Справа № 296/4957/17
1-кс/296/2065/17
УХВАЛА
Іменем України
06 липня 2017 року м.Житомир
Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 ,
за участі: секретаря ОСОБА_2 ,
слідчого ОСОБА_3 ;
розглянувши в відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СУ ГУ Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_3 , погодженого прокурором прокуратури Житомирської області ОСОБА_4 по кримінальному провадженні №12016060000000106 про накладення арешту на майно, -
В С Т А Н О В И В :
У провадженні СУ ГУ Національної поліції в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12016060000000106 від 22.07.2016 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого частиною 5 статті 191 Кримінального кодексу України.
До суду звернувся слідчий з клопотанням, в обґрунтування якого зазначив, що службові особи КУ «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради запровадили механізм пов`язаний з привласненням та розтратою «резервів» плазми, виготовленої КУ «Обласним центром крові» Житомирської обласної ради, а також Новоград-Волинською та Коростенською філіями ЖОЦК.
За даним фактом відомості були внесенні до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12016060000000106 22.07.2016 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого частиною 5 статті 191 Кримінального кодексу України.
Під час досудового розслідування встановлено, що головний лікар КУ «Обласний центр крові» ЖОР, ОСОБА_5 , як організатор протиправної діяльності, з метою власного збагачення, використовуючи свої службові повноваження, погоджує та забезпечує затвердження у керівництва Житомирської обласної державної адміністрації суми видатків на потреби Центру у галузі медицини, переліку послуг, які фінансуються за рахунок бюджетних коштів та джерел фінансування таких робіт, які необхідні для виготовлення «резервів» плазми та її подальшої реалізації, а також будучи матеріально відповідальною особою за збереження плазми, реалізовує її приватним суб`єктам підприємницької діяльності по заниженій ціні, а отримані в незаконний спосіб кошти привласнює та розподіляє між учасниками злочинної групи.
В свою чергу, ОСОБА_6 , яка є заступником головного лікаря з організації і транс фузійної допомоги КУ «Обласним центром крові» Житомирської обласної ради, організовує діяльність відділу комплектації донорських кадрів та відділу заготівлі обласного центру крові Житомирської обласної ради та філії, контролює процес виготовлення «резерву» плазми за рахунок бюджетних коштів, а також здійснює пошук суб`єктів підприємницької діяльності, які мають намір придбати плазми.
Разом з тим, КУ «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради в особі головного лікаря ОСОБА_5 , Новоград-Волинською філією ЖОЦК в особі завідуючого філією ОСОБА_7 та Коростенсьною філією ЖОЦК в особі завідуючого філією ОСОБА_8 протягом 2014-2016 років, в порушення вимог п.п. 5,6 Порядку № 920, п. 1 наказу Житомирського обласного центру крові від 01.10.2013 № 46 та п.п. 20, 22, 23,29,47,49 «Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до Кабінету Міністрів України № 228 від 28.02.2002 року, було укладено ряд договорів з суб`єктами підприємницької діяльності, а саме:
- ТОВ «Лейден Фактор», м. Донецьк, провулок Гвардійський, 15А, ЄДРПОУ 38994039;
- ПП «МЦ БАНК плазма ЛТД», м. Київ, вул. Алма-Атинська, 35А, офіс 203, код ЄДРПОУ 39303439;
- ПП «Медсервіс ЛТД», м. Київ проспект Лісовий, 19, офіс 108, код ЄДРПОУ 39873065;
- ПП «Медплазма груп», м. Київ, вул. Червоногвардійська, 12, офіс 117, код ЄДРПОУ 40477212;
щодо реалізації плазми по значно заниженим цінам, що призвело до недоотримання КУ «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради та його філіями, коштів в сумі 1 962 685,12 грн. та як наслідок ЖОЦК, Новоград-Волинською та Коростенською філією фактично проведено покриття витрат сторонніх юридичних осіб при реалізації плазми (свіжомороженої, замороженої) за вартістю, що нижча її фактичної собівартості за 1 л., чим завдано матеріальної шкоди на суму 1 962 695,12 грн.
Вище вказані факти підтверджуються довідкою Держаної фінансової інспекції в Житомирській області № 06-04-15/3506 щодо перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунальної установи «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради, а саме перевірки законності освоєння та використання коштів Комунальною установою «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради, Новоград-Волинською та Коростенською філіями ЖОЦК за 2014-2016 роки.
Крім того встановлено, що підписував договори, які укладались між ЖОЦК, Новоград-Волинською та Коростенською філією та вище вказаними суб`єктами підприємницької діяльності, а саме ТОВ «Лейден Фактор», ПП «МЦ БАНК плазма ЛТД», ПП «Медсервіс ЛТД», ПП «Медплазма груп», щодо закупівлі плазми (свіжозаморожену, заморожену) однією особою, а саме ОСОБА_9 .
В ході досудового розслідування 15.06.2017 на підставі ухвал слідчого судді Корольовського районного суду м.Житомира від 08.06.2017 року проведено обшук у приміщенні КУ «Обласний центр крові» ЖОР, що розташований за адресою: м. Житомир, вул. Кибальчича, буд. 16, у службових приміщеннях Коростенської філії ЖОЦК за адресою: м. Коростень, вул. Кірова 66, у службових приміщеннях Новоград-Волинської філії ЖОЦК, за адресою: м. Новоград-Волинський,вул. Герцена, 63, в ході яких виявлено та вилучено документи, копії документів, предмети, речі та носії інформації, які фіксують відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, та які мають значення у кримінальному провадженні та можуть бути доказами під час судового розгляду.
Без застосування заходів забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, неможливо всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, які підлягають доказуванню.
З метою використання вилучених під час обшуків документів, копій документів, предметів, речей та носіїв інформації, як доказу у кримінальному провадженні, забезпечення збереження речових доказів, що були об`єктом кримінально протиправних дій, для запобігання можливості їх приховування, використання, передачі та відчуження, необхідно накласти на них арешт.
Власники майна в судове засідання не з`явились, подали заяву про розгляд клопотання за відсутності їх представників, проти накладення арешту на вилучене майно не заперечують.
Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав в повному обсязі, з викладених у ньому підстав.
Заслухавши пояснення слідчого, дослідивши та оцінивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступних висновків.
Слідчий суддя накладає арешт на майно у вигляді речей, якщо є достатні підстави вважати, що вони відповідають критеріям, зазначеним у частині другій статті 167 цього Кодексу.
Згідно ч. 7 ст. 236 КПК України вилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.
У відповідності до пунктів 3 і 4 частини 2 статті 167 КПК України тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони, зокрема, підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди.
Судом встановлено, що 15.06.2017 під час проведення обшуків у приміщеннях КУ «Обласний центр крові» ЖОР, що розташований за адресою: м. Житомир, вул. Кибальчича, буд. 16, у службових приміщеннях Коростенської філії ЖОЦК за адресою: м. Коростень, вул. Кірова 66, у службових приміщеннях Новоград-Волинської філії ЖОЦК, за адресою: м. Новоград-Волинський,вул. Герцена, 63, було вилучено майно, арешт на яке просить накласти слідчий.
Відповідно до ст. 170 КПК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Метою арешту майна є забезпечення кримінального провадження, забезпечення цивільного позову у кримінальному провадженні, забезпечення конфіскації або спеціальної конфіскації. Арештованим може бути майно, яким володіють, користуються чи розпоряджаються треті особи. Вилучене в ході обшуку майно є предметом, доказом злочину, а також засобом його вчинення, набуте протиправним шляхом.
Зважаючи на вищевикладене, враховуючи, що є достатні підстави вважати, що вилучене майно зберегло на собі сліди кримінального правопорушення, та має значення у кримінальному провадженні та може бути доказами під час судового розгляду, з метою запобігання його зникненню, втраті, знищенню, перетворенню, пересуванню чи відчуженню, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є таким, що підлягає задоволенню.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст.170-171 КПК України, слідчий суддя,
У Х В А Л И В :
Клопотання слідчого СУ ГУ Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_3 про накладення арешту на майно задовольнити.
Накласти арешт на вилучені 15.06.2017 під час проведення обшуку у приміщеннях КУ «Обласний центр крові» ЖОР, що розташований за адресою: м. Житомир, вул. Кибальчича, буд. 16, документи, копії документів, предмети, речі та носії інформації, які фіксують відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, та які мають значення у кримінальному провадженні та можуть бути доказами під час судового розгляду, а саме:
1. Записник в обкладинці бордового кольору, підписаний на ім`я ОСОБА_10 , на сторінках якого містяться рукописні записи.
2. Записник в обкладинці коричневого кольору з надписом на ній «Reise-Jagebuch», на сторінках якого містяться рукописні записи.
3. Записник в обкладинці зеленого кольору з надписом «2015», на сторінках якого містяться рукописні записи.
4. Записник в обкладинці синього кольору з надписом «UKR EXIM BANK 2013», на сторінках якого містяться рукописні записи.
5. записник в обкладинці на якій міститься картинка на медичну тематику з надписами «25 lat innowacii raviMED 2016», на сторінках якого містяться рукописні записи.
6. записник в обкладинці на якій міститься картинка на медичну тематику з надписами «raviMED 2014», на сторінках якого містяться рукописні записи.
7. копія розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21.02.2007 ; 41 «про порядок оплати давання донорами крові та (або) її компонентів на 1 арк.
8. копія постанови кабінету міністрів України від 27 грудня 2006 року № 1821 «про підвищення рівня оплати давання донорами крові та (або) її компонентів на двох аркушах.
9. копія наказу від 05.03.2012 № 183 « про виконання вимог подання обласнох прокуратури» на одному аркуші.
10. лист від 05.04.2013 № 2.1-32/107 «про організацію роботи розпорядників коштів місцевих бюджетів» на одному аркуші.
11. копія листа від 23.03.2012 № 3.2.-2.2/77 «про реєстрацію фінансових зобов`язань на одному аркуші.
12. копія постанови від 11 травня 2011 року № 524 «про питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» на 3-х аркушах
13. виписка по рахунку 06/05/2014 про плату за послуги бюджетних установ на одому аркуші.
14. баланс КУ «Центр крові» на 1 квітня 2017 року на двох аркшах
15. Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м) за І квартал 2017 року КУ «Центр крові» на двох аркушах.
16. Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м) за І квартал 2017 року КУ «Центр крові» на двох аркушах.
17. Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м) за І квартал 2017 року КУ «Центр крові» на двох аркушах.
18. Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма № 4-1д, № 4-1м) за І квартал 2017 року КУ «Центр крові» на двох аркушах.
19. Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м), за І квартал 2017 року КУ «Центр крові» на двох аркушах.
20. Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7д, № 7м) на 1 квітня 2017 КУ «Центр крові» на двох аркушах.
21. Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у формі № 7д, № 7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» на 1 квітня 2017 року КУ «Центр крові» на одну аркуші.
22. Довідка про дебіторську заборгованість за видатками на 1 квітня 2017 року КУ «Центр крові» на одному аркуші.
23. Довідка про спрямування обсягів власних надходжень, які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет), за І квартал 2017 року КУ «Центр крові» на одному аркуші.
24. Пояснювальна записка за І квартал 2017 року КУ «Центр крові» на одному аркуші.
25. Звіт про фінансові результати за І квартал 2017 року, фінансовий результат діяльності КУ «Центр крові» на трьох аркушах.
26. Баланс на 1 квітня 2017 року КУ «Центр крові» на двох аркушах.
27. Звіт про фінансові результати за І квартал 2017 року, фінансовий результат діяльності КУ «Центр крові» на трьох аркушах.
28. Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма №?д, №?м) на 1 квітня 2017 року КУ «Центр крові» на двох аркушах.
29. Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма «4-2д, №4-2м) за І квартал 2017 року КУ «Центр крові» на двох аркушах.
30. Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма №4-1д, №4-1м) за І квартал 2017 року КУ «Центр крові» на двох аркушах.
31. Звіт про надходження та викортсання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за І квартал 2017 року на двох аркушах.
32. Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за І квартал 2017 року на двох аркушах.
33. Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за І квартал 2017 року на двох аркушах
34. Пояснювальна записка за І квартал 2017 року на одному аркуші
35. довідка про спрямування обсягів власних надходжень, які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет) за І квартал 2017 року КУ «Центр крові» на одному аркуші.
36. Довідка про дебіторську заборгованість за видатками на 1 квітня 2017 року КУ «Центр крові» на одному аркуші.
37. Довідка про дебіторську та кредитну заборгованість за операціями, які не відображаються у формі № 7д, 7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» на 1 квітня 2017 року КУ «Центр крові» на одному аркуші
38. Баланс на 1 квітня 2017 року Коростенська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші
39. Звіт про фінансові результати за І квартал 2017 року, фінансовий результат діяльності Коростенська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші
40. Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, 2м) за І квартал 2017 року Коростенська філія КУ «Житомирський обласний центр крові», на одному аркуші.
41. Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги за Іквартал 2017 року Коростенська філія КУ «Житомирський обласний центр крові», на одному аркуші
42. звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 1 квітня 2017 року Коростенська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші.
43. Пояснювальна записка за 1 квартал 2017 року Коростенська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на двох аркушах
44. Довідка про спрямування обсягів власних надходжень, які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) за І квартал 2017 року Коростенська філія КУ «Житомирський обласний центр крові», на одному аркуші
45. Довідка про дебіторську заборгованість за виатками на 1 квітня 2017 року Коростенська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші.
46. Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у формі №7д,7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами», на 1 квітня 2017 року Коростенська філія КУ «Житомирський обласний центр крові», на одному аркуші.
47. Баланс 01 квітня 2017 року Новоград-Волинська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші.
48. Звіт про фінансові результати 1 квартал 2017 року, фінансовий результат діяльності Новоград-Волинська філія КУ «Житомирський обласний центр крові», на двох аркушах
49. Звіт про надходження та використання коштів фонду за І квартал 2017 року Новоград-Волинська філія КУ «Житомирський обласний центр крові», на одному аркуші.
50. звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги за І квартал 2017 року Новоград-Волинська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші.
51. Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 1 квітня 2017 року Новоград-Волинська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші
52. Пояснювальна записка за І квартал 2017 року Новоград-Волинська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші
53. Довідка про спрямування обсягів власних надходжень, які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) за І квартал 2017 року Новоград-Волинська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші
54. Довідка про дебіторську заборгованість за видатками на 1 квітні 2017 року Новоград-Волинська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші
55. довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у формі «7д, 7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» на 1 квітня 2017 року Новоград-Волинська філія КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші
56. виписка по рахунку 24/03/2014 на одному аркуші
57. виписка по рахунку 26/03/2014 на одному аркуші
58. виписка по рахунку 31/03/2014 на одному аркуші
59. виписка по рахунку 14/08/2014 на одному аркуші
60. виписка по рахунку 15/06/2014 на одному аркуші
61. виписка по рахунку 07/05/2015 на одному аркуші
62. виписка по рахунку 29/09/2014 на одному аркуші
63. виписка по рахунку 14/05/2015 на одному аркуші
64. виписка по рахунку 15/05/2015 на одному аркуші
65. виписка по рахунку 28/08/2015 на одному аркуші
66. виписка по рахунку 14/08/2015 на одному аркуші
67. виписка по рахунку 06/08/2015 на одному аркуші
68. виписка по рахунку 29/06/2016 на одному аркуші
69. Розрахунок заготівлі крові та препаратів по Відділу за червень 2016 на одному аркуші
70. Відомость обліку заготівлі компонентів крові за червень 2016 року на одному аркуші.
71. Відомость обліку руху плазми, що знаходиться на карантинізації за червень 2016 року КУ «Центр крові» на одному аркуші
72. накладна на от пуск товара № 1120 от 17.06.2016 КУ «Житомирський обласний центр крові» ЖОР, покупатель ПП «Медплазма груп»
73. накладна на от пуск товара № 1115 от 17.06.2016 КУ «Житомирський обласний центр крові» ЖОР, покупатель ПП «Медплазма груп»
74. накладна на от пуск товара № 1120 от 17.06.2016 КУ «Житомирський обласний центр крові» ЖОР, покупатель ПП «Медплазма груп»
75. накладна на от пуск товара № 1115 от 17.06.2016 КУ «Житомирський обласний центр крові» ЖОР, покупатель ПП «Медплазма груп»
76. Довіреність № 9на одному аркуші
77. рахунок фактури №1 від 17 червня 2016 року на одному аркуші
78. сертифікат якості плазма донорської крові ві д17 червня 2016 року на одному аркуші
79. реєстр надходження коштів за реалізовану плазму КУ «Центр крові» м. Житомир на одному аркуші
80. рахунок фактури № 21 від 15 липня 2014 р на одному аркуші
81. реєстр надходження коштів на одному аркуші
82. рахунок фактури № 21 від 15 липня 2014 року на одному аркуші
83. рахунок фактури № 22 від 12 серпня 2014 на одному аркуші
84. видаткова накладна № 1612 від 09.07.2015 на одному аркуші
85. видаткова накладна №1075 від 05.05.2015 на одному аркуші
86. видаткова накладна №1073 від 05.05.2015 на одному аркуші
87. видаткова накладна №1615 від 09.07.2015 на одному аркуші
88. накладна № 2312 від 15.09.2014 на одному аркуші рахунок фактури № 49 від 15 вересня 2014 на одному аркуші
89. накладна № 1845 від 15.07.2014 на одному аркуші
90. накладна № 650 від 06.03.2014 на одному аркуші
91. накладна № 714 від 14.03.2014 на одному аркуші
92. видаткова накладна № № 1609 від 09.07.2015 на одному аркуші
93. довіреність № 33 від 05 травня 2015 року на одному аркуші
94. сертифікат якості № 1 від 05.05.2015 на одному аркуші
95. довіреність №3 від 08 липня 2015 року на одному аркуші
96. сертифікат якості № 2 від 09.07.2015 на одному аркуші
97. довіреність № 27 від 15 вересня 2014 року на одному аркуші
98. довіреність №1 від 14 липня 2014 року на одному аркуші
99. сертифікат якості № 3 від 15.07.2014 на одному аркущі
100. сертифікат якості № 1 від 06.03.2014 на одному аркуші
101. рахунок фактури № 16 від 06 березня 2014 року на одному аркуші
102. рахунок фактури № 20 від 14 березня 2014 року
103. тарифи на послуги по реалізації компонентів та препаратів виготовлених з донорської крові які надаються Житомирським обласним центром крові та його філіями станом на 01.10.2013 року на одному аркуші
104. Договір № 181 на поставку основної сировини від 09.07.2015 на 4-х аркушах
105. специфікація № 1 від 09.07.2015 на одному аркуші
106. протокол погодження ціни №1 від 09.07.2015 на одному аркуші
107. виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на одному аркуші
108. лист від Біофарм від 02.06.2015 № 47/815 на одому аркуші
109. Лист від 20.05.2015 № 187/1 від КУ «Житомирський обласний центр крові»
110. Лист від 10.06.2015 № 211/1 від КУ «Житомирський обласний центр крові»
111. Лист від 17 червня 2015 року № 1/1 від ПП «Медсервіс ЛТД» на одному аркуші
112. Лист від 21.09.2015 № 331 від КУ «Житомирський обласний центр крові» на одному аркуші
113. Рішення медичної ради Житомирського обласного центру крові та його філії по підсумкам роботи за І півріччя 2015 р від 25.06.2015 протокол № 3 на 3- х аркушах
114. Договір № 109 на поставку основої сировини від 17 червня 2016 року на3-х аркушах.
115. Специфікація №1 від 17.06.2016 на одному аркуші
116. протокол погодження ціни № 1 від 17.06.2016 на одному аркуші
117. витяг з протоколу засідання постійної комісії від 11 травня 2016 року № 6 на одному аркуші
118. Лист від 25.01.2016 № 29 від КУ «Житомирський обласний центр крові»
119. лист від 26 травня 2016 року №1 від ПП Медплазма груп» на одному аркуші
120. лист від 20 травня 2016 року №1 від ПП «Тримед ЛТД» на одному аркуші
121. рішення медичної ради ОЦК та його філій по підсумку роботи за 5 місяців 2016 року від 15.06.2016 до протоколу №3 на двох аркушах
122. Договір № 152 на поставку основної сировини від 27.07.2016 на трьох аркушах
123. специфікація №1 від 27.07.2016 на одному аркуші
124. Протокол погодження ціни №1 на одному аркуші
125. витрати на заготівлю 1 л плазми заготовленої методом мануального однократного плазмо сферу на одному аркуші
126. витрати на заготівлю 1 л плазми заготовленої методом мануального подвійного плазмо сферу на одному аркуші
127. витрати на заготівлю 1 л плазми заготовленої методом автоматичного плазмо сферу на одному аркуші
128. Витрати на заготівлю 1л плазми (свіжоморожена, заморожена) заготовленої з консервованої крові методом первинного фракціонування на одному аркуші
129. наказ від 01.10.2013 № 46 на одному аркуші
130. лист від 13.09.2013 № 6273/01-1 від Житомирського обласного Департаменту охорони здоров`я на одному аркуші
131. Договір № 262 на поставку основної сировини від 15.09.2014 на двох аркушах
132. специфікація № 1 до договору поставки основної сировини № 262 від 15.09.2014 на одному аркуші
133. протокол погодження ціни №1 до договору поставки основної сировини № 262 від 15.09.2014 на одному аркуші
134. Договір № 149 на поставку основної сировини від 05.05.2015 на чотирьох аркушах
135. специфікація №1 до договору № 149 на поставку основної сировини від 05.05.2015 на одному аркуші
136. протокол прогодження ціни №1 до договору № 149 на поставку основної сировини від 05.05.2015
137. лист від 16 квітня 2015 № 2 від ПП «МЦ банк плазма ЛТД» на одному аркуші
138. лист від 02.04.2015 № 125 від КУ «Житомирський обласний центр крові» ЖОР
139. лист від 26.03.2015 № 176/18 від ПАТ «Біофарм» на одному аркуші
140. лист від 16.03.2015 № 87/1 від КУ «Житомирський обласний центр крові» ЖОР
141. рішення медичної ради ОЦК та його філії по підсумках роботи за І квартал 2015 р протокол №2 від 23.04.2015 на 4-х аркушах
142. лист від 29.04.2015 № 171 від КУ «Житомирський обласний центр крові» ЖОР
143. Договір № 237 на поставку основної сировини від 12.08.2014 на 4-х аркушах
144. специфікація № 1 до договору № 237 на поставку основної сировини від 12.08.2014 на одному аркуші
145. протокол погодження ціни №1 до договору № 237 на поставку основної сировини від 12.08.2014 на одному аркуші
146. рішення медичної ради ОЦК та його філій по підсумкам роботи за І півріччя 2014 року протокол № 3 від 18.07.2014 на двох аркушах
147. лист від 25.06.2014 № 217/1 від КУ «Житомирський обласний центр крові» ЖОР
148. лист від 16.07.2014 № 1 від ПП «МЦ Банк плазми ЛТД» на одному аркуші
149. реєстр затверджених виробників/постачальників основної сировини на 4-х аркушах
150. рахунок фактура №2 від 27 липня 2016 року на одному аркуші
151. витяг з протоколу засідання постійної комісії від 11 травня 2016 року №6 на одному аркуші
152. витяг з протоколу засідання постійної комісії від 11 травня 2016 року №6 на одному аркуш
153. лист від 26.05.2016 № 1 від ПП «Медплазма груп» на одному аркуші
154. лист від 26.05.2016 № 1 від ПП «Медплазма груп» на одному аркуші
155. системний блок торгової марки LG з серійним номером 10376
156. флеш картка «Canyon» USB 2.0, чорного кольору
157. системний блок з інвентаризаційним номером 10480250
158. системний блок торгової марки Logic power з інвентаризаційним номером 10480271
2. Накласти арешт на вилучені 15.06.2017 під час проведення обшуку у приміщеннях Коростенської філії ЖОЦК за адресою: м. Коростень, вул. Кірова 66, документи, копії документів, предмети, речі та носії інформації, які фіксують відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, та які мають значення у кримінальному провадженні та можуть бути доказами під час судового розгляду, а саме:
1. Реєстр отриманих та виданих податкових накладних за 2012-2017 роки на 99 аркушах
2. договір № 59 на поставку основної сировини від 15 вересня 2014 року на 2-х аркушах
3. специфікація №1 до договору № 59 на поставку основної сировини від 15 вересня 2014 на одному аркуші
4. протокол погодження ціни до договору № 59 на поставку основної сировини від 15 вересня 2014 на одному аркуші
5. договір № 22а на поставку основної сировини від 06 березня 2014 року на 3-х аркушах
6. специфікація №1 до договору № 22а на поставку основної сировини від 06 березня 2014 року
7. ліцензія № 570359
8. ліцензія № 611989
9. рахунок №08 від 06 березня 2014 року на одному аркуші
10. ліцензія № 570359
11. ліцензія № 611989
12. сертифікат якості №01 від 06.03.2014
13. довідка АА № 935340 на одному аркуші
14. протокол погодження ціни №1 на одному аркуші
15. виписка з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб підприємців ТОВ «Лейден фактор»
16. договір №12 на поставку основної сировини від 12 серпня 2014 року на 3-х аркушах
17. специфікація до договору №12 на поставку основної сировини від 12 серпня 2014 року на одному аркуші
18. протокол погодження ціни №1 до договору №12 на поставку основної сировини від 12 серпня 2014 року на одному аркуші
19. договір № 23 на поставку основної сировини від 09 липня 2015 року на 4-х аркушах
20. специфікація № 1 до договору № 23 на поставку основної сировини від 09 липня 2015 року на одному аркуші
21. протокол погодження ціни № до договору 23 на поставку основної сировини від 09 липня 2015 року на одному аркуші
22. виписка з ЄДР юридичних та фізичних осіб підприємців ПП «Медичний центр банк плазми ЛТД» на одному аркуші
23. договір № 49 на поставку основної сировини від 15 липня 2014 року на 3- х аркушах
24. протокол погодження ціни № 1 до договору № 49 на поставку основної сировини від 15 липня 2014 року на одному аркуші
25. специфікація №1 до договору № 49 на поставку основної сировини від 15 липня 2014 року наодному аркуші
26. картка аналітичного обліку касових видатків за липень 2015 року на одному аркуші
27. меморіальний ордер № 3 за липень 2015 року на одному аркуші
28. виписка по рахунках 06/07/2015 на одному аркуші
29. платіжне доручення № 241 від 02 липня 2015 року на одному аркуші
30. платіжне доручення № 240 від 02 липня 2015 року на одному аркуші
31. виписка по рахунку від 09/07/2015
32. платіжне доручення № 244 від 07 липня 2015 року на одному аркуші
33. виписка по рахунку 16/07/2015
34. платіжне доручення № 258 від 15 липня 2015 року на одному аркуші
35. платіжне доручення № 257 від 15 липня 2015 року на одному аркуші
36. платіжне доручення № 256 від 15 липня 2015 року на одному аркуші
37. виписка по рахунках 20/07/2015
38. платіжне доручення № 264 від 16 липня 2015 року на одному аркуші
39. виписка по рахунках 31/07/2015
40. Счет № 24 від 09.07.2015
41. накладна № 220 від 09 липня 2015 року на одному аркуші
42. довіреність №4 від 08 липня 2015 на одному аркуші
43. накладна № 5 від 09.07.2015 на одному аркуші
44. накладна № 6 від 09.07.2015 на одному аркуші
45. накладна № 7 від 09.07.2015 на одному аркуші
46. копія виписки з ЄДР ПП «Медсервіс ЛТД» на 3-х аркшах
47. договір № 12 на поставку основної сировини від 05 травня 2015 на 4-х аркушах
48. специфікація № 1 до договору № 12 на поставку основної сировини від 05 травня 2015 на одному аркуші
49. протокол погодження ціни № 1 до договору № 12 на поставку основної сировини від 05 травня 2015 на одному аркуші
50. договір № 42 на поставку основної сировини від 17 червня 2016 року на 3-х аркушах № 42 на поставку основної сировини від 17 червня 2016 року на 1 арк.
51. протокол погодження ціни №1 до договору № 42 на поставку основної сировини від 17 червня 2016 року на 1-му арк.
52. виписка з ЄДР ПП «Медплазма груп» на одному аркуші
53. сертифікат якості №01 від 17.06.2016 на одному аркуші
54. виписка по рахунку 29/06/2016
55. сет №20 від 17.06.2016 на одному аркуші
56. накладна № 198 від 17 червня 2016 року
57. довіреність № 8 від 14 червня 2016 року
58. оформлення донорських листів на 12 аркушах
59. сертифікат якості 01 від 17.06.2016 року на одному аркуші
60. виписка по рахунку 07/05/2015
61. счет № 13 від 05.05.2015
62. накладна №1 від 05.05.2015
63. довіреність № 34 дата видачі 05 травня 2015
64. накладна №1 від 05.05.2015 на одному аркуші
65. накладна №2 від 05.05.2015 на одному аркуші
66. виписка з ЄДР ПП «Медичний центр банк плазми» на двох аркушах
67. накладна №3 від 05.05.2015 на одному аркуші
68. накладна №4 від 05.05.2015 на одному аркуші
69. виписка по рахунках 24/03/2014
70. виписка по рахунках 26/03/2014
71. виписка по рахунка 31/03/2014
72. счет №8 від 06.03.2014
73. накладна №1 від 06.03.2014
74. накладна б/н від 06.03.2014
75. довіреність №5 від 05.03.2014
76. сертифікат якості №01 від 06.032014
77. накладні №1-17 від 06.03.2014
78. виписка по рахунках 15/08/2015
79. счет №31 від 12.08.2014
80. накладна б/н від 12 серпня 2014
81. довіреність №19 від 12 серпня 2014
82. накладні № 1-6 від 12.08.2014 на шести аркушах
83. виписка по рахунках 29/09/2014
84. рахунок № 36 від 15 вересня 2-14 року
85. накладна б/н від 15 вересня 2014 року
86. довіреність № 29 від 15.09.2014
87. накладні №1-5 на 5-ти аркушах
3. Накласти арешт на вилучені 15.06.2017 під час проведення обшуку у приміщеннях Новоград-Волинської філії ЖОЦК, за адресою: м. Новоград-Волинський,вул. Герцена, 63, документи, копії документів, предмети, речі та носії інформації, які фіксують відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, та які мають значення у кримінальному провадженні та можуть бути доказами під час судового розгляду, а саме:
1. накладна № 135 від 17.06.2016 на одному аркуші
2. рахунок №3 від 17.06.2016 на одному аркуші
3. рахунок №3 від 17.06.2016 на одному аркуші
4. рахунок №2 від 06 березня 2014 року на одному аркуші
5. рахунок №7 від 12 серпня 2014 року на одному аркуші
6. рахунок № 6 від 15 липня 2014 року на одному аркуші
7. рахунок № 5 від 10 липня 2014 року на одному аркуші
8. рахунок № 2 від 05 травня 2015 року на одному аркуші
9. рахунок № 8 від 15 вересня 2014 року на одному аркуші
10. Наказ від 01.10.2013 № 46 про затвердження тарифів на послуги по реалізації компонентів та препаратів виготовлених з донорської крові на одному аркуші
11. тарифи та послуги по реалізації компонентів та препаратів, виготовлених з донорської крові, які надаються Житомирським обласним центром крові та його філіями станом на 01.10.2013 на одному аркуші
12. реєстр накладних за реалізовану плазму КУ «Центр крові» м. Житомир на трьох аркушах
13. реєстр накладних за реалізовану плазму Новоград-Волинська філія КУ «Центр крові» на чотирьох аркушах
14. лист Новоград Волинська філія КУ «Центр Крові» за 2014-2015 рік на двох аркушах
15. довідка АА № 935340 з ЄДР ТОВ «Лейден фактор» на двох аркушах
16. Виписка з ЄДР ТОВ «Лейден Фактор» на двох аркушах
17. договір № б/н на поставку основної сировини від 10 липня 2015 року на 4-х аркушах
18. специфікація до договору від 10 липня 2015 року на одному аркуші
19. протокол погодження ціни № 1 до договору від 10 липня 2015 року на одному аркуші
20. копія виписки з ЄДР ПП «Медсервіс ЛТД» на 4-х арк..
21. Договір № на поставку основної сировини від 17 червня 2016 на 3-х аркушах
22. специфікація №1 до договору на одному аркуші
23. протокол погодження ціни № 1 до договору на одному аркуші
24. довіреність №8 від 14 червня 2016 року на одному акркуші
25. договір без номеру та дати разом з специфікацією та протокол погодженням ціни на 5 ти арк.
26. договір без номеру та дати разом з специфікацією та протокол погодженням ціни на 5 ти арк.
27. Виписка з ЄДР ПП «Медплазма груп» на одному аркуші
28. договір на поставку основної сировини від 06 березня 2014 року на 4- х аркушах
29. протокол погодження ціни № 1 до договору від 06 березня на одному аркуші
30. довідка АА № 935340 ТОВ Лейден фактор» на одному аркуші
31. Виписка з ЄДР ТОВ «Лейден фактор» на одному аркуші
32. договір на поставку основної сировини від 09 серпня 2013 року на 4-х аркушах
33. специфікація №1 до договору від 09 серпня 2013 року на одному аркуші
34. протокол погодження ціни №1 до договору від 09 серпня 2013 року
35. Виписка з ЄДР ТОВ «Плазма Медгруп» на двох аркушах
36. свідоцтво № 200114731 про реєстрацію платника податку на додану вартість на одному аркуші
37. Договір на поставку основної сировини від 12 серпня 2014 року на 3-х аркушах
38. договір на поставку основної сировини від 15 липня 2014 року на 4-х аркушах
39. протокол погодження ціни №1 до договору від 15 серпня 2014 року на одному аркуші
40. виписка з ЄДР ПП «Медичний центр банк плазми ЛТД» на одному аркуші
41. Договір на поставку основної сировини від 15 вересня 2014 на 4-х аркушах
42. протокол погодження ціни №1 до договору від 15 вересня 2014 року на одному аркуші
43. договір на поставку основоної сировини від 05 травня 2015 року на 4-х аркушах
44. специфікація № 1 до договору від 05 травня 2015 року на одному аркуші
45. протокол погодження ціни № 1 до договору від 05 травня 2015 року на одному аркуші
46. платіжне доручення № 21 від 29 січня 2014 року на одному аркуші.
Копію ухвали направити зацікавленим особам.
Ухвала підлягає негайному виконанню слідчим СУ ГУ Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_3 .
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Апеляційного суду Житомирської області протягом п`яти днів з дня її оголошення. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корольовський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 06.07.2017 |
Оприлюднено | 07.03.2023 |
Номер документу | 67686734 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Корольовський районний суд м. Житомира
Шалота К. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні