Постанова
від 23.08.2017 по справі 766/12857/17
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа №766/12857/17

Пров. №3/766/8563/17

23.08.2017 року суддя Херсонського міського суду Херсонської області Рєпін К.К., за участю секретаря судового засідання Капітонової А.Ф., представника Херсонської митниці ДФС ОСОБА_1, розглянувши адміністративні матеріали, спрямовані Херсонською митницею ДФС, про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_2, 27.05.1987р.н., уродженця ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, непрацюючого, проживаючого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, ІПН судом встановлено не було, за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 КУпАП, -

встановив:

07.12.2014 року Херсонською митницею ДФС оформлено митну декларацію типу "ІМ 40 ДЕ" № 508050000/2014/027670 на вантаж нитки швейні із синтетичних волокон, пряжа із синтетичних штапельних волокон, підошви та каблуки, застібки, пряжки та інше , які надійшли на адресу ТОВ КУЛ КОМПАНІ (код ЄДРПОУ 39321730, 01030, м. Київ, вул. Ярославів Вал/ ОСОБА_3, буд. 11/1) з Туреччини на підставі контракту від 22.09.2014 року № 2209-2014/9, а також доповнення до контракту від 23.09.2014 року № 1 між компанією СНILSIDE SOLUTIONS LLP (Соrnwall Вuilding 45 Newhall street, suide 211 GВ-В3 3QR Вirmingham, Great Britain) та ТОВ КУЛ КОМПАНІ в транспортному засобі з реєстраційним номером СА7278АЕ/СА5450ХР. Загальна вага нетто вантажу, задекларована в товарно-супровідних документах - пакувальному листі від 28.11.2014 № СS-СС-27, інвойсі від 28.11.2014 № СS-СС-27, становила 22 975,00 кг, загальна вартість - 28 427,65 доларів США, що станом на 07.12.2014 становила 438 226,41 грн.

19.01.2016Департаментом адміністрування митних платежів ДФС України направлено лист № 763/3/99-99-25-01-04-16 до митних органів Туреччини, стосовно перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення товарів, які було ввезено на митну територію України на адресу ТОВ КУЛ КОМПАНІ за МД від 07.12.2014 №508050000/2014/027670.

24.02.2017Херсонською митницею ДФС отримано лист Державної фіскальної служби України від 24.02.2017 за № 4848/7/99-99-19-01-04-17 з копією експортної митної декларації та копіями товарно-супровідних документів, наданих митними органами Туреччини на зазначений вантаж. Згідно з відповіддю та наданими копіями документів встановлено:

1.Загальна вага брутто вантажів (24 340,00 кг), задекларованих у ВМД від 07.12.2014 № 508050000/2014/027670, співпадає із загальною вагою брутто вантажів (24 340,00 кг), задекларованих в експортній митній декларації та товарно-супровідних документах митних органів Туреччини.

2.Загальна вартість товарів, задекларованих митним органам Туреччини, становить 86 904,90 доларів США, що станом на 07.12.2014 становить 1 339 682,40 грн.

3.Кількість товарних позицій із зазначенням кодів товарів за митною декларацією № 508050000/2014/027670 - 11 , кількість найменувань товарів за експортною декларацією митних органів Туреччини та інвойсом від 01.12.2014 № 016011 до неї становить 1 найменування.

4.Експортером вантажів за ВМД № 508050000/2014/027670 є компанія СНILSIDE SOLUTIONS LLP (Соrnwall Вuilding 45 Newhall street, suide 211 GВ-В3 3QR Вirmingham, Great Britain), одержувачем - ТОВ КУЛ КОМПАНІ (01030, м. Київ, вул. Ярославів Вал/ ОСОБА_3, буд. 11/1). Експортером вантажів за декларацією митних органів Туреччини та інвойсом до неї є компанія EBRU TEKSTIL KONFEKSIYON U R U NLERI SAN. VE TIC. LTD. STI. (Маltepe Маh. Fazilpasa Саd. Fazilpasa San. Sitesi № 12 Ко, ISTANBUL), одержувачем - ТОВ КУЛ КОМПАНІ (01030, м. Київ, вул. Ярославів Вал/ ОСОБА_3, буд. 11/1).

Відповідно до службової записки Управління адміністрування митних платежів Херсонської митниці ДФС від 01.03.2017 № 19-03/121-с сума несплачених митним органам України платежів у зв'язку з поданням документів, що містять неправдиві відомості, становить 810357,13 грн.

Отже, директором ТОВ КУЛ КОМПАНІ громадянином України ОСОБА_2 для переміщення товарів через митний кордон України та митного оформлення митної декларації типу "ІМ 40 ДЕ" від 07.12.2014 № 508050000/2014/027670 подано документи, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх відправника та вартості.

Таким чином ОСОБА_2 вчинив правопорушення, передбачене частиною 1 статті 483 Митного кодексу України, а саме дії спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митного оформлення документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх відправника та вартості.

Вина ОСОБА_2 у вчиненні правопорушення підтверджується, протоколом про порушення митних правил від 18.07.2017 року №0150/50800/17, митною декларацією, з яких вбачається, що він дійсно здійснював переміщення вищевказаних товарів через митний кордон України, копіями контракту від 22.09.2014 року № 2209-2014/9, а також доповнення до контракту від 23.09.2014 року № 1 між компанією СНILSIDE SOLUTIONS LLP (Соrnwall Вuilding 45 Newhall street, suide 211 GВ-В3 3QR Вirmingham, Great Britain) та ТОВ КУЛ КОМПАНІ ,що надавалися митним органам як підстава митного оформлення товару, копіями експортно митної декларації та товаро-супровідними документами, інвойсом наданих митними органами Туреччини на зазначений вантаж, іншим матеріалами справи, які відображають скоєне, показами допитаного у якості свідка -особи , що склала протокол, який підтвердив обставини викладені в протоколі,

У судовому засіданні представник Херсонської митниці ДФС просила притягнути ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності з підстав вказаних у протоколі про адміністративне правопорушення.

В судовому засіданні ОСОБА_2 свою вину не визнав, заперечував проти притягнення його до адміністративної відповідальності, посилаючись на те, що він був директором вказаного підприємства за винагороду, йому приносили невідомі особи підписувати якійсь документи, він їх підписував але не розумів суть цих документів.

Частина перша статті 483 МК передбачає адміністративну відповідальність особи за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Безпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення, передбаченого частиною першою статті 483 МК, є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Об'єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто активна поведінка особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема шляхом подання до митного органу документів, які містять неправдиві дані.

Суб'єктивна сторона цього правопорушення передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Відповідно до частини другої статті 459 Митного кодексу України, суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Згідно з пунктом 43 частини першої статті 4 МК посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Відповідно до частини п'ятої статті 65 ГК керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Відповідно до інформації про платника податків з податкових баз даних станом на час оформлення митної декларації керівником ТОВ КУЛ КОМПАНІ був ОСОБА_2

З огляду на викладене, суд вважає, що ОСОБА_2 є суб'єктом правопорушення, передбаченого частиною першою статті 483 МК.

Відповідно до ч. 2 ст. 467 МК України, якщо справи про порушення митних правил відповідно до ст. 522 Митного кодексу України розглядаються судами, адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше ніж через шість місяців з дня вчинення правопорушення, а у разі розгляду судами справ про триваючі порушення митних правил, у тому числі передбачених статтями 469, 477-485 Митного кодексу - не пізніше, ніж через шість місяців з дня виявлення цих правопорушень.

Враховуючи, що вищевказана норма Митного кодексу України відносить порушення митних правил, передбачених статтею 483 МК України, до триваючих, шестимісячний строк накладення адміністративного стягнення обраховується з дати виявлення правопорушення, тобто від 24.02.2017 року (дата надіслання до митниці відповіді митних органів Туреччини).

Стаття 33 КУпАП передбачає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Санкція частини першої статті 483 МК, за вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, передбачає накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Вартість безпосередніх предметів порушення митних правил становить 1339 682,40 грн.

Враховуючи викладене ОСОБА_2 необхідно притягнути до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу у розмірі 1339 682,40 грн. та стягнути з нього на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 1339 682,40 грн.

Керуючись статтями 1, 8, 40-1, 245, 247, 251, 252, 265, 280, 283, 284, 285 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статтями 458, 467, 483, 489, 522, 525, 527, 528 МК, суд

постановив:

Визнати ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_3, винним у скоєні правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 Митного кодексу України.

Стягнути з ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_3, штраф на користь держави в розмірі 1339 682,40 грн.

Стягнути з ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_3, на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 1339 682,40 грн.

Стягнути з ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_3, на користь держави судовий збір в розмірі 320 грн.

(р/р 31210206700002, ККД 22030101, МФО 852010, Код за ЄДРПОУ 37959779, Отримувач: УДКСУ у м.Херсоні, Банк: ГУДКСУ у Херсонській області).

Постанова може бути пред'явлена до виконання протягом трьох місяців.

Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Херсонської області через Херсонський міський суд Херсонської областіпротягом 10 днів з дня її проголошення.

СуддяОСОБА_4

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення23.08.2017
Оприлюднено29.08.2017
Номер документу68484988
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —766/12857/17

Постанова від 23.08.2017

Адмінправопорушення

Херсонський міський суд Херсонської області

Рєпін К. К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні