Головуючий у 1 інстанції - Кониченко О.М.
Суддя-доповідач - Компанієць І.Д.
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 липня 2017 року справа №805/4037/16-а
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
Судді-доповідача: Компанієць І.Д., суддів: Блохіна А.А., Ястребової Л.В.,
Секретар судового засідання Терзі Д.А.,
За участю представника позивача ОСОБА_2
Представника відповідача Колеснікової О.М.,
Розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ОСОБА_4 на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 11 квітня 2017 р. у справі № 805/4037/16-а за позовом ОСОБА_4 до Покровської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області,треті особи - Управління Держгеокадастру у Красноармійському районі Донецької області, Красноармійська районна державна адміністрація Донецької області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення №35958-1303 від 30.06.2016 року, податкової вимоги №2882-17 від 12.10.2016 року та зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач просив визнати противним та скасувати податкове повідомлення-рішення № 35958-1303 від 30.06.2016 року на суму 69531,05 грн.; визнати протиправним та скасувати податкову вимогу № 2882-17 від 12.10.2016 року на суму 69691,58 грн., зобов'язати відповідача видати позивачу податкове повідомлення-рішення на суму податкового зобов'язання за платежем орендна плата за землю за 2016 рік на суму 21562,62 грн., стягнути на користь позивача судові витрати із сплати судового збору (а.с.6-10).
Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 11 квітня 2017 року позов задоволено частково.
Визнано протиправною та скасовано податкову вимогу №2882-17 від 12.10.2016 року видану Красноармійською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області на суму 69691,58 грн.
В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Позивач, не погодившись з судовим рішенням, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив змінити постанову суду першої інстанції та задовольнити позовні вимоги в повному обсязі (а.с.117-119).
В обґрунтуванні зазначив, що суд вірно визначив граничні мінімальні та максимальні межі розмірів орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності у відсотках до нормативної грошової оцінки землі відповідно до статті 288 ПК України.
Проте, судом помилково застосовані положення статті 274 та 277 ПК України, які визначають оподаткування земельним податком земельних ділянок, щодо яких не визначено нормативно грошову оцінку.
Проте, нормативно грошова оцінка земельних ділянок, переданих в оренду позивачу, проводилась, про що зазначено в договорі, додатково її розмір підтверджено витягами з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки станом на 01.01.2016 року № 1313,1314,1315,1316,1317,1318 від 22.07.2016 року.
Крім того, судом врахована середня нормативна грошова оцінка одиниці площі ріллі по області, які надані відповідачем, проте, об'єктом договору оренди землі позивача також є пасовища.
Також, положення щодо зміни умов договору оренди землі, які визначені в статті 30 Закону України "Про оренду землі", положення пункту 37 чинного договору оренди землі передбачають здійснення змін умов договору оренди землі за взаємною угодою сторін, що кореспондується з положеннями щодо встановлення розміру та умов внесення орендної плати у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем (пункт 288.4 статті 288 ПК України).
Крім того, суд не навів жодного правового обґрунтування рішення в частині відмови у задоволенні вимоги щодо зобов'язання видати податкове повідомлення-рішення.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, здійснюючи апеляційний перегляд у межах апеляційної скарги відповідно до частини 1 статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України, встановила наступне.
Фізична особа ОСОБА_4 є громадянином України, що підтверджується паспортом громадянина України серії НОМЕР_2, виданого Куйбишевським РВ ДМУ України в Донецькій області (а.с.11-15 т.1).
05 грудня 2011 року між Красноармійської районною державною адміністрацією (Орендодавець) та ОСОБА_4 (Орендар) укладено договір оренди землі, який зареєстрований 05.12.2011 року за № 142270004000104 (а.с.18-22 т.1).
Відповідно до пункту 1 Договору, орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельні ділянки для ведення фермерського господарства за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення державної власності на території Рівненської сільської ради Красноармійського району Донецької області.
За пунктом 2 Договору, в оренду надаються земельні ділянки загальною площею 66,4928 га, в тому числі : ділянка № 1 - 0,5000 га пасовищ, (кадастровий номер НОМЕР_3), ділянка № 2 - 31,9706 га ріллі (кадастровий номер НОМЕР_4), ділянка № 3 - 23,7313 га поліпшених пасовищ (кадастровий номер НОМЕР_5), ділянка № 4 - 4,3012 га рілля (кадастровий номер НОМЕР_6), ділянка № 5 - 1,8397 га ріллі (кадастровий номер НОМЕР_7), ділянка № 6 - 4,15 га пасовищ (кадастровий номер НОМЕР_8).
Пунктом 5 Договору визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок становить 732201,68 грн., у тому числі: ділянка № 1 - 2025,60 грн., ділянка № 2 - 517770,26 грн., ділянка № 3 - 96140,24 грн., ділянка № 4 - 69658,79 грн., ділянка № 5 - 29794,31 грн., ділянка № 6 - 16812,48 грн.
Відповідно до пункту 9 Договору, орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі і в розмірі: 1,2 % нормативної грошової оцінки пасовищ, ріллі (з урахування коефіцієнту індексації земель за 2011 рік) 8786,42 грн. на рік.
Обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів формами, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору оренди чи продовження його дії (п. 10 договору).
За положенням п. 14 та 15 Договору, земельні ділянки передаються в оренду для ведення фермерського господарства. Цільове призначення земельних ділянок: землі сільськогосподарського призначення.
На підставі п.12 договору розмір орендної плати переглядається зокрема у разі зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством та в інших випадках передбачених законодавством.
Відповідно до розрахунку розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства на території Рівненської сільської ради, нормативна грошова оцінка земельних ділянок переданих в оренду становить 732201,68 грн. (а.с.23 т.1).
Красноармійською об'єднаної державної податкової інспекції сформовано податкове повідомлення-рішення від 30.06.2016 року № 35958-1303, яким позивачу визначено суму податкового зобов'язання за платежем орендна плата з фізичних осіб (18010900) за 2016 рік у розмірі 69531,05 грн. (а.с.16 т.1).
12 жовтня 2016 року Красноармійською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області у відношенні позивача сформовано податкову вимогу №2882-17 про зобов'язання сплатити узгоджену суму податкового зобов'язання у загальному розмірі 69691,58 грн., з яких: 160,53 грн. з земельного податку з фізичних осіб та 69531,05 грн. з орендної плати з фізичних осіб (а.с.17 т.1).
Задовольняю позовні вимоги в частині скасування податкової вимоги, суд першої інстанції дійшов до висновку, що оскільки на день формування податкової вимоги, сума боргу була не узгодженою, її прийняття було передчасним.
Відмовляючи в задоволенні іншої частини позовних вимог, суд першої інстанції дійшов до висновку щодо правомірності прийнятого податкового повідомлення-рішення, яким позивачу визначено суму податкового зобов'язання за платежем орендна плата з фізичних осіб у сумі 69531,05 грн.
Колегія суддів частково не погоджується з висновками суду першої інстанції з наступних підстав.
На підставі статті 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, установлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).
Згідно п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XII - орендна плата).
Справляння плати за землю, в тому числі й орендної плати, здійснюється відповідно до положень розділу ХIII Податкового кодексу України.
На підставі п. 288.1 - 288.3 статті 288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
За пунктом 288.4 статті 288 Податкового кодексу України, розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Разом з цим, згідно положення пп.288.5.1 п. 288.5 статті 288 Податкового кодексу України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки.
Тобто, законодавець визначив нижню граничну межу річної суми платежу по орендній платі за земельні ділянки, незалежно від того, чи співпадає її розмір із визначеним у договорі.
Отже, з аналізу наведених правових норм вбачається, що з набранням чинності ПК річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПК України та є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати.
При цьому, виходячи із принципу пріоритетності норм Податкового кодексу України над нормами інших актів у разі їх суперечності (п. 5.2 ст. 5), до моменту внесення до договору оренди відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим ніж встановлений пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України.
Зазначені висновки відповідають правовій позиції щодо застосування зазначених норм матеріального права висловленими колегією суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України, зокрема, у постанові від 02 грудня 2014 року у справі № 21-274а14, від 14 березня 2017 року у справі № 21-2246а16.
Таким чином, колегія суддів зазначає, що розмір орендної плати не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки.
Разом з цим, щодо визначеної в спірному податковому повідомленні-рішенні суми податкового зобов'язання за платежем орендна плата з фізичних осіб (18010900) за 2016 рік у розмірі 69531,05 грн., колегія суддів зазначає наступне.
Як зазначалось, за вимогами пункту 288.1 статті 288 ПК України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки.
За положенням п. 289.1 статті 289 ПК України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.
Пункт 289.2 статті 289 цього Кодексу визначає, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.
Зазначене також визначено в Положенні про встановлення ставок земельного податку та орендної плати за земельні ділянки на території сільської ради, затвердженим рішенням Рівненської сільської ради Красноармійського району Донецької області від 11.06.2015 року № УІ/66-4 (а.с.235-238 т.1). Так, п. 4.1 Положення визначено. Що базою оподаткування земельним податком, зокрема, є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого Положенням. За пунктом 14.1 Положення, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою, передбаченою 289,2 статті 289 ПК України.
Отже, нормативна грошова оцінка земельної ділянки проведена раніше, індексується на коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель кумулятивно залежно від дати оцінки, розрахований відповідно до пункту 289.2 статті 289 Кодексу станом на 1 січня поточного року.
Відповідно до пп. 14.1.125 п.14.1 статті 14 ПК України, нормативна грошова оцінка земельних ділянок для цілей розділу XII, глави 1 розділу XIV цього Кодексу - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Закон України Про оцінку земель від 11 грудня 2003 року № 1378-IV (далі - Закон № 1378-IV) визначає правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов'язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель.
У статті 1 Закону № 1378-ІV визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.
Відповідно до статті 18 Закону № 1378-ІV, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.
Отже, вказаними нормами не передбачено проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок кожного року.
Натомість, норми передбачають розповсюдження такої оцінки на певний період, положення ПК України визначають для такої нормативної грошової оцінки земельних ділянок проведення індексації на коефіцієнт індексації кумулятивно залежно від дати проведення оцінки.
За положеннями статті 20 Закону № 1378-IV, за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. (статті 23 Закону № 1378-IV).
Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 14 січня 2015 р. № 15, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Таким чином, технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (а отже і функціональний коефіцієнт окремої земельної ділянки) затверджується відповідним органом місцевого самоврядування, а витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель видає управління Держкомзему.
Отже, саме витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель підтверджує дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки.
В матеріалах справи містяться витяги від 22.07.2016 року № 1313,1314,1315,1316,1317,1318 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, які видані Управлінням Держгеокадастру у Красноармійському районі Донецької області за договором оренди землі від 05.12.2011 року за № 14227000400104 на земельні ділянки загальною площею 66,4928 га за кадастровими номерами земельних ділянок: НОМЕР_3, НОМЕР_4, НОМЕР_5, НОМЕР_6, НОМЕР_7, НОМЕР_8.
За вказаними витягами нормативна грошова оцінка зазначених в договорі земельних ділянок складає 1796885,14 грн. (а.с.40-45 т.1).
Такий розмір нормативно грошової оцінки також підтверджується листом Управління Держгеокадастру у Красноармійському районі Донецької області № 31-28-0.3-917/2-16 від 07.12.2016 року, в якому зазначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок загальною площею 66,4928 га за договором оренди землі від 05.12.2011 року за № 14227000400104 становить 1796885,14 коп.
Зазначені данні надані з урахуванням проведеної індексації станом на 01.01.2016 року, тобто, з урахуванням положень 289.2 ст.289 ПК України. (а.с.89 т.1).
Таким чином, нарахування позивачу орендної плати за землю за 2016 рік повинно здійснюватися у відповідності до положень діючого договору та Податкового кодексу України у розмірі 3 % нормативної грошової оцінки землі та витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки Управління Держгеокадастру у Красноармійському районі Донецької області від 22.07.2016 року, згідно якого нормативна грошова оцінка земельних ділянок проіндексована станом на 01.01.2016 року, яка є предметом договору оренди землі, становить 1796885,14 грн.
Отже, сума податкового зобов'язання з орендної плати позивача у 2016 році становить 53906,56 грн.
Колегія суддів не приймає до уваги інформацію листа Відділу Держгеокадастру у Красноармійському районі Донецької області від 18.11.2016 року №8-28-03-866/2-16, що нормативна грошова оцінка земель запасу сільськогосподарського призначення державної власності за межами населених пунктів Покровського району Донецької області станом на 01.01.2016 року не проводилась, оскільки вказаний лист не стосуються земельних ділянок, наданих позивачу в оренду в межах Рівненської сільської ради Покровського (красноармійського) району Донецької області та не свідчить про відсутність нормативно грошової оцінки земельних ділянок.
Крім того, наданні витяги про нормативну грошову оцінку земельних ділянок видані уповноваженим органом саме за земельними ділянками, які надані позивачу в оренду, станом на початок звітного року, а Закон України №3613-VI не передбачає отримання відомостей Державного земельного кадастру у формі листа.
Крім того, судом першої інстанції при здійснені розрахунку суми податкового зобов'язання з орендної плати на підставі середньооблікової нормативної грошової оцінки 1 га ріллі по Донецькій області, не враховано, що за договором оренди землі від 05.12.2011 року за № 14227000400104 позивачу надана земельна ділянка в оренду, як рілля так і пасовища.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла до висновку про наявність підстав для скасування податкового повідомлення-рішення № 35958-1303 від 30.06.2016 року частково на суму 15624,49 грн.
Щодо позовної вимоги в частині зобов'язання відповідача видати податкове повідомлення-рішення на суму податкового зобов'язання за платежем орендна плата за землю за 2016 рік на суму 21562,62 грн. колегія суддів вважає, що вказані вимоги не підлягають задоволенню, оскільки сума орендної плати за землю, визначена позивачем, не відповідає вимогам законодавства.
Крім того, відповідно до п. 286.5 ст. 286 ПК України нарахування фізичним особам сум податку проводиться виключно контролюючими органами шляхом видання платникові відповідного податкового повідомлення-рішення, отже, зазначене є виключною компетенцією та дискреційними повноваженням податкового органу.
Стосовно позовних вимог про визнання протиправної та скасування податкової вимоги №2882-17 від 12.10.2016 року на суму 69691,58 грн., колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до пункту 58.3 статті 58 ПК України, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
У разі якщо вручити податкове повідомлення-рішення неможливо через помилку, допущену контролюючим органом, податкове повідомлення-рішення вважається таким, що не вручено платнику податків.
Відповідно до статті 59.1 Податкового Кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу.
Тобто, грошове зобов'язання визначене контролюючим органом в податковому повідомленні-рішенні вважається узгодженим у разі не оскарження отриманого податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до матеріалів справи, сума боргу за спірною вимогою складається з суми земельного податку з фізичних осіб у розмірі 160,53 грн. нарахованого згідно податкового повідомлення-рішення №557016-1303 від 30.06.2016 року та з суми орендної плати з фізичних осіб у розмірі 69531,05 грн. згідно податкового повідомлення-рішення №35958-1303 від 30.06.2016 року.
Доказів отримання позивачем податкового повідомлення-рішення №557016-1303 від 30.06.2016 року на дату формування спірної вимоги матеріали справи не містять.
Також, матеріали справи не містять доказів повідомлення позивача про направлення на його ім'я податкових повідомлень-рішень та погодження з ним об'єкту поштового зв'язку місця призначення.
Оскільки на день формування спірної податкової вимоги сума боргу була не узгодженою, вимога прийнята передчасно, а тому вона є протиправною та підлягає скасуванню.
З урахуванням викладеного, у зв'язку з неприйняттям наведених обставин до уваги, колегія суддів робить висновок, що судом першої інстанції порушено норми матеріального права, що відповідно до вимог статті 202 КАС України є підставою для часткового задоволення апеляційної скарги, скасування судового рішення та ухвалення нового про часткове задоволення позову.
Відповідно до статті 94 КАС України судові витрати підлягають перерозподілу.
Керуючись статтями 184, 185, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу ОСОБА_4 на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 11 квітня 2017 р. у справі № 805/4037/16-а, - задовольнити частково.
Постанову Добропільського міськрайонного суду Донецької області від 29 березня 2017 р. у справі № 227/545/17, - скасувати.
Позовні вимоги ОСОБА_4 задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Красноармійської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області № 35958-1303 від 30.06.2016 року частково на суму 15624,49 грн.
Визнав протиправною та скасувати податкову вимогу №2882-17 від 12.10.2016 року видану Красноармійською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області на суму 69691,58 грн.
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Покровської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області у Донецькій області на користь ОСОБА_4 (АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) судовий збір у розмірі 1791 (одна тисяча сімсот девяносто одна) гривня 66 копійок.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів з дня складання у повному обсязі.
У повному обсязі постанова складена 18 липня 2017 року.
Суддя-доповідач: І.Д. Компанієць
Судді: А.А. Блохін
Л.В. Ястребова
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2017 |
Оприлюднено | 19.07.2017 |
Номер документу | 67804969 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні