Постанова
від 13.12.2016 по справі 804/5885/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 грудня 2016 р. Справа № 804/5885/16 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Турової О.М.,

за участю секретаря судового засідання: Бузякова М.Р.,

представника позивача: Підгорної Ю.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Дніпро адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Общепроммаш

до Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області

про визнання протиправним та скасування наказу, визнання протиправними дій, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Общепроммаш (далі - ТОВ Общепроммаш ) звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - Новомосковська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області), в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати наказ Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 31.08.2016р. №267 Про організацію та проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш (код ЄДРПОУ 33704675) ;

- визнати протиправними дії Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області по організації проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш (код ЄДРПОУ 33704675).

В обґрунтування позовних вимог зазначалося, що призначена спірним наказом планова перевірка позивача була передбачена планом-графіком документальних виїзних перевірок на 2015 рік, тому ТОВ Общепроммаш підлягав перевірці саме в цей період, в той час, як оскаржуваним наказом в супереч вимогам п.п.14.1.164 п.14.1 ст.14, п.77.1 ст.77 Податкового кодексу України (далі - ПК України) передбачено проведення перевірки в іншому календарному році (з 12.09.2016р.). Крім того, в постанові Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21.03.2016р. у справі №804/16402/15, на яку посилається відповідач в оскаржуваному наказі як на підставу для призначення перевірки, не зазначено, що перевірку можна проводити у 2016 році та намагатись зробити це декілька разів. Отже, спірний наказ є протиправним, а дії відповідача по організації проведення перевірки на підставі цього наказу такими, що порушують права позивача.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав адміністративний позов у повному обсязі та, посилаючись на викладені у ньому доводи, просив повністю його задовольнити.

Відповідач пред'явлений позов не визнав, подав на нього письмові заперечення, в яких просив повністю відмовити у задоволенні позовних вимог, посилаючись на те, що відповідно до плану-графіку, який був доведений листом ДФС у Дніпропетровській області від 13.01.2015р. №198/7/04-36-22-01-33, планова виїзна перевірка ТОВ Общепроммаш була запланована на перший квартал 2015 року, у зв'язку із чим Новомосковською ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області видано наказ від 31.01.2015р. №30 про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з 10.02.2015р. протягом 10 робочих днів. При цьому 30.01.2015р. листом за №30/01-1 ТОВ Общепроммаш повідомлено Новомосковську ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області про псування первинних бухгалтерських документів за період 2012 рік - Ікв.2014 року, внаслідок чого складено акт від 10.02.2015р. №31/222/33704675 Про неможливість проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012 по 31.12.2013 , а також видано наказ №49 від 10.02.2015р. Про перенесення термінів проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012 по 31.12.2013 на 90 календарних днів. 08.05.2015р. Новомосковською ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області видано наказ №195 Про поновлення проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012р. по 31.12.2013р. на 10 робочих днів з 12.05.2015р., на підставі якого фахівцями відповідача з метою проведення перевірки здійснено виїзд за податковою адресою ТОВ Общепроммаш . Директор ТОВ Общепроммаш ОСОБА_3 отримав копію наказу Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 08.05.2015р. №195 та розписався у направленнях на перевірку від 12.05.2015р. №206, 207, 208, виданих працівникам Новомосковської ОДПІ ДФС у Дніпропетровській області, які вийшли на зазначену планову виїзну документальну перевірку, що засвідчило початок перевірки. Але, в подальшому, 15.05.2015р. підприємство відмовилося допускати до перевірки вказаних працівників Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області. Зважаючи на те, що п.3 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи за №71-VIII встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України, відповідач, з метою отримання відповідного дозволу суду на проведення перевірки позивача звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з відповідним адміністративним позовом. Так за результатами розгляду справи постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10.06.2015р. позовні вимоги контролюючого органу задоволено частково та надано дозвіл на проведення перевірки позивача. Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 24.11.2015р. апеляційну скаргу підприємства залишено без задоволення, а постанову суду першої інстанції - без змін. На виконання зазначеного рішення суду Новомосковською ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області і було видано спірний наказ від 31.08.2016р. №267 Про організацію та проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш . Про проведення цієї перевірки позивач повідомлений у встановлені п.77.4 ст.77 ПК України строки. З метою проведення перевірки на підставі оскаржуваного наказу працівниками контролюючого органу здійснено виїзд за податковою адресою підприємства, однак, після ознайомлення з наказом та направленнями на перевірку у допуску до проведення перевірки працівникам відповідача відмовлено про, що складено відповідний акт.

Відповідач про час, дату та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, проте його представник у судове засідання не з'явився.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи та надані сторонами докази, а також проаналізувавши зміст норм матеріального та процесуального права, що регулюють спірні правовідносини, суд приходить до висновку про часткове задоволення адміністративного позову, з огляду на таке.

Відповідно до п.75.1 ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Згідно з п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75 ПК України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок. Не є предметом документальної планової перевірки питання трансфертного ціноутворення, визначені статтею 39 цього Кодексу. Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Пунктом 77.1 статті 77 ПК України встановлено, що документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

За змістом приписів п.77.2 ст.77 ПК України до плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи. Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік. Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до п.77.4 ст.77 ПК України про проведення документальної планової перевірки керівником контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Судом встановлено, що ТОВ Общепроммаш зареєстровано 22.09.2005р., включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за ідентифікаційним кодом 33704675 та перебуває на обліку в Новомосковській ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області як платник податків.

Відповідно до плану-графіку, який був доведений листом ДФС у Дніпропетровській області від 13.01.2015р. №198/7/04-36-22-01-33, планова виїзна перевірка ТОВ Общепроммаш була запланована на перший квартал 2015 року.

На виконання плану-графіку Новомосковською ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області видано наказ від 31.01.2015р. №30 про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012р. по 31.12.2013р. з 10.02.2015р. протягом 10 робочих днів, про що повідомлено підприємство.

Листом від 30.01.2015р. за №30/01-1 ТОВ Общепроммаш повідомило Новомосковську ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області про псування первинних бухгалтерських документів за період 2012р. - Ікв.2014р.

В результаті чого складено акт від 10.02.2015р. №31/222/33704675 Про неможливість проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012 по 31.12.2013 та видано наказ №49 від 10.02.2015 Про перенесення термінів проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012 по 31.12.2013 на 90 календарних днів.

В подальшому, після спливу наданого терміну 08.05.2015р. Новомосковською ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області винесено наказ №195 Про поновлення проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012 по 31.12.2013 на 10 робочих днів з 12.05.2015р.

На підставі вказаного наказу та направлень на проведення перевірки від 12.05.2015р. №206, 207, 208 посадовими особами Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області з метою проведення перевірки здійснено виїзд за податковою адресою ТОВ Общепроммаш (51200, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Зіни Білої, буд. 156 А).

З наказом на перевірку та направленнями на її проведення ознайомився директор ТОВ Общепроммаш ОСОБА_3, про що останній розписався розписався у направленнях на перевірку від 12.05.2015р. №206, 207, 208.

Водночас, 15.05.2015р. підприємство відмовилося допускати до перевірки працівників Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

У зв'язку із цим 15.05.2015р. працівниками Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області складено акт №107/222/37704675 про відмову ТОВ Общепроммаш та/або посадових (службових) осіб платника податків і його уповноважених представників від допуску до проведення перевірки.

18.05.2015р. Новомосковська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до ТОВ Общепроммаш з вимогами про надання дозволу на проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш та зобов'язання ТОВ Общепроммаш допустити Новомосковську ОДІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області до проведення документальної планової виїзної перевірки.

В обґрунтування вказаних позовних вимог позивач посилався на те, що підприємство не допустило контролюючий орган до проведення перевірки у зв'язку з відсутністю у останнього дозвільного документу на проведення перевірки, оскільки законодавством встановлено певні обмеження на проведення в 2015-2016р.р. перевірок платників податків з обсягом доходів до 20 мільйонів за попередній календарний рік, при цьому не надання дозволу створить перешкоди для виконання контролюючим органом його функцій зі здійснення податкового контролю, унеможливить в подальшому здійснення перевірки підприємства, зокрема, за 2012 р.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10.06.2015р. у справі №804/6362/15 вищевказаний адміністративний позов Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області задоволено частково, а саме: надано Новомосковській ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області дозвіл на проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш (код ЄДРПОУ 33704675) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи Державної фіскальної служби за період з 01.01.2012р. по 31.12.2013р., в решті позовних вимог - відмовлено.

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 24.11.2015р. у справі №804/6362/15 апеляційна скарга ТОВ Общепроммаш на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10.06.2015р. у цій справі залишена без задоволення, а постанова суду першої інстанції - без змін.

На підставі постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10.06.2015р. та ухвали Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 24.11.2015р. у справі №804/6361/15 начальником Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області видано наказ Про організацію та проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш №597 від 10.12.2015р., яким наказано, зокрема, організувати проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з питання дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012р. по 31.12.13р., термін проведення перевірки з 15 грудня 2015 року, тривалість перевірки 10 робочих днів.

На підставі вказаного наказу відповідачем виписані направлення на перевірку від 15.12.2015р. №№698, 699.

З метою проведення перевірки, призначеної наказом №597 від 10.12.2015р. фахівцями Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області здійснено вихід за податковою адресою позивача, проте, останній знову не допустив їх до проведення перевірки, про що зазначив в направлення на її проведення.

У зв'язку із цим, 15 грудня 2015року відповідачем складено акт Про відмову ТОВ Общепроммаш та/або посадових (службових) осіб платника податків і його уповноважених представників від допуску до проведення перевірки №375/221/33704675, в якому зазначено, що 15.12.2015р. підприємство відмовилося допускати до перевірки працівників Новомосковської ОДПІ.

При цьому, як свідчать матеріали справи, наказ відповідача №597 від 10.12.2015р. був оскаржений позивачем у судовому порядку.

Так, ТОВ Общепроммаш звернулося до суду з адміністративним позовом до Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області, в якому просило: визнати протиправним та скасувати наказ відповідача №597 від 10.12.2015р. Про організацію та проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш , а також визнати протиправними дії Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області по організації проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш .

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21.03.2016р. у справі №804/16402/15 вказаний адміністративний позов ТОВ Общепроммаш задоволено частково, а саме: визнано протиправним та скасовано наказ Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області №597 від 10.12.2015р. Про організацію та проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш , в іншій частині позовних вимог - відмовлено.

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 18.05.2016р. у справі №804/16402/15 апеляційна скарга Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21.03.2016р. у цій справі повернута.

Таким чином, відповідно до ч.3 ст.254 КАС України рішення суду у справі №804/16402/15 є таким, що набрало законної сили.

Як слідує з письмових заперечень на позов, в подальшому з метою реалізації наданого судовим рішення у справі №804/6362/15 дозволу на проведення перевірки позивача Новомосковською ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області видано наказ від 31.08.2016р. №267 Про організацію та проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш .

З метою проведення перевірки на підставі наказу від 31.08.2016р. №267 працівниками контролюючого органу здійснено виїзд за податковою адресою підприємства, проте, після ознайомлення з наказом та направленнями на перевірку у допуску до проведення перевірки працівникам відповідача було відмовлено про, що складено відповідний акт.

Водночас, судом встановлено, що постановою Вищого адміністративного суду України від 11.08.2016р. у справі №К/800/52201/15 (№804/6362/15) касаційну скаргу ТОВ Общепроммаш на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10 червня 2015 року та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 24 листопада 2015 року у справі №804/6362/15 задоволено частково, а саме: скасовано ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 24 листопада 2015 року, а постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10 червня 2015 року змінено в частині задоволення позову, а саме в часті, згідно з якою Новомосковській ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області надано дозвіл на проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш (код ЄДРПОУ 33704675) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи Державної фіскальної служби за період з 01.01.2012р. по 31.12.2013р., прийнято в цій частині нову постанову, якою в задоволенні позову відмовлено; в решті постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10 червня 2015 року залишено без змін.

Відповідно до ч.5 ст.254 КАС України постанова Вищого адміністративного суду України від 11.08.2016р. у справі №К/800/52201/15 (№804/6362/15) є такою, що набрала законної сили 11.08.2016р.

Згідно з ч.1 ст.72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Так, постановою Вищого адміністративного суду України від 11.08.2016р. у справі №К/800/52201/15 (№804/6362/15), як набрала законної сили, встановлено, що право контролюючих органів на звернення до суду з вимогою про надання дозволу на проведення саме документальної планової перевірки ПК України не передбачено. З огляду на викладене та враховуючи те, що чинним законодавством не передбачено випадків, відповідно до яких контролюючі органи можуть звертатись до суду з вимогою про надання дозволу на проведення документальної планової перевірки, надання судом першої інстанції, з чим погодився суд апеляційної інстанції, Новомосковській ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області дозволу на проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2012 року по 31 грудня 2013 року не відповідає правильному застосуванню норм матеріального права.

Крім того, суд зауважує, що у наказі від 31.08.2016р. №267 взагалі міститься посилання на судове рішення у справі №804/16402/15, разом з тим, як зазначалося вище, цим рішенням задоволено адміністративний позов ТОВ Общепроммаш в частині визнання протиправним та скасування наказу Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області №597 від 10.12.2015р. Про організацію та проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш , при цьому будь-якого дозволу на проведення перевірки позивача цим судовим рішенням відповідачу надано не було, тому посилання контролюючого органу на вказане рішення суду, як на підставу для призначення перевірки позивача, є безпідставним.

Також суд зважає на те, що ТОВ Общепроммаш , окрім вищенаведеного, було оскаржено в судовому порядку і самий перший наказ Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012р. по 31.12.2013р., а саме: наказ відповідача від 31.01.2015р. №30.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.06.2015р. у справі №804/6232/15, залишеною без змін ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 15.10.2015р., адміністративний позов ТОВ Общепроммаш до Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування наказу задоволено: визнано протиправним та скасовано наказ від 31.01.2015р. №30 Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Про організацію та проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш (код ЄДРПОУ 33704675).

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 25.01.2016р. у справі №804/6232/15 касаційна скарга Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області на судові рішення у цій справі повернута.

Таким чином, відповідно од ст.254 КАС України судове рішення у справі №804/6232/15 є таким, що набрало законної сили.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

При цьому сукупність встановлених судом обставин свідчить про те, що станом на час винесення відповідачем оскаржуваного у справі, що розглядається, наказу від 31.08.2016р. №267 судовим рішенням у справі №К/800/52201/15 (№804/6362/15), яке набрало законної сили 11.08.2016р., було скасоване рішення суду про надання дозволу на проведення такої перевірки ТОВ Общепроммаш , при цьому доказів включення позивача до плану-графіку проведення перевірок на 2016 рік суду надано не було, отже, підстави для винесення спірного наказу про призначення планової перевірки позивача були відсутні.

За наведених обставин, наказ Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 31.08.2016р. №267 Про організацію та проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш (код ЄДРПОУ 33704675) є протиправним та підлягає скасуванню, а позовні вимоги у цій частині - задоволенню.

Водночас, позовні вимоги в частині щодо визнання протиправними дій відповідача по організації проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш задоволенню не підлягають, оскільки обраний позивачем у цьому випадку спосіб захисту не є належним, зважаючи на те, що наслідком таких дій, які позивач просить визнати протиправними, є винесення оскаржуваного у цій справі наказу про призначення перевірки, оскарження якого і є належним способом захисту порушеного права, чим позивач і скористався.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд зважає на те, що даний адміністративний позов задоволено частково, тому відповідно до ч.1, ч.3 ст.94 КАС України з Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області за рахунок її бюджетних асигнувань мають бути стягнуті на користь ТОВ Общепроммаш судові витрати зі сплати судового збору пропорційно частині задоволених позовних вимог у сумі 1378,00грн.

Керуючись ст. ст. 122, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Общепроммаш до Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування наказу, визнання протиправними дій - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати наказ Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 31.08.2016р. №267 Про організацію та проведення планової виїзної перевірки ТОВ Общепроммаш (код ЄДРПОУ 33704675) .

У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.

Стягнути з Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області за рахунок її бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Общепроммаш (код ЄДРПОУ 33704675) судові витрати зі сплати судового збору пропорційно частині задоволених позовних вимог у сумі 1378,00грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень 00 копійок).

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст. 186 цього Кодексу до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя О.М. Турова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.12.2016
Оприлюднено01.08.2017
Номер документу68023538
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/5885/16

Постанова від 13.12.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

Ухвала від 17.10.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

Ухвала від 12.09.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні