Справа № 373/1285/17
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 липня 2017 року Суддя Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області Керекеза Я.І., розглянувши матеріали, які надійшли від Головного управління ДФС у Київській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, одруженої, голови Споживчого товариства „Регіна-М» , зареєстрованої ІНФОРМАЦІЯ_2,
за ч.1 ст. 155-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
ВСТАНОВИВ:
З протоколу № 282 про адміністративне правопорушення від 06 липня 2017 року вбачається, що при проведенні 06 липня 2017 року о 15 год. 50 хв. фактичної перевірки Споживчого товариства „Регіна-М» (код ЄДРПОУ 38896888) за адресою: вул. Кучеренка, 22-Б, с. Дем'янці, Переяслав-Хмельницький район, Київська область, встановлено, що головою СТ „Регіна-М» - ОСОБА_1, порушено порядок проведення розрахунків, а саме: встановлено факт реалізації товару без застосування РРО, РК та без видачі відповідного розрахункового документу встановленої форми, чим порушено п.п.1, 2 ст. 3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР.
Відповідно до ст. 278 КпАП України орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи.
Відповідно до ст. 256 КпАП України, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Частина 1 статті 155-1 КУпАП передбачає адміністративну відповідальність за порушення встановленого порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
В матеріалах справи відсутні докази того, що ОСОБА_1 займає відповідну посаду і до її функціональних обов'язків входить здійснення або організація здійснення розрахункових операцій у сфері торгівлі.
Крім того, суб'єктом даного адміністративного правопорушення можуть бути особи, які відповідно до своїх функціональних обов'язків здійснюють розрахункові операції, та посадові особи, до компетенції яких належить організація здійснення розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
У матеріалах справи відсутні докази того чи являється ОСОБА_1 посадовою особою, що в подальшому може вплинути на розмір адміністративного стягнення, оскільки санкція частини 1 даної статті передбачає різну міру відповідальності за дане адміністративне правопорушення в залежності від суб єкту правопорушення.
За таких обставин протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.155-1 КУпАП підлягає поверненню для належного оформлення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 256, 268, 278 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний матеріал відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 155-1 КУпАП повернути до Головного управління ДФС у Київській області - для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя Я. І. Керекеза
Суд | Переяслав-Хмельницький міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 14.07.2017 |
Оприлюднено | 15.07.2017 |
Номер документу | 67733916 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Переяслав-Хмельницький міськрайонний суд Київської області
Керекеза Я. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні