Справа № 727/7317/17
Провадження № 1-кс/727/2219/17
Ухвала
Іменем України
25 липня 2017 року Шевченківський районний суд м. Чернівці в складі:
слідчого судді ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2
сторони кримінального провадження:
слідчий ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Чернівці клопотання старшого слідчого в ОВС відділу СУ ГУНП в Чернівецькій області майора поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017260000000235 від 29 червня 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України,-
В С Т А Н О В И В :
До суду звернувся слідчий в ОВС відділу СУ ГУНП в Чернівецькій області майор поліції ОСОБА_3 з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, яке погоджено з заступником начальника відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання державного обвинувачення прокуратури Чернівецької області радник юстиції О.Губчака
В клопотанні посилається на те, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , спільно з посадовими особами ОК ЖБК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », здійснюють розроблення проектів землеустроїв, містобудівних розрахунків, детальних планів територій забудови житлових комплексів в санітарно-захисній зоні (поруч із залізничною колією) та на землях водного фонду (в межах річки державного значення) із внесення до них завідомо недостовірних відомостей про відсутність таких зон.
В ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що ОК ЖБК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в АДРЕСА_1 здійснюється будівництво багатоквартирного житлового будинку. Також встановлено, що на території, де здійснюється будівництво, протікає річка Кися, яка відноситься до річок загальнодержавного значення, а також вказана земельна ділянка розташована вздовж залізничної колії.
Крім цього, відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом МОЗ України від 19.06.1996 №173, санітарно-захисні зони влаштовуються навколо пасажирських вокзалів та залізничних колій. Житлову забудову необхідно відокремлювати від залізничних ліній санітарно-захисною зоною шириною 100 м від осі крайньої залізничної колії за умови забезпечення нормативних рівнів шуму в прилеглих об`єктах та на території забудови. При розташуванні залізниці у виїмці та при здійсненні спеціальних шумозахисних заходів розміри санітарно-захисної зони встановлюються з урахуванням забезпечення на території житлової забудови нормативних рівнів шуму, але не менше 50 м. При цьому не менше 50% площі санітарно-захисної зони повинно бути озеленено. Відстань від меж садових ділянок до осі крайньої залізничної колії слід приймати не менше 50 м при обов`язковому використанні шумозахисного озеленення шириною 25-30 м або інших шумозахисних заходів.
Також відповідно до пункту 10.1 ДБН 360-92** «Містобудування і забудова міських і сільських поселень» одним із принципів при плануванні і забудові населених місць є дотримання санітарних нормативів, установлення санітарно-захисних зон для охорони водойм, джерел водопостачання, курортних, лікувально-оздоровчих зо, населених місць та інших територій від забруднення та шкідливих впливів.
Відповідно до матеріалів кримінального провадження встановлено, що будівництво багатоквартирного будинку здійснюється саме в межах санітарно-захисних зон, що є порушення норм законодавства, та з метою отримання необхідних дозволів на початок будівництва, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , спільно з посадовими особами ОК ЖБК « ІНФОРМАЦІЯ_4 », здійснюється розроблення проектів землеустроїв, містобудівних розрахунків, детальних планів територій забудови житлових комплексів в санітарно-захисній зоні (поруч із залізничною колією) та на землях водного фонду (в межах річки державного значення) із внесення до них завідомо недостовірних відомостей про відсутність таких зон.
Будівництво багатоквартирних житлових будинків ОК ЖБК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснює на земельних ділянках в с. Чагор з наступними кадастровими номерами: 7321087900:01:003:2093; 7321087900:01:003:2094; 7321087900:01:003:2095; 7321087900:01:003:2133; 7321087900:01:003:2134; 7321087900:01:003:1288.
У зв`язку з вищевикладеним, з метою встановлення всіх обставин кримінального правопорушення, у органу досудового розслідування виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , а саме до схем, плану с. Чагор, рішень сесії та документів щодо передання у власність земельних ділянок в с. Чагор з кадастровими номерами: 7321087900:01:003:2093; 7321087900:01:003:2094; 7321087900:01:003:2095; 7321087900:01:003:2133; 7321087900:01:003:2134; 7321087900:01:003:1288, рішень сесій та документів, що стосуються зміни цільового призначення вказаних земельних ділянок.
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав з підстав викладених в ньому.
Ознайомившись з матеріалами кримінального провадження, заслухавши доводи слідчого, приходжу до наступних висновків.
Встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , спільно з посадовими особами ОК ЖБК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », здійснюють розроблення проектів землеустроїв, містобудівних розрахунків, детальних планів територій забудови житлових комплексів в санітарно-захисній зоні (поруч із залізничною колією) та на землях водного фонду (в межах річки державного значення) із внесення до них завідомо недостовірних відомостей про відсутність таких зон.
В ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що ОК ЖБК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в АДРЕСА_1 здійснюється будівництво багатоквартирного житлового будинку. Також встановлено, що на території, де здійснюється будівництво, протікає річка Кися, яка відноситься до річок загальнодержавного значення, а також вказана земельна ділянка розташована вздовж залізничної колії.
Відповідно до ст. 88 Водного кодексу України нормативна ширина прибережної захисної смуги р. Кися становить 25 метрів. Обмеження господарської діяльності в прибережних захисних смугах вздовж річок регулюється ст. 89 Водного кодексу України та ст. 61 Земельного кодексу України. Зокрема, у прибережних захисних смугах вздовж річок забороняється будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних).
Крім цього, відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом МОЗ України від 19.06.1996 №173, санітарно-захисні зони влаштовуються навколо пасажирських вокзалів та залізничних колій. Житлову забудову необхідно відокремлювати від залізничних ліній санітарно-захисною зоною шириною 100 м від осі крайньої залізничної колії за умови забезпечення нормативних рівнів шуму в прилеглих об`єктах та на території забудови. При розташуванні залізниці у виїмці та при здійсненні спеціальних шумозахисних заходів розміри санітарно-захисної зони встановлюються з урахуванням забезпечення на території житлової забудови нормативних рівнів шуму, але не менше 50 м. При цьому не менше 50% площі санітарно-захисної зони повинно бути озеленено. Відстань від меж садових ділянок до осі крайньої залізничної колії слід приймати не менше 50 м при обов`язковому використанні шумозахисного озеленення шириною 25-30 м або інших шумозахисних заходів.
Також відповідно до пункту 10.1 ДБН 360-92** «Містобудування і забудова міських і сільських поселень» одним із принципів при плануванні і забудові населених місць є дотримання санітарних нормативів, установлення санітарно-захисних зон для охорони водойм, джерел водопостачання, курортних, лікувально-оздоровчих зо, населених місць та інших територій від забруднення та шкідливих впливів.
Відповідно до матеріалів кримінального провадження встановлено, що будівництво багатоквартирного будинку здійснюється саме в межах санітарно-захисних зон, що є порушення норм законодавства, та з метою отримання необхідних дозволів на початок будівництва, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , спільно з посадовими особами ОК ЖБК « ІНФОРМАЦІЯ_4 », здійснюється розроблення проектів землеустроїв, містобудівних розрахунків, детальних планів територій забудови житлових комплексів в санітарно-захисній зоні (поруч із залізничною колією) та на землях водного фонду (в межах річки державного значення) із внесення до них завідомо недостовірних відомостей про відсутність таких зон.
Будівництво багатоквартирних житлових будинків ОК ЖБК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснює на земельних ділянках в с. Чагор з наступними кадастровими номерами: 7321087900:01:003:2093; 7321087900:01:003:2094; 7321087900:01:003:2095; 7321087900:01:003:2133; 7321087900:01:003:2134; 7321087900:01:003:1288.
У зв`язку з вищевикладеним, з метою встановлення всіх обставин кримінального правопорушення, у органу досудового розслідування виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , а саме до схем, плану с. Чагор, рішень сесії та документів щодо передання у власність земельних ділянок в с. Чагор з кадастровими номерами: 7321087900:01:003:2093; 7321087900:01:003:2094; 7321087900:01:003:2095; 7321087900:01:003:2133; 7321087900:01:003:2134; 7321087900:01:003:1288, рішень сесій та документів, що стосуються зміни цільового призначення вказаних земельних ділянок.
Виходячи зі змісту вищенаведеної норми, вважаю, що клопотання про надання дозволу на тимчасовий доступ до документів підлягає задоволенню, а тому слід надати дозвіл на проведення тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 , а саме до схем, плану с. Чагор, рішень сесії та документів щодо передання у власність земельних ділянок в с. Чагор з кадастровими номерами: 7321087900:01:003:2093; 7321087900:01:003:2094; 7321087900:01:003:2095; 7321087900:01:003:2133; 7321087900:01:003:2134; 7321087900:01:003:1288, рішень сесій та документів, що стосуються зміни цільового призначення вказаних земельних ділянок, з можливістю їх копіювання.
Згідно з ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 110, 159-166, 309 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В :
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл старшому слідчому в ОВС відділу СУ ГУНП в Чернівецькій області майору поліції ОСОБА_3 на проведення тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 , а саме до схем, плану с. Чагор, рішень сесії та документів щодо передання у власність земельних ділянок в с. Чагор з кадастровими номерами: 7321087900:01:003:2093; 7321087900:01:003:2094; 7321087900:01:003:2095; 7321087900:01:003:2133; 7321087900:01:003:2134; 7321087900:01:003:1288, рішень сесій та документів, що стосуються зміни цільового призначення вказаних земельних ділянок, з можливістю їх копіювання..
Строк дії цієї ухвали 30 діб з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає, на неї можуть бути подані заперечення під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Шевченківський районний суд м. Чернівців |
Дата ухвалення рішення | 26.07.2017 |
Оприлюднено | 07.03.2023 |
Номер документу | 68224183 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Шевченківський районний суд м. Чернівців
Літвінова О. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні