Ухвала
від 17.07.2017 по справі 761/24791/17
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/24791/17

Провадження № 1-кс/761/15615/2017

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 липня 2017 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Шевченківського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_3 , погоджене із прокурором Київської місцевої прокуратури №10 ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя

В С Т А Н О В И В:

Слідчий СВ Шевченківського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_3 вніс до суду клопотання, погоджене із прокурором Київської місцевої прокуратури №10 ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів.

Своє клопотання обґрунтовує тим, що у провадженні Шевченківського управління поліції ГУ НП в м. Києві знаходиться кримінальне провадження за № 12017100100003345 від 20.03.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.

Підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань стали матеріали заяв про вчинення кримінального правопорушення, які надійшли від представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 , Президента « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 , директора ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_7 про те що посадові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » зловживаючи своїм службовим становищем перешкоджали законній діяльності вищевказаних товариств та протиправно маніпулювали ціновою політикою спирту на внутрішньому ринку.

Досудовим розслідуванням встановлено, що у 2015 році на виконання наказу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 19.08.2015 № 342 «Про затвердження Плану заходів з усунення порушень та недоліків, виявлених за результатами планового аудиту» заступником начальника управління безпеки - начальником відділу захисту економічних інтересів та протидії корупції ОСОБА_8 та ревізором відділу захисту економічних інтересів та протидії корупції ОСОБА_9 проведено службову перевірку за фактами невиконання вимог наказу підприємства від 14.04.2014 № 139.

За результатами службової перевірки встановлено наступне.

Дослідженням господарських операцій щодо реалізації ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » власної готової продукції встановлено, що у 2014 році всі господарські договори поставки спирту на внутрішній ринок укладались та підписувались начальником управління маркетингової діяльності, торгівлі та логістики ОСОБА_10 на підставі отриманої довіреності від 18.12.2013 № 18-12/01.

Відповідно до пункту 2 наказу ДІЇ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 08.11,2013 № 336 для споживачів, які використовують спирт етиловий в лікеро-горілчаній промисловості, здійснюють попередню оплату з початку кожного місяця поточного року та/ або купують спирт в кількості не менше ніж 900 000 дал на рік та отримують його по нарядах на відпуск спирту укладати договори на 2014 рік по цінах (без урахування ставки акцизного податку):

- спирт етиловий ректифікований вищої очистки - 159,0 - 162,0 грн./дал;

- спирт етиловий ректифікований «Екстра» - 160,0 163,0 грн./дал;

- спирт етиловий ректифікований « ІНФОРМАЦІЯ_5 » 161,0 167,0 грн./дал.

В свою чергу, відповідно до наказу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 14.04.2014 № 139, на Підприємстві поетапно повинна підвищуватись вартість усіх видів спирту етилового ректифікованого на 21,00 грн. (з урахуванням ПДВ) за 1 декалітр від діючих на Підприємстві цін, встановлених наказом від 08.11.2013 № 336, зокрема: з 01.05.2014, з 01.06.2014 та з 01.07.2014 - щоразу на 7,00 грн. за 1 декалітр (з урахуванням ПДВ).

Тобто, з 01.07.2014 згідно наказу від 14.04.2014 № 139 найнижча вартість спирту етилового ректифікованого повинна складати:

- спирт етиловий ректифікований вищої очистки 180,0 грн./дал;

- спирт етиловий ректифікований «Екстра» - 181,0 грн./дал;

- спирт етиловий ректифікований « ІНФОРМАЦІЯ_5 » - 182,0 грн./дал.

Проведеним аналізом договорів на постачання спирту етилового на внутрішній ринок у ІІ півріччі 2014 року встановлено, що з окремими покупцями спирту договори укладено начальником управління маркетингової діяльності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по ціні яка нижча ніж передбачено вимогами наказу від 14.04.2014 № 139.

З метою визначення загальної суми недоотриманого прибутку, внаслідок реалізації на внутрішній ринок спирту за заниженими цінами, проведено порівняння цін передбачених наказом від 14.04.2014 № 139 з даними реєстрів товарно-транспортних накладних на відвантаження спирту на внутрішній ринок, наданих головним бухгалтером ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». Згідно розрахунку фінансових втрат загальна сума недоотриманого Підприємством прибутку складає 35 664 716,35 гривень.

Наказом ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 11.02.2011 № 26 затверджено Порядок документообігу в ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». П. 1.4. даного Порядку передбачено, що додержання вимог порядку є обов`язковим для усіх працівників ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». П. 2.3. Порядку передбачено, що управлінська діяльність ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснюється шляхом видання розпорядчих документів у вигляді наказів та розпоряджень. П. 2.7. зазначено, що розпорядчий документ генерального директора підприємства може бути відмінено (змінено) лише наступним розпорядчим документом генерального директора.

Враховуючи вищезазначене та те, що за результатами Наради не було створено жодного розпорядчого документу (наказ або розпорядження), який би змінював або відміняв дію наказу № 139 від 14.04.2014, слід вважати, що ОСОБА_10 через неналежне ставлення до своїх службових обов`язків реалізувала за заниженими цінами спирт чим завдала збитку Підприємству.

З метою отримання копій усіх необхідних документів необхідних для встановлення об`єктивної істини по суті даного кримінального провадження, в ході досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей і документів, яка зберігається лише у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », що розташовано за адресою: АДРЕСА_1 .

В судовому засіданні слідчий підтримав заявлене ним клопотання та просив його задовольнити, пояснивши, що отримані в результаті речі, що є речовими доказами у кримінальному провадженні, будуть використані під час досудового розслідування кримінального провадження за № 12017100100003345 від 20.03.2017 року.

Так, відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх.

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

За таких обставин, з урахуванням думки слідчого, який підтримав заявлене клопотання, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з того, що речі, які необхідно вилучити, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 110, 163-165, 309 та 395 КПК України, слідчий суддя,

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити у повному обсязі.

Надати слідчому СВ Шевченківського управління поліції ГУ НП в м. Києві ОСОБА_3 або оперативним підрозділам за його дорученням в порядку ст. 40 Кримінального процесуального Кодексу України на тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення їх копій, що містяться в ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташовано за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до документів, що підтверджують факт заниження цінової політики спирту під час його реалізації на внутрішньому ринку, а саме:.

- Наказ № 336 від 08.11.2013 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;

-Наказ № 139 від 14.04.2014 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у разі якщо даний наказ не чинний, надати про відповідний наказ по Підприємству, яким було призупинено (змінено, анульовано та ін.) дію наказу № 139 від 14.04.2014;

- Акт службової перевірки ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 29.09.2015 № 17;

- Наказ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 11.02.2011 № 226 «Про порядок документообігу» разом з Додатком № 1 (Порядок документообігу в ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »);

- Протокол наради з питань цінової політики Державного підприємства спиртової та лікеро-горілчаної промисловості « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 27.06.2014.

- Лист ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 19.06.2014 № 01-10-1/134, який направлявся до Міністерства аграрної політики.

- Статут ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », який діяв протягом 2014 року;

- Копії фінансової звітності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за період часу з 08.11.2013 по 12.01.2015 разом з фінансовим планом ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за 2014 рік, завіреним відповідним контролюючим органом.

- документи, щодо інформації (відомості) із зазначенням предмету складання, дати складання, осіб які підписали, суті і змісту, щодо договорів купівлі продажу (поставки) та інших документів підтверджуючих господарську діяльність, укладених протягом часу з 08.11.2013 по 12.01.2015 між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з наступними товариствами:

- ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ;

- АТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ;

- ДП ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ;

- ІНФОРМАЦІЯ_9 , код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ;

- НВП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ;

- ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ;

- ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ;

- ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ;

- ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ;

- ПАТ Фармацевтична фабрика « ІНФОРМАЦІЯ_15 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ;

- ПП « ОСОБА_11 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ;

- ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ;

- ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ;

- ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ;

- ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_17 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_18 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_19 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_20 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_21 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_22 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_23 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_24 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », код ЄДРПОУ НОМЕР_25 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_26 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_27 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_28 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », , код ЄДРПОУ НОМЕР_29 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 », код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ;

- ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_35 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_30 ;

- ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_36 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_31 ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » , код ЄДРПОУ НОМЕР_32

Строк дії ухвали встановити 1 (один) місяць з дня її проголошення, тобто до 17.08.2017 року.

Роз`яснити посадовим особам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », що у відповідності до ч.1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Дата ухвалення рішення17.07.2017
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу67946872
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів, слідчий

Судовий реєстр по справі —761/24791/17

Ухвала від 17.07.2017

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Макаренко І. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні