ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
10 липня 2017 року Справа № 913/414/17
Провадження №4/913/414/17
За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Елком", м. Алчевськ Луганської області
до Публічного акціонерного товариства "Алчевський металургійний комбінат", м. Сєвєродонецьк Луганської області
про стягнення 584 261 грн. 49 коп.
Суддя Господарського суду Луганської області Рябцева О.В.
Секретар судового засідання Панфілова А.О.
у засіданні брали участь:
від позивача - ОСОБА_1 - представник за довіреністю від 15.05.2017 № 170515-20, паспорт серія ЕМ № 360737, виданий Алчевським МВ УМВС України в Луганській області 11.11.1999;
від відповідача - представник не прибув.
Справа перебувала в провадженні судді Старкової Г.М. Відповідно до наказу Господарського суду Луганської області №176-в від 10.07.2017 суддя Старкова Г.М. перебуває у відпустці у зв'язку з чим призначено повторний автоматизований розподіл справи з метою заміни судді. Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи від 10.07.2017 справу передано на розгляд судді Рябцевій О.В.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елком" звернулося до Господарського суду Луганської області із позовною заявою до Публічного акціонерного товариства "Алчевський металургійний комбінат" про стягнення заборгованості за договором підряду на виконання робіт № АМК-1988-2014-пдр від 27.06.2014 в сумі 584 261 грн. 49 коп., з яких:
-385 531 грн. 60 коп. - основна сума заборгованості;
-257 67 грн. 95 коп. - 3% річних;
-172 961 грн. 94 коп. - інфляційні втрати.
На обґрунтування заявленої вимоги позивач вказує, що між ним та ПАТ "Алчевський металургійний комбінат" був укладений договір підряду на виконання робіт № АМК-1988-2014-пдр від 27.06.2014, відповідно до якого позивачем проведені експлуатаційно-налагоджувальні роботи електрообладнання у цехах та на ділянках коксохімічного виробництва комбінату на загальну суму 582 843 грн. 60 коп. Відповідач частково розрахувався за виконані роботи в сумі 197 312 грн. 00 коп., у зв'язку з чим утворилася заборгованість перед позивачем в сумі 385 531 грн. 60 коп. Відповідно до статті 625 Цивільного кодексу України позивачем на цю суму заборгованості нараховані 3% річних за загальний період з 30.08.2014 по 17.05.2017 та інфляційні втрати в сумі 172 961 грн. 94 коп. за загальний період з вересня 2014 року по травень 2017 року.
Відповідач проти позову не заперечує, у відзиві від 16.06.2017 №026-28/2 на позовну заяву підтверджує виконання робіт позивачем на загальну суму 582 843 грн. 60 коп. та часткову оплату ним виконаних робіт.
Одночасно відповідач до суду подав клопотання від 16.06.2017 №026-28/3 про розстрочку виконання рішення суду на 2 місяці зі сплатою стягненої суми щомісячно рівними частками, починаючи з липня 2017 року.
На обґрунтування вказаного клопотання відповідач зазначає, що основні виробничі фонди комбінату розташовані у м. Алчевську Луганської області, де проводиться антитерористична операція, залізнична станція Комунарськ Донецької залізниці, яка примикає до комбінату, підпала під заборону прийому до перевезення завантажених і порожніх вагонів згідно введених ПАТ "Укрзалізниця" Тимчасових обмежень щодо перевезень, що призвело до повної зупинки металургійного виробництва. Зупинка виробництва так само обумовлена нестабільним і недостатнім для роботи енергопостачанням комбінату. Нестабільне енергопостачання комбінату посилює ризики передчасного аварійного виведення із ладу технологічного, енергетичного, механічного устаткування і систем автоматики металургійних агрегатів через раптове припинення подачі електроенергії. Усунення наслідків аварійних ситуацій в основних цехах комбінату є досить витратним у фінансовому, технічному і організаційному плані, оскільки відновлення дорогого і унікального устаткування і систем автоматики потребує істотних матеріальних витрат та тривалих затримок при заміні елементів, що вийшли з ладу. Численні аварійні скорочення енергопостачання та зупинки в періоди збоїв в енергопостачанні, призводять до простоїв печей з наступним роздмухуванням, що в свою чергу вимагає завантаження додаткової сировини, енергоресурсів, газоподібного і твердого палива, тобто веде до їх перевитрат, що є дуже критичним при недоліку залізорудної сировини і палива на складах комбінату. В результаті це призвело до суттєвого дефіциту обігових коштів, за перші три місяці 2017 року відповідач має збитки на суму 760 682 тис. грн., заборгованість з оплати праці, яка становить 97 753 тис. грн., на підтвердження цього відповідачем надано Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.03.2017 та Звіт про фінансові результати за І квартал 2017 року.
Позивач в письмових поясненнях від 10.07.2017 проти розстрочення виконання рішення відповідачем на два місяці не заперечує.
Оцінивши надані докази і доводи сторін, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених вимог з огляду на наступне.
Матеріалами справи підтверджено, що 27.06.2014 між Публічним акціонерним товариством "Алчевський металургійний комбінат" та Товариством з обмеженою відповідальністю "Еклком" уклалено договір підряду на виконання робіт № АМК-1988-2014-пдр.
Відповідно до п.1.1 договору Публічне акціонерне товариство "Алчевський металургійний комбінат" - відповідач у справі, за договором замовник, доручив, а Товариство з обмеженою відповідальністю "Елком" - позивач у справі, за договором підрядник, зобов'язався на власний ризик, власними силами і в строк, встановлений договором, виконати експлуатаційно-налагоджувальні роботи електрообладнання у цехах та на ділянках коксохімічного виробництва комбінату.
Склад робіт, які повинні виконати за цим договором, визначаються в локальних кошторисах (Додаток № 2), які є невід'ємною частиною цього договору (п.1.2 договору).
Згідно з п.1.3 договору місцем виконання робіт є Україна, Луганська область, м. Алчевськ, ПАТ "Алчевський металургійний комбінат", коксохімічне виробництво.
Відповідно до п. 2.1 договору вартість робіт за цим договором встановлена на підставі Протоколу погодження договірної ціни (Додаток №1), який є невід'ємною частиною договору. Вартість робіт за договором визначається згідно затверджених і погоджених сторонами Протоколу погодження договірної ціни і локального кошторису, які оформлені додатком до договору, які є його невід'ємною частиною, і складає 94 856 грн. 40 коп. в т.ч. ПДВ 15 809 грн. 40 коп. У вартість робіт включені всі витрати підрядника, пов'язані з виконанням підрядником робіт.
Етапи і строки виконання робіт визначаються Графіком виробництва робіт (Додаток №3), який є невід'ємною частиною договору (п. 3.1 договору).
Згідно з п.4.2.3 договору замовник зобов'язаний прийняти у встановленому порядку та оплатити фактично виконані роботи.
Пунктом 5.1 договору встановлено, що здача-приймання виконаних робіт здійснюється на підставі актів приймання виконаних підрядних робіт за формою №КБ-2в.
Відповідно до п.6.1 договору підрядник виконує роботи за кошторисно-фінансовими розрахунками, складеним згідно ДБН Д.1в 1-1-2000. Розрахунок за виконані роботи з ДБН Д.1в 1-1-2000 здійснюється щомісячно на підставі акту форми №КБ-2В з обов'язковим посиланням на номер даного договору.
Оплата виконаних робіт здійснюється замовником за фактично виконаний об'єм робіт, передбачений цим договором на підставі підписаних двома сторонами актів приймання виконаних підрядних робіт за формою №КБ-2в і довідок про вартість виконаних підрядних робіт за формою №КБ-3. В документах повинне міститися посилання на номер і дату цього договору (додаткової угоди). При цьому підрядник зобов'язаний надати замовнику оформлені документи на оплату у місяці, коли була виконана робота, але не пізніше 29-го числа.
Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання замовником акту приймання виконаних підрядних робіт за формою №КБ-2в і отримання рахунку на оплату (п. 6.2 договору).
Пунктом 12.1 встановлено, що договір вступає в силу з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.2014, а в частині гарантійних зобов'язань - до повного їх виконання.
Згідно з п.13.3 договору сума договору не є остаточною і може бути уточнена у зв'язку зі зміною замовником об'ємів робіт, якщо такі зміни впливають на загальну договірну суму. При цьому зміни загальної договірної суми в бік її збільшення в обов'язковому порядку оформлюються додатковою угодою.
Договір підряду на виконання робіт № АМК-1988-2014-пдр від 27.06.2014 має три додатки:
-Додаток №1 "Протокол погодження договірної ціни на підрядні роботи", яким сторони узгодили договірну ціну в загальній сумі 94 856 грн. 40 коп. у т.ч. ПДВ 15 809 грн. 40 коп.;
-Додаток №2 "Локальні кошториси" №72/14-02-2-27100 (згідно кошторису ПКО №27100), №72/14-02-1-27027 (згідно кошторису ПКО №27027), №72/14-02-2-27109 (згідно кошторису ПКО №27109), №72/14-02-2-27119 (згідно кошторису ПКО №27119);
-Додаток №3 "Графік виконання робіт", яким сторони узгодили строки виконання робіт за кошторисами з липня по грудень 2014 року.
До договору підряду на виконання робіт № АМК-1988-2014-пдр від 27.06.2014 сторони уклали Додаткову угоду №1 від 18.08.2014, якою змінили п.2.1 договору, Додаток №1 до договору - збільшили договірну ціну на виконання робіт до 706 168 грн. 20 коп. у т.ч. ПДВ 117 694 грн. 70 коп., доповнили Додаток №2 локальним кошторисом №74-02-1-27464 (згідно кошторису ПКО №27464).
На підтвердження виконання зобов'язань за договором № АМК-1988-2014-пдр від 27.06.2014 позивачем представлені:
-рахунок-фактура №СФ-0000081 від 29.07.2014 на суму 18 271 грн. 20 коп., податкова накладна №74 від 29.07.2014 на суму 18 271 грн. 20 коп., акти №1-15 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за липень 2014 року на суму 18 271 грн. 20 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000098 від 27.08.2014 на суму 28682 грн. 40 коп., податкова накладна №75 від 27.08.2014 на суму 28 682 грн. 40 коп., акти №1-19 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за серпень 2014 року на суму 28 682 грн. 40 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000099 від 27.08.2014 на суму 10 471 грн. 20 коп., податкова накладна №76 від 27.08.2014 на суму 10 471 грн. 20 коп., акти №1-8 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за серпень 2014 року на суму 10 471 грн. 20 коп.;
-рахунок фактура №СФ-0000104 від 29.09.2014 на суму 22 272 грн. 00 коп., податкова накладна 378 від 29.09.2014 на суму 22 272 грн. 00 коп., акти №1-2 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за вересень 2014 року на суму 22 272 грн. 00 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000105 від 27.10.2014 на суму 22 756 грн. 80 коп., податкова накладна №82 від 27.10.2014 на суму 22 756 грн. 80 коп., акти №3-4 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за жовтень 2014 року на суму 22 756 грн. 80 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000113 від 27.11.2014 на суму 14 805 грн. 60 коп., податкова накладна №89 від 27.12.2014 на суму 14 805 грн. 60 коп., акти №1-9 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за листопад 2014 року на суму 14 805 грн. 60 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000114 від 27.11.2014 на суму 34 310 грн. 40 коп., податкова накладна №90 від 27.11.2014 на суму 34 310 грн. 40 коп., акт №5 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за листопад 2014 року на суму 34 310 грн. 40 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000116 від 24.12.2014 на суму 10 065 грн. 60 коп., податкова накладна №93 від 24.12.2014 на суму 10 065 грн. 60 коп., акти №10-25 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за грудень 2014 року на суму 10 065 грн. 60 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000117 від 24.12.2014 на суму 2 214 грн. 00 коп., податкова накладна №94 від 24.12.2014 на суму 2 214 грн. 00 коп., акти №20-22 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за грудень 2014 року на суму 2 214 грн. 00 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000118 від 24.12.2014 на суму 34 260 грн. 00 коп., податкова накладна №95 від 24.12.2014 на суму 34 260 грн. 00 коп., акти №6-21 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за грудень 2014 року на суму 34 260 грн. 00 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000001 від 26.01.2015 на суму 22 632 грн. 00 коп., податкова накладна №1 від 28.01.2015 на суму 22 632 грн. 00 коп., акти №22-24 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за січень 2015 року на суму 22 632 грн. 00 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000002 від 24.02.2015 на суму 22 812 грн. 00 коп., податкова накладна №2 від 24.02.2015 на суму 22 812 грн. 00 коп., акти №25-26 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за лютий 2015 року на суму 22 812 грн. 00 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000003 від 27.03.2015 на суму 34 173 грн. 60 коп., податкова накладна №3 від 27.03.2015 на суму 34 173 грн. 60 коп., акт №27 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за березень 2015 року на суму 34 173 грн. 60 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000009 від 28.04.2015 на суму 22 700 грн. 40 коп., податкова накладна №8 від 28.04.2015 на суму 22 700 грн. 40 коп., акти №28/04-29/04 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за квітень 2015 року на суму 22 700 грн. 40 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000016 від 27.05.2015 на суму 22 572 грн. 00 коп., податкова накладна №16 від 27.05.2015 на суму 22 572 грн. 00 коп., акти №30/05-31/05 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за травень 2015 року на суму 22 572 грн. 00 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000021 від 25.06.2015 на суму 22 7122 грн. 00 коп., податкова накладна №19 від 25.06.2015 на суму 22 722 грн. 00 коп., акт №32 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за червень 2015 року на суму 22 722 грн. 00 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000023 від 28.07.2015 на суму 22 780 грн. 80 коп., податкова накладна №21 від 28.07.2015 на суму 22 780 грн. 80 коп., акт №33/07 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за липень 2015 року на суму 22 780 грн. 80 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000025 від 26.08.2015 на суму 22 788 грн. 00 коп., податкова накладна №23 від 26.08.2015 на суму 22 788 грн. 00 коп., акт №34/08 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за серпень 2015 року на суму 22 788 грн. 00 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000030від 28.09.2015 на суму 39 862 грн. 80 коп., податкова накладна №27 від 28.09.2015 на суму 39 862 грн. 80 коп., акти №35/09-36/09 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за вересень 2015 року на суму 39 862 грн. 80 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000033 від 28.10.2015 на суму 38 847 грн. 60 коп., податкова накладна №30 від 28.10.2015 на суму 38 847 грн. 60 коп., акти №37/10-38/10 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за жовтень 2015 року на суму 38 847 грн. 60 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000037 від 26.11.2015 на суму 22 791 грн. 60 коп., податкова накладна №34 від 26.11.2015 на суму 22 791 грн. 60 коп., акти №39/11-40/11 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за листопад 2015 року на суму 22 791 грн. 60 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000043 від 25.12.2015 на суму 22 310 грн. 40 коп., податкова накладна №39 від 25.12.2015 на суму 22 310 грн. 40 коп., акти №41/12-42/12 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за грудень 2015 року на суму 22 310 грн. 40 коп.;
-рахунок фактура №СФ-0000001 від 28.01.2016 на суму 27 802 грн. 80 коп., податкова накладна №1 від 28.01.2016 на суму 27 802 грн. 80 коп., акт №43 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за січень 2016 року на суму 27 802 грн. 80 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000003 від 26.02.2016 на суму 26 875 грн. 20 коп., податкова накладна №3 від 26.02.2016 на суму 26 875 грн. 20 коп., акт №44 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за лютий 2016 року на суму 26 875 грн. 20 коп.;
-рахунок-фактура №СФ-0000004 від 28.03.2016 на суму 13 063 грн. 20 коп., податкова накладна №4 від 28.03.2016 на суму 13 063 грн. 20 коп., акт №45 приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт за березень 2016 року на суму 13 063 грн. 20 коп.
Всього позивачем виконано робіт на загальну суму 582 843 грн. 60 коп.
Всі акти приймання виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт підписані позивачем та відповідачем без зауважень.
Відповідач частково розрахувався за виконані роботи в сумі 197 312 грн. 00 коп., про що свідчать банківські виписки.
У зв'язку з порушенням відповідачем зобов'язань з оплати вартості виконаних робіт у встановлений договором строк позивач звернувся з цим позовом до суду про стягнення 584 261 грн. 49 коп.
Доказів погашення заборгованості або часткової оплати сум, заявлених до стягнення, відповідач суду не подав.
Як вбачається з матеріалів справи, укладений між сторонами договір № АМК-1988-2014-пдр від 27.06.2014 за своєю правовою природою є договором підряду.
Згідно статті 837 ЦК України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
За правилами статті 846 ЦК України строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду.
Пунктом 1 статті 530 ЦК України врегульовано, що якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Відповідач порушив умови договору в частині оплати вартості фактично виконаних експлуатаційно-налагоджувальних робіт електрообладнання у встановлені строки - протягом 30 календарних днів з дати підписання ним актів приймання виконаних підрядних робіт за формою №КБ-2в і отримання рахунків на оплату.
Матеріалами справи підтверджується і не заперечується відповідачем факт виконання робіт і наявність боргу, тому позовні вимоги про стягнення грошових коштів в сумі 385 531 грн. 60 коп. визнаються судом обґрунтованими і підлягають задоволенню.
Відповідно до статті 625 ЦК України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов'язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Отже, правомірним є нарахування позивачем 3 % річних та втрат від інфляції на суму несплачених грошових коштів за виконані роботи, періоди нарахування яких відповідають фактичному періоду прострочення цих платежів.
Суд, перевіривши розрахунок позивача щодо нарахованих 3% річних та втрат від інфляції за прострочення сплати грошових коштів за виконані роботи за договором № АМК-1988-2014-пдр від 27.06.2014, дійшов висновку, що заявлені суми до стягнення не перевищують розрахункових даних, здійснених судом в якості перевірки, та підлягають задоволенню. Таким чином з відповідача підлягають стягненню 3% річних в сумі 257 67 грн. 95 коп. та інфляційні втрати в сумі 172 961 грн. 94 коп.
Враховуючи викладене, позовні вимоги ТОВ "Елком" до ПАТ "Алчевський металургійний комбінат" підлягають задоволенню, з відповідача на користь позивача стягується 584 261 грн. 49 коп., з яких: 385 531 грн. 60 коп. - основна сума заборгованості, 25 767 грн. 95 коп. - 3% річних, 172 961 грн. 94 коп. - інфляційні втрати.
Відповідно до статті 49 ГПК України судовий збір за подання позову в сумі 8 800 грн. 50 коп. покладається на відповідача.
Що стосується клопотання відповідача про розстрочку виконання рішення суду на 2 місяці зі сплатою стягненої суми щомісячно рівними частинами, починаючи з липня 2017 року, суд зазначає наступне.
Згідно п. 6 ст. 83 ГПК України господарський суд, приймаючи рішення, має право відстрочити або розстрочити виконання рішення.
Підпунктом 7.1.1 п. 7 постанови пленуму Вищого господарського суду України від 17.10.2012 № 9 "Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України" передбачено, що розстрочка означає виконання рішення частками, встановленими господарським судом, з певним інтервалом часу.
Згідно п. 7.2 п. 7 постанови пленуму Вищого господарського суду України від 17.10.2012 № 9 "Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України" підставою для відстрочки, розстрочки, зміни способу та порядку виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у визначений строк або встановленим господарським судом способом. При цьому слід мати на увазі, що згоди сторін на вжиття заходів, передбачених ст. 121 Господарського процесуального кодексу України, ця стаття не вимагає, і господарський суд законодавчо не обмежений будь-якими конкретними термінами відстрочки чи розстрочки виконання рішення. Проте, вирішуючи питання про відстрочку чи розстрочку виконання рішення, зміну способу і порядку виконання рішення, господарський суд повинен враховувати матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів у економіці держави та інші обставини справи, зокрема, щодо фізичної особи (громадянина) - тяжке захворювання її самої або членів її сім'ї, скрутний матеріальний стан, стосовно юридичної особи - наявну загрозу банкрутства, відсутність коштів на банківських рахунках і майна, на яке можливо було б звернути стягнення, щодо як фізичних, так і юридичних осіб - стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.
У зв'язку з проведенням на території м. Алчевська Луганської області антитерористичної операції, обставини які склались в сукупності потягли за собою зменшення виробничої діяльності відповідача.
Відповідно до Звіту про фінансові результати роботи ПАТ "Алчевський металургійний комбінат" за І квартал 2017 року відповідач має збитки на суму 760 682 тис. грн., заборгованість з оплати праці становить 97 753 тис. грн.
Господарський суд вважає, що вказані відповідачем обставини безпосередньо вплинули на господарську діяльність підприємства відповідача та його фінансовий стан.
Враховуюче викладене, господарський суд вважає можливим задовольнити клопотання відповідача і розстрочити виконання рішення (разом з судовим збором) на 2 місяці із щомісячною сплатою коштів в наступному порядку:
-в липні 2017 року - 296 531 грн. 00 коп.;
-в серпні 2017 року - 296 530 грн. 99 коп.
У судовому засіданні відповідно до статті 85 ГПК України оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 49, 82, 83, 84, 85 ГПК України, суд
в и р і ш и в:
1.Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Елком" до Публічного акціонерного товариства "Алчевський металургійний комбінат" про стягнення 584 261 грн. 49 коп. задоволити.
2.Стягнути з Публічного акціонерного товариства "Алчевський металургійний комбінат", 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 20А, ідентифікаційний код 05441447 на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Елком", 94201, АДРЕСА_1, ідентифікаційний код 21779571 заборгованість в сумі 385 531 грн. 60 коп., 3% річних в сумі 25 767 грн. 95 коп., інфляційні втрати в сумі 172 961 грн. 94 коп., судовий збір в сумі 8 800 грн. 50 коп.
Розстрочити виконання рішення на 2 місяці із щомісячною сплатою:
-в липні 2017 року - 296 531 грн. 00 коп.;
-в серпні 2017 року - 296 530 грн. 99 коп.
Видати наказ позивачу після набрання рішенням законної сили.
3.Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
4.Повне рішення складено і підписано - 12.07.2017.
Суддя О.В. Рябцева
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 10.07.2017 |
Оприлюднено | 13.07.2017 |
Номер документу | 67685322 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Рябцева О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні