ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан
Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
У Х В А Л А
"04" квітня 2007 р.
Справа № 13/160-Б
За заявою кредитора: Управління Пенсійного
фонду України в
Деражнянському районі м. Деражня
до боржника: Сільськогосподарського
товариства з обмеженою
відповідальністю „Новатор” с. Яськівці
Деражнянського району
про визнання
боржника банкрутом (затвердження ліквідаційного балансу)
Суддя Матущак О.І.
За участю представників:
кредиторів: ОСОБА_1 -за довіреністю ДПІ у
Деражнянському районіНОМЕР_1 від 12.12.2006 р.
ОСОБА_2
-за довіреністю Деражнянського районного центру зайнятості НОМЕР_2 від
11.01.2006 р.
ОСОБА_3 -за довіреністю Дероажнянського
РЕМ ВАТ ЕК “Хмельницькобленерго” НОМЕР_3 від 30.01.2006 р.
боржника:
не викликався
За участю: ОСОБА_4- ліквідатора (арбітражного керуючого)
Ухвалою господарського суду від 15.06.2006 р. порушено провадження у
даній справі про визнання банкрутом
відсутнього боржника - сільськогосподарського товариства з обмеженою
відповідальністю „Новатор” с. Яськівці
Деражнянського району. Розгляд справи відбувається у відповідності до ст. 52
Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його
банкрутом”, (надалі Закону). Постановою суду від 22.06.2006р. боржника визнано
банкрутом, відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру та призначено
ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_4 В адресу господарського
суду 03.03.2007р. від ліквідатора надійшов для затвердження ліквідаційний
баланс та звіт про проведену роботу з доданими до нього документами. Присутні в
судовому засіданні представники кредиторів підтримали поданий ліквідатором звіт
та ліквідаційний баланс, висловили клопотання про їх затвердження із подальшою
ліквідацією боржника. Ліквідатор також висловив клопотання про затвердження
звіту та ліквідаційного балансу і повідомив що подав усі необхідні докази
завершення ліквідаційної процедури, які вимагаються у відповідності до ст. 32
Закону. Розглядом звіту про проведену
роботу в сукупності з доданими до нього документами, господарським судом
встановлено, що ліквідатором хоча і не вимагається ст. 52 Закону, проте, з метою виявлення усіх кредиторів подав до
офіційного друкованого органу заяву про
публікацію оголошення про визнання боржника банкрутом. Таке оголошення
було опубліковано в газеті “Голос України” НОМЕР_4 від 01.08.2006 р. Після публікації оголошення в адресу
ліквідатора надійшли вимоги кредиторів, які ним визнані у повному об'ємі і
складено реєстр вимог кредиторів, який господарським судом не затверджувався,
оскільки така процесуальна дія під час
провадження у справі відсутнього боржника не передбачена. Таким чином,
ліквідатором до реєстру у частково у першу та частково у другу чергу задоволення внесено заборгованість по
заробітній платі працівників загалом у
сумі 70106,88 грн. До другої черги вимоги управління ПФУ у Деражнянському
району у сумі 26454,63 грн. До третьої внесено вимоги Держанянського районного центру зайнятості у
сумі 2186,80 грн.; ДПІ в Деражнянському районі у сумі 6779,79 грн.; Фонду
соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в Деражнянському
районі у сумі 2787,13 грн.; Летичівського відділення виконавчої дирекції Фонду
соціального страхування від нещасних випадків на виробництві у сумі 824,83 грн.
До четвертої черги вимоги Яськовецької сільської Ради Деражнянського району у сумі
18305,08 грн.; ВАТ ЕК „Хмельницькобленерго” в особі Деражнянського РЕМу у сумі
30836,28 грн. та ВАТ „Укртелеком” в
особі Деражнянського центру електрозв'язку НОМЕР_5 у сумі 421,10 грн. До п'ятої черги як внески членів трудового колективу віднесено вимоги сорока
фізичних осіб у загалом у сумі 390602 грн., яким під час реформування
Деражнянського міжгосподарського комбікормового заводу у СТзОВ “Новатор” у
вересні місяці 1998 р. згідно Статуту, зареєстрованого у Деражнянській
державній адміністрації за НОМЕР_6 від 24.09.1998 р., як членам трудового колективу було виділено у
процентному співвідношенні пайовий фонд,
проте, практично його між
вказаними особами не розприділявся, Державні акти на майновий пай не
видавалися. Ухвалою від 12.02.2007 р.
господарський суд затвердив арбітражному
керуючому ОСОБА_4. оплату послуг
у розмірі двох офіційно встановлених мінімальних розмірів заробітних плат. У
відповідності до звіту ліквідатора, господарська діяльність боржником була
припинена ще у 2004 р., а згідно повідомлення ДПІ у Деражнянському районі за
НОМЕР_7 від 18.04.2006 р. остання податкова звітність боржником була подана
станом на 02.02.2004 р. У відповідності до ст. 25 Закону, ліквідатором за
участю утвореної комісії згідно акту станом на 25.06.2006 р., проведена
інвентаризація активів боржника, якою встановлено наявність у боржника
цілісного майнового комплексу із 65 найменувань рухомого і нерухомого майна. У
зв'язку із фактичним та належним виконанням ліквідатором усіх процесуальних дій
щодо виявлення та визнання вимог конкурсних кредиторів, у спосіб, визначений
ст. 14 Закону, а не шляхом спрощеного процесуального порядку, визначеного ч. 5
ст. 52 Закону та відсутністю обставин, які б сприяли відновленню
платоспроможності боржника шляхом укладання мирової угоди чи відкриття
процедури санації, комітетом кредиторів згідно протоколу НОМЕР_8 від 15.09.2006
р. прийнято рішення про відсутність необхідності переходу до загальних процедур
у справі про банкрутство відсутнього боржника згідно ч. 6 ст. 52 цього Закону.
Вказані виявлені активи у відповідності до договору від 05.09.2006 р. були оцінені ТзОВ “Експерт” згідно висновку якого від 31.08.2006 р. склали початкову вартість
505000 грн. У зв'язку із неодноразовими публікаціями в регіональних засобах
масової інформації оголошень про реалізацію цілісного майнового комплексу
боржника та відсутністю покупців протягом чотирьох місяців, комітетом
кредиторів одноголосно прийнято рішення
про зниження початкової ціни на 30% від експертної оцінки, тобто до 350000 грн.
а також затверджено винагороду у розмірі 10 % від суми реалізації ліквідаційної
маси, що підтверджено протоколом
засідання комітету кредиторів НОМЕР_9 від 22.01.2007 р. У відповідності до
договору на реалізацію майна від 08.09.2006 р. та протоколів НОМЕР_9 від
14.09.2006 р., НОМЕР_8 від 28.09.2006 р., НОМЕР_8 від 22.12.2006 р. та НОМЕР_9
від 22.12.2006 р. шляхом проведення аукціону на товарній біржі “Подільська”
реалізовано частину активів боржника, зокрема трактор ЮМЗ-6АЛК за 5872,69 грн.,
автомобілі САЗ-3507 за 3593,46 грн., ГАЗ
5312 за 2979,5 грн. та САЗ 3507 за 3310,56 грн. Також, згідно протоколу НОМЕР_8 проведення біржових торгів
(аукціону) на товарній біржі “Подільська”
від 23.01.2007 р., увесь цілісний майновий комплекс боржника реалізовано
за 353500 грн. ПП “Еко-Місто” м. Хмельницький, а факт передачі підтверджено
поданим актом приймання-передачі від 31.01.2007 р. Крім зазначеної вище
реалізації, ліквідатором за участю створеної комісії згідно семи актів від
25.07.2006 р. списано з балансу як основні засоби і переведено у металобрухт
через розкомплектованість та фізичний
знос сім найменувань спеціальних обладнання та пристроїв, який реалізовано за
6362 грн. шляхом укладання прямої угоди. Таким чином, ліквідатором внаслідок
реалізації усієї виявленої ліквідаційної маси отримано 375618,21 грн. Наявними коштами у сумі 225491,12 грн.,
ліквідатором у повному об'ємі погашено усі вимоги кредиторів першої та
четвертої черг та у зв'язку із недостатністю коштів, вимоги п'ятої черги
погашено у пропорційному співвідношення 17,1 % до визнаних. Оплата послуг
ліквідатора у межах двох мінімальних розмірів заробітної плати за період з
22.06.2006 р. по 03.03.2007 р. склала суму 6440 грн. та винагорода у розмірі
10% від суми реалізації усіх активів, тобто 35486,4 грн. Витрати ліквідатора у
даній справі склали суму 108200,69 грн., з якої 14526,41 грн. поточна заробітна
плата колишніх працівників боржника та залучених ліквідатором, 55388,43 грн.
оплата послуг товарної біржі; 9200 грн. оплата послуг експерта по оцінці
активів боржника, 5000 грн. податок на додану вартість з реалізованого майна,
2559,22 грн. послуги Деражнянського БТІ,
1808,64 грн. послуги банку та інші менш значні витрати. У відповідності до
протоколу засідання комітету кредиторів НОМЕР_10 від 02.03.2007 р., одноголосно
прийнято рішення про затвердження витрат ліквідатора, здійснених у
ліквідаційній процедурі. Надходження та витрачання коштів підтверджено
оригіналами платіжних документів та відомостями про виплату заробітної плати і
внеску фізичних осіб до статутного фонду. Таким чином, внаслідок відсутності
достатньої наявності у боржника активів, залишилися непогашеними лише вимоги
п'ятої черги у пропорційному співвідношенні
у розмірі 82.9%. Відсутність грошових коштів на ліквідаційному рахунку
та закриття шести рахунків у Хмельницькій обласній дирекції АППБ
“Аваль”, Деражнянському відділенні
Державного ощадного банкуНОМЕР_10, Хмельницькій філії ЗАТ КБ
“Приватбанк” та АКБ “Україна”,
підтверджено довідкою ДПІ у Деражнянському районі НОМЕР_11 від 16.02.2007 р.
Ліквідатором також вживалися і інші заходи щодо можливого виявлення відсутніх у
боржника, проте зареєстрованих за ним в органах (підприємствах) державної
реєстрації об'єктів ліквідаційної маси. Зокрема, згідно відповідей на запити
ліквідатора -госпрозрахункове мале
підприємство “Інвентаризатор” НОМЕР_8 та НОМЕР_9 від 20.02.2007 р. повідомило про
відсутність у боржника зареєстрованого нерухомого майна. У
відповідності до довідок 6-го МВ ДАІ
УМВСУ у Хмельницькій області від
18.07.2006 р. за боржником числяться зареєстрованими п”ять автомобілів, а
згідно довідки Держтиехнагляду у Деражнянському районі НОМЕР_12 від 10.07.2006
р. один трактор та один причіп, проте, частина транспортних засобів (один
трактор та три автомобілі) реалізовані окремими лотами, а решта техніки оцінено
та реалізовано як цілісний майновий комплекс, що підтверджено зазначеними вище
протоколами проведення аукціону. Згідно довідки Деражнянського районного
відділу земельних ресурсів НОМЕР_13 від 02.02.2007 р. за боржником числяться у
постійному користуванні три земельні ділянки
загальною площею 8.4 га, проте, вказані земельні ділянки не можуть бути
віднесені до ліквідаційної маси, оскільки не перебувають у власності боржника,
а після його ліквідації господарським судом,
органом місцевого самоврядування можуть бути виділені на таких же
правах новим власникам цілісного
майнового комплексу. Приймаючи дану ухвалу господарським судом до уваги
приймається наступне. У відповідності до
п.1 ст. 29, п.1 30, п.6 ст. 31,
п. п. 1-2 ст. 32, п. 6 ст. 40 Закону, майно, на яке звертається стягнення у
ліквідаційній процедурі, оцінюється арбітражним керуючим у порядку,
встановленому законодавством України. Для майна, яке продається на аукціоні,
оціночна вартість є початковою. Після проведення інвентаризації та оцінки
майна банкрута ліквідатор
розпочинає продаж майна банкрута на
відкритих торгах, якщо комітетом кредиторів не встановлено інший порядок
продажу майна банкрута. Вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються
погашеними. Після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до
господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються перелічені
докази. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки
членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про
затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами
ліквідаційного балансу після задоволення
вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію
юридичної особи - банкрута та органам державної статистики для виключення юридичної особи з ЄДРПОУ, а також власнику
(органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби
за місцезнаходженням банкрута. Господарський суд припиняє провадження у справі
про банкрутство якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку,
передбаченому статтею 32 цього Закону; і
т.д. Зважаючи на викладене вище, господарський
суд приходить до висновку що ліквідатором вжито усіх можливих заходів щодо
виявлення та реалізації активів боржника, вірно у відповідності до ст. 31
Закону розприділено кошти на погашення вимог конкурсних кредиторів, витрат у
ліквідаційній процедурі, такі витрати схвалено та затверджено комітетом
кредиторів, тому поданий ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора підлягають
затвердженню, боржник -ліквідації, провадження у справі припиненню, а вимоги не
погашені у зв'язку із недостатністю майна, вважати погашеними. Керуючись п.1 ст. 29, п. 1 ст.30, ст. 31, п.п. 1-2 ст. 32, п. 6 ст. 40
Закону України “Про банкрутство”, ст. 86 Господарського процесуального кодексу
України, -
У Х В А Л И В:
Ліквідаційний баланс
ліквідатора боржника
-сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю “Новатор” с.
Яськівці Деражнянського району, станом
на 01.03.2007 р., який є невід'ємною частиною даної ухвали (на 1-му арк.) та
витрати ліквідатора у сумі 108200,69 грн.,
затвердити. Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю
“Новатор” с. Яськівці Деражнянського району яке значиться в Єдиному державному
реєстрі підприємств та організацій України під ідентифікаційним НОМЕР_14, зареєстроване рішенням Деражнянської районної
адміністрації від 14.09.1998 р.
ліквідувати. Провадження у справі припинити. Вимоги конкурсних
кредиторів п'ятої черги реєстру вимог кредиторів, частково не погашені із-за недостатності активів, вважати погашеними. Зобов'язати Державного
реєстратора Деражнянської райдержадміністрації
виключити з Єдиного державного
реєстру підприємств та організацій України
сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю “Новатор”
с. Яськівці Деражнянського району ідентифікаційний НОМЕР_14. Копії даної ухвали надіслати в адреси
кредиторів, боржника, ліквідатора, Державного реєстратора Деражнянської райдержадміністрації, ДВС у
Деражнянському районі, Державного органу з питань банкрутства та Головного
управління статистики у Хмельницькій області разом із копіями
ліквідаційного балансу, який є
невід'ємною частиною даної ухвали на 1-му аркуші.
Суддя
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 677734 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Матущак О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні