Ухвала
від 18.07.2017 по справі 562/2538/17
ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №562/2538/17

У Х В А Л А

18.07.2017 року м. Здолбунів

слідчий суддя Здолбунівського районного суду Рівненської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотанняслідчого Здолбунівського ВП ГУ в Рівненській області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення виїзної позапланової документальної ревізії за матеріалами досудового розслідування №4201618113000008, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 27.01.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1ст.191 Кримінального кодексу України, -

встановив:

13 липня 2017 року слідчий звернувся у межах кримінального провадження № 4201618113000008, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 27.01.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1ст.191 Кримінального кодексу Українидо слідчого судді із клопотанням про надання дозволу на проведення з 01.07.2017 упродовж 15 робочих днів, позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Здолбунівської районної ради Рівненської області (юридична адреса: 35700, Рівненська обл., м.Здолбунів, вул. Шкільна 40 код ЄДРПОУ 22564051) щодо дотримання вимог законодавства України при використанні бюджетних коштівв ходівиконання умов, укладеного між Здолбунівською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Здолбунівської районної ради Рівненської області та ТОВ «Комфорт-Еко» (ЄДРПОУ 31830396, м. Рівне, вул. Д. Галицького, 16) договору №111 про виконання робіт з капітального ремонту Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 (заміна вікон та дверей).

Клопотання мотивовано тим, що слідчим відділом Здолбунівського ВП ГУ Національної поліції в Рівненській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42017181130000008 від 27.01.2017, за фактом заволодіння службовими особами ТОВ «Комфорт-Еко», у ході виконання умов укладеного 08.12.2016 із Здолбунівською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Здолбунівської районної ради Рівненської області договору №111 про капітальний ремонт Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 (заміна вікон та дверей), бюджетними коштами шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів за попередньою змовою групою осіб.

Попередня правова кваліфікація за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування по кримінальному провадженні було встановлено, що службові особи ТОВ «Комфорт-Еко» (ЄДРПОУ 31830396, м. Рівне, вул. Д. Галицького, 16), у ході виконання умов укладеного 08.12.2016 із Здолбунівською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, Здолбунівської районної ради Рівненської області договору № 111, про капітальний ремонт Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, (заміна вікон та дверей), за попередньою змовою із службовими особами інших суб`єктів господарювання (транзитерами), з метою збільшення вартості матеріалів (вікон тадверей), внесли завідомо неправдиві відомості до офіційних документів (договорів, актів прийому-передачі, накладних та ін.) щодо проведеної закупівлі матеріалів в останніх, а не напряму увиробника. Вказані дії призвели до завищення вартості матеріалів (вікон та дверей) при виконанні умов договору з капітального ремонту Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, та як результат, заволодіння бюджетними коштами шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів за попередньою змовою групою осіб.

На підставі підроблених службовими особи ТОВ «Комфорт-Еко» (ЄДРПОУ 31830396, м. Рівне, вул. Д. Галицького, 16), у ході виконання умов укладеного 08.12.2016 із Здолбунівською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, Здолбунівської районної ради Рівненської області договору № 111, про капітальний ремонт Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, (заміна вікон та дверей), за попередньою змовою із службовими особами інших суб`єктів господарювання (транзитерами)», чим заподіяно матеріальної шкоди державі.

Крім того встановлено, що п.4.5. договору № 111 від 08.12.2016, Підряднику надано право, за згодою Замовника, залучати для виконання умов чинного договору субпідрядні організації, що мають відповідні повноваження встановлені чинним законодавством на будівельні, монтажні, інженерно-вишукувальні роботи. Відповідне право Підрядника на залучення до виконання робіт інших осіб (субпідрядників), виходячи із п.6.3. Договору, виникає за попередньою письмовою згодою Замовника.

Згідно п. 6.4. Договору, Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам встановленим чинним законодавством України на виконання робіт, визначених договором підряду, мати досвід виконання аналогічних робіт та ресурси достатні для їх виконання.

Враховуючи зазначене, 21.12.2016 між ТОВ «Комфорт-Еко» та ТзОВ «Рікінвестбуд» (ЄДРПОУ 35336345, м. Рівне, вул. Курчатова, 1, оф. 203) укладено договір субпідряду №12/1 про виконання робіт з капітального ремонту Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 (заміна вікон та дверей). Однак, згідно із інформацією Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, Здолбунівської районної ради Рівненської області від 11.05.2017, письмова згода на залучення для виконання зазначених робіт ТзОВ «Рікінвестбуд» або інші субпідрядні організації Здолбунівською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 не надавалась.

Приймаючи до уваги вищевикладене з метою досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищевказаних фактів, зокрема для отримання відомостей, котрі є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння у цьому провадженні, встановлення всіх обставин вчинення вказаного злочину, визначення розміру шкоди, яку заподіяно державі та виявлення інших доказів, виникає необхідність у проведенні позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ТОВ «Комфорт-Еко» (ЄДРПОУ 31830396, м. Рівне, вул. Д. Галицького, 16), щодо дотримання вимог законодавства України при використанні бюджетних коштів в ході проведення робіт із капітального ремонту Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, (заміна вікон та дверей), Рівненської області.

Згідно із Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Виходячи зі змісту п.2 Постанови Кабінету Міністрів України №408 від 13.08.2014 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» встановлено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Здійснення державного фінансового контролю, у відповідності до ст.1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю.

Згідно із п.1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України №43 від 03.02.2016 (далі - Положення) встановлено, що центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю є Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба).

Виходячи із п.п.2 п.4 Положення, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль у міністерствах, інших органах виконавчої влади, державних фондах, бюджетних установах, суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів, а також у суб`єктах господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

При цьому, органу державного фінансового контролю, згідно п.3 ч.1 ст.10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», надається право залучати кваліфікованих фахівців відповідних органів виконавчої влади, державних фондів, підприємств, установ і організацій для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, а також інших перевірок.

Відповідно до ч.ч.7, 8, 11 ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості. Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів. Подовження термінів проведення позапланової виїзної ревізії можливе лише за рішенням суду на термін, що не 5 робочих днів.

Згідно ст.25 КПК України, прокурор, слідчий зобов`язані в межах своєї компетенції вжити всіх передбачених законом заходів для встановлення події кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила.

Відповідно до ч.2 ст.93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Керуючись ст.ст.40,131,132,159-164 КПК України,ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»-

ухвалив:

Клопотання слідчого Здолбунівського ВП ГУ в Рівненській області ОСОБА_3 - задоволити.

1. Надати дозвіл Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області (33028, м.Рівне, вул. Міцкевича, 14; начальник управління ОСОБА_4 ) на проведення з 01.07.2017 упродовж 15 робочих днів, позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Здолбунівської районної ради Рівненської області (юридична адреса: 35700, Рівненська обл., м.Здолбунів, вул. Шкільна 40 код ЄДРПОУ 22564051) щодо дотримання вимог законодавства України при використанні бюджетних коштівв ходівиконання умов, укладеного між Здолбунівською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Здолбунівської районної ради Рівненської області та ТОВ «Комфорт-Еко» (ЄДРПОУ 31830396, м. Рівне, вул. Д. Галицького, 16) договору №111 про виконання робіт з капітального ремонту Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 (заміна вікон та дверей).

2. Дозволити Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в ході ревізії провести у ТзОВ«Комфорт-Еко» (ЄДРПОУ 31830396, м. Рівне, вул. Д. Галицького, 16), зустрічну звірку на предмет встановлення (підтвердження) прямих витрат ТзОВ«Комфорт-Еко» під час виконання робіт із заміни вікон та дверейбудівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, м.Здолбунів вул. Шкільна 40, код ЄДРПОУ 22564051.

3. Дозволити Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в ході ревізії провести у ТзОВ «Рікінвестбуд» (ЄДРПОУ 35336345, м. Рівне, вул. Курчатова, 1, оф. 203), зустрічну звірку на предмет встановлення (підтвердження) прямих витрат ТзОВ «Рікінвестбуд» та ТзОВ«Комфорт-Еко» під час виконання робіт із заміни вікон та дверейбудівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, м.Здолбунів вул. Шкільна 40, код ЄДРПОУ 22564051.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудЗдолбунівський районний суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення18.07.2017
Оприлюднено08.03.2023
Номер документу68087926
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —562/2538/17

Ухвала від 18.07.2017

Кримінальне

Здолбунівський районний суд Рівненської області

Мичка І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні