межах с. Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державного акту на право власності на земельну ділянку та неправомірного її вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 30.01.2008 із земель державної власності неправомірно вилучено земельну ділянку на території Коростівської сільської ради площею 0,2189га та вартістю 88 435 гривень, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Окрім цього, протягом квітня-вересня 2006 року ОСОБА_5 виконуючи свої службові обов`язки та будучи службовою особою органу місцевого самоврядування, а саме спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради, здійснювала розгляд технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельні ділянки: площею 0,2825га та площею 0,1234га для ведення особистого селянського господарства в с.Коростів Сколівського району Львівської області у власність ОСОБА_19 .

При цьому, ОСОБА_5 повторно несумлінно ставлячись до своїх службових обов`язків без належного розгляду вищевказаної технічної документації зокрема, без встановлення фактичного місця розташування земельних ділянок та не переконавшись у тому, що такі дійсно знаходяться в межах села Коростів Сколівського району Львівської області, маючи можливість та будучи зобов`язаною встановити такі дані, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по АДРЕСА_1 , протягом квітня-вересня 2006 року, підписала схеми розміщення земельних ділянок, власноручно заповнила та підписала довідку №523 від квітня 2006 року, а також завірила особистим підписом акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 28.09.2006, що відводились у власність ОСОБА_19 , згідно яких вказані земельні ділянки знаходиться в межах населеного пункту, а саме в с. Коростів Сколівського району Львівської області.

В той же час, вищеописані земельні ділянки знаходиться за межами населеного пункту на території Коростівської сільської ради та відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції станом на час надання ділянки) належали до земель державної власності й могли надаватись у власність відповідним органом виконавчої влади, а не органом місцевого самоврядування.

Підписані спеціалістом-землевпорядником Коростівської сільської ради ОСОБА_5 технічні матеріали, а саме: схеми розміщення земельних ділянок, довідка №523 від квітня 2006 року та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 28.09.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельних ділянок в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, були нею представлені для підпису та скріплення відтиском печатки голові Коростівської сільської ради, яким вказані документи, зважаючи на їх погодження, а саме наданням спеціалістом-землевпорядником сільської ради, було підписано та скріплено відтиском круглої гербової печатки Коростівської сільської ради.

Схеми розміщення земельних ділянок, довідка №523 від квітня 2006 року та акт встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 28.09.2006, із недостовірними даними щодо розташування земельних ділянок в межах населеного пункту, після їх погодження ОСОБА_5 та головою сільської ради, в складі технічної документації з надання на підставі рішення сесії сільської ради земельної ділянки, стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації 20.02.2008 та видачі на ім`я ОСОБА_19 державних актів: серії ЯД № 444924 на право власності на земельну ділянку площею 0,2825га та серії ЯД № 444925 на право власності на земельну ділянку площею 0,1234га.

Таким чином, діяння ОСОБА_5 , яке полягало у підписанні схем розміщення земельної ділянки, заповненні та підписанні довідки №523 від квітня 2006 року, а також завіренні своїм особистим підписом акту встановлення і узгодження меж земельної ділянки від 28.09.2006, без встановлення фактичного місця знаходження земельних ділянок, із недостовірними даними щодо їх розташування в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, призвело до подальшого виготовлення державних актів на право власності на земельні ділянки та неправомірного їх вилучення з державної власності.

Внаслідок цього, 20.02.2008 із земель державної власності неправомірно вилучено земельні ділянки на території Коростівської сільської ради площею 0,2825га та площею 0,1234га, загальною вартістю 163 983 гривні, чим завдано Державі шкоди на вказану суму, що у 250 та більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та, відповідно до примітки до ст. 364 КК України, є тяжкими наслідками.

Тобто, ОСОБА_5 будучи службовою особою та виконуючи функції представника органу місцевого самоврядування, а саме спеціаліста-землевпорядника Коростівської сільської ради, протягом 2004-2007 років, перебуваючи у приміщенні Коростівської сільської ради, що по вул. Лесі Українки, 44 в с. Коростів Сколівського району Львівської області, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, хоча мала можливість виконати такі належним чином, з порушенням вимог ст. 50 Закону України «Про землеустрій» та п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України, завірила своїм підписом схеми розміщення земельних ділянок, підписала довідки: №586 від 12.10.2004, №217 від 07.03.2006, №366 від 24.10.2005, №202 від березня 2006 року, №263 від 25.04.2005, №204 від 02.03.2006, №699 від 24.07.2006, №90 від 01.02.2006, №24 від 19.01.2007, №523 від квітня 2006 року та одну довідку без номера і дати про місцезнаходження земельних ділянок, а також завірила особистим підписом акти встановлення і узгодження меж земельних ділянок, згідно яких земельні ділянки, що відводились у власність громадянам, а саме: площею 0,2799га та вартістю 89 064 гривні у власність ОСОБА_8 , площею 0,4936га та вартістю 157 063 гривень у власність ОСОБА_9 , площею 0,2472га та вартістю 78 659 гривень у власність ОСОБА_10 , площею 0,5816 га та вартістю 245 551 гривню у власність ОСОБА_11 , площею 0,2814 га та вартістю 118 807 гривень у власність ОСОБА_12 , площею 0,2135 га та вартістю 90 139 гривень у власність ОСОБА_13 , площею 0,2071га та вартістю 87 437 гривень у власність ОСОБА_14 , площею 0,4120га та вартістю 173 946 гривень у власність ОСОБА_15 , площею 0,3094га та вартістю 130 628 гривень у власність ОСОБА_16 , площею 0,6831га та вартістю 275 972 гривні у власність ОСОБА_17 , площею 0,2189га та вартістю 88 435 гривень у власність ОСОБА_18 , площею 0,2825га та площею 0,1234га, загальною вартістю 163 983 гривні у власність ОСОБА_19 , - знаходяться в межах с.Коростів Сколівського району Львівської області, після чого передала вказані документи на погодження голові Коростівської сільської ради, які в подальшому в складі технічної документації стали підставою для викреслення територіальним органом Центру державного земельного кадастру, підписання, державної реєстрації та видачі державних актів, чим посвідчено право власності фізичних осіб на земельні ділянки, в наслідок чого із земель державної власності незаконно вибули вказані земельні ділянки на території Коростівської сільської ради.

Вказаними вище діями ОСОБА_5 допустила неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки, тобто вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 367 КК України.

03.07.2017 року обвинувачена ОСОБА_20 подала клопотання про звільнення від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження на підставі ст. 49 КК України, в якому просить звільнити її від кримінальної відповідальності за вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 367, ч.2 ст.367 КК України та закрити кримінальне провадження відносно неї у зв`язку із закінченням строків притягнення особи до відповідальності.

Обвинувачена в судовому засіданні підтримала внесене клопотання та просила таке задоволити.

Прокурор в судовому засіданні не заперечив проти закриття щодо обвинуваченої кримінального провадження. При цьому, наголосив на необхідності вирішити питання щодо речових доказів та документів, а також просив вирішити питання арешту, накладеного на майно ухвалою Галицького районного суду м. Львова від 03.05.2017 року у справі № 461/3037/17 (провадження № 1-кс/461/2876/17).

Заслухавши клопотання обвинуваченої, думку прокурора, дослідивши матеріали кримінального провадження, а також оцінивши докази по справі в їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.

Відповідно до ч.1ст.285 КПК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених Законом України про кримінальну відповідальність.

У відповідності до ч.3ст.288 КПК Українисуд своєю ухвалою закриває кримінальне провадження та звільняє підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності у випадку встановлення підстав, передбачених законом України про кримінальну відповідальність. Згідно з п.1 ч.2ст.284 КПК Україникримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.

Крім цього,ст.44 КК Українипередбачено, що особа, яка вчинила злочин, звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених цим Кодексом.

Положеннямист. 49 ККУкраїни визначено строки давності з огляду на тяжкість вчиненого злочину, після закінчення яких особа звільняється від кримінальної відповідальності; підстави такого звільнення від кримінальної відповідальності; обчислення перебігу строків давності, його відновлення, зупинення та переривання.

Згідно з ч. 2 ст. 12 КК України злочином невеликої тяжкості є злочин, за який передбачене покарання у виді позбавлення волі на строк не більше двох років, або інше, більш м`яке покарання за винятком основного покарання у виді штрафу в розмірі понад три тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до ч. 3 ст. 12 КК України злочином середньої тяжкості є злочин, за який передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк не більше п`яти років.

Відтак, враховуючи положення вищевказаних статей, злочин, передбачений ч. 1 ст 367 КК України є злочином невеликої тяжкості, а злочин, передбачений ч.2 ст.367 КК України - злочином середньої тяжкості.

Відповідно до вимог п.п. 2, 3 ч. 1 ст. 49 КК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею злочину і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки: три роки - у разі вчинення злочину невеликої тяжкості, за який передбачене покарання у виді обмеження або позбавлення волі та п`ять років у разі вчинення злочину середньої тяжкості.

Таким чином, строк давності притягнення ОСОБА_5 до кримінальної відповідальності за вчинення злочину, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України минув в червні 2010 року (три роки з моменту вчинення діяння, кваліфікованого за ч. 1 ст. 367 КК України), строк давності притягнення ОСОБА_5 до кримінальної відповідальності за вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України минув в лютому 2013 року (п`ять років з моменту вчинення останнього з діянь, кваліфікованих за ч. 2 ст. 367 КК України).

Відповідно до вимог ст. 49 КК України, переривання перебігу строку давності відбувається тоді, коли до закінчення вказаних у законі строків давності особа вчинила новий злочин середньої тяжкості, тяжкий або особливо тяжкий злочин. У такому разі частина строку давності, яка мала місце до вчинення нового злочину, втрачає своє юридичне значення, і обчислення строку давності за перший злочин починається з дня вчинення нового злочину. При цьому строки давності обчислюються окремо за кожний злочин і поглиненню та складанню не підлягають.

Якщо до закінчення строку давності особа вчинила новий злочин невеликої тяжкості, перебіг строку давності за попередній злочин триває, а строк давності притягнення до кримінальної відповідальності за новий злочин спливає на загальних підставах.

Таким чином, з врахуванням того, що ОСОБА_4 обвинувачується у вчиненні злочинів, з часу вчинення яких минули строки давності притягнення до кримінальної відповідальності, звернулася до суду з відповідним письмовим клопотанням, обвинуваченій роз`яснені наслідки звільнення від кримінальної відповідальності і вона погоджується на звільнення з цих підстав, враховуючи вищенаведені норми законодавства та обставини, встановлені в ході розгляду справи, суд приходить до переконання, що обвинувачену слід звільнити від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності притягнення до кримінальної відповідальності, передбачених ст. 49 КК України.

Таким чином, враховуючи все вищенаведене, суд дійшов висновку, що клопотання обвинуваченої підлягає задоволенню.

Керуючись.ст.49, ч.1 ст.367, ч.2 ст.367 КК України, ст.ст. 284, 314 КПК України, суд

у х в а л и в :

звільнити ОСОБА_5 від кримінальної відповідальності, передбаченої ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367 КК України на підставі ст. 49 КК України.

Кримінальне провадження про обвинувачення ОСОБА_5 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367 КК України закрити у зв`язку із закінченням строків давності.

Речові докази:

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_7 на 24 (двадцяти чотирьох) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №444872 від 11.06.2007 гр. ОСОБА_7 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_8 на 45 (сорока п`яти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯГ №521954 від 03.07.2006 року гр. ОСОБА_8 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_9 на 24 (двадцяти чотирьох) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯГ №514021 від 07.12.2006 року гр. ОСОБА_9 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_10 на 29 (двадцяти дев`яти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯГ №056491 від 22.05.2006 року гр. ОСОБА_10 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_11 на 25 (двадцяти п`яти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯГ №514108 від 09.01.2007 року гр. ОСОБА_11 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_12 на 40 (сорока) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №442563 від 01.03.2007 року гр. ОСОБА_12 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_13 на 35 (тридцяти п`яти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №442544 від 13.03.2007 року гр. ОСОБА_13 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_14 на 21 (двадцяти одному) аркуші та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №479211 від 21.05.2007 року гр. ОСОБА_14 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічного звіту по підготовці та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_15 на 31 (тридцяти одному) аркуші та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №442701 від 23.07.2007 року гр. ОСОБА_15 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_16 на 35 (тридцяти п`яти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №442545 від 02.10.2007 року гр. ОСОБА_16 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_17 на 25 (двадцяти п`яти) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №428686 від 30.01.2008 року гр. ОСОБА_17 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_18 на 44 (сорока чотирьох) аркушах та оригінал державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД №447369 від 30.01.2008 року гр. ОСОБА_18 на 1 (одному) аркуші;

-оригінал технічної документації з підготовки та видачі державного акту на право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_19 на 41 (сорока одному) аркуші та оригінали державних актів на право власності на земельні ділянки серії ЯД №444924 і ЯД №444925 від 20.02.2008 гр. ОСОБА_19 на 2 (двох) аркушах -

повернути Відділу у Сколівському районі Головного управління Держгеокадастру у Львівській області.

Речові докази:

- Особову справа спеціаліста-землевпорядника Коростівської сільської ради ОСОБА_5 на 21 аркуші - повернути Коростівській сільській раді.

Арешт, накладений ухвалою Галицького районного суду м. Львова від 03.05.2017 року у справі № 461/3037/17 (провадження № 1-кс/461/2876/17) на майно, а саме на земельні ділянки, що знаходяться на території Коростівської сільської ради Сколівського району Львівської області, зокрема:

-площею 0,1050га, кадастровий номер 4624583300:01:016:0002;

-площею 0,2799га, кадастровий номер 4624583300:01:004:0077;

-площею 0,4936га, кадастровий номер 4624583300:01:016:0004;

-площею 0,2472га, кадастровий номер 4624583300:01:004:0073;

-площею 0,5816га, кадастровий номер 4624583300:01:006:0013;

-площею 0,2814га, кадастровий номер 4624583300:01:001:0010;

-площею 0,2135га, кадастровий номер 4624583300:01:003:0024;

-площею 0,2071га, кадастровий номер 4624583300:01:001:0008;

-площею 0,4120га, кадастровий номер 4624583300:01:018:0005;

-площею 0,3094га, кадастровий номер 4624583300:01:003:0023;

-площею 0,6831га, кадастровий номер 4624583300:01:001:0004;

-площею 0,2189га, кадастровий номер 4624583300:01:009:0070;

-площею 0,2825га, кадастровий номер 4624583300:01:009:0056;

-площею 0,1234га, кадастровий номер 4624583300:01:004:0087 - скасувати.

На ухвалу може бути подано апеляцію протягом семи днів з дня її оголошення до апеляційного суду Львівської області.

Суддя Сколівського районного суду

Львівської області ОСОБА_1

СудСколівський районний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення06.07.2017
Оприлюднено03.03.2023
Номер документу67630302
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —453/695/17

Ухвала від 06.07.2017

Кримінальне

Сколівський районний суд Львівської області

Курницька В. Я.

Ухвала від 22.06.2017

Кримінальне

Сколівський районний суд Львівської області

Курницька В. Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні