Постанова
від 09.06.2009 по справі 2а-9730/08/10
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

09.06.09 Справа №2а-9730/08/10

14:29 м. Сімфер ополь

Окружний адміністративни й судАвтономної Республіки К рим у складі:

головуючого судді - Кудряшової А.М. ,

при секретарі судового зас ідання - Дєрюшкової І.А.,

за участю представників ст орін:

від позивача - Свинобоєва О. С., представник по довіреност і №04-5/03 від 15.01.2009 р.;

від відповідача - Качуровсь кий К.О., представник по довіре ності від 10.11.2008 року без номеру;

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Кримського рес публіканського відділення Ф онду соціального захисту інв алідів

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Пластик"

про стягнення адміністрат ивно - господарських санкцій за 2007 рік у розмірі 4769грн.00коп.

ВСТАНОВИВ:

Кримське республікансь ке відділення Фонду соціальн ого захисту інвалідів - поз ивач - 17 грудня 2008 року зверну лося до Окружного адміністра тивного суду АР Крим з позово м до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Пластик» - відповідача - про стягнення а дміністративно-господарськ ої санкції за невиконання но рмативу робочих місць для за безпечення працевлаштуванн я інвалідів в 2007 році в сумі 4769гр н.00коп. Вимоги мотивовані тим, що відповідач був зобов' яз аний працевлаштувати інвалі да на 1 робочому місці, але фак тично не працевлаштував інва ліда, у зв' язку з чим повинен сплатити адміністративно-го сподарську санкцію у зазначе ній сумі за невиконання норм ативу робочих місць для прац евлаштування інвалідів.

Представник відповідача п роти позовних вимог заперечу є через виконання приписів, в становлених законодавством України, пов'язаних із працев лаштуванням інвалідів, про с творення робочих місць для і нвалідів відповідно до устан овленням нормативу, а також ч ерез не направлення для прац евлаштування інвалідів орга нами, зазначеними в ст.18 Закон у України „Про основи соціал ьного захисту інвалідів в Ук раїні” від 21.03.1991 року №875-ХІІ (а са ме, Міністерством праці Укра їни, Міністерством соціально го захисту населення України , місцевими радами народних д епутатів, громадськими орган ізаціями інвалідів), а також ч ерез відсутність звернення і нвалідів на підприємство від повідача для працевлаштуван ня. Крім того, в обґрунтування своїх заперечень представни к відповідача також посилаєт ься на постанову Залізничног о районного суду м. Сімферопо ля АР Крим від 14.01.2009 року по спра ві №3-4/09, якою було припинено пр овадження по справі про адмі ністративне правопорушення , передбачене статтею 188-1 Кодек су України про адміністратив ні правопорушення стосовно д иректора відповідача ОСОБ А_1.

Заслухавши пояснення учас ників процесу, дослідивши ма теріали справи та надані сто ронами документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичн і обставини, на яких ґрунтуют ься позовні вимоги, об'єктивн о оцінивши докази, які мають ю ридичне значення для розгляд у справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наст упне.

Правовідносини сторін рег улюються статтями 19, 92 Констит уції України, статтями 8, 18-20 Зак ону України "Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні"зі змінами та допов неннями, які діяли в період, за який заявлено стягнення адм іністративно-господарських санкцій (далі - Закон), статтям и 19, 216-218, 238, 239, 241 Господарського код ексу України, статтею 614 Цивіл ьного кодексу України.

Відповідно до статті 19 Конс титуції України, органи держ авної влади та органи місцев ого самоврядування, їх посад ові особи зобов'язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України.

Згідно зі статтею 92 Констит уції України, виключно закон ами України визначаються, зо крема засади цивільно-правов ої відповідальності; діяння, які є злочинами, адміністрат ивними або дисциплінарними п равопорушеннями, та відповід альність за них.

Згідно зі статтею 8 Закону д ержавне управління в галузі забезпечення соціальної зах ищеності інвалідів здійснює ться центральним органом вик онавчої влади з питань праці та соціальної політики, Міні стерством охорони здоров'я У країни та органами місцевого самоврядування України.

Відповідно до пункту 1 Полож ення про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го Постановою Кабінету Мініс трів України від 26.09.2002 №1434, Фонд с оціального захисту інваліді в (далі - Фонд) є урядовим орган ом державного управління, як ий діє у складі Мінпраці та пі дпорядковується йому.

Згідно з пунктом 9 цього ж По ложення для реалізації покла дених на Фонд завдань за пого дженням з Мінпраці утворюють ся територіальні відділення Фонду в межах граничної чисе льності його працівників. По ложення про територіальні ві дділення затверджує директо р Фонду.

За змістом статті 20 Закону Ф онд соціального захисту інва лідів, його відділення мають право захищати свої права та законні інтереси, у тому числ і в суді. Тобто саме Фонду соці ального захисту інвалідів на дано право на стягнення адмі ністративно-господарських с анкції за недодержання закон одавчо встановленого нормат иву робочих місць для забезп ечення працевлаштування інв алідів.

Товариство з обмеженою від повідальністю «Пластик» (код ЄДРПОУ 31368017, юридична адреса: 95040 , м. Сімферополь, пров. Елевато рний, буд.16) зареєстровано в Єд иному державному реєстрі під приємств та організацій Укра їни як юридична особа.

У частині першій статті 19 За кону (в редакції, чинній з 01.01.2006) в изначено, що для підприємств , установ, організацій, у тому числі підприємств, організац ій громадських організацій і нвалідів, фізичних осіб, які в икористовують найману працю , установлюється норматив ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів у розмірі чот ирьох відсотків середньообл ікової чисельності штатних п рацівників облікового склад у за рік, а якщо працює від 8 до 2 5 осіб, - у кількості одного роб очого місця.

Відповідачем на виконання вимог Закону 13.11.2008 р. було подан о позивачу Звіт про зайнятіс ть та працевлаштування інвал ідів за 2007 рік по формі №10-ПІ (а.с .4), що не заперечується предст авником позивача. В даному зв іті відповідачем зазначено, що середньооблікова чисельн ість штатних працівників в 2007 році становила 13 осіб, фонд оп лати штатних працівників 124000г рн., середньорічна заробітна плата складала 9538грн.00коп., нор матив робочих місць для прац евлаштування інвалідів стан овить 1 особу, кількість штатн их працівників на підприємст ві, яким відповідно до чинног о законодавства встановлена інвалідність, становила 0 осі б, сума адміністративно-госп одарських санкцій за невикон ання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалі дів - 4769грн.00коп.

Відповідно до частини трет ьої статті 18 Закону (в редакці ї, чинній з 18.03.2006) підприємства, у станови, організації, фізичн і особи, які використовують н айману працю, зобов'язані вид іляти та створювати робочі м ісця для працевлаштування ін валідів, у тому числі спеціал ьні робочі місця, створювати для них умови праці з урахува нням індивідуальних програм реабілітації і забезпечуват и інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати де ржавній службі зайнятості ін формацію, необхідну для орга нізації працевлаштування ін валідів, і звітувати Фонду со ціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаш тування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Мін істрів України.

Відповідно до Наказу Мініс терства праці та соціальної політики України "Про затвер дження форм звітності та інс трукцій щодо їх заповнення"№ 420 від 19.12.2005 формою звітності про наявність вакантних місць н а підприємстві є форма № 3-ПН "З віт про наявність вакансій", я ка подається підприємствами щомісячно до державної служ би зайнятості.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем систем атично надавалася державній службі зайнятості відповідн а інформація щодо виділення та створення на підприємстві робочих місць для працевлаш тування інвалідів шляхом под ання Звітів про наявність ва кансій (форма № 3-ПН) до Сімферо польського міського центру з айнятості станом на 04.01.2007 р. (а.с.2 5), 01.03.2007 р. (а.с.26), 04.04.2007 р. (а.с.27), 04.05.2007 р. (а.с.28 ), 01.06.2007 р. (а.с.29), 01.07.2007 р. (а.с.30), 01.08.2007 р. (а.с.31) , 01.09.2007 р. (а.с.32), 01.11.2007 р. (а.с.33), 03.12.2007 р. (а.с.34), в яких відповідачем зазначе на вакансія для працевлаштув ання інваліда.

З матеріалів справи вбачає ться, що у 2007 році інваліди, які б бажали працевлаштуватися по професії ливарник пластма с в Сімферопольський міський центр зайнятості не звертал ись (лист центру зайнятості № 05-1439 від 06.04.2009 р. - а.с.50).

Відповідно до частини трет ьої статті 19 Закону (в редакці ї, чинній з 01.01.2006) підприємства, у станови, організації, у тому ч ислі підприємства, організац ії громадських організацій і нвалідів, фізичні особи, які в икористовують найману працю , самостійно здійснюють прац евлаштування інвалідів у рах унок нормативів робочих місц ь виходячи з вимог статті 18 ць ого Закону.

Згідно з частиною першою ст атті 18 Закону (в редакції, чинн ій з 18.03.2006) забезпечення прав ін валідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому ч ислі з умовою про виконання р оботи вдома, здійснюється шл яхом їх безпосереднього звер нення до підприємств, устано в, організацій чи до державно ї служби зайнятості.

З наведених норм статей 18, 19 З акону вбачається, що підприє мства здійснюють самостійно працевлаштування інвалідів , але виходячи з вимог статті 1 8 Закону.

У статті 18 Закону зазначено , що забезпечення прав інвалі дів на працевлаштування здій снюється двома шляхами:

- безпосереднє звернення ін валіда до підприємства;

- звернення інваліда до держ авної служби зайнятості (з по дальшим його направленням на підприємство, на якому є відп овідні вакансії).

Отже, стаття 18 Закону не вста новлює правил, за якими підпр иємство було б зобов' язано самостійно здійснювати пошу к інвалідів для їх працевлаш тування на своєму підприємст ві.

У частині третій статті 18 За кону (в редакції, чинній з 18.03.2006) ч ітко визначено зобов'язання підприємства, що використову є найману працю:

- виділяти та створювати роб очі місця для працевлаштуван ня інвалідів, у тому числі спе ціальні робочі місця, створю вати для них умови праці з ура хуванням індивідуальних про грам реабілітації і забезпеч увати інші соціально-економі чні гарантії, передбачені чи нним законодавством,

- надавати державній службі зайнятості інформацію, необ хідну для організації працев лаштування інвалідів,

- звітувати Фонду соціально го захисту інвалідів про зай нятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встанов леному Кабінетом Міністрів У країни.

Позивач, посилаючись на пор ушення з боку відповідача пр авил господарської діяльнос ті, встановлених Законом, не н адав суду доказів того, що під приємством відповідача не ви ділено та не створено робочі місця для працевлаштування інвалідів, або ж про факти від мови у працевлаштуванні з бо ку підприємства відповідача за зверненням інваліда до ві дповідача чи за направленням державної служби зайнятості .

Відповідачем були спрямов ані листи - повідомлення до Сімферопольського міського центру зайнятості за №18 від 30.0 7.2007 року, до Виконавчого коміте ту Залізничної районної ради м. Сімферополя АР Крим за №17 ві д 30.07.2007 р., в Товариство інваліді в Залізничного району за №19 ві д 30.07.2007 р., до Управління праці та соціального захисту населен ня в Залізничному районі м. Сі мферополя за №12 від 25.04.2007 р. і за № 20 від 30.07.2007 р., а також до Кримсько го республіканського відділ ення Фонду соціального захис ту інвалідів за №5 від 28.02.2007 року про те, що ТОВ «Пластик» для п рацевлаштування потрібні ін валіди з зазначенням професі ї та посади - ливарник пласт мас, 4 розряду.

Разом з тим, з матеріалів сп рави та пояснень представник ів сторін вбачається, що інва ліди на підприємство для пра цевлаштування не направляли ся ні державним органом зайн ятості, ні позивачем, ні будь-я кими іншими органами державн ої влади або організаціями.

Відповідно до Положення пр о робоче місце інваліда і про порядок працевлаштування ін валідів, затвердженого поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 03.05.1995 № 314, що діяло до 31.01.2007 , втратило чинність згідно з п остановою Кабінету Міністрі в України від 31.01.2007 № 70, робоче мі сце інваліда - це окреме робоч е місце або ділянка виробнич ої площі на підприємстві (об'є днанні), в установі та організ ації (далі - підприємство) неза лежно від форм власності та г осподарювання, де створено н еобхідні умови для праці інв аліда.

Робочим місцем інваліда мо же бути:

- звичайне робоче місце, якщ о за умовами праці та з урахув анням фізичних можливостей і нваліда воно може бути викор истано для його працевлаштув ання;

- спеціалізоване робоче міс це інваліда - робоче місце, обл аднане спеціальним технічни м оснащенням, пристосуванням и і пристроями для праці інва ліда залежно від анатомічних дефектів чи нозологічних фо рм захворювання та з урахува нням рекомендації медико-соц іальної експертної комісії ( МСЕК), професійних навичок і з нань інваліда. Це робоче місц е може бути створено як на вир обництві, так і вдома.

Робоче місце інваліда вваж ається створеним, якщо воно в ідповідає встановленим вимо гам робочого місця для інвал ідів відповідної нозології, атестоване спеціальною комі сією підприємства за участю представників МСЕК, органів Держнаглядохоронпраці, гром адських організацій інвалід ів, і введено в дію шляхом прац евлаштування на ньому інвалі да.

Таким чином, оскільки створ ення робочого місця здійснює ться при наявності особи від повідної категорії, так як ко нкретні вимоги відносно робо чого місця встановлені в йог о індивідуальній програмі ре абілітації, робоче місце є ст вореним, якщо воно введено в д ію шляхом працевлаштування і нваліда, а не утворено фізичн о.

Аналіз положень Закону Укр аїни "Про основи соціальної з ахищеності інвалідів в Украї ні" дає підстави зробити висн овок про те, що обов'язок підпр иємства щодо створення робоч их місць для інвалідів не суп роводжується його обов' язк ом підбирати і працевлаштов увати інвалідів на створені робочі місця.

Статтею 19 Закону передбачен о, що керівники підприємств, у станов, організацій, у тому чи слі підприємств, організацій громадських організацій інв алідів, фізичні особи, які вик ористовують найману працю, у разі незабезпечення виконан ня нормативів робочих місць для працевлаштування інвалі дів, неподання Фонду соціаль ного захисту інвалідів звіту про зайнятість та працевлаш тування інвалідів несуть від повідальність у встановлено му законом порядку.

Отже, сам факт відсутності н а підприємстві працевлаштов аних інвалідів, ще не є безспі рною ознакою наявності відпо відальності відповідача, яка могла настати лише у випадку невчинення останнім прямо п ередбачених законодавством заходів.

Оскільки відповідач вчини в всі передбачені чинним на м омент виникнення спору закон одавством заходи, спрямовані на працевлаштування інвалід ів на своєму підприємстві, то му Кримське республіканське відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів не має пр авових підстав накладати адм іністративно-господарські с анкції за невиконання нормат иву робочих місць для інвалі дів.

Крім того, постановою Заліз ничного районного суду м. Сім ферополя АР Крим від 14.01.2009 року по справі №3-4/09 було припинено п ровадження по справі про адм іністративне правопорушенн я, передбачене статтею 188-1 Коде ксу України про адміністрати вні правопорушення, стосовно директора відповідача ОСО БА_1 у зв' язку з відсутніст ю в його діях складу та події п равопорушення, передбаченог о зазначеною статтею (а.с.17).

Згідно зі статтею 188-1 КУоАП в становлена відповідальніст ь за невиконання посадовою о собою, яка користується прав ом приймати на роботу і звіль няти з роботи, фізичною особо ю, яка використовує найману п рацю, нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, неподання Фонду соціал ьного захисту інвалідів звіт у про зайнятість та працевла штування інвалідів. В прийня тій постанові Залізничним ра йонним судом м. Сімферополя А Р Крим зазначено, що згідно з п редставленими ОСОБА_1 док ументами ТОВ «Пластик» були подані заявки у фонд зайнято сті на вакансію робочого міс ця інваліда 3 групи по спеціал ьності ливарник 4 розряду, а та кож були направлені листи в т овариство інвалідів, управлі ння труда та соціального зах исті населення, в виконавчий комітет і в Сімферопольськи й міський центр зайнятості п ро готовність ТОВ «Пластик» до працевлаштування інвалід а 3 групи по спеціальності лив арник 4 розряду.

Частиною четвертою статті 19 Господарського кодексу Укр аїни передбачено, що органи д ержавної влади і посадові ос оби, уповноважені здійснюват и державний контроль і держа вний нагляд за господарською діяльністю, їх статус та зага льні умови і порядок здійсне ння контролю і нагляду визна чаються законами.

Згідно зі статтями 216-218 Госпо дарського кодексу України, у часники господарських відно син несуть господарсько-прав ову відповідальність за прав опорушення у сфері господарю вання шляхом застосування до правопорушників господарсь ких санкцій на підставах і в п орядку, передбачених цим Код ексом, іншими законами та дог овором.

Застосування господарськи х санкцій повинно гарантуват и захист прав і законних інте ресів громадян, організацій та держави, в тому числі відшк одування збитків учасникам г осподарських відносин, завда них внаслідок правопорушенн я, та забезпечувати правопор ядок у сфері господарювання.

До суб'єктів господарюванн я за порушення ними правил зд ійснення господарської діял ьності застосовуються адмін істративно-господарські сан кції.

Господарські санкції заст осовуються у встановленому з аконом порядку за ініціативо ю учасників господарських ві дносин, а адміністративно-го сподарські санкції - уповнов аженими органами державної в лади або органами місцевого самоврядування.

Підставою господарсько-пр авової відповідальності уча сника господарських відноси н є вчинене ним правопорушен ня у сфері господарювання.

Учасник господарських від носин відповідає за невикона ння або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійсне ння господарської діяльност і, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього захо дів для недопущення господар ського правопорушення.

Статтею 614 Цивільного кодек су України встановлено, що ос оба, яка порушила зобов'язанн я, несе відповідальність за н аявності її вини (умислу або н еобережності), якщо інше не вс тановлено договором або зако ном. Особа є невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх зал ежних від неї заходів щодо на лежного виконання зобов'язан ня.

Згідно зі статтею 238 Господа рського кодексу України за п орушення встановлених закон одавчими актами правил здійс нення господарської діяльно сті до суб'єктів господарюва ння можуть бути застосовані уповноваженими органами дер жавної влади або органами мі сцевого самоврядування адмі ністративно-господарські са нкції, тобто заходи організа ційно-правового або майновог о характеру, спрямовані на пр ипинення правопорушення суб 'єкта господарювання та лікв ідацію його наслідків.

Види адміністративно-госп одарських санкцій, умови та п орядок їх застосування визна чаються цим Кодексом, іншими законодавчими актами. Адмін істративно-господарські сан кції можуть бути встановлені виключно законами.

Види адміністративно-госп одарських санкцій передбаче ні статтею 239 Господарського к одексу України: органи держа вної влади та органи місцево го самоврядування відповідн о до своїх повноважень та у по рядку, встановленому законом , можуть застосовувати до суб 'єктів господарювання такі а дміністративно-господарськ і санкції: вилучення прибутк у (доходу); адміністративно-го сподарський штраф; стягнення зборів (обов'язкових платежі в); застосування антидемпінг ових заходів; припинення екс портно-імпортних операцій; з астосування індивідуальног о режиму ліцензування; зупин ення дії ліцензії (патенту) на здійснення суб'єктом господ арювання певних видів господ арської діяльності; анулюван ня ліцензії (патенту) на здійс нення суб'єктом господарюван ня окремих видів господарськ ої діяльності; обмеження або зупинення діяльності суб'єк та господарювання; скасуванн я державної реєстрації та лі квідація суб'єкта господарюв ання; інші адміністративно-г осподарські санкції, встанов лені цим Кодексом та іншими з аконами.

Статтею 241 Господарського к одексу України встановлено, що адміністративно-господар ський штраф - це грошова сума, що сплачується суб'єктом гос подарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійсне ння господарської діяльност і.

Перелік порушень, за які з с уб'єкта господарювання стягу ється штраф, розмір і порядок його стягнення визначаються законами, що регулюють подат кові та інші відносини, в яких допущено правопорушення.

Позивач не довів, що відпові дачем порушені встановлені п равила здійснення господарс ької діяльності.

Згідно зі статтею 2 Кодексу адміністративного судочинс тва України, завданням адмін істративного судочинства є з ахист прав, свобод та інтерес ів фізичних осіб, прав та інте ресів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів д ержавної влади, органів місц евого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб'єктів при здійсненн і ними владних управлінських функцій на основі законодав ства, в тому числі на виконанн я делегованих повноважень.

Відповідно до статей 8, 9 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд при виріш енні справи керується принци пом верховенства права, відп овідно до якого зокрема люди на, її права та свободи визнаю ться найвищими цінностями та визначають зміст і спрямова ність діяльності держави.

Суд застосовує принцип вер ховенства права з урахування м судової практики Європейсь кого Суду з прав людини.

Суд при вирішенні справи ке рується принципом законност і, відповідно до якого органи державної влади, органи місц евого самоврядування, їхні п осадові і службові особи зоб ов'язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.

Суд вирішує справи на підст аві Конституції та законів У країни, а також міжнародних д оговорів, згода на обов'язков ість яких надана Верховною Р адою України.

Суд застосовує інші нормат ивно-правові акти, прийняті в ідповідним органом на підста ві, у межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.

У разі невідповідності нор мативно-правового акта Конст итуції України, закону Украї ни, міжнародному договору, зг ода на обов'язковість якого н адана Верховною Радою Україн и, або іншому правовому акту с уд застосовує правовий акт, я кий має вищу юридичну силу.

Відповідно до статей 70, 71 Код ексу адміністративного судо чинства України, належними є докази, які містять інформац ію щодо предмету доказування . Суд не бере до розгляду доказ и, які не стосуються предмету доказування.

Сторони мають право обґрун товувати належність конкрет ного доказу для підтвердженн я їхніх вимог або заперечень .

Докази, одержані з порушенн ям закону, судом при вирішенн і справи не беруться до уваги .

Обставини, які за законом по винні бути підтверджені певн ими засобами доказування, не можуть підтверджуватися нія кими іншими засобами доказув ання, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає сп ору.

Кожна сторона повинна дове сти ті обставини, на яких ґрун туються її вимоги та запереч ення, крім випадків, встановл ених статтею 72 цього Кодексу.

За таких обставин, суд дійшо в висновку, що позовні вимоги про стягнення з відповідача адміністративно-господарсь ких санкцій в сумі 4769грн.00коп. є необґрунтованими та неправо мірними, у зв' язку з чим позо в не підлягає задоволенню.

Судом 09 червня 2009 року оголош ена вступна та резолютивна ч астина постанови, а 15 червня 2009 року постанова складена у по вному обсязі.

Керуючись ст.ст.158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинс тва, суд -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову відм овити у повному обсязі.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня склад ення у повному обсязі у разі н еподання заяви про апеляційн е оскарження (апеляційної ск арги).

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набирає законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів з дня прогол ошення постанови до Севастоп ольського апеляційного адмі ністративного суду через Окр ужний адміністративний суд А втономної Республіки Крим мо же бути подана заява про апел яційне оскарження, після под ачі якої протягом 20 днів може бути подана апеляційна скарг а.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться в строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя Окружного

адміністративного суду

Автономної Республіки Кри м Кудряшова А.М.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення09.06.2009
Оприлюднено29.09.2010
Номер документу6849430
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9730/08/10

Постанова від 09.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кудряшова А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні