Ухвала
від 30.08.2017 по справі 295/9612/17
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/9612/17

1-кс/295/3682/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.08.2017 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , за участю прокурора Житомирської місцевої прокуратури ОСОБА_3 ,

розглянувши клопотання прокурора Житомирської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів,

у с т а н о в и в:

прокурором Житомирської місцевої прокуратури ОСОБА_3 подано клопотання про надання тимчасового доступу до речей і документів.

В обґрунтування клопотання прокурор вказує, що СВ Житомирського РВП Житомирського ВП ГУНП в Житомирській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12016060170000322 від 12.03.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.366 КК України за фактом підробки службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » актів виконаних будівельних робіт.

Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 укладено договори підряду № 208 від 14.09.2015 із ПП « ОСОБА_4 » та № 202 від 01.10.2015 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про проведення останніми капітального ремонту спальних корпусів № 1 та № 2 Комунального дитячого закладу оздоровлення і відпочинку « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_4 , що по АДРЕСА_1 (надалі КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »).

На підставі вищевказаних договорів підряду в період з вересня по грудень 2015 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » провели будівельні роботи та склали акти виконаних будівельних робіт в які внесли неправдиві відомості щодо вартості будівельних робіт, що призвело до завищення обсягів виконаних будівельних робіт більш ніж на 300 тис. грн., що спричинило тяжкі наслідки ІНФОРМАЦІЯ_5 , якою здійснювалось фінансування будівельних робіт.

У кримінальному провадженні для встановлення заподіяних збитків, переліку та об`єму виконаних робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » в спальних корпусах № 1 та № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » виникла необхідність у проведення будівельно-технічної експертизи.

Відповідно до п.п.5.1.3, 5.1.4 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень затвердженої наказом Міністерства юстиції України 53/5 від 08.10.1998 при проведенні будівельно-технічної експертизи для вирішення поставлених питань експерту необхідно надати договірну документацію (договори підряду та додатки до них, додаткові угоди тощо), а також проектно-кошторисну та первинну звітну і виробничу документацію (форми КБ-2в, КБ-3, відомості списання матеріалів, журнал виконання робіт, акти огляду прихованих робіт, акти випробувань тощо) на виконання будівельних робіт.

В ході проведення досудового розслідування встановлено, що вищевказані документи перебувають у приміщенні ПП « ОСОБА_4 », яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 з якими ІНФОРМАЦІЯ_2 уклало договір підряду.

Тому виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів, які знаходяться в Приватному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що за адресою: АДРЕСА_2 , з подальшим вилученням оригіналів наступних документів: договір підряду № 208 від 14.09.2015 із ПП « ОСОБА_4 » з додатками та додатковими угодами; декларацію про початок виконання будівельних робіт - капітальний ремонт спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 22.09.2015; проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » розроблену КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » Житомирської обласної ради; експертний висновок, щодо проектної документації проведеної філією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 »; календарні плани виконання робіт на капітальний ремонт спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договірну ціну на капітальний ремонт спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3; розрахунки загальновиробничих витрат до акту КБ-2в на спальний корпус №2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в на спальний корпус №2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; підсумкові відомості ресурсів по ремонту спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; акти огляду прихованих робіт в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; документи щодо здійснення авторського та технічного нагляду під час виконання ремонту в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; відомості списання матеріалів під час виконання ремонту в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; накладні, чеки, рахунки, сертифікати відповідності на придбані та використані матеріали при проведенні будівельних робіт в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; загальний журнал виконання робіт в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; рахунок № 72 від 16.09.2015 щодо проведення попередньої оплати згідно договору підряду № 208 від 14.09.2015; рахунки за 2015-2016 роки щодо проведення оплати згідно форм КБ-3, КБ-2в; перелік працівників товариства, їх прізвище ім`я та по батькові, які працювали на об`єкті по капітальному ремонту спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; документи (договори, угоди) на підставі яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » залучало до виконання робіт в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » інших осіб, не працевлаштованих на підприємстві; пропозиції конкурсних торгів, проектна документація, кошторис та акцепт пропозиції конкурсних торгів ПП « ОСОБА_4 » під час проведення тендеру на ремонт спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Заслухавши учасника судового провадження, який зазначив, що існує реальна загроза зміни або знищення документів до яких просять надати тимчасовий доступ, дослідивши клопотання та надані матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню частково.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза їх зміни або знищення.

Відповідно до ст. 159 тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно до положень п. 2,3 ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Частиною 6 ст. 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей та документів, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачаються довести за допомогою цих речей та документів.

Зважаючи на те, що інформація, до якої слідчий просить надати доступ має суттєве значення для досудового розслідування, може містити відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення та бути доказами під час судового розгляду, слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав, встановлених положеннями ст. 163 КПК України, для задоволення клопотання частково.

В частині вимог щодо вилучення інформації, слід відмовити на підставі ч. 1 ст. 159 КПК України.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст.132, 159, 160, 163, 164 КПК України, слідчий суддя,-

ухвалив :

Клопотання задовольнити частково.

Надати прокурору Житомирської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , слідчим Житомирського РВП Житомирського ВП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , та за їх дорученням ст. оперуповноваженому УЗЕ в Житомирській області ОСОБА_7 та оперуповноваженим УЗЕ в Житомирській області ОСОБА_8 та ОСОБА_9 тимчасовий доступ до документів, які знаходяться в Приватному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що за адресою: АДРЕСА_2 , до оригіналів наступних документів: договір підряду № 208 від 14.09.2015 із ПП « ОСОБА_4 » з додатками та додатковими угодами; декларацію про початок виконання будівельних робіт - капітальний ремонт спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 22.09.2015; проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » розроблену КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » Житомирської обласної ради; експертний висновок, щодо проектної документації проведеної філією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 »; календарні плани виконання робіт на капітальний ремонт спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договірну ціну на капітальний ремонт спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3; розрахунки загальновиробничих витрат до акту КБ-2в на спальний корпус №2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в на спальний корпус №2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; підсумкові відомості ресурсів по ремонту спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; акти огляду прихованих робіт в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; документи щодо здійснення авторського та технічного нагляду під час виконання ремонту в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; відомості списання матеріалів під час виконання ремонту в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; накладні, чеки, рахунки, сертифікати відповідності на придбані та використані матеріали при проведенні будівельних робіт в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; загальний журнал виконання робіт в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; рахунок № 72 від 16.09.2015 щодо проведення попередньої оплати згідно договору підряду № 208 від 14.09.2015; рахунки за 2015-2016 роки щодо проведення оплати згідно форм КБ-3, КБ-2в; перелік працівників товариства, їх прізвище ім`я та по батькові, які працювали на об`єкті по капітальному ремонту спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; документи (договори, угоди) на підставі яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » залучало до виконання робіт в спальному корпусі № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » інших осіб, не працевлаштованих на підприємстві; пропозиції конкурсних торгів, проектна документація, кошторис та акцепт пропозиції конкурсних торгів ПП « ОСОБА_4 » під час проведення тендеру на ремонт спального корпусу № 2 КДЗОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », з можливістю виготовлення копій.

В решті вимог-відмовити.

Строк дії ухвали встановити один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення30.08.2017
Оприлюднено07.03.2023
Номер документу68542608
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/9612/17

Ухвала від 30.08.2017

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Зосименко О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні