Справа № 815/3696/17
УХВАЛА
17 липня 2017 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Танцюра К.О., перевіривши матеріали адміністративного позову голови правління Кредитної спілки Одеське кредитне товариство ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м.Одеси про зняття арешту та вчинення певних дій,-
ВСТАНОВИВ:
До суду надійшов адміністративний позов голови правління Кредитної спілки Одеське кредитне товариство ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м.Одеси, в якому він просить зняти арешт з розрахункового рахунку КС Одеське кредитне товариство №2600030103832, код ЄДРПОУ 34552239 для співпраці з АТ Ощадбанк України і повернення коштів по кредитним справам позики. Разом з тим, ОСОБА_1 зазначає, що працівнику Приморської ВДВС в м. Одесі ОСОБА_2 уважно, належним чином виконувати свої службові обов'язки.
Відповідно до вимог ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, у позовній заяві зазначаються ім'я (найменування) позивача та відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги. На підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач зазначає докази, які йому відомі і які можуть бути використані судом, до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї відповідно до кількості відповідачів та документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Частиною 4 ст. 105 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що адміністративний позов може містити вимоги про: скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; виконання зупиненої чи невчиненої дії; встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності. Адміністративний позов суб'єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом.
При цьому, арешт на майно (кошти) боржника накладається шляхом прийняття відповідного рішення суб'єкта владних повноважень та є його наслідком.
ОСОБА_1, всупереч вимогам ч.4, 5 ст.105 Кодексу адміністративного судочинства України, у прохальній частині адміністративного позову просить суд зняти арешт з розрахункового рахунку, не зазначивши, що саме оскаржується, які рішення, дії чи бездіяльність Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м.Одеси в Одеській області, як суб'єкта владних повноважень та не зазначає про те, що рішення про накладення арешту на розрахунковий рахунок Кредитної спілки Одеське кредитне товариство було прийнято саме Управлінням Пенсійного фонду України в Приморському районі м.Одеси, якого він визначив як відповідача по справі.
Відповідно до п.8, п.9 ч.1 ст.3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду; відповідач - суб'єкт владних повноважень, а у випадках, передбачених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
ОСОБА_1 у позовній заяві зазначив себе як голову правління Кредитної спілки Одеське кредитне товариство у якості позивача, однак, зі змісту зазначеного адміністративного позову вбачається, що він звертається до суду як керівник Кредитної спілки Одеське кредитне товариство саме з метою захисту від можливого порушення прав саме Кредитної спілки Одеське кредитне товариство , не визначивши Кредитну спілку Одеське кредитне товариство у якості позивача.
Крім того, в прохальній частині адміністративного позову ОСОБА_1 зазначає, що працівнику Приморської ВДВС в м. Одесі ОСОБА_2 уважно, належним чином виконувати свої службові обов'язки, при цьому, не зазначаючи Приморський ВДВС в м.Одесі у якості відповідача та не зазначивши, що саме оскаржується, які рішення, дії чи бездіяльність державного виконавця, як суб'єкта владних повноважень, за результатами вирішення питання про правомірність яких, суд може вирішити позовні вимоги про зобов'язання вчинити відповідні дії.
Згідно зі ст.108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
За таких обставин адміністративний позов повинен бути залишений без руху, а позивачу наданий термін для усунення недоліків шляхом його належного оформлення.
Керуючись ст. ст. 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
Адміністративний позов голови правління Кредитної спілки Одеське кредитне товариство ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м.Одеси про зняття арешту та вчинення певних дії,- залишити без руху.
Встановити позивачу 5-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії ухвали.
У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною і буде повернута заявникові.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання в п'ятиденний строк з дня оголошення та (або) отримання копії ухвали апеляційної скарги.
Суддя К.О. Танцюра
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.07.2017 |
Оприлюднено | 18.07.2017 |
Номер документу | 67779886 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Танцюра К.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні