Справа № 761/22993/17
Провадження № 1-кс/761/14510/2017
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 липня 2017 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритомусудовому засіданні у залі суду в м. Києві клопотання прокурора у кримінальному провадженні заступника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами державної фіскальної служби ОСОБА_3 , , внесене по кримінальному провадженню за №32017000000000020 від 23 лютого 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, про проведення позапланової документальної перевірки ТОВ «Будмир» (код 36108226) з питань дотримання вимог податкового законодавства України,
В С Т А Н О В И В :
Прокурор у кримінальному провадженні заступник відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами державної фіскальної служби ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню за №32017000000000020 від 23 лютого 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, звернувся до суду з клопотанням про проведення позапланової документальної перевірки ТОВ «Будмир» (код 36108226) з питань дотримання вимог податкового законодавства України.
Клопотання обґрунтовується тим, що з квітня 2011 року по теперішній час за попередньою змовою, службові особи Комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (код 5445267), ПрАТ «Укратоменергобуд» (код 32347574), ТОВ «Будмир» (код 36108226) та інші невстановлені особи організували схему привласнення державних коштів в особливо великих розмірах.
Так, службові особи Комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», ПрАТ «Укратоменергобуд», ТОВ «Будмир» через підконтрольні їм підприємства: ТОВ «Будівельна компанія «Техекс» (код 37311909), ТОВ «Позитив-В» (код 38897504), ТОВ «Дельмар Арена» (код 37006626), ТОВ «Д-групп» (код 39099859), ТОВ «Шеваль Гранд» (код 39481393), ТОВ «Буд-комплекс Груп» (код 39613714), ТОВ «Астер-Центр» (код 39031921), ТОВ «Даймакс» (код 40460696), ТОВ «ТД «Євротрубпласт» (код 33090871), ТОВ «Ростбуд Інвест» (код 37883679), Комунальне автотранспортне підприємство № 273904 (код 5433011), ТОВ «Рута» (код 20589041), ТОВ «БП «Укргазкомплект» (код 40073859), ТОВ «Експрес-Буд» (код 33884250), ТОВ «Європейські Інвестиції Будівництва» (код 40214509), ТОВ «Металсинтез» (код 40811033), ТОВ «Стройбудсервіс» (код 40410891), ТОВ «ТРК-Буд» (код 40090592), ТОВ «Будівельна компанія «Будсервіс Плюс» (код 40054643), ТОВ «Європейські Інвестиції Будівництва» (код 40214509), ТОВ «Скайфолс Груп» (код 40603626), ТОВ «Комплекс Буд Груп» (код 40816932), здійснюють завищення цін на матеріали та нібито виконані роботи при будівництві різного роду об`єктів. Надлишок коштів який отримується при завищенні цін в подальшому привласнюється вказаними службовими особами.
Так встановлено, що ТОВ «Будмир» (код 36108226) протягом 2015-2017 років включено до податкового кредиту підприємства взаємовідносини з підприємствами, які мають ознаки фіктивності та на яких здійснюється підміна позицій реалізованого товару. З зазначених фінансово-господарських операцій ТОВ «Будмир» (код 36108226) можна зробити висновок про те, що ніяких товарів, робіт, послуг переліченими підприємствами в сторону ТОВ «Будмир» (код 36108226) не поставлялось, а зазначені відносини спрямовані тільки для штучного завищення валових витрат ТОВ «Будмир» (код 36108226), які спрямовані на подальше привласнення державних коштів в особливо великих розмірах.
Так, для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, зокрема щодо мотиву і мети вчинення кримінального правопорушення, а також встановлення обставин, які є підставою для застосування заходів кримінально-правового характеру, є необхідність проведення позапланової податкової перевірки ТОВ «Будмир» (код 36108226), що дозволить дослідити реальність здійснення та відповідність законодавству у сфері оподаткування фінансово-господарських операцій проведених вказаним підприємством.
У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив задовольнити.
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, заслухавши пояснення прокурора, який підтримав клопотання, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання прокурора на даний час підлягає задоволенню виходячи з наступного.
З 01.01.2015 набрав чинності Закон України від 28 грудня 2014 року N 71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" (далі - Закон N 71).
Пунктом 3 Прикінцевих положень Закону N 71 встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
За ч.2 ст.93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Згідно з п.5 та п.9 ч.1 ст.40 КПК України слідчий, серед іншого, уповноважений: звертатися за погодженням із прокурором до слідчого судді з клопотаннями про застосування заходів забезпечення кримінального провадження, проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій; - здійснювати інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
Виходячи з положень п.5, п.9 ч.1 ст.40, ч.2 ст.93КПК України слідчий за погодженням з прокурором наділений правом під час здійснення досудового розслідування кримінального провадження проводити слідчі дії, в тому числі отримувати від органів державної влади висновки ревізій та акти перевірок.
Обставини, за наявності яких призначається документальна позапланова виїзна перевірка, визначені у ст.78 Податкового кодексу України (далі ПК України).
Так, п.11.1.78 ст.78 ПК України визначено, що документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності отриманого рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки.
Обмеження у підставах проведення перевірок платників податків, визначені цим Кодексом, не поширюються на перевірки, що проводяться на звернення такого платника податків, або перевірки, що проводяться у межах кримінального провадження (п.78.2 ст.78 ПК України). Контролюючим органам забороняється проводити документальні позапланові перевірки, які передбачені підпунктами 78.1.1, 78.1.4, 78.1.8, 78.1.11 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, у разі, якщо питання, що є предметом такої перевірки, були охоплені під час попередніх перевірок платника податків.
Поряд з цим за п. 78.6. ст.78ПК України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.
Так, згідно з п.82.2 ст.82 ПК України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.
З долучених до клопотання прокурора документів не вбачається підстав обмеження у проведенні позапланової перевірки, оскільки жодних даних про проведення попередньої перевірки з питань, про які вказано слідчим, у клопотанні не зазначено і з документів, долучених до клопотання не вбачається.
Враховуючи наявні матеріали клопотання слідчий суддя приходить до висновку про можливість призначення на даний час позапланової перевірки терміном 5 робочих днів, а проведення перевірки доручити співробітникам ГУ ДФС у Київській області.
Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 40, 93, 110, 309, 372, 532 КПК України, ст.78, 82, 86 Податкового Кодексу України, слідчий суддя
У Х В А Л И В :
Клопотання прокурора у кримінальному провадженні заступника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами державної фіскальної служби ОСОБА_3 , , внесене по кримінальному провадженню за №32017000000000020 від 23 лютого 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, про проведення позапланової документальної перевірки ТОВ «Будмир» (код 36108226) з питань дотримання вимог податкового законодавства України, задовольнити.
Надати дозвіл співробітникам ГУ ДФС у Київській області в рамках кримінального провадження №32017000000000020 від 23 лютого 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України на проведення позапланової документальної перевірки ТОВ «Будмир» (код 36108226) з приводу фінансово-господарських взаємовідносин проведених з КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (код 05445267">05445267), ПрАТ «Укратоменергобуд» (код 32347574), ТОВ «Будівельна компанія «Техекс» (код 37311909), ТОВ «Позитив-В» (код 38897504), ТОВ «Дельмар Арена» (код 37006626), ТОВ «Д-групп» (код 39099859), ТОВ «Шеваль Гранд» (код 39481393), ТОВ «Буд-комплекс Груп» (код 39613714), ТОВ «Астер-Центр» (код 39031921), ТОВ «Даймакс» (код 40460696), ТОВ «ТД «Євротрубпласт» (код 33090871), ТОВ «Ростбуд Інвест» (код 37883679), Комунальне автотранспортне підприємство № 273904 (код 5433011), ТОВ «Рута» (код 20589041), ТОВ «БП «Укргазкомплект» (код 40073859), ТОВ «Експрес-Буд» (код 33884250), ТОВ «Європейські Інвестиції Будівництва» (код 40214509), ТОВ «Металсинтез» (код 40811033), ТОВ «Стройбудсервіс» (код 40410891), ТОВ «ТРК-Буд» (код 40090592), ТОВ «Будівельна компанія «Будсервіс Плюс» (код 40054643), ТОВ «Європейські Інвестиції Будівництва» (код 40214509), ТОВ «Скайфолс Груп» (код 40603626), ТОВ «Комплекс Буд Груп» (код 40816932) та іншими СПД на предмет своєчасності, повноти нарахування та сплати усіх передбачених Податковим кодексом України податків і зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, за період з 01.01.2015 року по 13.06.2017 року.
Проведення позапланової перевірки доручити співробітникам ГУ ДФС у Київській області терміном на 5 робочих днів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала набирає законної сили з моменту їх оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.07.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Номер документу | 67839683 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Шевченківський районний суд міста Києва
Осаулов А. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні