Ухвала
від 18.07.2017 по справі 295/7847/17
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/7847/17

1-кс/295/2959/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.07.2017 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , розглянувши клопотання прокурора Житомирської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про проведення обшуку, внесеного у кримінальному провадженні за № 12016060020001900 від 17.03.2016 року, розпочатого за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст.191 КК України, -

встановив:

Прокурор звернувся до слідчого судді з клопотанням, де зазначено, що що між управлінням освіти Житомирської міської ради, ЗОШ № 26 м. Житомира та ПП «Титан» укладено договори, предметом яких являється капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 26 м. Житомира по заміні внутрішніх електричних мереж освітлення та заміні електрообладнання на загальну суму робіт 2 142 365 грн.

03.08.2015 між загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №26 м. Житомира, в особі директора ОСОБА_4 , та приватним підприємством «Титан» (ЄДРПОУ 32177029), в особі директора ОСОБА_5 , за погодженням начальника управління освіти Житомирської міської ради ОСОБА_6 , укладено договір №3/15 (26-КРЕМ), предметом якого є роботи по капітальному ремонту внутрішніх електричних мереж освітлення в ЗОШ №26 м. Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 59 на загальну суму 827 720 грн.

06.08.2015 між загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №26 м. Житомира, в особі директора ОСОБА_4 , та приватним підприємством «Титан», в особі директора ОСОБА_5 , за погодженням начальника управління освіти Житомирської міської ради ОСОБА_6 , укладено договір №6/15 (26-КРЕО), предметом якого є роботи по капітальному ремонту по заміні електрообладнання в ЗОШ №26 м. Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 59 на загальну суму 1 041 958 грн.

Таким чином, посадові особи управління освіти Житомирської міської ради та ЗОШ № 26 м. Житомира розуміючи необхідність проведення тендерних процедур, передбачених зазначеним законом, в порушення вимог встановлених ч.5 ст.2, ч.4 ст.40 Закону України «Про здійснення державних закупівель» при розробці проектно-кошторисної документації умисно, з корисливих мотивів розділили роботи, які передбачені проектним завданням та належать до однієї категорії та виду виконання робіт, на рівні частини для можливості укласти прямі договори із замовником без проведення тендеру.

Перед укладанням указаних договорів, працівниками Житомирської філії ДП «Укрдержбудекспертиза» проведено державну експертизу кошторисної документація по робочому проекту по капітальному ремонту внутрішніх електричних мереж освітлення в ЗОШ №26 м. Житомира та капітальному ремонту по заміні електрообладнання в ЗОШ №26 м. Житомира, за результатами яких встановлено, що зазначена кошторисна документація, яка враховує обсяги робіт передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Однак, в подальшому, після початку проведення будівельно - монтажних робіт в ЗОШ №26 м. Житомира, посадові особи ПП «Титан» за погодженням з директором ОСОБА_4 внесли зміни в кошторисну частину робочого проекту по капітальному ремонту по заміні електрообладнання у вказаному начальному закладі та уклали наступні документи - скорегована договірна ціна, скорегований локальний кошторис на будівельні роботи №2- 1-1, скорегована підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1, скорегований дефектний акт.

По завершенню будівельно-монтажних робіт між ПП «Титан» та ЗОШ №26 м. Житомира були підписані акти приймання виконаних робіт.

Відповідно зібраних у провадженні доказів встановлено, що під час корегування кошторисної частини робочого проекту по капітальному ремонту по заміні електрообладнання в ЗОШ №26 посадові особи ПП «Титан», за погодженням з посадовими особами ЗОШ № 26 м. Житомира та управління освіти Житомирської міської ради внесли до вказаної документації завищені ціни на придбане електрообладнання та в подальшому відобразили їх в актах приймання виконаних робіт. Так, посадові особи ПП «Титан» придбали електрообладнання по завищеній вартості у ФОП « ОСОБА_7 », ІПН НОМЕР_1 , при чому ринкова вартість вказаного обладнання на момент його придбання була меншою на 50-90%.

Вжитими заходами встановлено, що первинні бухгалтерські документи, комп`ютерна техніка, що стосуються привласнення бюджетних коштів, шляхом закупівлі електрообладнання за завищеними цінами під час проведення капітального ремонту внутрішніх електричних мереж освітлення в ЗОШ №26 м. Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 59 та капітального ремонту по заміні електрообладнання в ЗОШ №26 м. Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 59, проектно-кошторисна документація на вказані вище об`єкти будівництва, а також інші речі та документи, що можуть бути використані при розслідуванні описаного вище правопорушення знаходяться за адресою місцезнаходження управління освіти Житомирської міської ради.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, юридична особа управління освіти Житомирської міської ради знаходиться за адресою: м. Житомирі, вул. В.Бердичівська, 7.

Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек. Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна №91427996 за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 7, де зареєстровано управління освіти Житомирської міської ради знаходиться нежиле приміщення, що перебуває у власності територіальної громади м. Житомира в особі Житомирської міської ради.

Прокурор зазначає, що проектно-кошторисна документація, фінансово - господарські документи, первинні бухгалтерські документи, які свідчать про фінансові операції між управлінням освіти Житомирської міської ради та ПП «Титан», товарно-транспортні накладні, договори, платіжні доручення, накази про призначення працівників на посади, комп`ютерна та інша техніка, інші документи, предмети, що були об`єктом кримінально - протиправних дій, інші речі, набуті кримінально - протиправним шляхом, що мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідні для використання при проведенні слідчих (розшукових) дій, негласних слідчих (розшукових) дій, та можуть бути використані як докази у даному кримінальному провадженні, зберігаються у приміщенні, де здійснює діяльність управління освіти Житомирської міської ради

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, заслухавши думку прокурора, який просив задовольнити дане клопотання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Оскільки учасники кримінального провадження не заявили клопотання про застосування технічних засобів фіксування кримінального провадження під час розгляду цього клопотання, тому слідчий суддя відповідно до ч.1 ст. 107 КПК України визнав можливим не застосовувати технічні засоби фіксування під час розгляду даного клопотання.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення речі.

Відповідно до ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукування знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

Враховуючи вищевикладене слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання.

Керуючись ст. ст. 110, 233, 234 КПК України, слідчий суддя, -

ухвалив:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл прокурору Житомирської місцевої прокуратури ОСОБА_3 та слідчому слідчого відділу Житомирського ВП ГУ НП у Житомирській області ОСОБА_8 , а також за їх письмовим дорученням оперативним працівникам УЗЕ в Житомирській області ДЗЕ Національної поліції України на проведення обшуку, в приміщенні, де здійснює діяльність управління освіти Житомирської міської ради, що за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 7, з метою відшукання та вилучення проектно-кошторисної документації, фінансово-господарської документації, первинної бухгалтерської документації, що свідчать про фінансові операції між управлінням освіти Житомирської міської ради, ПП «Титан» та іншими суб`єктами господарювання, щодо придбання обладнання та інших товарів, які були використані ПП «Титан» під час проведення капітального ремонту внутрішніх електричних мереж освітлення та капітального ремонту по заміні електрообладнання в ЗОШ №26 м. Житомира за адресою: м. Житомир, проспект Миру, 59, проектно-кошторисної документації на вказані об`єкти будівництва, печаток, товарно-транспортних накладних, договорів, платіжних доручень, наказів про призначення працівників на посади, комп`ютерної та іншої техніки, інших документів, предметів, що були об`єктом кримінально-протиправних дій та інших речей, набутих кримінально- протиправним шляхом та інших речей і документів, що мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні..

Строк дії ухвали встановити один місяць з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_9 Перекупка

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення18.07.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу67927307
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —295/7847/17

Ухвала від 18.07.2017

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Перекупка І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні