Ухвала
від 18.08.2017 по справі 761/28803/17
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/28803/17

Провадження № 1-кс/761/18235/2017

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 серпня 2017 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритомусудовому засіданні у залі суду в м. Києві клопотання слідчого СУ ГУНП в Київській області лейтенант поліції ОСОБА_3 , внесене по кримінальному провадженню за №42016111200000878 від 24.11.2016, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 205, ч. ч. 3 ст. 358, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, про проведення позапланової документальної виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства України ТОВ «Лігабуд Груп» (ЄДРПОУ 41237884),

В С Т А Н О В И В:

Слідчий Слідчого управління ГУНП в Київській області лейтенант поліції ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню за №42016111200000878 від 24.11.2016, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 205, ч. ч. 3 ст. 358, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, за погодженням із прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 звернувся до суду з клопотанням про проведення позапланової документальної виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства України ТОВ «Лігабуд Груп» (ЄДРПОУ 41237884).

Клопотання обґрунтовується тим, що протягом 2016 року та по теперішній час посадові особи Ірпінської міської ради Київської області та її виконавчого комітету, зловживаючи службовим становищем всупереч інтересам служби, умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для фізичних або юридичних осіб, укладали договори на капітальний ремонт вулиць в місті Ірпінь та проведення інших робіт з благоустрою міста Ірпеня, з юридичними особами МПГІ Спортивно-технічний клуб (ЄДРПОУ 13719327) ТОВ Б.І.І.А.К (ЄДРПОУ 36088414), ТОВ Глобалдорбуд (ЄДРПОУ 382239698), ВКК Асфальтобетонщик (ЄДРПОУ 19413928), ПП Артембуд (ЄДРПОУ 36856010), ТОВ Буденергосоюз (ЄДРПОУ 38365934) та фізичними особами- підприємцями ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ФОП ОСОБА_13 на суму не більше 1,5 млн. грн. кожний, фактично розділивши предмет закупівлі на частини, щоб не перевищувати поріг для проведення відкритих торгів, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам.

При цьому, установлено, що вказані вище зазначені суб`єкти підприємницької діяльності отримували бюджетні кошти в якості авансу для проведення робіт та розрахунку за виконані роботи, якими розпоряджались на власний розсуд, оскільки не мали змоги проводити роботи у зв`язку із відсутністю технічної можливості, трудових та матеріальних ресурсів, досвіду в організації їх проведення.

У ході розслідування установлено, що ТОВ «Лігабуд Груп» (ЄДРПОУ 41237884), директор та засновник ОСОБА_13 (код НОМЕР_1 ), за даними паспорту, який із 2015 року рахується як втрачений (інформація з Інтернет ресурсу єдиний веб-портал http://prozorro.legl.es/entity/05408846).

Також установлено, що 25.01.2017 відділом державної реєстрації Ніжинської районної державної адміністрації у Чернігівській області (Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Батюка, 5-А із використанням раніш втраченого громадянського паспорта здійснено реєстрацію ФОП ОСОБА_13 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , та вказано місце реєстрації: АДРЕСА_1 , відкрито розрахунковий рахунок № НОМЕР_2 в АТ «Райффайзен Банк Аваль», ЄДРПОУ 2934904672, МФО 380805, (інформація взята з Інтернет ресурсу єдиний веб-портал http://prozorro.legl.es/entity/05408846), а вже з березня 2017 між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області та ФОП ОСОБА_13 укладено ряд договорів на виконання будівельних робіт на суму більш 2 млн. грн.

У подальшому 27.03.2017 ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_2 на підставі нотаріального доручення у відділі державної реєстрації Виконавчого комітету Ірпінської міської ради здійснила реєстрацію ТОВ «Лігабуд Груп» (ЄДРПОУ 41237884, юридична адреса: Київська область, смт. Коцюбинське, вул. Пономарьова, буд. 30, будівля «Б»), директор та засновник ОСОБА_13 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за даними паспорту, який із 2015 року рахується як втрачений.

Між виконавчим комітетом Ірпінської міської ради та ТОВ «Лігабуд Груп» 25.04.2017 укладено договір підряду № 101 на виконання робіт «Будівництво саморегульованого перетину вул. Авіаконструктора Антонова та вул. Севериніська в м. Ірпінь Київської області» на суму 1 362 988,21 грн., а у графі «дані генпідрядника» як і у ФОП ОСОБА_13 вказані контактний телефон НОМЕР_3 , який фактично перебуває у користуванні ОСОБА_8 та укладено договір № 114 на капітальний ремонт дороги з тротуарами по вул. Дем`яна Попова від вул. Соборна в м. Ірпінь на суму 1 439 047,27 грн.

Установлено, що ТОВ «Лігабуд Груп» (ЄДРПОУ 41237884), зареєстроване за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Руденко 2, перебуває на податковому обліку в Ірпінському відділі Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.

Отже, під час досудового розслідування достовірно встановлено, що вказані вище дії здійснюються службовими особами ТОВ «Лігабуд Груп» поза офіційними обліками, в порушення вимог діючого законодавства, з метою незаконного збагачення у тому числі шляхом мінімізації сплати податків до державного бюджету.

У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив задовольнити.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання слідчого на даний час підлягає задоволенню виходячи з наступного.

З 01.01.2015 набрав чинності Закон України від 28 грудня 2014 року N 71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" (далі - Закон N 71).

Пунктом 3 Прикінцевих положень Закону N 71 встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або вимогами Кримінального процесуального кодексу України.

За ч.2 ст.93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Згідно з п.5 та п.9 ч.1 ст.40 КПК України слідчий, серед іншого, уповноважений: звертатися за погодженням із прокурором до слідчого судді з клопотаннями про застосування заходів забезпечення кримінального провадження, проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій; - здійснювати інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Виходячи з положень п.5, п.9 ч.1 ст.40, ч.2 ст.93КПК України слідчий за погодженням з прокурором наділений правом під час здійснення досудового розслідування кримінального провадження проводити слідчі дії, в тому числі отримувати від органів державної влади висновки ревізій та акти перевірок.

Обставини, за наявності яких призначається документальна позапланова виїзна перевірка, визначені у ст.78 Податкового кодексу України (далі ПК України).

Так, п.11.1.78 ст.78 ПК України визначено, що документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності отриманого рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки.

Обмеження у підставах проведення перевірок платників податків, визначені цим Кодексом, не поширюються на перевірки, що проводяться на звернення такого платника податків, або перевірки, що проводяться у межах кримінального провадження (п.78.2 ст.78 ПК України). Контролюючим органам забороняється проводити документальні позапланові перевірки, які передбачені підпунктами 78.1.1, 78.1.4, 78.1.8, 78.1.11 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, у разі, якщо питання, що є предметом такої перевірки, були охоплені під час попередніх перевірок платника податків.

Поряд з цим за п. 78.6. ст.78ПК України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Так, згідно з п.82.2 ст.82 ПК України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.

З долучених до клопотання слідчого документів не вбачається підстав обмеження у проведенні позапланової перевірки, оскільки жодних даних про проведення попередньої перевірки з питань, про які вказано слідчим, у клопотанні не зазначено і з документів, долучених до клопотання не вбачається.

Враховуючи наявні матеріали клопотання слідчий суддя приходить до висновку про можливість призначення на даний час позапланової перевірки терміном 10 робочих днів, а проведення перевірки доручити співробітникам управління аудиту ГУ ДФС у Київській області.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 40, 93, 110, 309, 372, 532 КПК України, ст.78, 82, 86 Податкового Кодексу України, слідчий суддя

У Х В А Л И В :

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Київській області лейтенант поліції ОСОБА_3 , внесене по кримінальному провадженню за №42016111200000878 від 24.11.2016, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 205, ч. ч. 3 ст. 358, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, про проведення позапланової документальної виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства України ТОВ «Лігабуд Груп» (ЄДРПОУ 41237884), задовольнити.

Надати дозвіл в рамках кримінального провадження №42016111200000878 від 24.11.2016, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 205, ч. ч. 3 ст. 358, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України на проведення документальної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства України ТОВ «Лігабуд Груп» (ЄДРПОУ 41237884), за період з 01.01.2016 по 30.06.2017 щодо правильності нарахування та сплати до бюджету України податку на додану вартість та податку на прибуток підприємства при проведенні фінансово господарської діяльності із Ірпінською міською радою за договором підряду №101 від 18.04.2017р., а також щодо правильності нарахування та сплати до бюджету України єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Проведення позапланової перевірки доручити співробітникам управління аудиту ГУ ДФС у Київській області.

Тривалість проведення вказаної позапланової документальної перевірки за даною ухвалою не повинна перевищувати строку, визначеного п.82.2ст.82 Податкового кодексу України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвала набирає законної сили з моменту їх оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.08.2017
Оприлюднено08.03.2023
Номер документу68548633
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —761/28803/17

Ухвала від 18.08.2017

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Осаулов А. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні