Ухвала
від 03.07.2017 по справі 761/22579/17
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/22579/17

Провадження № 1-кс/761/14238/2017

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 липня 2017 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритомусудовому засіданні у залі суду в м. Києві клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 10 юрист 2 класу ОСОБА_3 , внесене по кримінальному провадженню за №12016100100014726 від 18.11.2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст.191, ч. 1 ст. 205-1 КК України, про проведення позапланової документальної виїзної перевірки ТОВ Тріал Вуд Солюшнс» (код ЄДРПОУ 40429808) з питань дотримання вимог податкового законодавства України,

В С Т А Н О В И В :

Прокурор Київської місцевої прокуратури № 10 юрист 2 класу ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню за №12016100100014726 від 18.11.2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст.191, ч. 1 ст. 205-1 КК України, звернувся до суду з клопотанням про проведення позапланової документальної виїзної перевірки ТОВ Тріал Вуд Солюшнс» (код ЄДРПОУ 40429808) з питань дотримання вимог податкового законодавства України.

Клопотання обґрунтовується тим, що протягом 2016-2017 років службові особи ТОВ «Тріал Вуд Солюшнс» (код ЄДРПОУ 40429808), (далі ТОВ «ТВС»), шляхом внесення до офіційних документів завідомо неправдивої інформації здійснюють експорт пиломатеріалів, тим самим здійснюють привласнення незаконно отриманих коштів шляхом їх обготівкування через підконтрольних їм фізичних осіб-підприємців.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ТОВ «ТВС» на протязі 2016-2017 років використовуючи реквізити підконтрольних їм фізичних осіб-підприємців а саме: ФОП ОСОБА_4 (і.п.н. НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_5 (і.п.н. НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_6 (і.п.н. НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_8 (і.п.н. НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_9 (і.м.н. НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (і.п.н. НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_11 (і.п.н. НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_12 (і.п.н. НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_13 (і.п.н. НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_14 (і.п.н. НОМЕР_11 ), ФОП ОСОБА_15 (і.п.н. НОМЕР_12 ), та ФОП ОСОБА_16 (і.п.н. НОМЕР_13 ), шляхом укладання «фіктивних» господарських угод щодо придбання товарно-матеріальних цінностей (пиломатеріали), з вище перерахованими фізичними особами-підприємцями здійснено безпідставне віднесення до витрат, що враховуються при визначенні об`єкта оподаткування з податку на прибуток підприємств, з метою ухилення від сплати податків та документального підтвердження операцій з придбання пиломатеріалів.

Так на підставі Ухвали Шевченківського районного суду м. Києва, 26.04.2017 р., проведено обшук в офісному приміщенні ТОВ «ТВС», за адресою: м. Київ, вул. Мечникова, 9, (третій поверх). В ході обшуку було виявлено та вилучено чорнову бухгалтерію ТОВ «ТВС» а саме: товарно-транспортні накладні, накладні, специфікації, інвойси, митні декларації, договори, додаткові угоди, банківські виписки ТОВ «ТВС» печатки, штампи, бланки реєстраційні документи фізичних осіб підприємців, комп`ютерну техніку та ін.., що дає змогу ставити під сумнів факт здійснення господарських операцій службовими особами ТОВ «ТВС».

Проведеними дослідженням від 21.06.2017 року, № 129/16-01/40429808, головним державним ревізором-інспектором відділу аналітичної роботи та ведення баз даних, Міжрегіонального управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби, ОСОБА_17 встановлено, що службовими особами ТОВ «ТВС»» (код ЄДРПОУ 40429808) ймовірно порушено пп.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI зі змінами і доповненнями, в результаті чого встановлено завищення від`ємного значення об`єкту оподаткування податком на прибуток у сумі 29 185 500,00, що призвело до несплати податку на прибуток ТОВ «ТВС» (код ЄДРПОУ 40429808) за 2016-2017 роки у загальній сумі 5253390,00 грн.,

Товарно-матеріальні цінності (пиломатеріали), невідомого походження були легалізовані посадовими особами ТОВ «ТВС» (код ЄДРПОУ 40429808) за допомогою вище зазначених підконтрольних фізичних осіб-підприємців на загальну суму 29 185 500,00 грн., які частково були експортовані в адресу нерезидента Sahinogullari Orman Urunleri Imalatve San.LTD, (Туреччина), на загальну суму 6 572 312,89 грн.

Враховуючи вище викладене у слідства є вагомі підстави вважати, що фінансово-господарські операції на протязі 2016-2017 років між ТОВ «ТВС» та ФОП ОСОБА_4 (і.п.н. НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_5 (і.п.н. НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_6 (і.п.н. НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_8 (і.п.н. НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_9 (і.м.н. НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (і.п.н. НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_11 (і.п.н. НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_12 (і.п.н. НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_13 (і.п.н. НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_14 (і.п.н. НОМЕР_11 ), ФОП ОСОБА_15 (і.п.н. НОМЕР_12 ), ФОП ОСОБА_16 (і.п.н. НОМЕР_13 ) є нікчемними та мають ознаки «фіктивності», а тому і потребують документальної перевірки дотримання вимог податкового законодавства і правильності нарахування та сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) по взаємовідносинам.

У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив задовольнити.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, заслухавши пояснення прокурора, який підтримав клопотання, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання прокурора на даний час підлягає задоволенню виходячи з наступного.

З 01.01.2015 набрав чинності Закон України від 28 грудня 2014 року N 71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" (далі - Закон N 71).

Пунктом 3 Прикінцевих положень Закону N 71 встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або вимогами Кримінального процесуального кодексу України.

За ч.2 ст.93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Згідно з п.5 та п.9 ч.1 ст.40 КПК України слідчий, серед іншого, уповноважений: звертатися за погодженням із прокурором до слідчого судді з клопотаннями про застосування заходів забезпечення кримінального провадження, проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій; - здійснювати інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Виходячи з положень п.5, п.9 ч.1 ст.40, ч.2 ст.93КПК України слідчий за погодженням з прокурором наділений правом під час здійснення досудового розслідування кримінального провадження проводити слідчі дії, в тому числі отримувати від органів державної влади висновки ревізій та акти перевірок.

Обставини, за наявності яких призначається документальна позапланова виїзна перевірка, визначені у ст.78 Податкового кодексу України (далі ПК України).

Так, п.11.1.78 ст.78 ПК України визначено, що документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності отриманого рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки.

Обмеження у підставах проведення перевірок платників податків, визначені цим Кодексом, не поширюються на перевірки, що проводяться на звернення такого платника податків, або перевірки, що проводяться у межах кримінального провадження (п.78.2 ст.78 ПК України). Контролюючим органам забороняється проводити документальні позапланові перевірки, які передбачені підпунктами 78.1.1, 78.1.4, 78.1.8, 78.1.11 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, у разі, якщо питання, що є предметом такої перевірки, були охоплені під час попередніх перевірок платника податків.

Поряд з цим за п. 78.6. ст.78ПК України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Так, згідно з п.82.2 ст.82 ПК України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.

З долучених до клопотання прокурора документів не вбачається підстав обмеження у проведенні позапланової перевірки, оскільки жодних даних про проведення попередньої перевірки з питань, про які вказано слідчим, у клопотанні не зазначено і з документів, долучених до клопотання не вбачається.

Враховуючи наявні матеріали клопотання слідчий суддя приходить до висновку про можливість призначення на даний час позапланової перевірки терміном 10 робочих днів, а проведення перевірки доручити працівникам ГУ ДФС у м. Києві.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 40, 93, 110, 309, 372, 532 КПК України, ст.78, 82, 86 Податкового Кодексу України, слідчий суддя

У Х В А Л И В :

Клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 10 юрист 2 класу ОСОБА_3 , внесене по кримінальному провадженню за №12016100100014726 від 18.11.2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст.191, ч. 1 ст. 205-1 КК України, про проведення позапланової документальної перевірки ТОВ Тріал Вуд Солюшнс» (код ЄДРПОУ 40429808) з питань дотримання вимог податкового законодавства України, задовольнити.

Надати дозвіл працівникам ГУ ДФС у м. Києві в рамках кримінального провадження №12016100100014726 від 18.11.2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст.191, ч. 1 ст. 205-1 КК України на проведення позапланової документальної виїзної перевірки ТОВ Тріал Вуд Солюшнс» (код ЄДРПОУ 40429808) з питань дотримання вимог податкового законодавства і правильності нарахування та сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) по взаємовідносинам із ФОП ОСОБА_4 (і.п.н. НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_5 (і.п.н. НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_6 (і.п.н. НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (і.п.н. НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_8 (і.п.н. НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_9 (і.м.н. НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (і.п.н. НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_11 (і.п.н. НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_12 (і.п.н. НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_13 (і.п.н. НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_14 (і.п.н. НОМЕР_11 ), ФОП ОСОБА_15 (і.п.н. НОМЕР_12 ), та ФОП ОСОБА_16 (і.п.н. НОМЕР_13 ) за період з 01.07.2016 по 01.04.2017 років.

Проведення позапланової перевірки доручити працівникам ГУ ДФС у м. Києві терміном на 10 робочих днів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвала набирає законної сили з моменту їх оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.07.2017
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу67690679
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —761/22579/17

Ухвала від 03.07.2017

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Осаулов А. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні