Ухвала
від 01.08.2017 по справі 826/9421/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 01 серпня 2017 року                                        м. Київ                                                  № 826/9421/17 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Огурцов О.П., ознайомившись з позовною заявою                           Громадської організації "Народна довіра КР" до          Фонду Державного майна України про       визнання протиправними дій, В С Т А Н О В И В: Громадська організація "Народна довіра КР" звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Фонду Державного майна України про визнання протиправними дій. Позивач у позовній заяві зазначає про те, що згідно пункту 7 частини першої статті 5 Закону України "Про судовий збір", судовий збір не сплачується. Відповідно до пункту 7 частини першої статті 5 Закону України "Про судовий збір", від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняються громадяни, які у випадках, передбачених законодавством, звернулися із заявами до суду щодо захисту прав та інтересів інших осіб. Суд встановив, що позивач (Громадська організація "Народна довіра КР" код ЄДРПОУ – 39263386) відповідно до спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є юридичною особою. Таким чином, позивач не звільняється від сплати судового збору з підстави передбаченою пунктом 7 частини першої статті  5 Закону України "Про судовий збір". Згідно з пунктом 3 частини першої статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу. Частиною третьою статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України “Про судовий збір” судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Частиною третьою статті 6 Закону України “Про судовий збір”,  за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 4 Закону України “Про судовий збір” ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано: суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем складає 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" встановлено, що в 2017 році прожитковий мінімум для працездатних осіб: з 1 січня 2017 року становить 1600 гривень. Таким чином, за подання до адміністративного суду позову, який містить вимогу немайнового характеру, судовий збір належить сплатити в розмірі 1600,00 грн. Суд встановив, що позивачем в адміністративному позові заявлена одна позовна вимога немайнового характеру, а саме: визнати протиправними дії відповідача. Позивачем не надано доказів на підтвердження сплати судового збору. Отже, позивачем не дотримані вимоги частини третьої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги. Позивач у позовній заяві просить суд визнати протиправними дії Фонду державного майна України, який 24.07.2017 оголосив початок проведення аукціонів з підвищенням ціни з продажу пакетів акцій (25%) 8 енергокомпаній, проте, не вказує які саме дії відповідача визнати протиправними. Отже, позивачем не дотримані вимоги пункту 4 частини першої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України. Згідно з частиною другою статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів. Проте, позивачем до своєї позовної заяви не надано жодного доказу на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, як і не зазначено про причини неможливості надання таких доказів. Отже, позивачем не дотримані вимоги частини другої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до частини першої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. Для виправлення недоліків позовної заяви позивачу слід: - уточнити позовні вимоги, а саме: вказати які саме дії відповідача визнати протиправними; - надати примірники уточненого адміністративного позову для суду та для вручення відповідачу по справі; - надати докази на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги (для суду та для відповідача) або зазначити про неможливість надання таких доказів; - надати документ на підтвердження сплати судового збору в розмірі, встановленому Законом України “Про судовий збір”. Керуючись статтями 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-                                                                                   У Х В А Л И В: 1.Залишити позовну заяву Громадської організації "Народна довіра КР" без руху. 2.Встановити позивачу 5-денний строк з дня набрання ухвалою законної сили на усунення недоліків позовної заяви. 3.Попередити позивача про те, що у разі, якщо недоліки не буде усунуто у встановлений судом строк, позовну заяву буде повернуто відповідно до пункту першого частини третьої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України. 4.Копію ухвали невідкладно надіслати позивачу. Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвал  Суддя                                                                                                                 О.П. Огурцов

Дата ухвалення рішення01.08.2017
Оприлюднено04.08.2017
Номер документу68053510
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/9421/17

Ухвала від 06.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 13.10.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина О.М.

Ухвала від 31.08.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина О.М.

Ухвала від 01.08.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні