УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Від "27" липня 2017 р. Справа № 906/543/16.
до ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" (с.Ставки (Леніне), Радомишльський район, Житомирська область)
про визнання банкрутом
Присутні:
від кредитора: не з'явився
від боржника: ОСОБА_2- керуючий санацією
Суддя Костриця О.О.
В провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває заява Українсько-американського спільного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "КАІС" (м.Харків) про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" (с.Ставки (Леніне), Радомишльський район, Житомирська область).
В засіданні суду розглядалась заява Українсько-американського спільного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "КАІС" №256 від 10.02.2017.
Українсько-американське спільне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "КАІС" свого представника в засідання суду не направило.
17.03.2017 від арбітражного керуючого (керуючого санацією) ОСОБА_3 надійшов письмовий відзив за №01-21/1 від 10.03.2017 на заяву УАСП ТОВ "КАІС" №256 від 10.02.2017, у якому зазначив, що ним прийнято рішення включити вимоги УАСП ТОВ "КАІС" в сумі 19876,55 грн. в першу чергу реєстру вимог кредиторів ТОВ "Торговий Дім "Аграрник".
Керуючий санацією в засіданні суду не заперечив проти вищезазначеної заяви Українсько-американського спільного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "КАІС".
Оцінивши зібрані по справі докази, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до ст. 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Згідно ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
У поданій заяві Українсько-американське спільне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "КАІС" №256 від 10.02.2017 просить внести до реєстру вимог кредиторів ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" вимоги УАСП ТОВ "КАІС" на загальну суму 19876,55 грн. (витрат на виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого та витрат арбітражного керуючого, пов'язаних з виконанням ним повноважень розпорядника майна), які включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.
Як убачається із матеріалів справи, ухвалою суду від 27.10.2016 вже було затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник".
Відповідно до ч. 2 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", внесення змін до затвердженого господарським судом реєстру вимог кредиторів здійснюється виключно за наслідками перегляду ухвали господарського суду в апеляційному та касаційному порядку або за нововиявленими обставинами, а також у разі правонаступництва.
Іншого порядку внесення змін до затвердженого господарським судом реєстру вимог кредиторів не передбачено положеннями Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Отже, Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не надає права суду самостійно переглядати вимоги кредиторів, вносити зміни або викладати ухвалу за результатами попереднього засідання в новій редакції, тощо.
З огляду на зазначене, суд прийшов до висновку відмовити в задоволенні заяви Українсько-американського спільного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "КАІС" №256 від 10.02.2017.
Одночасно, слід зазначити, що згідно з ст.45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. При цьому, у першу чергу задовольняються витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі вимоги щодо виплати основної грошової винагороди арбітражному керуючому.
Крім того, Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначив, що грошова винагорода розпорядника майна боржника є авансуванням витрат, що передбачає наступне їх повернення.
З наведеного вбачається, що вимоги арбітражного керуючого щодо виплати грошової винагороди не є кредиторськими вимогами до боржника в розумінні Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а входять до складу судових витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство.
Таким чином, вказана сума витрат підлягає погашенню у першу чергу ліквідатором банкрута за рахунок ліквідаційної маси без будь-яких додаткових судових рішень.
В засіданні суду керуючий санацією ОСОБА_3 надав клопотання про припинення процедури санації та його повноважень, як керуючого санацією, клопотання про введення процедури ліквідації боржника, а також клопотання про призначення його ліквідатором боржника.
Арбітражний керуючий ОСОБА_2 також в судовому засіданні надав заяву на участь у справі в якості ліквідатора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник", з доданими до неї документами.
Керуючим санацією ОСОБА_2 повідомлено, що 21.07.2017 відбулося засідання комітету кредиторів, на якому з огляду на відсутністю пропозицій інвесторів, майна, грошових коштів на рахунках для погашення заборгованості та відсутністю можливості відновлення його платоспроможності, було прийнято рішення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури та призначення його ліквідатором.
Ініціюючий кредитор свого представника в засідання суду не направив.
Дослідивши матеріали справи про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" (с.Ставки (Леніне), Радомишльський район, Житомирська область), заслухавши пояснення керуючого санацією боржника, господарський суд
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" зареєстровано як юридичну особу 17.08.2011, ідентифікаційний код 37823728, місцезнаходження: 12255, Житомирська область, Радомишльський район, с.Ставки (Леніне), вул. Леніка, буд.21, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (а.с.42-44 том 1).
Видами діяльності підприємства є:
- виробництво олії та тваринних жирів;
- діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами; оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, тощо.
Ухвалою господарського суду від 06.06.2016, зокрема, було прийнято заяву Українсько-американського спільного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "КАІС" (м.Харків) про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" (с.Леніне, Радомишльський район, Житомирська область) до розгляду, зобов'язано арбітражного керуючого ОСОБА_4 надати до господарського суду Житомирської області заяву про участь у справі.
Ухвалою суду від 07.07.2016 було зокрема, порушено провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Аграрник" (ідентифікаційний код 37823728, місцезнаходження: 12255, Житомирська область, Радомишльський район, с.Леніне, вул.Леніна, будинок 21).
Ухвалою суду від 27.10.2016 було затверджено реєстр вимог кредиторів боржника.
Ухвалою суду від 07.02.2017 було, введено процедуру санації ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий дім " Аграрник", Житомирська область, Радомишльський район, с.Ставки (Леніне), вул. Леніна, 21, ідентифікаційний код 37823728 строком на шість місяців, призначено керуючим санацією ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий дім" Аграрник" арбітражного керуючого ОСОБА_3.
Судом установлено, що станом на день розгляду справи будь-яких звернень про затвердження плану санації боржника чи пропозицій щодо укладення мирової угоди на адресу арбітражного керуючого, комітету кредиторів і господарського суду не надходило.
Згідно з вимогами п.4 ч.6 ст.26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", під час проведенні процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.
Як убачається з матеріалів справи, 11.11.2016 були проведені збори кредиторів ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник", на яких був обраний комітет кредиторів у складі одного кредитора, а саме: Українсько-американське спільне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "КАІС".
Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, що мають не менше ніж дві треті голосів.
Відповідно до ч. 4 ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", конкурсні кредитори мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, та кратну одній тисячі гривень. Під час визначення кількості голосів кредиторів з правом вирішального голосу не враховуються суми неустойки (штрафу, пені), інші фінансові санкції, моральна шкода, судовий збір у справі про банкрутство, заявлені або сплачені кредиторами в провадженні у справі про банкрутство.
Як убачається із протоколу зборів кредиторів боржника від 11.11.2016 на засіданні зборів був присутній представник єдиного кредитора з кількістю голосів - 1738, що становить 100% від загальної кількості голосів кредиторів, отже, перші загальні збори кредиторів боржника проведені 11.11.2016, є повноважними.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за п'ятнадцять днів до закінчення строку проведення процедури санації, визначеного планом санації, а також за наявності підстав для дострокового припинення процедури санації керуючий санацією зобов'язаний надати комітету кредиторів письмовий звіт і повідомити членів комітету кредиторів про час і місце проведення засідання комітету кредиторів.
Частиною 3 ст. 36 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що одночасно із звітом керуючий санацією вносить до комітету кредиторів одну з таких пропозицій про: прийняття рішення про дострокове припинення процедури санації у зв'язку з відновленням платоспроможності боржника; прийняття рішення щодо припинення процедури санації і укладення мирової угоди; звернення до закінчення строку процедури санації, визначеного в плані санації, до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; звернення до господарського суду з клопотанням про продовження процедури санації.
Як убачається з протоколу засідання комітету кредиторів від 21.07.2017 керуючим санацією ОСОБА_3 було надано звіт керуючого санацією боржника про результати процедури санації ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" для розгляду.
Із вказаного звіту вбачається, що керуючим санацією ОСОБА_3 було вчинено наступні дії: замовлено та виготовлено печатку ТОВ "Торговий дім "Аграрник"; звільнено керівника ТОВ "Торговий дім "Аграрник" ОСОБА_5; проведено зустрічі з потенційними інвесторами які мали бажання прийняти участь у санації ТОВ "Торговий дім "Аграрник"; здійснено аналіз щодо наявності чинних договорів оренди земельних ділянок; проведено зустрічі із орендодавцями; проведено зустріч з головою Ставецької (Ленінської) сільської ради ОСОБА_6; переоформлено право підпису у банківських установах щодо рахунків ТОВ "Торговий дім "Аграрник"; проведено аналіз реєстру виданих та отриманих податкових накладних ТОВ "Торговий дім "Аграрник"; проведено аналіз руху коштів по рахунках відкритих ТОВ "Торговий дім "Аграрник" у банківських установах.
За результатами проведеної роботи керуючим санації було повідомлено представника єдиного кредитора, про те, що бажаючих прийняти участь у якості інвесторів (санаторів) ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" вжитими заходами не виявлено, майно у боржника відсутнє, грошових коштів на рахунках для погашення заборгованості та відновлення платоспроможності недостатньо та запропоновано комітету кредиторів перейти до ліквідаційної процедури ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник".
Згідно ч. 5 ст. 36 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за наслідками розгляду звіту керуючого санацією комітет кредиторів приймає рішення про звернення до господарського суду з клопотанням щодо: припинення процедури санації у зв'язку з виконанням плану санації і відновленням платоспроможності боржника; припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; припинення або продовження процедури санації та укладення мирової угоди.
Згідно протоколу засідання комітету кредиторів №3 від 21.07.2017, присутнім членом комітету кредиторів було, зокрема, вирішено звернутися до господарського суду Житомирської області з клопотанням про відкриття (введення) ліквідаційної процедури ТОВ "Торговий дім "Аграрник" та призначити ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_3 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №1131 від 05.06.2013) (а.с.108 том 3).
Як зазначалося вище, в засіданні суду керуючий санацією ОСОБА_3 надав клопотання про припинення процедури санації та його повноважень як керуючого санацією, клопотання про введення процедури ліквідації боржника, а також клопотання про призначення його ліквідатором боржника.
З огляду на вищезазначене, керуючий санацією зазначає, що умови для відновлення платоспроможності боржника відсутні, тому доцільніше відкрити ліквідаційну процедуру.
Як убачається із матеріалів справи, пропозиції зі сторони можливих інвесторів та пропозиції щодо санації боржника до суду не надходили, а внутрішня фінансова можливість відновити платоспроможність боржника відсутня.
Дослідивши матеріали справи в сукупності відповідно до ст. 43 ГПК України та на предмет їх відповідності вимогам Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд прийшов до висновку, що майновий та фінансовий стан боржника підтверджує той факт, що останній не може самостійно ліквідувати борг перед своїми кредиторами, а тому погашення заборгованості має відбуватися не інакше, як через процедуру ліквідації відповідно до норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Згідно ч.1 ст.37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом.
Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Згідно ч.1 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
В силу абз.5 п.1 ч.8 ст.26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого (ліквідатора) належить до компетенції комітету кредиторів.
Відповідно до приписів ст.114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів.
21.07.2017 на засіданні комітету кредиторів боржника було, зокрема, вирішено клопотати перед судом про призначення на посаду ліквідатора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" ОСОБА_3
Як зазначалося вище, керуючий санацією ОСОБА_3 надав заяву на участь у справі про банкрутство, в якій він дав згоду на призначення ліквідатором боржника.
Згідно ч.2 ст.114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором не можуть бути призначені арбітражні керуючі:
1) які є заінтересованими у цій справі;
2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня усунення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років;
3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов'язків, покладених цим Законом.
До призначення арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.
Обставин, передбачених пунктами 1-3 ч.2 ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо вищезазначеної кандидатури, в ході судового засідання встановлено не було.
Заяви інших арбітражних керуючих на призначення ліквідатором по справі до суду не надходили.
З оглядку на зазначене, слід припинити процедуру санації ТОВ "Торговий дім "Аграрник", повноваження ОСОБА_3 , як керуючого санацією, визнати ТОВ "Торговий дім "Аграрник" банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру, призначити ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_3
Керуючись ст.ст.26,37-41, 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.86 ГПК України, господарський суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Відмовити в задоволенні заяви Українсько-американського спільного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "КАІС" №256 від 10.02.2017.
2. Припинити процедуру санації ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" (с.Ставки (Леніне), Радомишльський район, Житомирська область).
3. Припинити повноваження арбітражного керуючого ОСОБА_3, як керуючого санацією ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" (с.Ставки (Леніне), Радомишльський район, Житомирська область).
4. Визнати банкрутом ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" (ідентифікаційний код 37823728, місцезнаходження: 12255, Житомирська область, Радомишльський район, с.Ставки (Леніне), вул. Леніна, буд.21).
5. Відкрити ліквідаційну процедуру ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" строком на 12 місяців до 27 липня 2018 року включно.
6. Призначити ліквідатором ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" арбітражного керуючого ОСОБА_3 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) від 05.06.2013 № 1131, адреса місця проживання: ІНФОРМАЦІЯ_1) за його згодою.
7. Зобов'язати ліквідатора повідомити про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття судом постанови та надати державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
8. Припинити господарську діяльність банкрута після остаточного технологічного циклу по виготовленню продукції у випадку можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо.
9. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав (27.07.2017).
10. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості.
11. Зняти всі обмеження по конфіденційності та комерційній таємниці з відомостей про фінансовий стан банкрута.
12. Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
13. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 27.07.2017.
14. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Аграрник" (ідентифікаційний код 37823728, місцезнаходження: 12255, Житомирська область, Радомишльський район, с.Ставки (Леніне), вул. Леніна, буд.21).
15. Зобов'язати ліквідатора боржника ОСОБА_3:
- забезпечити виконання повноважень ліквідатора банкрута в порядку, визначеному ст. 41 Закону та належне виконання заходів, передбачених ст.ст. 42-45 Закону, спрямованих на задоволення вимог кредиторів;
- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, зокрема, згідно переліку видів документів, пов'язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 14.03.2013р. №430/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.03.2013р. за №428/22960;
- здійснити інвентаризацію майнових активів та заборгованості банкрута, в тому числі, перед найманими працівниками; оцінку майна боржника; результати проведеної інвентаризації та оцінки надати суду;
- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування, підтверджуючі документи подати суду;
- надати докази звернення з відповідною заявою до реєстраційної служби для внесення до ЄДР юридичних, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про ліквідатора банкрута ОСОБА_3, як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами; особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;
- надати витяг з ЄДР юридичних, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з внесеними до нього відомостями щодо ліквідатора банкрута ОСОБА_3, як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;
- закрити рахунки банкрута у банківських установах, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури за винятком основного рахунку боржника;
- надати відомості з державного реєстру підприємств, установ та організацій про участь боржника, як засновника (учасника) у статутних фондах інших господарюючих суб'єктів;
- надати господарському суду проміжний звіт з підтверджуючими документами про хід ліквідаційної процедури банкрута та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків;
- надати довідку з відділу земельних ресурсів про наявні (відсутні) у боржника на праві власності та на праві постійного користування земельні ділянки (станом на день розгляду справи);
- надати довідку про наявність/відсутність державної реєстрації за боржником права власності на сільськогосподарську техніку (станом на день розгляду справи);
- надати довідку про наявність/відсутність транспортних засобів (станом на день судового розгляду справи);
- надати докази встановлення наявності активів боржника шляхом надіслання відповідних запитів до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Державного підприємства "Український інститут промислової власності", Державного департаменту інтелектуальної власності, Державної митної служби України, Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція), Державної авіаційної служби України або їх територіальних представництв;
- надати письмову інформацію з документальним підтвердженням про наявність/відсутність за боржником авторських прав;
- надати письмову інформацію з документальним підтвердженням щодо дебіторської заборгованості боржника.
16. Зобов'язати Радомишльський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області надіслати на адресу суду не пізніше дати наступного судового засідання постанови про закінчення виконавчих проваджень відносно боржника.
17. Призначити судове засідання для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури банкрута на "19" жовтня 2017 р. о 10:00 в приміщенні господарського суду, каб. №407.
18. Копії постанови надіслати на адреси: заявника, боржника, державного реєстратора Радомишльської районної державної адміністрації, Радомишльського районному відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області, Головного управлінню статистики у Житомирській області, відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області, арбітражного керуючого-ліквідатора ОСОБА_3
Викликати в судове засідання ліквідатора ОСОБА_3 та представників кредиторів.
Постанова господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.
У зв'язку із запровадженням автоматизованої системи документообігу у господарському суді будь-які заяви та клопотання у письмовому вигляді повинні бути зареєстровані в канцелярії суду до початку судового засідання.
Суддя Костриця О.О.
1 - в справу
2- заявнику (реком. з повід.)
3- боржнику (реком. з повід.)
4- державному реєстратору Радомишльської районної державної адміністрації (м.Радомишль, Майдан Соборний,12)(реком. з повід.)
5- Радомишльському районному відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області (м. Радомишль, вулиця 9-го Січня, будинок 2-А) (реком. з повід.)
6-Головному управлінню статистики у Житомирській області (реком. з повід.)
7- відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області (реком.)
8- арбітражному керуючому-ліквідатору ОСОБА_3 (реком. з повід.)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 27.07.2017 |
Оприлюднено | 01.08.2017 |
Номер документу | 68014285 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні