Постанова
від 14.08.2017 по справі 683/1919/17
СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 683/1919/17

3/683/863/2017

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 серпня 2017 року м. Старокостянтинів

Суддя Старокостянтинівського районного суду Хмельницької області Завадська О.П., при секретарі Васічевій О.В., з участю особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, розглянувши матеріали, які надійшли від Департаменту з питань запобігання політичної корупції Національного агентства з питань запобігання корупції про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянина України, ІНФОРМАЦІЯ_3, одружений, має на утриманні одну неповнолітню дитину, працює на посаді керівника товариства з обмеженою відповідальністю Старокостянтинівцукор м. Старокостянтинів Хмельницької області, проживає ІНФОРМАЦІЯ_4, зареєстрований ІНФОРМАЦІЯ_5, раніше до адміністративної відповідальності не притягувався,

за ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

встановила:

ОСОБА_1, перебуваючи на посаді керівника товариства з обмеженою відповідальністю Старокостянтинівцукор м. Старокостянтинів Хмельницької області, 15 лютого 2017 року та 06 березня 2017 року перерахував з товариства з обмеженою відповідальністю Старокостянтинівцукор (код ЄДРПОУ 36397241) благодійні внески у сумі по 25000 грн. на розрахунковий рахунок Хмельницької обласної організації Аграрної партії України (код ЄДРПОУ 39968240) № 260063010007435 відкритий у АБ Південний із порушенням встановленого законом порядку надання внеску на підтримку політичної партії.

За результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру з інформацією про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру щодо її 318 місцевих організацій, поданого політичною партією Аграрна партія України (код ЄДРПОУ 34763401) за І квартал 2017 було встановлено, що 15 лютого 2017 року та 06 березня 2017 року товариством з обмеженою відповідальністю Старокостянтинівцукор (код ЄДРПОУ 36397241) (далі - ТОВ Старокостянтинівцукор ) на розрахунковий рахунок Хмельницької обласної організації Аграрної партії України (код ЄДРПОУ 39968240) № 260063010007435 відкритий у АБ Південний були перераховані благодійні внески у сумі по 25000 грн. відповідно.

Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань одними з кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) ТОВ Старокостянтинівцукор станом на дати здійснення внесків були ОСОБА_2, Україна, НВ 451080, АДРЕСА_1 та ОСОБА_3, Україна, НА 393706, Хмельницька обл., м. Теофіполь, вул. Юності буд. 8, корпус А.

Згідно з даними Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, листа Хмельницької обласної ради від 27 червня 2017 року за № 1244/01-15 та листа виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради від 03 липня 2017 року за №47/12-45-1484/2017 відповідно ОСОБА_2 є депутатом Хмельницької обласної ради, а ОСОБА_3 - депутатом Старокостянтинівської міської ради.

Правопорушення виявлене 03 липня 2017 року (дата скаладання Акту про проведення аналізу звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру).

В судовому засіданні ОСОБА_1 заперечив свою вину в інкримінованому йому адміністративному правопорушенні, при цьому підтвердив його обставини. Вказав, що являється членом Аграрної партії України. 15 лютого 2017 року та 06 березня 2017 року товариство перерахувало по 25000 грн. на підтримку партії. На момент здійснення таких внесків кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами) товариства були ОСОБА_2 та ОСОБА_3, які являються депутатами відповідно Хмельницької обласної ради та Старокостянтинівської міської ради. При проведенні даних безготівкових операцій він до установи банку не подавав письмових заяв про відсутність обставин, передбачених частинами 1-3 ст. 15 Закону України Про політичних партії в Україні . Хоча й в платіжних документах була зазначена мета як внески , проте за відсутності відповідної заяви вважає непереконливим звинувачення його в даних порушеннях. Крім того з приводу таких обмежень він не отримував жодних роз'яснень від банківської установи, тому на той час у нього не було сумніву в їх правомірності. Згодом як тільки з'ясував, що не мав права здійснювати такі внески, товариство звернулось з листом до Хмельницької обласної партійної організації Аграрної партії України з вимогою повернути перераховані кошти, що в той же день було здійснено. Таким чином вважає, що оскільки на день складання протоколу про адміністративне правопорушення дані кошти були відсутні на рахунку Аграрної партії України, тому партія не могла їх використовувати для здійснення своїх статутних завдань, тому вони не можуть розцінюватись, як внески на підтримку політичної партії . Пояснив дані порушення недосконалим знанням законодавства. Просить не притягувати його до адміністративної відповідальності за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 15 Закону України Про політичні партії в Україні не допускається здійснення внесків на підтримку політичних партій юридичними особами, в яких не менше десяти відсотків статутного капіталу або прав голосу прямо або опосередковано належать державі, органам місцевого самоврядування чи нерезидентам або кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами) яких є особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування відповідно до Закону України Про запобігання корупції .

Згідно з підпунктом б пункту 1 частини першої статті 3 Закону України Про запобігання корупції особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування є, зокрема, народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови.

Незважаючи на процесуальну позицію ОСОБА_1 щодо невизнання вини, його вина у вчиненні даного адміністративного правопорушення підтверджується даними протоколу про адміністративне правопорушення № 60-23/168, який складений 28 липня 2017 року компетентною особою і зміст якого відповідає вимогам ст. 256 КУпАП; письмовими поясненнями ОСОБА_1, якими він підтвердив обставини інкримінованого адміністративного правопорушення; витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про підтвердження статусу ОСОБА_1, як керівника товариства, та статусу ОСОБА_3 та ОСОБА_2, як кінцевих бенефіціарних власників (контролерів); звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру Хмельницької обласної організації Аграрної партії України за І квартал 2017 року, де зафіксовані відомості про заявлені внески грошовими коштами на рахунки політичної партії; акту про проведення аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру Аграрна партія України за І квартал з аналогічними відомостями; виписками по особовим рахункам з банку; платіжними дорученнями; листом виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради за № 47/12-45-1484/2017 від 03 липня 2017 року; листом Хмельницької обласної ради за № 1244/01-15 від 27 червня 2017 року; листом ТОВ Старокостянтинівцукор за № 27/2-06 від 27 червня 2017 року.

Позицію ОСОБА_1 розцінюю нелогічною, суперечливою, як намір уникнути відповідальності.

Враховуючи викладене, прийшла до висновку про доведеність вини ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення .

Обираючи покарання ОСОБА_1 врахувала характер і ступінь тяжкості вчиненого адміністративного правопорушення, його особу, пом'якшуючі обставини, зокрема, те, що він має на утриманні одну неповнолітню дитину, раніше до адміністративної відповідальності не притягувався.

Відповідно до ч. 5 ст. 4 Закону України Про судовий збір у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 320 грн.

Керуючись ст. ст. 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

постановила:

Визнати ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 1700 грн. з конфіскацією суми внесків на підтримку політичної партії в розмірі 50000 грн.

Стягнути з ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, на користь держави 320 грн. судового збору.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку через Старокостянтинівський районний суд до апеляційного суду Хмельницького області протягом 10 днів з дня винесення постанови.

Суддя


СудСтарокостянтинівський районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення14.08.2017
Оприлюднено21.08.2017
Номер документу68399290
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —683/1919/17

Постанова від 25.09.2017

Адмінправопорушення

Апеляційний суд Хмельницької області

Федорова Н. О.

Постанова від 14.08.2017

Адмінправопорушення

Старокостянтинівський районний суд Хмельницької області

Завадська О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні