Постанова
від 12.07.2017 по справі 486/539/17
ЮЖНОУКРАЇНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №: 486/539/17 Провадження №2-а/486/46/2017

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 липня 2017 року Южноукраїнський міський суд Миколаївської області

у складі: головуючого- судді - Франчук О. Д.

при секретарі Деменко К.Л.

за участю: представника позивача ОСОБА_1, представника відповідача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Южноукраїнськ Миколаївської області адміністративну справу за позовом ОСОБА_3 до Южноукраїнської міської ради Миколаївської області про визнання незаконним рішення органу місцевого самоврядування та зобов'язання вирішити питання у відповідності до вимог закону ,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_3 звернувся до Южноукраїнського міського суду Миколаївської області з адміністративним позовом до Южноукраїнського міської ради Миколаївської області про визнання незаконним рішення органу місцевого самоврядування та зобов'язання вирішити питання у відповідності до вимог закону. В обґрунтування позову зазначив, що рішенням Южноукраїнської міської ради №1155 від 26.12.2013 року, яке було прийняте на 45 сесії Южноукраїнської міської ради 6 скликання, йому надано згоду на розробку проекту землеустрою, щодо відведення у власність під будівництво та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд по вулиці Степовій в м. Южноукраїнську, земельну ділянку №265 орієнтовною площею 0.10 га, в кварталі малоповерхової забудови та зобов'язано виготовити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки і надати його на затвердження Южноукраїнської міської ради. Розроблений проект землеустрою вказаної земельної ділянки, якій присвоєно кадастровий номер 4810800000:01:001:0007, двічі направляв для затвердження до Южноукраїнської міської ради. Проте, без пояснення причин, обидва рази йому було відмовлено у затвердженні. Так, листом заступника міського голови від 31.03.2017 року, йому повідомлено, що згідно наданого на розгляд сесії проекту землеустрою, рішення сесії не прийнято, у зв'язку з не набранням достатньої кількості голосів депутатів міської ради 23 сесії 7 скликання Южноукраїнської міської ради, яке відбулось 23.03.2017 року. Вважає, що таке формулювання не передбачене жодним нормативно-правовим актом, а тому просить визнати незаконним рішення Южноукраїнської міської ради щодо не затвердження проекту землеустрою про відведення йому у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських бідівель і споруд на вулиці Степовій в кварталі №7 малоповерхової забудови м. Южноукраїнська Митколаївської області. Зобов'язати Южноукраїнську міську раду розглянути його заяву (клопотання) про затвердження проекту землеустрою щодо відведення йому у власність земельної ділянки №265 для будівництва та обслуговування житлового будинку.

В судовому засіданні представник позивача ОСОБА_1 підтримала позовні вимоги та просила про задоволення позову.

Представник відповідача ОСОБА_2 в судовому засіданні не визнала позовні вимоги та пояснила, що на пленарному засіданні проект рішення був розглянутий, але позитивне рішення не було прийняте, за прийняття рішення проголоували лише 2 депутати, тоді, як 17 утримались. Вважає, що рішення приймалося колегіально, шляхом голосування і кожен депутат самостійно вирішував питання щодо госування позитивно чи негативно або ж утриматись від голосування. Проголосувавши за неприйняття оскаржуваного рішення, Южноукраїнська міська рада діяла в межах наданих повноважень, а тому просить відмовити у задоволенні позову.

Дослідивши письмові матеріали справи судом встановлено, що рішенням Южноукраїнської міської ради Миколаївської області 45 сесії 6 скликання від 26.12.2013 року за № 1155, ОСОБА_3 було надано згоду на розробку проекту землеустрою щодо виділення земельної ділянки №265 у власність під розміщення та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд орієнтовною площею 0.10 га по вулиці Степовій в кварталі №7 малоповерхової забудови м.Южноукраїнська. Цим же рішенням ОСОБА_3 зобов'язано виготовити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та подати його на розгляд та затвердження Южноукраїнській міській раді не пізніше, як у шестимісячний термін (а.с. 6).

Згідно акту приймання-передачі межових знаків на зберігання, сертифікованим інженером-землевпорядником виконано відновлення в натурі межі земельної ділянки №265. Межа пред'явлена та передана на зберігання ОСОБА_3. Кадастровий номер земельної ділянки 4810800000:01:001:0007, зазначений в плані на місцевості (а.с. 7-9).

За висновком №9 від 18.06.2014 року відділом Держземагентсва у м. Южноукраїнську Миколаївської області було погоджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки № 265 гр-ну ОСОБА_3 у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд по вул. Степовій в кварталі №7 молоповерхзової забудови м. Южноукраїнська загальної площею 0.1000 га (а.с. 10).

Висновком №10 від 18.06.2014 року було погоджено зазначений проект відділом архітектури та містобудування Южноукраїнської міської ради (а.с. 11).

З витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку вбачається, що земельна ділянка за кадастровим номером 4810800000:01:001:0007, зареєстрована 19.06.2014 року відділом Держземагенства у м. Южноукраїнську Миколаївсскої області (а.с. 12).

23.06.2014 року ОСОБА_3 звернувся до міського голови з заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0.10 га по вул. Степовій малоповерхової забудови в м. Южноукраїнську, для передачі її у власність (а.с. 13).

Згідно протоколу Южноукраїнської міської ради 54 сесії 6 скликання від 31.07.2014 року за №54, рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення ОСОБА_3 земельної ділянки №265, не прийнято (а.с. 14).

10.02.2017 року ОСОБА_3 звернувся з клопотання до міського голови про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, під розміщення та обслуговування житлового будинку площею 0.10 га по вул. Степовій малоповерхової забудови в м. Южноукраїнську (а.с. 15).

Згідно протоколу Южноукраїнської міської ради 23 сесії 7 скликання від 23.03.2017 року за №23, рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення ОСОБА_3 земельної ділянки №265, не прийнято (а.с. 16).

31.03.2017 року виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради повідомив позивачу, що проект рішення Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення йому земельної ділянки не прийнятий, у зв'язку з не набранням достатньої кількості голосів депутатів міської ради (а.с. 18).

В судовому засіданні 12.07.2017 року представник відповідача ОСОБА_2 надала зауваження на позовну заяву, в якому зазначено, що позивачем пропущений шестимісячний строк подачі проекту землеустрою, встановлений рішенням міськради від 26.12.2013 року. Крім того, міськрада, у зв'язку з затвердженням проекту землеустрою ОСОБА_3, вбачає ризики щодо втягнення в конфлікт з територіальною громадою міста та представниками громадських організацій з закидами про продовження корупційних схем попередньої влади, що може призвести до скасування такого рішення в суді. Також зазначає, що загострює ситуацію і та обставина, що в країні проходить антитерористична операція, учасники якої мають пільги при забезпеченні земельними ділянками, а позивач не є учасником АТО.

Також представником відповідача долучені витяг протоколу Южноукраїнської міської ради 23 сесії 7 скликання від 23.03.2017 року №23 та копія протоколу засідання постійної комісії міської ради з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища та зовнішньоекономічної діяльності від 21.03.2017 року. З копії протоколу постійної комісії вбачається, що з питання 3.(34) Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_3, слухали доповідача Палія О.В., а після обговорення відбулось голосування, яким вирішили проект рішення не підтримувати. За проголосували - 0, Проти - 2, Утримались -1.

Відповідно до ст. ст. 13, 14 Конституції України, земля є об'єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють орган державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією.

Частина 1 ст.10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачає, що міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах, функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно зі ст.12 Земельного Кодексу України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до ч.ч. 6, 7 ст.118 ЗК України, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Судом встановлено, що позивач 16.12.2013 року звернувся до Южноукраїнської міської ради з заявою про виділення земельної ділянки №265 для розміщення та обслуговування житлового будинку (а.с. 5).

Рішенням Южноукраїнської міської ради від 26.12.2013 року ОСОБА_3 було надано згоду на розробку проекту землеустрою щодо виділення земельної ділянки №265 у власність під розміщення та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд орієнтовною площею 0.10 га по вулиці Степовій в кварталі №7 малоповерхової забудови м.Южноукраїнська. ОСОБА_3 зобов'язано виготовити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та подати його на розгляд та затвердження Южноукраїнській міській раді не пізніше, як у шестимісячний термін (а.с. 6).

Затвердженню проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність передує процедура, яка складається з декількох етапів проходження перевірки та погодження такого проекту на предмет відповідності вимогам законодавства, документації із землеустрою та містобудівній документації, після чого можливе вирішення питання про затвердження такого проекту.

Відповідно до ст. 118 ЗК України, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому ст. 186-1. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Згідно ч.2 ст.50 Закону України Про землеустрій , проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України.

Статтею 186-1 ЗК України передбачено, що проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності підлягає обов'язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, а на якій розташовано об'єкт будівництва або планується розташування такого об'єкта, подається також на погодження до структурних підрозділів районних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері містобудування та архітектури, а якщо місто не входить до території певного району, - до виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури, а в разі, якщо такий орган не утворений, - до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурного підрозділу обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури.

На виконання вимог закону позивач замовив виготовлення Проекту землеустрою щодо відведення йому замельної ділянки №265 у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд по вулиці Степовій в кварталі №7 молоповерхової забудови м. Южноукраїнська (а.с. 7-9).

Відповідно до витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 19.06.2014 року (а.с. 12), відділом Держземагенства у м. Южноукраїнську Миколаївської області 19.06.2014 року була здійснена державна реєстрація земельної ділянки, яка має наступні загальні відомості:

Кадастровий номер 4810800000:01:001:0007;

Місце розташування (адміністративно-територіальна одиниця) - Миколаївська області, м. Южноукраїнськ, вул. Степова;

Цільове призначення - будівництво і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадбна ділянка);

Категорія земель - землі житлової та громадської забудови;

Форма власності - приватна власність;

Площа земельної ділянки, гектарів - 0,1000.

Вказаний проект землеустрою був погоджений 18.06.2014 року відділом Держземагентсва у м. Южноукраїнську Миколаївської області, 18.06.2014 року - відділом архітектури та містобудування Южноукраїнської міської ради (а.с. 10-11).

Згідно зі статтею 1 Закону України "Про Державний земельний кадастр", Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами; Відповідно до статі 20 вказаного Закону, відомості Державного земельного кадастру є офіційними.

Відповідно до пункту д частини першої статті 90 Земельного кодексу України, власники земельних ділянок мають право споруджувати жилі будинки, виробничі та інші будівлі і споруди.

Згідно ст. 14 Конституції України, право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Статтею 116 Земельного кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування, або державних органів приватизації, або центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 9 ст. 118 Земельного кодексу України, орган виконавчої влади або місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених ст. 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня погодженого отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Судом встановлено, що проект землеустрою, позивачем погоджений у встановленому законом порядку, після чого двічі направлявся на розгляд та затвердження до Южноукраїнської міської ради - 23.06.2014 року та 10.02.2017 року, але не був затверджений (а.с. 13, 15).

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.34) ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.

Частина 4 ст. 49 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачає, що депутат зобов'язаний брати участь у роботі сесій ради, засідань постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

Згідно протоколу Южноукраїнської міської ради 23 сесії 7 скликання від 23.03.2017 року за №23, рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення ОСОБА_3 земельної ділянки №265, не прийнято. На сесії були присутні 25 депутатів. За прийняття рішення проголосували лише 2 депутати, утримались -17, проти -7 і не голосували -3 (а.с. 16).

При цьому відповідач у даному рішенні не навів будь-якого обгрунтування, не зазначив підстав для такої відмови, не навів зауважень, у разі невідповідності проекту землеустрою нормам чинного законодавства тощо.

Положення ч.10 та ч.11 ст.118 ЗК України, визначають, що відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.

Врегулювання спорів про поновлення порушених прав юридичних і фізичних осіб, що виникають в результаті рішень, дій чи бездіяльності органів або посадових осіб місцевого самоврядування, вирішуються в судовому порядку, що встановлено ч.2 ст.77 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .

Згідно ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно ч. 2 ст. 71 КАС України, в справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.

Проте відповідачем в судовому засіданні, жодних доказів на спростування вимог позивача, суду не представлено. Посилання ж на суспільний резонанс, який може викликати рішення міськради у разі надання ОСОБА_3 дозволу на розробку проекту землеустрою, суд вважає неспроможним, оскільки на сьогоднішній день є, ніким не спростоване і не скасоване, рішення №1155 від 26.12.2013 року про надання Южноукраїнською міськрадою згоди на розробку ОСОБА_3 проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки №265. У відповідності до п.2 та п.3 вказаного рішення, позивач виготовив проект землеустрою та подав його на затвердження міськради. А тому міськрада, відмовляючи ОСОБА_3 у задоволенні проекту землеустрою та ухваливши нічим не вмотивоване рішення, порушила вимоги ч. 9 ст. 118 Земельного кодексу України,.

З'ясувавши обставини справи, суд вважає, що оспорюване позивачем рішення ухвалено протиправно та порушує його право. А тому існують всі правові підстави зобов'язати Южноукраїнську міську раду розглянути клопотання позивача про затвердження проекту землеустрою, щодо відведення ОСОБА_3 земельної ділянки №265 у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку.

В іншій частині позов не підлягає задоволенню.

Згідно ч. 1, 3 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа. Якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Позивач поніс документально підтверджені судові витрати по сплаті судового збору в сумі 1 200 грн. (а.с. 1-2).

Зважаючи на те, що позовні вимоги ОСОБА_3 задоволені частково, стягненню на його користь з Южноукраїнської міської ради, за рахунок бюджетних асигнувань, підлягає судовий збір в сумі 640.00 грн..

Згідно ч.1, п. 1) ч. 3 ст. 87 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. До витрат, пов'язаних з розглядом справи, належать: витрати на правову допомогу.

Відповідно до квитанції №1, за договором №30 від 18.05.2017 року, правова допомога ОСОБА_3 склала 2 000 грн., які підлягають стягненню з відповідача.

Таким чином, стягненню з відповідача на користь позивача, належать судові витрати в сумі 2 640.00 грн..

Керуючись ст.ст. 11, 71, 86, 158-163, 167 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити частково.

Зобов'язати Южноукраїнську міську раду розглянути заяву (клопотання) ОСОБА_3 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки №265 громадянику ОСОБА_4 у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на вулиці Степовій №7 малоповерхової забудови міста Южноукраїнська Миколаївської області кадастровий номер 4810800000:01:001:0007, площею 0.10 га (гектарів), в порядку встановленому чинним законодавством України.

Стягнути з Южноукраїнської міської ради Миколаївської області на користь ОСОБА_3 судові витрати в сумі 2 640 (дві тисячі шістсот сорок) гривень 00 коп..

В іншій частині позову, відмовити.

Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду через Южноукраїнський міський суд Миколаївської області протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, з подачею її копії до апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Южноукраїнського міського суду ОСОБА_5

Дата ухвалення рішення12.07.2017
Оприлюднено14.07.2017

Судовий реєстр по справі —486/539/17

Ухвала від 08.11.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 03.10.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 03.10.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 30.08.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Ухвала від 04.08.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Зуєва Л.Є.

Постанова від 12.07.2017

Адміністративне

Южноукраїнський міський суд Миколаївської області

Франчук О. Д.

Постанова від 12.07.2017

Адміністративне

Южноукраїнський міський суд Миколаївської області

Франчук О. Д.

Ухвала від 12.06.2017

Адміністративне

Южноукраїнський міський суд Миколаївської області

Франчук О. Д.

Ухвала від 23.05.2017

Адміністративне

Южноукраїнський міський суд Миколаївської області

Франчук О. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні