10.2.4
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
31 липня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/947/17
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К.Є. розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області до Державного підприємства Первомайськвугілля в особі відокремленого підрозділу Шахта Первомайська про стягнення витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах, -
ВСТАНОВИВ:
03 липня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області до Державного підприємства Первомайськвугілля в особі відокремленого підрозділу Шахта Первомайська про стягнення витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що заборгованість відповідача по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списками № 1 та № 2 за періоди з 01.01.2015 по 30.06.2017 на користь Пенсійного фонду становить 3 869 846,73 грн., у тому числі за списком № 1 у сумі 3616612,18 грн., за списком № 2 - 253234,55 грн. Зазначена заборгованість виникла, у зв'язку з тим, що вказані суми в розрахунках, які надсилались на адресу відповідача, не були сплачені останнім.
Представник позивача у судове засідання не прибув, про час, дату та місце судового засідання повідомлявся належним чином, просив суд розглянути справу без участі уповноваженого представника позивача.
Представник відповідача, належним чином повідомлений про дату, час та місце проведення судового засідання не прибув до суду, 13.07.2017 через канцелярію суду надано відзив на адміністративний позов (том I а.с.195-197), відповідно до якого зазначив наступне.
ДП Первомайськвугілля відносно свого відокремленого підрозділу Шахта Первомайська , який веде відокремлений баланс, є самостійним страхувальником та платником внесків до державних страхових фондів, що розташований за адресою Березівська селищна рада Попаснянського району Луганської області.
На теперішній час ВП Шахта Первомайська формально перебуває в складі підприємства, але його виробнича та фінансово-господарська діяльність припинена з 29.11.2014 у зв'язку з тим, що його неможливо перемістити на підконтрольну Україні територію (місце розташування підрозділу - Березовська селищна рада Попаснянського району Луганської області є тимчасово непідконтрольне Україні територією).
Всі архівні матеріали, в тому числі і документи, за якими можливо перевірити обґрунтованість вимог позивача (прізвища осіб, що перейшли на пільгову пенсію саме з ВП Шахта Первомайська , персональні відомості про рік народження, місцезнаходження та такі інші відомості, які підлягають перевірці) зберігалися в адміністративній будівлі ВП Шахта Первомайська ДП Первомайськвугілля і до цього дня дану місцевість контролюють незаконні збройні формування.
Міністерство фінансів України наказом від 02.09.2014 №879 затвердило Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань , яке застосовується (п.2) юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності. У п.5 Положення передбачено, що інвентаризація проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства. Під час інвентаризації активів і зобов'язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка . Також в 7.4. цього Положення встановлено, що під час інвентаризації розрахунків шляхом документальної перевірки установлюється реальність заборгованості працівникам з оплати праці та громадянам (безпосередньо або через роботодавців) за соціальними виплатами, визначеними законодавством, а також із безготівкових розрахунків за цими виплатами .
Але відповідно до п.8 цього Положення Підприємства, що знаходяться на тимчасово окупованій території та/або на території проведення антитерористичної операції (або їх структурні підрозділи (відокремлене майно) перебувають на зазначених територіях), проводять інвентаризацію у випадках, обов'язкових для її проведення, тоді, коли стане можливим забезпечити безпечний та безперешкодний доступ уповноважених осіб до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, в яких відображені зобов'язання та власний капітал цих підприємств. Зазначені підприємства зобов'язані провести інвентаризацію станом на 01 число місяця, що настає за місяцем, у якому зникли перешкоди доступу до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, та відобразити результати інвентаризації в бухгалтерському обліку відповідного звітного періоду .
З посиланнями на ст.2, ст. 7 КАС України, відповідач зазначив, що ВП Шахта Первомайська на момент розгляду спору не може належним чином захистити свої права та прийняти участь у розгляді спору через обставини, які не залежать від волі сторін спору. Розгляд справи тільки за документами, наданими позивачем, порушить основні принципи адміністративного судочинства, а також права і інтереси відповідача. ДП Первомайськвугілля , яке є юридичною особою, до складу якої входить ВП Шахта Первомайська , також не може належним чином захистити права через відсутність допуску до документів, на яких ґрунтуються заперечення на позовні вимоги позивача.
Крім того, зазначив, що відповідно до Закону України Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо підприємств залізничного транспорту, майно яких знаходиться на території проведення антитерористичної операції введено мораторій на стягнення активів ПАТ Укрзалізниця за зобов'язаннями її філій, майно яких знаходиться на непідконтрольної Україні в зоні території проведення антитерористичної операції (АТО). На думку відповідача, застосування мораторію тільки на відокремлені підрозділи Укрзалізниці порушує принцип рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом.
Тому, на думку відповідача, на підставі застосування аналогії закону можливо застосувати мораторій на стягнення боргу з відшкодування витрат на виплату і доставку пільгових пенсій працівникам ВП Шахта Первомайська . Також відповідач в своїх запереченнях послався на не надіслання на його адресу позовної заяви з додатками.
Зважаючи вище викладене, ДП Первомайськвугілля просить Луганський окружний адміністративний суд відмовити у задоволенні позовних вимог та розгляд справи проводити без участі представника відповідача.
Відповідно до частини 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Згідно зі статтею 128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд вважає за можливе розглянути адміністративну справу без участі представників сторін, на підставі доказів, наявних в матеріалах справи.
Враховуючи положення пункту 6 статті 128 КАС України суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.69-72 КАС України, суд прийшов до такого.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, та принципом рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом.
Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Як зазначено в п.1 ч.1 ст.3 КАС України справа адміністративного суду публічно-правовий спір у якому хоча б однією із сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства.
Пенсійний фонд України та його органи, у розумінні пункту 7 частини першої статті 3 КАС України, є суб'єктами владних повноважень, а спори за участю цих органів є публічно -правовими, оскільки виникають за участю суб'єкта владних повноважень, що реалізує у спірних правовідносинах надані йому чинним законодавством владні управлінські функції, та відповідають визначенню "адміністративної справи".
З матеріалів справи вбачається, що державне підприємство Первомайськвугілля (код ЄДРПОУ 32320594) зареєстровано в якості юридичної особи та має у своїй структурі відокремлений підрозділ Шахта Первомайська , що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (том І а.с.4,5, 198-205).
Згідно п.1 Постанови Верховної ради України від 07.10.2014 Про зміни в адміністративно територіальному устрої Луганської області, зміну і встановлення меж Перевальського і Попаснянського районів Луганської області , змінено адміністративно територіальний устрій Попаснянського району Луганської області, до якого тепер належить, зокрема м. Гірське.
У грудні 2014 року ДП Первомайськвугілля змінило своє місцезнаходження та перереєструвалось за новою адресою: 93292, Луганська область, Попаснянський район, м. Гірське, вул. Куйбишева, 21 (том І а.с.4,5, том ІІ а.с.1-15).
Керуючись Порядком ведення органами Пенсійного фонду України обліку надходження сум платежів , затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України №21-2 від 27.09.2010, вищевказане підприємство та всі його відокремлені підрозділи, зокрема Шахта Первомайська , взято на облік в УПФУ в Попаснянському районі з залишками за попереднім місцем реєстрації.
Передачу платника здійснено згідно Постанови правління Пенсійного фонду України від 12.05.2015 № 9-1 Про здійснення повноважень з обслуговування страхувальників , за якою повноваження УПФУ в м. Первомайську здійснює УПФУ в Попаснянському районі.
27.01.2016 складено акт прийому-передачі облікових показників ДП Первомайськвугілля ВП Шахта Первомайська (том І а.с.231).
Відповідач не відшкодовує фактичні витрати на виплату та доставку пільгових пенсій за списками №1 та № 2, у зв'язку з чим за період з 01.01.2015 по 30.06.2017 утворилась заборгованість у розмірі 3 869 846,73 грн.
Наявність вказаної заборгованості підтверджується розрахунками фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списками №1 та № 2, які були надіслані відповідачу та отриманні останнім; карткою особового рахунку платника; розрахунком суми боргу (том І а.с.6-12, 14-188).
Вказані розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списками № 1 та № 2 відповідачем не оскаржені та не скасовані. Сума заборгованості не сплачена, судом не визнано протиправність, недійсність розрахунків за період з січня 2017 по червень 2017 року.
З 01 січня 2011 року набрав чинності Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08 липня 2010 року № 2464 - VI, яким внесено зміни до Законів України Про загальнообов'язкове державне пенсійне забезпечення , Про пенсійне забезпечення .
Абзацом 4 пункту 1 статті 2 Закону України Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування визначено, що для платників збору, визначених п.1 та п.2 ст.1 вказаного Закону, крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, об'єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до п.п. а , б-з ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого ст.12 Закону України Про пенсійне забезпечення .
Відшкодуванню Пенсійному фонду України підлягають витрати на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до п.п. а , б-з ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення незалежно від їх часу призначення, до досягнення працівниками пенсійного віку, встановленого ст.26 вказаного Закону, а саме: для чоловіків - 60 років, для жінок - 55 років.
Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України Про затвердження Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 за №64/8663 відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування .
Пунктом 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування від 09.07.2003 передбачено, що підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100 - відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до вказаного Закону.
Відповідно до п.6.4 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України , затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1 розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами надходження доходів органів Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до ч.2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій.
Згідно з пп.6.7 п.6 Інструкції підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунках місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.
У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання та ін.), органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємства в місячний термін з моменту виникнення цих обставин.
Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини другої 2 Прикінцевих положень Закону, сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 6.8 пункту 6 Інструкції у разі призначення пенсій на пільгових умовах особам, які мають необхідний стаж роботи не за місцем призначення цієї пенсії, орган Пенсійного фонду за місцем призначення пенсії надсилає розрахунок згідно з додатками, зазначеними у пункті 6.4 цієї глави для зазначених підприємств, у двох примірниках через орган Пенсійного фонду за місцезнаходженням цього підприємства. Відшкодування сум фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, у таких випадках здійснюється підприємством на рахунки органу Пенсійного фонду за місцезнаходженням підприємства.
Позивач - управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області, відповідно до пункту 6.4 Інструкції направляв на адресу відповідача розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів а , б-з ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення .
Отже, право на звернення до суду з позовом про стягнення суми заборгованості з відшкодування витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, виникає у позивача з 26-го числа кожного місяця, за який позивач просить стягнути заборгованість, за умови надіслання відповідачу розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій на відповідний рік.
Факт оформлення позивачем розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з 01.01.2015 по 30.06.2017 на суму 3 869 846,73 грн, направлення та отримання їх відповідачем, знайшов своє підтвердження у судовому засіданні.
Отримавши розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в частині пенсій, призначених відповідно до статті 13 Закону № 1788-XII, не надавши на них до позивача заперечень та не оскарживши розрахунок в суді, ВП Шахта Первомайська фактично узгодив такі розрахунки.
Відтак, визначена в розрахунках сума до відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій підлягає сплаті відповідачем на рахунки позивача - органу Пенсійного фонду за місцезнаходженням підприємства, як це визначено пунктом 6.8 Інструкції № 21-1.
Таким чином, відповідно до карток особового рахунку по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком № 1 та списком № 2 непогашена заборгованість відповідача за період з 01.01.2015 по 30.06.2017 включно становить 3 869 846,73 грн., у тому числі за списком № 1 у сумі 3 616 612,18 грн., за списком № 2 - 253 234,55 грн. (том І а.с.6-12, 232-237).
Відповідно до частини другої Прикінцевих положень Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , до запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку пенсій на пільгових умовах, що діяв до набрання чинності вказаним Законом, тобто порядок встановлений Законом України Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування . Фактичні витрати на виплату і доставку пенсій на пільгових умовах відшкодовуються в повному обсязі.
Згідно з п.п. 7 п. 5 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 № 121/20, Пенсійний фонд України має право стягувати з платників страхових внесків їх несплачені суми.
Докази вжиття відповідачем заходів погашення заборгованості перед управлінням Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області по відшкодуванню фактичних витрат з виплати та доставки пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , в частині пенсій призначених відповідно до пунктів а , б-з ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення за період з 01.01.2015 по 30.06.2017 у сумі 3 869 846,73 грн. в матеріалах справи відсутні.
Щодо зазначення відповідачем у своєму відзиві на факт не отримання ним позовної заяви, що, на його думку, порушує ст.106 КАС України, суд зазначає наступне.
Питання відповідності позовної заяви вимогам Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує на стадії відкриття провадження в адміністративній справі за такою позовною заявою.
Судом при вирішенні питання щодо відкриття провадження у даній адміністративній справі встановлено відповідність зазначеної позовної заяви вимогам статей 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України, про що й зазначено в ухвалі про відкриття провадження в адміністративній справі. При цьому, відповідно до частини 3 статті 106 КАС України обов'язок надіслання позовної заяви та доданих до неї документів відповідачу покладено на суб'єкта владних повноважень при поданні адміністративного позову. Позивачем при пред'явленні позову надано суду доказ надіслання рекомендованим листом відповідачу копії позовної заяви та доданих до неї документів, а саме реєстр направлених поштових листів від 30.06.2017 (том І а.с.13). Крім того, судом 20.07.2017 було надіслано відповідачу копію позовної заяви, з метою недопущення порушення його прав, однак відповідних заперечень від відповідача на адресу суду не надійшло.
Посилання відповідача на наказ від 02.09.2014 №879, яким затверджено Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань та на те, що документи, за якими можливо перевірити обґрунтованість вимог позивача (прізвища осіб, що перейшли на пільгову пенсію саме з ВП Шахта Первомайська , персональні відомості про рік народження, місцезнаходження та такі інші відомості, які підлягають перевірці) знаходяться на непідконтрольній українській владі території, судом до уваги не беруться, оскільки предметом розгляду справи є стягнення витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах, а не оскарження самих розрахунків.
Відповідно до матеріалів справи, розрахунки за період з січня 2015 року по червень 2017 року отримано позивачем у 2017 році, заперечень до органів Пенсійного фонду та доказів оскарження не надано.
Також суд вважає необґрунтованими посилання відповідача щодо можливості застосування мораторію на стягнення боргу з відшкодування витрат на виплату і доставку пільгових пенсій працівникам ВП Шахта Первомайська за аналогією закону, з огляду на наступне.
Законом України Про внесення змін до деяких законів України щодо підприємств залізничного транспорту, майно яких розташоване на території проведення антитерористичної операції від 20.12.2016 № 1787-19 встановлено, що до проведення відповідно до законодавства інвентаризації і оцінки майна підприємств залізничного транспорту, що розміщене на території проведення антитерористичної операції, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та затвердження передавального акта щодо цього майна Товариству як правонаступнику прав і обов'язків зазначених підприємств встановити мораторій на звернення стягнення на активи Товариства за зобов'язаннями таких підприємств.
Відповідно до ч. 7 ст. 9 КАС України, у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).
Отже, аналогія закону застосовується лише у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, при цьому, суд звертає увагу позивача на те, що дані відносини врегульовані Законом України Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та Законом України Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування .
Норми щодо введення мораторію діють саме для підприємств залізничного транспорту, які знаходяться на території проведення антитерористичної операції, а не для всіх підприємств, які знаходяться на вказаній території.
З урахуванням вищевикладеного та на підставі наявних у справі доказів, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а статтею 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 99, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області до Державного підприємства "Первомайськвугілля" в особі відокремленого підрозділу "Шахта "Первомайська" про стягнення витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах, - задовольнити.
Стягнути з Державного підприємства "Первомайськвугілля" (вул.Куйбишева, 21, м.Гірське, Попаснянський район, Луганська область, 93292, код ЄДРПОУ 32320594) на користь управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області (93300, Луганська область, м.Попасна, вул.Шкільна, буд.2, р/р 25604301751 в ЛОУ ВАТ Державний Ощадний банк України , МФО 304665, код ЄДРПОУ 21792608) суму заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах за списком №1 та списком №2 за період з 01.01.2015 по 30.06.2017 у розмірі 3 869 846,73 грн. (три мільйони вісімсот шістдесят дев'ять тисяч вісімсот сорок шість гривень 73 коп.), у тому числі: за списком № 1 - 3 616 612,18 грн. (три мільйони шістсот шістнадцять тисяч шістсот дванадцять гривень 18 коп.), за списком № 2 - 253 234,55 грн. (двісті п'ятдесят три тисячі двісті тридцять чотири гривні 55 коп.).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Суддя К.Є. Петросян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.07.2017 |
Оприлюднено | 02.08.2017 |
Номер документу | 68001452 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Є. Петросян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні