Ухвала
від 15.08.2017 по справі 815/7428/16
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/7428/16

УХВАЛА

15 серпня 2017 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Балан Я.В., розглянувши у порядку письмового провадження заяву Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області про встановлення способу і порядку виконання постанови Одеського окружного адміністративного суду від 17.02.2017 року у справі №815/7428/16, -

ВСТАНОВИВ:

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 17.02.2017р. по справі №815/7428/16 стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області на користь позивача витрати по сплаті судового збору у розмірі 2756 (дві тисячі сімсот п'ятдесят шість) грн.

12.04.2017р. Одеським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист по справі щодо стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області на користь позивача витрати по сплаті судового збору у розмірі 2756 (дві тисячі сімсот п'ятдесят шість) грн.

Через канцелярію суду від Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області надійшла заява про встановлення способу і порядку виконання постанови Одеського окружного адміністративного суду від 17.02.2017р. по справі №815/7428/16. В обґрунтування зазначеної заяви заявник зазначив, що до ГУ ДКС України в Одеській області надійшла заява ТОВ Каркас-Буд-ЛТД від 15.05.2017р. з приводу виконання виконавчого листа Одеського окружного адміністративного суду від 12.04.2017р. по справі №815/7428/16. Так, ГУ Державної казначейської служби України в Одеській області встановлено, що за вказаною у виконавчому документі назвою така установа, як Департамент державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області (65107, м. Одеса, вул. Канатна,83) в мережі установ та організацій, що отримують фінансування з державного та місцевих бюджетів в 2017 році не значиться, а рахунки цієї установи, з яких вбачалося можливим здійснити безспірне списання в ГУ або в будь - якому іншому територіальному органі Казначейства відсутні.

Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, розміщеного на веб-сайті Міністерства юстиції України за кодом ЄДРПОУ 37471912, значиться така установа, як Державна архітектурно-будівельна інспекція України.

Механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, а також іншими державними органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення, визначено Порядком виконання рішень про стягнення коштів, державного та місцевих бюджетів або боржників , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 року № 845 із змінами та доповненнями (далі - Порядок).

Відповідно до п.2 Порядку безспірне списання - це операція з коштами державного та місцевих бюджетів, що здійснюється з метою виконання Казначейством та його територіальними органами рішень про стягнення коштів без згоди (подання) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, боржників органів місцевого самоврядування та/або державних органів на підставі виконавчих документів.

Згідно з п.2 Порядку боржники - це визначені в рішенні про стягнення коштів розпорядники (бюджетні установи) та одержувачі бюджетних коштів, а також підприємства, установи та організації, рахунки яких відкритті в органах Казначейства.

Пунктом 2 Порядку передбачено, що виконавчі документи - це оформлені в установленому порядку виконавчі листи судів та накази господарських судів, видані на виконання рішень про стягнення коштів, а також інші документи, визначенні Законом України Про виконавче провадження .

Відповідно до ч.1 ст.18 Закону України Про виконавче провадження у виконавчому документі зазначаються, зокрема, повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, власне ім'я та по батькові) (для фізичних осіб) стягувача і боржника, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код суб'єкта господарської діяльності стягувача та боржника (для юридичних осіб), індивідуальний ідентифікаційний номер стягувача та боржника (для фізичних осіб - платників податків) або номер і серія паспорта стягувача та боржника для фізичних осіб - громадян України, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади та мають відмітку в паспорті громадянина України, а також інші дані, якщо вони відомі суду чи іншому органу, що видав виконавчий документ, які ідентифікують стягувача та боржника чи можуть сприяти примусовому виконанню, зокрема, дата народження боржника та його місце роботи (для фізичних осіб), місцезнаходження майна боржника, рахунки стягувача та боржника тощо.

Згідно з Положенням про Департамент Державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області затвердженого Наказом Державної архітектурно - будівельної інспекції від 08.09.2015 року № 994 Департамент Державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області утворено як структурний підрозділ апарату Державної архітектурно-будівельної інспекції України з метою реалізації державної політики з питань державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду в Одеській області.

Крім того, відповідно до наказу Державної архітектурно - будівельної інспекції України від 01.10.2014 року № 230 Щодо діяльності деяких підрозділів Державної архітектурно - будівельної інспекції , Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області забезпечує здійснення функції та повноважень територіального органу, утвореного як структурний підрозділ апарату Державної архітектурно - будівельної інспекції України.

Отже відповідач по справі № 815/7428/16 Департамент Державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області не є юридичною особою та не має власних рахунків в органах Казначейства.

Відповідно до ч. 1 ст. 263 КАС України, за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Згідно з листом Вищого адміністративного суду України № 846/12/13-13 від 13.06.2013 року суди повинні враховувати, що підставою для зміни чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення є обставини, що роблять виконання судового рішення неможливим.

Таким чином, зміни у правовому регулюванні порядку виконання судових рішень, боржником за якими є державний орган, яким не передбачено виконання рішень зобов'язального характеру, унеможливлюють їх виконання.

Така обставина є підставою для зміни чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.

Враховуючи зазначене, суд вважає, що заява ГУ Державної казначейської служби України в Одеській області належить до задоволення.

Керуючись ст.ст. 160, 165, 263 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Задовольнити заяву Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області про встановлення способу і порядку виконання судового рішення.

Встановити спосіб і порядок виконання постанови Одеського окружного адміністративного суду від 17.02.2017р. по справі №815/7428/16 шляхом стягнення з Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції в Одеській області в особі Державної архітектурної - будівельної інспекції України (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки,26, код ЄДРПОУ 37471912) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ТОВ Каркас-Буд-ЛТД (код ЄДРПОУ 39845305, адреса: ж/м Ульянівка , масив Радужний , 4, прим. 31, с.Лиманка, Овідіопольський район, Одеська область, 65037) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 2756 (дві тисячі сімсот п'ятдесят шість) грн.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала суду може бути оскаржена в порядку та строки, встановлені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Я.В. Балан

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.08.2017
Оприлюднено17.08.2017
Номер документу68308775
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/7428/16

Ухвала від 15.08.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Постанова від 17.02.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 23.01.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 26.12.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні