Постанова
від 04.07.2017 по справі 808/1691/17
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 липня 2017 року 09 год 45 хв.Справа № 808/1691/17 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лазаренка М.С.., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Південно-східної державної інспекції ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України до Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

Південно-східна державна інспекція ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України (далі - позивач) звернулась до Запорізького окружного адміністративного суду (далі - суд) із позовом до Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - відповідач), в якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення № 464 про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності від 29.12.2016, прийняте в.о. директора Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ОСОБА_1

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що оскаржуване рішення є необгрунтованим та таким, яке прийнято із порушеннями закону. У період з 01.12.2011 до 16.12.2014 допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах призначалась позивачем у відповідності до діючих на той час вимог частини 1 статті 51 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням , тобто виключно на підставі виданих у встановленому порядку листків непрацездатності. Оригінали листків непрацездатності до 25.11.2014 зберігались за адресою місцезнаходження позивача у місті Донецьку: вулиця Разенкова, будинок 2, місто Донецьк, 83003. Вказує, що ненадання позивачем оригіналів листків непрацездатності за 2011-2014 роки під час проведення відповідачем позапланової перевірки позивача свідчило не про їх відсутність на час призначення та виплати матеріального забезпечення застрахованим особам - працівникам позивача, а про неможливість надати ці документи на час проведення даної перевірки через об'єктивні причини. Стверджує також, що на даний час позивач повністю відновив бухгалтерський облік по коштах Фонду, у період з 01.12.2011 до 16.12.2014 допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах призначалась у відповідності до вимог частини 1 статті 51 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням . Отже кошти Фонду в період з 01.12.2011 до 16.12.2014 у сумі 48 060,43 гривень використано за цільовим призначенням та відсутні підстави для їх повернення чи застосування до позивача фінансових санкцій, що свідчить про необґрунтованість та протиправність оскаржуваного рішення. Просить задовольнити позовні вимоги.

У судове засідання позивач не прибув, 04.07.2017 подав до суду заяву про розгляд справи у порядку письмового провадження. Позовні вимоги підтримує.

Відповідач позову не визнав. Матеріали справи містять письмові заперечення від 04.07.2017 вх. № 18976, в яких зазначено, що позивачем під час проведення перевірки правильності призначення, розрахунку та виплати допомоги за рахунок коштів фонду всіх видів матеріального забезпечення не надано необхідних документів а саме листків непрацездатності. За результатами перевірки встановлено, що в період з 01.12.2011 по 16.12.2014 уповноваженим із соціального страхування призначено та позивачем виплачено за рахунок коштів Фонду матеріальне забезпечення застрахованим особам за відсутності листків непрацездатності. Згідно ст. 10 Закону України від 02.09.2014 № 1669-УІІ Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції (далі - Закон України № 1669-УІІ), який визначає тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, встановлено, що єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України. Відповідач вважає вимоги викладені в позовній заяві необґрунтованими, безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню.

Представник відповідача прибув у судове засідання, підтримав подані заперечення.

Відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи вимоги частини першої статті 41 КАС України, відповідно до якої уразі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось

За таких обставин суд дійшов висновку щодо можливості розгляду справи за відсутності представників сторін в порядку письмового провадження на підставі наявних в матеріалах справи доказів, зміст та обсяг яких достатній для вирішення спору по суті.

Суд при вирішенні справи керується принципами верховенства права, законності, рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом, змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з'ясування всіх обставин, гласності і відкритості адміністративного процесу.

Розглянувши матеріали та з'ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Південно-східна державна інспекція ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України була зареєстрована у місті Донецьку та до 15.12.2014 перебувала на обліку в Калінінській районній виконавчій дирекції міста Донецька Донецького обласного відділення Фонду під № 140030006635.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 595 Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей та на виконання наказу. Державної інспекції ядерного регулювання України від 17.11.2014 № 176 Про переміщення Південно-східної державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки позивач був зобов'язаний перемістити свій центральний офіс для здійснення своїх повноважень в повному обсязі з міста Донецька до міста Запоріжжя.

З 16.12.2014 позивач перебуває на обліку у Запорізькій міській виконавчій дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності під № 230190005550.

На підставі направлення від 12.12.2016 № 1846 та згідно з наказом Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - відповідач) від 09.12.2016 № 274 службовою особою відповідача - провідним спеціалістом відділу соціальних виплат і перевірок страхувальників ОСОБА_2 з 12.12.2016 по 13.12.2016 проведено позапланову перевірку дотримання порядку використання та своєчасності і повноти повернення невикористаних страхових коштів у Південно-східній державній інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України за період з 01.12.2011 по 13.12.2016.

За результатами складено акт № 1786 перевірки дотримання порядку використання та своєчасності і повноти повернення невикористаних страхових коштів від 13.12.2016, реєстраційний № 230190005550.

В ОСОБА_2 перевірки зазначено, що перевіркою виявлено неправомірно витрачені страхові кошти Фонду сумі 48252,19 грн. (в т.ч. вартість надання соціальних послуг у сумі 191,76 грн.) (в період до 01.01.2015).

29.12.2016 Запорізькою міською виконавчою дирекцією Фонду прийнято рішення № 19-03-5182 за результатами розгляду заперечень до ОСОБА_2 перевірки, відповідно до якого висновки за результатами ОСОБА_2 перевірки відповідають нормам чинного законодавства, ОСОБА_2 перевірки в частині виявлених порушень частини першої статті 51 Закону України від 18.01.2001 №2240-111 01.01.2015) у період з 01.12.2011 до 16.12.2014 за відсутності листків не призначено та виплачено матеріальне забезпечення застрахованим особам, у по тимчасовій непрацездатності у сумі 24371,31 грн. (12 випадків непрацездатності), допомога по вагітності та пологах у сумі 23689,12 грн. і листка непрацездатності), що призвело до неправомірного використання коштів у сумі 48060,43 грн. (14 випадків - 21 листок непрацездатності) є таким, що не підлягає скасуванню.

На підставі ОСОБА_2 перевірки Запорізькою міською виконавчою дирекцією Фонду прийнято рішення №464 від 29.12.2016 про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, яким позивача зобов'язано в десятиденний строк від дня отримання рішення повернути Фонду грошові кошти в розмірі 48 060,43 грн.

Позивачем подано до Фонду скаргу на вищезазначене рішення, за результатами розгляду якої в задоволенні скарги відмовлено, встановлено, що рішення №464 від 29.12.2016 підлягає виконанню в повному обсязі.

Позивач, не погодившись з прийнятим рішенням, звернувся з позовом до суду.

Правові, організаційні та фінансові основи загальнообов'язкового державного соціального страхування громадян на випадок тимчасової втрати працездатності, у зв'язку з вагітністю та пологами, у разі смерті, а також надання послуг із санаторно-курортного лікування та оздоровлення застрахованим особам та членам їх сімей у період до 01.01.2015 (тобто у період, вказаний в акті перевірки) визначалось Законом України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими похованням 18.01.2001 № 2240-III ( далі - Закон № 2240-III).

Частиною 1 ст.4 Закону №2240-III передбачено, що право на матеріальне забезпечення та соціальні послуги за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, мають застраховані громадяни України, іноземці, особи без громадянства та члени їх сімей, які проживають в Україні, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України.

За приписами статті 2 Закону №2240-III застрахована особа - найманий працівник, а у випадках, передбачених цим Законом, також інші особи (громадяни України, іноземці, особи без громадянства та члени їх сімей, які проживають в Україні, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України), на користь яких здійснюється загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням.

Відповідно до ч.1 ст.6 Закону №2240-III загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, підлягають:

особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту) на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності та господарювання або у фізичних осіб, у тому числі в іноземних дипломатичних та консульських установах, інших представництвах нерезидентів, а також обрані на виборні посади в органах державної влади, органах місцевого самоврядування та в інших органах;

члени колективних підприємств, сільськогосподарських та інших виробничих кооперативів.

Згідно з п.4 ч.1 ст.35 Закону України від 18.01.2001 №2240-ІІІ допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї одного з таких страхових випадків: догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною-інвалідом віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за цією дитиною.

Відповідно до ч.5 ст.35 Закону України від 18.01.2001 №2240-ІІІ, допомога по тимчасовій непрацездатності в разі захворювання матері або іншої особи, яка фактично здійснює догляд за дитиною віком до трьох років або дитиною-інвалідом віком до 18 років, надається застрахованій особі, яка здійснює догляд за дитиною, з першого дня за весь період захворювання в порядку та розмірах, встановлених цим Законом.

Як зазначено у ч.1 ст.51 Закону України від 18.01.2001 №2240-ІІІ, підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, а в разі роботи за сумісництвом - копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника і печаткою за основним місцем роботи. Порядок і умови видачі, продовження та обліку листків непрацездатності, здійснення контролю за правильністю їх видачі встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я, за погодженням з Фондом.

Допомога по тимчасовій непрацездатності в вищезазначених випадках призначена та виплачена у зв'язку з наявністю листків непрацездатності, які видані на підставі довідок закладів охорони здоров'я.

Як зазначено в акті перевірки …перевіркою встановлено порушення частини першої статті 51 Закону України від 18.01.2001 №2240-111 01.01.2015) у період з 01.12.2011 до 16.12.2014 за відсутності листків не призначено та виплачено матеріальне забезпечення застрахованим особам, у по тимчасовій непрацездатності у сумі 24371,31 грн. (12 випадків непрацездатності), допомога по вагітності та пологах у сумі 23689,12 грн. і листка непрацездатності), що призвело до неправомірного використання кс сумі 48060,43 грн. (14 випадків - 21 листок непрацездатності).

З пояснень позивача та матеріалів справи судом вбачається, що Південно-східна державна інспекція з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України (далі - позивач) була зареєстрована у місті Донецьку та до 15.12.2014 перебувала на обліку в Калінінській районній виконавчій дирекції міста Донецька Донецького обласного відділення Фонду під № 140030006635.

Оригінали бухгалтерських документів підприємства, зокрема листків непрацездатності за перевіряємий період до 25.11.2014 зберігались за адресою місцезнаходження позивача у місті Донецьку: вулиця Разенкова, будинок 2, місто Донецьк, 83003.

Так, відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085 Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення , до вказаного переліку входить м. Донецьк, де і був зареєстрований позивач до 15.12.2014.

Крім того, Службою безпеки України проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 22014000000000479 за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 438 Кримінального кодексу України, за фактом розграбування протягом 2014 року невстановленими особами національних цінностей на окупованих територіях Донецької та Луганської областей. Про це складено акт про втрату майна, бухгалтерських та кадрових документів на території проведення АТО, а також перелік втрачених бухгалтерських та кадрових документів, копія якого наявна в матеріалах справи та досліджена судом.

З метою відновлення викраденої документації Південно-східна державна інспекція звернулась із заявою до Калінінської районної виконавчої дирекції м. Донецька Донецького обласного відділення Фонду з проханням надати копії всіх утрачених звітів за період 2011-2014 років. Листом №01-15/2 від 11.01.2017 Калінінська районна виконавча дирекція м. Донецька Донецького обласного відділення Фонду направила до Південно-східної державної інспекція витяги з реєстру ЕАІС звітів за формою 4 ФСС з ТВП за відповідні періоди та повідомила Південно-східну державну інспекцію про залишення оригіналів звітів на тимчасово непідконтрольній території України.

Згідно відповіді на запит за даними реєстраційної медичної документації - Журнал реєстрації листків непрацездатності ф. О36/о підтверджено видачу листків непрацездатності ОСОБА_3 (листки № 405556 з 21.12.2012 по 02.01.2013 та № 206545 з 05.03.2013 по 11.03.2013).

Таким чином, позивачем документально підтверджено, що кошти Фонду в період з 01.12.2011 по 16.12.2014 у сумі 48 060,43 грн. використано за призначенням на підставі листків непрацездатності:

№ 407200 (з 21.07.2011 по 09.08.2011) - ОСОБА_4 - 954,47 грн.;

№ 353917 (з 19.10.2011 по 28.10.2011) - ОСОБА_5 - 1011,68 грн.;

№ 355912 (з 03.11.2011 по 11.11.2011) - ОСОБА_6- 372,20 грн.;

№ 319097 (3 22.11.2011 по 27.11.2011) - ОСОБА_5 - 533,28 грн.;

№ 882545 (з 09.12.2011 по 21.12.2011) - ОСОБА_7 - 1535,88 грн.;

№ 721799 (з 29.02.2012 по 05.03.2012) - ОСОБА_8 - 362,04 грн.;

№ 544689 (з 29.03.2012 по 01.08.2012) - ОСОБА_5 - 11781,00 грн.;

№ 419799 (з 30.03.2012 по 06.04.2012) - ОСОБА_4 - 279,44 грн.,

№ 868662 (з 13.04.2012 по 16.08.2012 - ОСОБА_8 - 10599,12 грн,

№ 875594 (з 02.08.2012 по 15.08.2012) - ОСОБА_5 - 1309,00 грн,

№ 928275 (з 24.05.2012 по 07.06.2012) - ОСОБА_4 - 692,58 грн,

№690435 (з 19.09.2012 по 02.10.2012) - ОСОБА_4 - 3149,96 грн.,

№ 239468 (з 17.12.2012 по 09.01.2013) - ОСОБА_9 - 2143,57 грн.,

№ 405556 (з 22.12.2012 по 02.01.2012) - ОСОБА_3 - 1393,70 грн.,

№ 239536 (з 10.01.2013 по 18.01.2013)- ОСОБА_9 - 1364,09 грн.;

№ 423398 (з 13.02.2013 по 01.03.2013) - ОСОБА_7 - 3460,40 грн.;

№ 457814 (з 02.03.2013 по 12.03.2013) - ОСОБА_7 - 1730,20 грн.;

№206545 (з 05.03.2013 по 11.03.2013 ОСОБА_3 - 161,69 грн.;

№ 717740 (з 04.02.2014 по 14.02.2014) - ОСОБА_7 - 2434,05 грн.;

№ 772006 (з 28.03.2014 по 15.04.2014) - ОСОБА_10 - 1494,50 грн.;

№ 777477 (з 16.04.2014 по 28.04.2014) ОСОБА_10 - 1345,05 грн.

Суд зазначає, що в матеріалах справи містяться копії вищезазначених листів непрацездатності, які досліджені судом.

Відповідно до ч.6 ст.15 Закону України від 23.09.1999 №1105-ХІV «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» у разі порушення порядку використання страхових коштів роботодавці відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як зазначено у ч.1 ст.11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4)безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

При розгляді справи встановлено, що при прийнятті оскаржуваного рішення відповідач діяв необґрунтовано, тобто без урахування всіх обставин, які мають значення при прийнятті рішення, у зв'язку з чим суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог Південно-східної державної інспекції ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України.

Відповідно до ч.1 ст.94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 7 - 12, 14, 86, 158- 163, 254 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Південно-східної державної інспекції ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України до Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати Рішення № 464 про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності від 29.12.2016, прийняте в.о. директора Запорізької міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ОСОБА_1

Присудити на користь Південно-східної державної інспекції ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України (код ЄДРПОУ 35793531) 1600 (одна тисяча шістсот) грн. 00 коп. судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (код ЄДРПОУ 20485413).

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції

Суддя М.С. Лазаренко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.07.2017
Оприлюднено28.07.2017
Номер документу67957246
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/1691/17

Ухвала від 19.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 19.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 01.09.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Постанова від 04.07.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 12.06.2017

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні