Постанова
від 17.08.2017 по справі 509/3157/17
ОВІДІОПОЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 509/3157/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 серпня 2017 року. Слідчий суддя Овідіопольського районного суду Одеської області ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт.Овідіополь Одеської області клопотання слідчого Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з процесуальним керівником прокурором Іллічівської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, по кримінальному провадженню внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017160380000839 від 27.04.2017 р., з правовою кваліфікацією за ч.1 ст.191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

16.08.2017 року до слідчого судді Овідіопольського районного суду в Одеській області звернувся слідчий з вищевказаним клопотанням з якого вбачається, що слідчим відділом Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області проводиться досудове розслідування кримінального провадження №12017160380000839, відомості про яке 27.04.1017 внесено до ЄРДР за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України, на підставі рапорту старшого оперуповноваженого Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_5 , щодо неправомірних дій посадових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Авангардівської селищної ради та ПП « ОСОБА_6 », яки на протязі 2016 року причетні до привласнення та розкрадання бюджетних коштів, що виділялись на проведення робіт з реконструкції будинку культури та відпочинку розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Проведеним розслідуванням встановлено, що КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Авангардівської селищної ради (кодЄРДПОУ НОМЕР_1 ) згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань та статуту товариства зареєстровано за юридичною адресою: АДРЕСА_1 , згідно інформації Акредитованого учасника електронної системи публічних закупівель України ІНФОРМАЦІЯ_2 на підставі рішень за №396- VI від 18.08.2016 р., щодо внесення змін до рішення ІНФОРМАЦІЯ_3 за №324 - VI від 14.07.2016 р. «Про поповнення статутного капіталу КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та збільшити статутній капітал на загальну суму 1278328 (один мільйон двісті сімдесят вісім тисяч триста двадцять вісім) грн. У період часу з 22.11.2016 по 31.12.2016 року згідно договору закупівлі робіт № 1 Р/11 від 22.11.2016, який був укладений КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Авангардівською селищною радою реконструкція проводилась приватним підприємством « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ) на загальну суму 1 494654 грн. Після чого до ІНФОРМАЦІЯ_4 надійшло платіжного доручення №9 від 12.12.2016 про перерахування на рахунок ПП « ОСОБА_6 » грошових коштів на загальну суму 1071 739 гривень 93 копійок.

06.06.2017 на підставі ухвали слідчого судді Овідіопольського районного суду Одеській області наданий тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, які знаходяться у приміщенні ПП « ОСОБА_6 » (кодЄРДПОУ НОМЕР_2 ) зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: реєстраційні та установчі документи ПП « ОСОБА_6 », договір закупівлі робіт від 22.11.2016 року за № 1Р/ІІ укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Авангардівської селищної ради та ПП « ОСОБА_6 » (кодЄРДПОУ НОМЕР_2 ), акти приймання-передачі виконаних робіт форми КБ-2в та КБ-3 і підсумкова відомість ресурсів до актів; проектна кошторисна документація до нього (форма № 6), платіжні доручення щодо перерахування грошових коштів за виконані (проведені) роботи, довідки про вартість виконаних робіт, дефектні акти по вказаним договорам, розрахунки договірної ціни, локальний кошторис, розрахунки загальновиробничих розрахунків вартості об`єкту, акти на проведення прихованих робіт, рахунки-фактури, платіжні доручення по оплаті КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вищевказаних договорів, проект робіт (проектна смітна документація) та експертиза проекту, перелік суб`єктів господарської діяльності у яких ПП « ОСОБА_6 » здійснювало закупівлю товарно-матеріальних цінностей для проведення реконструкції та платіжні доручення, договори та квитанції щодо перерахунку грошових коштів на підприємства, список працівників ПП « ОСОБА_6 » із зазначення посад, перелік основних засобів ПП « ОСОБА_6 », а також належним чином завірені копії особистих справ та посадових інструкцій директора та головного бухгалтера ПП « ОСОБА_6 » та інші документи, якими регулювались відносини між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Авангардівської селищної ради та ПП « ОСОБА_6 » згідно договору закупівлі робіт за № 1Р/ІІ від 22.11.2016 року. Але вищевказані документи надані ні в повному обсязі.

З метою встановлення або спростування факту завищення обмів виконаних робіт необхідні фінансова та будівельна технічна документація, яка знаходиться у приміщенні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: реєстраційні та установчі документи ПП « ОСОБА_6 », договір закупівлі робіт від 22.11.2016 року за № 1Р/ІІ укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Авангардівської селищної ради та ПП « ОСОБА_6 » (кодЄРДПОУ НОМЕР_2 ), акти приймання-передачі виконаних робіт форми КБ-2в та КБ-3 і підсумкова відомість ресурсів до актів; проектна кошторисна документація до нього (форма № 6), платіжні доручення щодо перерахування грошових коштів за виконані (проведені) роботи, довідки про вартість виконаних робіт, дефектні акти по вказаним договорам, розрахунки договірної ціни, локальний кошторис, розрахунки загальновиробничих розрахунків вартості об`єкту, акти на проведення прихованих робіт, рахунки-фактури, платіжні доручення по оплаті КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вищевказаних договорів, проект робіт (проектна смітна документація) та експертиза проекту, перелік суб`єктів господарської діяльності у яких ПП « ОСОБА_6 » здійснювало закупівлю товарно-матеріальних цінностей для проведення реконструкції та платіжні доручення, договори та квитанції щодо перерахунку грошових коштів на підприємства, список працівників ПП « ОСОБА_6 » із зазначення посад, перелік основних засобів ПП « ОСОБА_6 » та інші документи, якими регулювались відносини між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Авангардівської селищної ради та ПП « ОСОБА_6 » згідно договору закупівлі робіт за № 1Р/ІІ від 22.11.2016 року, які знаходяться у приміщенні та ПП « ОСОБА_6 » (кодЄРДПОУ НОМЕР_2 ) зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2 .

Зазначені документи необхідні для проведення судово-економічної та будівельно-технічних експертиз, а також мають значне значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

З метою забезпечення схоронності документів, які можуть виступати доказами у проваджені і неможливості подальшого їх знищення, згідно ч.2 ст.163 КПК України клопотання розглянуто без участі власника документів.

Враховуючи, що іншим шляхом не можливо отримати відомості, вважаю клопотання таким, що підлягає задоволенню, при цьому вважаю за необхідне встановити строк виконання ухвали на протязі одного місяця та після його виконання повідомити суд відповідно до чинного законодавства.

Керуючись ст.ст.40, 159, 160, ч.7 ст.162-164 КПК України,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Зобов`язати посадових осіб ПП « ОСОБА_6 » (кодЄРДПОУ НОМЕР_2 ) зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2 надати слідчому Овідіопольського ВП ГУНП України в Одеській області ОСОБА_3 , або за дорученням старшому оперуповноваженому СКП Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_5 , тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю вилучення оригіналів, які знаходяться у приміщенні ПП « ОСОБА_6 » (кодЄРДПОУ НОМЕР_2 ) зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: штатний розклад ПП « ОСОБА_6 », договір закупівлі робіт від 22.11.2016 року за № 1Р/ІІ укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Авангардівської селищної ради та ПП « ОСОБА_6 » (кодЄРДПОУ НОМЕР_2 ), акти приймання-передачі виконаних робіт форми КБ-2в та КБ-3 і підсумкова відомість ресурсів до актів по сьогоднішній день; проектна кошторисна документація до нього (форма № 6), платіжні доручення щодо перерахування грошових коштів за виконані (проведені) роботи, довідки про вартість виконаних робіт, дефектні акти по вказаним договорам, розрахунки договірної ціни, локальний кошторис, розрахунки загальновиробничих розрахунків вартості об`єкту, акти на проведення прихованих робіт, рахунки-фактури, платіжні доручення по оплаті КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вищевказаних договорів, проект робіт (проектна смітна документація), смету та експертиза проекту, перелік суб`єктів господарської діяльності у яких ПП « ОСОБА_6 » здійснювало закупівлю товарно-матеріальних цінностей для проведення реконструкції та платіжні доручення, договори та квитанції щодо перерахунку грошових коштів на підприємства, список працівників ПП « ОСОБА_6 » із зазначення посад, перелік основних засобів ПП « ОСОБА_6 » та інші документи, якими регулювались відносини пов`язані з реконструкцією будинку культури та відпочинку, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Покласти виконання даної ухвали на слідчого Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 .

Ухвала суду про дозвіл на тимчасовий доступ діє до 17 вересня 2017 року.

Про виконання ухвали негайно повідомити суд.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудОвідіопольський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення17.08.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу68387415
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —509/3157/17

Постанова від 17.08.2017

Кримінальне

Овідіопольський районний суд Одеської області

Бочаров А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні