Дата документу 11.07.2017
Справа № 501/1286/17
3/501/481/17
ПОСТАНОВА
11 липня 2017 року суддя Іллічівського міського суду Одеської області Вергопуло К.В., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, яка надійшла від Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області щодо:
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянки України, яка обіймає посаду директора ПП ЮНІТОП , проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3,
за ст.163-1 ч.1 КУпАП,
ВСТАНОВИВ:
До Іллічівського міського суду Одеської області надійшли назначені матеріали.
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення ОСОБА_2, обіймаючи посаду директора ПП ЮНІТОП , за місцем розташування ПП ЮНІТОР : Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Хантадзе,7А, офіс15, допустила порушення ведення податкового обліку, що призвело до заниження податку на прибуток та від'ємного значення з ПДВ (п.44.2 ст.44, пп.134.1.1 п.134.1 ст.134, п.187.1 ст.187, п.188.1 ст.188, п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України).
Вивчивши матеріали справи, суд доходить висновку про необхідність їх повернення до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області для належного оформлення з таких підстав.
Відповідно до ст.19 Конституції України посадові особи органів державної влади зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Суд зауважує, що протокол у справі про адміністративне правопорушення є основним джерелом доказів, на підставі якого суд встановлює наявність чи відсутність у діянні особи правопорушення. Лише належно оформлений протокол дозволяє всебічно розглянути справу по суті.
Відповідно до ч.1 ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу , яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Посадового особою Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області даних вимог додержано не було.
Так в протоколі про адміністративне правопорушення, не зазначена дата вчинення адміністративного правопорушення, що позбавляє суд можливості встановити строки, передбачені ст.38 КУпАП.
Крім того в протоколі про адміністративне правопорушення зазначено, що особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_3Б - директор ПП ЮНІТОП , однак відповідно документів, долучених до матеріалів справи про адміністративне правопорушення, директором ПП ЮНІТОП є ОСОБА_1
Неналежно оформлений протокол не може розглядатись по суті.
Керуючись ст.284 КУпАП,
ПОСТАНОВИВ:
Матеріали справи про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 за ст.163-1 ч.1 КУпАП, - повернути до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя
Суд | Іллічівський міський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2017 |
Оприлюднено | 11.07.2017 |
Номер документу | 67649119 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Іллічівський міський суд Одеської області
Вергопуло К. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні