ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 червня 2017 р. Справа № 804/370/17 Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Боженко Н.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Публічного акціонерного товариства Ребус Україна про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ :
Східне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Публічного акціонерного товариства Ребус Україна (далі - відповідач), в якому просило стягнути з ПАТ Ребус Україна штраф в сумі 5 100,00 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем, в порушення законодавства України про цінні папери та фондовий ринок, не сплачено штраф, застосований постановами про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів.
Представник позивача про час, дату та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, надав до суду заяву про розгляд справи за відсутності представника в порядку письмового провадження.
Представник відповідача про час, дату та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, проте у судове засідання не з'явився, про причину неявки суд не повідомив, заперечення на позовну заяву та заяву про відкладення розгляду справи не надав.
Справу розглянуто в порядку письмового провадження, згідно статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України.
Дослідивши матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
З матеріалів справи встановлено, що уповноваженою особою НКЦПФР складено відносно відповідача акти про правопорушення на ринку цінних паперів, а саме:
- акт № 290-СХ-2-Е від 29.06.2016 року, в якому встановлено, що відповідачем не розкрито регулярну річну інформацію за 2015 рік шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР про ринок цінних паперів, що є порушенням вимог статей 39, 40 Закону України Про цінні папери та фондовий ринок , пункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення № 2826;
- акт № 291-СХ-2-Е від 29.06.2016 - відповідачем не розкрито регулярну річну інформацію за 2015 рік шляхом опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної ОСОБА_1 України, Кабінету Міністрів України або НКЦПФР, що є порушенням вимог статей 39,40 Закону України Про цінні папери та фондовий ринок , пункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення № 2826;
- акт № 292-СХ-2-Е від 29.06.2016 - відповідачем не розкрито регулярну річну інформацію за 2015 рік шляхом подання до НКЦПФР, що є порушенням вимог статей 39, 40 Закону України Про цінні папери та фондовий ринок , пункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення №2826.
Згідно до вимог пункту 4 глави 4 розділу II "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів" затвердженого Рішенням НКЦПФР № 2826 від 03.12.2013 (далі - Положення № 2826), розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись, зокрема, шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів.
Розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, розміщення на сторінці в мережі Інтернет, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним. Емітенти цінних паперів до подання регулярної річної інформації до Комісії розміщують її в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії та на сторінці в мережі Інтернет, опубліковують в офіційному друкованому виданні.
Згідно до вимог пункту 1 глави 4 розділу II Положення № 2826, обов'язок здійснювати розкриття регулярної річної інформації поширюється на осіб, які станом на 31 грудня звітного року є емітентами. Обов'язок розкриття регулярної річної інформації припиняється з дати опублікування інформації про скасування реєстрації випуску цінних паперів та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів відповідно до нормативно-правового акта Комісії, що регулює порядок скасування реєстрації випуску цінних паперів, або у разі наявності відомостей в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про припинення акціонерного товариства (зокрема, в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення) з дати внесення відповідного запису. На теперішній час випуск цінних паперів ПАТ Ребус Україна не скасований.
Отже, ПАТ Ребус Україна до дати опублікування інформації про скасування реєстрації випуску цінних паперів та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів зобов'язане розкривати на фондовому ринку інформацію, зокрема, шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, розміщення на сторінці в мережі Інтернет, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним.
Судом встановлено, що 08 липня 2016 року НКЦПФР прийнято постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, а саме:
- постанову № 290-СХ-2-Е, якою за нерозміщення інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР про ринок паперів застосовано до ПАТ Ребус Україна санкцію у вигляді 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00 грн.;
№ 291-СХ-2-Е, якою за не опублікування інформації застосовано до ПАТ Ребус Україна санкцію у вигляді штрафу в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00 грн.;
№ 292-СХ-2-Е, якою за не подання інформації до НКЦПФР застосовано до ПАТ Ребус Україна санкцію у вигляді 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00 грн.
Відповідачем в добровільному порядку не було сплачено штрафні санкції, що зумовило звернення позивача з позовом до суду.
Відповідно до ст.ст. 5, 6 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія). Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним органом, підпорядкованим Президенту України і підзвітним ОСОБА_1 України. До системи цього органу входять Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, її центральний апарат і територіальні органи.
Згідно п.14 ч.1 ст.8 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Суд зазначає, що відповідальність за правопорушення на ринку цінних паперів передбачена Законом України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні .
Частиною 1 ст. 11 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, зокрема, за: неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На момент розгляду справи в суді, сума штрафу в розмірі 5100,00 грн. відповідачем не сплачена, постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів не скасовані, заборгованість перед бюджетом не погашена.
Згідно зі ст.11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 160-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Публічного акціонерного товариства Ребус Україна про стягнення заборгованості - задовольнити.
Стягнути з Публічного акціонерного товариства Ребус Україна (код ЄДРПОУ 33770879) до Державного бюджету України на рахунок Управління Державної казначейської служби України у Жовтневому районі м. Дніпропетровська № 31115106700005, відкритий в ГУДКС України у Дніпропетровській області за балансовим рахунком 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету" по коду бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106, МФО 805012, код УДКСУ 37989269, штраф на загальну суму 5 100,00 гривень (п'ять тисяч сто гривень 00 коп.).
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя ОСОБА_2
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.06.2017 |
Оприлюднено | 15.08.2017 |
Номер документу | 68261863 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Боженко Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Боженко Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Боженко Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Боженко Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Барановський Роман Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні