Ухвала
від 19.07.2017 по справі 2а-5398/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА

з питань заміни сторони виконавчого провадження

19 липня 2017 року № 2а-5398/12/1370

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гулкевич І.З.

секретар судового засідання Іванес Х.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові заяву Самбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про заміну сторони виконавчого провадження по примусовому виконанню постанови Львівського окружного адміністративного суду у справі №2а-5398/12/1370 за позовом Управління Пенсійного фонду України у м. Самборі та Самбірському районі до фізичної особи-суб'єкта підприємницької діяльності ОСОБА_1 про стягнення заборгованості в сумі 4 006,82 грн,-

в с т а н о в и в:

Самбірське об'єднане управління Пенсійного фонду України у Львівській області звернулось до Львівського окружного адміністративного суду зі заявою про заміну сторони виконавчого провадження.

В заяві зазначає, що Львівським окружним адміністративним судом 27 липня 2012 року винесено постанову про стягнення заборгованості по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 4006,82 грн. з фізичної особи-суб'єкта підприємницької діяльності ОСОБА_1 (81400, Львівська обл., Самбірський район, с.Нижнє) ід.код НОМЕР_1 на користь Самбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України у Львівській області.

27 липня 2012 року Львівським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист №2а-5398/12.

29 червня 2016 року державним виконавцем Самбірського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції Львівської області було винесено постанову про відкриття виконавчого провадження на підставі ст.17,19,20, 25 Закону України «Про виконавче провадження» .

В судове засідання сторони не з'явились, належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду заяви.

При прийнятті рішення суд виходив з наступного.

Так, Закон України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 8 липня 2010 року № 2464-VI (далі - Закон № № 2464-VI) визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» від 04.07.2013 р. № 406-VII (далі - Закон №406-VII) внесено зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» .

Згідно з частиною 4 статті 8 Закону № 2464-VI (в редакції Закону № 406-VII) порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до пункту 3-1 частини 1 статті 1 Закону № 2464-VI (в редакції Закону №406-VII) органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що формує податкову і митну політику (в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів, єдиного внеску) та забезпечує її реалізацію (центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), та його територіальні органи.

В силу частини 3 Прикінцевих положень Закону № 406-VII, заходи адміністрування органами доходів і зборів здійснюються не раніше дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи". Органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування.

Слід зазначити, що Закон № 404-VII набрав чинності 11.08.2013 року.

Відповідно до підпункту 14.1.1-1 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції Закону № 404-VII) адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (далі - податків, зборів, платежів) - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об'єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом".

Частиною 5 Прикінцевих положень Закону № 406-VII передбачено, що суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах.

Беручи до уваги вищевикладене слід зазначити, що органи Пенсійного фонду закінчують усі наявні на день набрання чинності Законом № 406-VII процедури: перевірки, узгодження їх результатів та вимог про сплату боргу, оскарження рішень про застосування пені та фінансових санкцій, стягнення недоїмки.

Тобто, Самбірське об'єднане управління Пенсійного фонду України Львівської області є органом, який відповідно до Закону № 406-VII закінчує процедуру по стягненню недоїмки з фізичної особи-суб'єкта підприємницької діяльності ОСОБА_1

Відповідно до частини 1 статті 264 КАС України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Проте, оскільки в Самбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області зберігаються повноваження із адміністрування єдиного внеску в частині завершення розпочатих процедур згідно з Законом № 406-VII, то воно не втратило статусу стягувача у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листа № 2а-5398/12/1370.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до переконання, що заява про заміну сторони виконавчого провадження є безпідставною та необгрунтованою, а тому у задоволенні такої слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України суд

у х в а л и в:

у задоволенні заяви Самбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області про заміну сторони у виконавчому провадженні в адміністративній справі №2а-5398/12/1370 - відмовити повністю.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подала, до суду апеляційної інстанції.

Ухвала суду, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Гулкевич І.З.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.07.2017
Оприлюднено19.07.2017
Номер документу67804055
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5398/12/1370

Ухвала від 19.11.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 19.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 14.08.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 10.08.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 19.07.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 13.07.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Постанова від 27.07.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Дем'яновський Галій Семенович

Ухвала від 20.06.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Дем'яновський Галій Семенович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні