Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua
УХВАЛА
про повернення позовної заяви
24 липня 2017 р. Справа № 820/3012/17 Cуддя Харківського окружного адміністративного суду Мар'єнко Л.М. розглянувши адміністративний позов у справі за позовом Комунального підприємства Люботинська центральна міська лікарня Люботинської міської ради Харківської області до Міського відділу охорони здоров'я Люботинської міської ради Харківської області про визнання протиправним та скасування наказу ,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Комунальне підприємство Люботинська центральна міська лікарня Люботинської міської ради Харківської області, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Міського відділу охорони здоров'я Люботинської міської ради Харківської області, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати наказ начальника міського відділу охорони здоров'я Люботинської міської ради Харківської області Чухена Олега Івановича "Про передачу амбулаторних карт форми 25-0 від КП Люботинська центральна міська лікарня до КЗОЗ ЦПМСД № 34-о від 07.07.2017 року".
Згідно з ч. 2 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі.
Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних ociб, прав та інтересів юридичних ociб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових ociб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Відповідно до ч. 1 ст. 6 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст.18 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.
Згідно ч. 2 ст. 18 КАС України визначено, що окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи: 1) однією зі сторін в яких є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська, Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ щодо їх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам; 2) про застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням; 3) щодо підтвердження обґрунтованості вжиття суб'єктами владних повноважень заходів реагування під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Згідно положень ст. 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР, сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем у справі є Міський відділ охорони здоров'я Люботинської міської ради Харківської області.
При цьому, рішенням виконавчого комітету Люботинської міської ради від 08.12.2015 року №227 затверджено Регламент виконавчих органів Люботинської міської ради, який визначає організаційно-процедурні питання діяльності виконавчого комітету Люботинської міської ради (далі - виконкому), управлінь, відділів та інших виконавчих органів Люботинської міської ради (далі - виконавчих органів міської ради).
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про те, що адміністративний позов до Міського відділу охорони здоров'я Люботинської міської ради Харківської області підлягає розгляду місцевим загальним судом як адміністративним судом, оскільки Міський відділ охорони здоров'я Люботинської міської ради Харківської області є виконавчим органом Люботинської міської ради Харківської області.
Відповідно до п. 6 ч. 3 ст. 108 КАС України, позовна заява повертається позивачеві, якщо справа не підсудна цьому адміністративному суду.
Повернення позовної заяви не позбавляє позивача права повторного звернення з позовом до місцевого загального суду як адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
На підставі викладеного та керуючись ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву Комунального підприємства Люботинська центральна міська лікарня Люботинської міської ради Харківської області до Міського відділу охорони здоров'я Люботинської міської ради Харківської області про визнання протиправним та скасування наказу - повернути позивачу.
Роз'яснити позивачу, що повернення позовної заяви не позбавляє його права повторного звернення з позовом до місцевого загального суду як адміністративного суду.
Копію даної ухвали надіслати позивачу та повернути позивачу позовну заяву.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня її проголошення. У разі якщо ухвалу постановлено у письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Мар'єнко Л.М.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.07.2017 |
Оприлюднено | 26.07.2017 |
Номер документу | 67888292 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Мар'єнко Л.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні