Ухвала
від 25.07.2017 по справі 814/1478/17
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без розгляду

25 липня 2017 р.                                                                       Справа № 814/1478/17

м. Миколаїв

          Суддя Миколаївського окружного адміністративного суду Князєв В.С., розглянувши матеріали справи

позовом Управління Держпраці у Миколаївській області, вул. Маршала Василевського, 40/1, м. Миколаїв, 54003

до Приватного акціонерного товариства "АКЗ", вул. Робоча, 2-А, м. Миколаїв, 54015

про застосування заходу реагування у сфері державного нагляду,

в с т а н о в и в:

          Управління Держпраці у Миколаївській області звернулось до суду з адміністратвиним позовом до Приватного акціонерного товариства «АКЗ», в якому просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до ПрАТ «АКЗ» (код ЄДРПОУ 31268743), що знаходиться за адресою: м. Миколаїв, вул. Робоча, 2-а, шляхом повної заборони виконання робіт та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю працівників, та у зв'язку з відсутністю дозвільних документів, передбачених ст. 21 Закону України "Про охорону праці", процедуру одержання яких передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 "Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - Порядок), а саме:

          - експлуатацію вантажопідіймальних кранів і машин, а саме крани мостові електрині: ЕМК-5 реєстр № 7960, зав. № 4893; реєстр № 7961, зав. № 5965; реєстр № 7959, зав.№5899; грейферний реєстр № 7962, зав. № 39560, чим порушено п. 19 додатку № 3 Порядку;

- експлуатацію парових і водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0, 1 МВт, а саме парового котла ДКВР04.0-14: реєстр № 3951, зав. № 2045; чим порушено п. 16 додатку № 3 Порядку;

- експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0, 05 МПа, а саме: ресивер повітря: реєстр № 41, зав. № 9428; реєстр № 40, зав. № 8819, реєстр № 42, зав. № 9433; автоклави: реєстр № 11799, зав. № 3933; реєстр № 11798, зав. № 3923; реєстр № 11794, зав. № 3985; реєстр № 11795, зав. № 3951; реєстр № 11796, зав. № 3932; реєстр № 11797, зав. № 3933; сталеві балони з пропан - бутаном-2од., киснем-5од., чим порушено п. 23 додатку 2 Порядку.

          Розглянувши матеріали справи, суд встановив наступне.

          Відповідно до п. 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо застосування у випадках, передбачених законом, заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), дозвільної системи у сфері господарської діяльності, якщо вони можуть бути застосовані виключно за судовим рішенням.

          Згідно з ч. 2 ст. 99 КАС України, для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень щодо справ, зазначених у пункті 5 частини першої статті 183-2 цього Кодексу, встановлюється 15-денний строк, який обчислюється з дня виявлення суб'єктом владних повноважень підстав для звернення до адміністративного суду.

          Акт перевірки суб'єкта господарювання (виробничого об'єкта) Приватного акціонерного товариства «АКЗ» складено 30.06.2017 року.

          До суду позивач звернувся лише 24.07.2017 року, тобто після закінчення п'ятнадцятиденного строку для звернення до адміністративного суду.

Отже, 15-денний строк для звернення до суду з позовом вже закінчився.

          Згідно з частиною 1 статті 100 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний позов поданий після закінчення строків установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала.

Керуючись статтями 100, 165, Кодексу адміністративного судочинства України суд, -

У Х В А Л И В:

1. Позовну заяву залишити без розгляду.

2. Копію ухвали про залишення адміністративного позову без розгляду надіслати позивачу разом із позовною заявою й усіма доданими до неї матеріалами.

Ухвала про залишення позовної заяви без розгляду може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

          Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

          Суддя                                                                                 В.С. Князєв

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2017
Оприлюднено02.08.2017
Номер документу68001518
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/1478/17

Ухвала від 25.07.2017

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Князєв В.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні