Справа № 572/1763/17
У Х В А Л А
31 липня 2017 року
Сарненський районний суд Рівненської області -
одноособово суддя Слободянюк Б.К., розглянувши адміністративний позов ОСОБА_1 міської ради до ОСОБА_2 державного реєстратора Комунального підприємства ОСОБА_1 бюро технічної інвентаризації ОСОБА_1 районної ради Рівненської області, треті особи ПП ЮНІ-ВІТА , ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області про скасування державної реєстрації права власності,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач ОСОБА_1 міська рада звернулася з позовом до державного реєстратора КП ОСОБА_1 бюро технічної інвентаризації ОСОБА_1 районної ради Рівненської області ОСОБА_2 про визнання протиправними дій державного реєстратора Комунального підприємства ОСОБА_1 бюро технічної інвентаризації ОСОБА_1 районної ради Рівненської області ОСОБА_2 при прийнятті рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер 34581553 від 03.04.2017.03.2017 та внесенню запису за даним рішенням до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про право власності; скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер 34581553 від 03.04.2017.03.2017, прийняте державним реєстратором Комунального підприємства ОСОБА_1 бюро технічної інвентаризації ОСОБА_1 районної ради Рівненської області ОСОБА_2 ; скасувати державну реєстрацію прав на нерухоме майно, а саме, реєстрацію права власності ПП ЮНІ-ВІТА на: незавершене будівництво, багатоквартирний житловий будинок за адресою: м. Сарни, вул.. Грушевського, 1, розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 5625410100:01:019:0169, реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна:1214531456254, номер запису про право власності 19783087 та стягнути на користь позивача судовий збір.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 18 КАС України визначені правила предметної підсудності справ місцевим загальним судам як адміністративним судам, зокрема, адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.
Окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи однією зі сторін в яких є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська, Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ щодо їх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам.
Зі змісту позову вбачається, що позивач оскаржує дії державного реєстратора щодо скасування запису про об'єкт нерухомого майна з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Відповідно п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Діяльність із державної реєстрації речових прав на нерухоме майно не належить до функцій органів місцевого самоврядування населення, оскільки реєстрація здійснюється саме від імені держави.
Тобто вказана вимога підсудна окружному адміністративному суду.
Згідно ч.1 ст.21 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо справа щодо однієї вимоги підсудна окружному адміністративному суду, таку справу розглядає окружний адміністративний суд.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що адміністративний позов ОСОБА_1 міської ради до ОСОБА_2 державного реєстратора Комунального підприємства ОСОБА_1 бюро технічної інвентаризації ОСОБА_1 районної ради Рівненської області, не підсудний Сарненському районному суду Рівненської області.
Відповідно ч. 3 п. 6 ст. 108 КАС України позовна заява повертається позивачеві якщо справа не підсудна цьому адміністративному суду.
Як вбачається з матеріалів заяви, при зверненні до суду, було сплачено судовий збір в розмірі 1600 гривень з кожного позивача.
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 7 Закону України Про судовий збір сплачена сума судового збору повертається в разі повернення заяви або скарги.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 19, 108 КАС України, суддя -
У Х В А Л И В :
Адміністративний позов ОСОБА_1 міської ради до ОСОБА_2 державного реєстратора Комунального підприємства ОСОБА_1 бюро технічної інвентаризації ОСОБА_1 районної ради Рівненської області, треті особи ПП ЮНІ-ВІТА , ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області про скасування державної реєстрації права власності, повернути позивачам для подання до належного суду.
Повернути для позивача ОСОБА_1 міської ради суму сплаченого судового збору в розмірі 1600 гривень, сплаченого відповідно до платіжного доручення № 3 від 19 липня 2017 року на р/р 31215206700338.
Виконання ухвали в частині повернення судового збору доручити управлінню Державного казначейства в Сарненському районі Рівненської області.
Копію ухвали надіслати позивачу.
Ухвала може бути оскаржена до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Сарненський районний суд Рівненської області протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя .
Суд | Сарненський районний суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 31.07.2017 |
Оприлюднено | 01.08.2017 |
Номер документу | 68018955 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сарненський районний суд Рівненської області
Слободянюк Б. К. Б. К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні